29 Юни, 2022 11:28 3 374 13

Учени: Първият човек се е появил много по-рано

• човек-
  • australopithecus africanus-
  • южна африка-
  • пещери-
  • стеркфонтейн -
  • йоханесбург

Учени: Първият човек се е появил много по-рано - 1

Според ново изследване вкаменените останки на някои от най-старите предци на човечеството са много по-стари, отколкото учените първоначално са смятали, коментира Би Би Си.

Вкаменелостите, сред които е и една от древните пещерни жени г-жа Плес, са били погребани в продължение на хилядолетия в южноафрикански пещери, известни като "люлката на човечеството".

Съвременните методи за изследване сега показват, че групата на ранните хора е бродила по земята преди 3,4-3,7 милиона години.

Тази нова хронология може да промени общоприетите представи за човешката еволюция.

Това означава, че сега има повече възможни начини, по които нашите предци са могли да се превърнат в ранни хора.

Години наред учените смятаха, че видът Australopithecus africanus, чиито фосили са открити в пещерите Стеркфонтейн край Йоханесбург, е на възраст под 2,6 млн. години.

Но нови методи за радиоактивно датиране показват, че г-жа Плес и другите открити около нея са всъщност с един милион години по-стари, отколкото се смяташе.

Изследователите са стигнали до променената възраст, като са изследвали седиментите около вкаменелостите за съдържание на рядък изотоп, създаден при излагането на скалите на космически лъчи - преди да попаднат в пещерата.

В резултат на това видът на г-жа Плес е съществувал на Земята по едно и също време с маймуната, известна като Люси, чиито останки на възраст 3,2 милиона години, принадлежащи на африканския Australopithecus afarensis, дълго време бяха смятани за вида, дал началото на първите ранни хора.

• 2 Раданч Татлъту

Появил се е в Канада,и е започнал да гони мамути и руски дипломати!🐘😎🥳🤡👍

• 3 г-жа Плес

Какво хубаво българско име. Хайде братята на макетата.
  • 4 Франкенщайн

Май филмът "Планетата на маймуните " ще добие нова визия за възникването на цивилизацията .
  • 5 Механик

Никой не знае и никога няма да се узнае кога, как и къде се е появил човекът.
    А "групата английски учени" след сложни изледвания с японска техника, най-много да установят, че в всъщност са пакистано-индийци и въобще не са никакви учени.
  • 6 Дънкан Маклауд

До коментар #2 от "Раданч Татлъту":

То и бай Дън е от онова време . А и аверите около него са седели край лагерния огън .
  • 7 историк

Намерили в Африка скелет на човек .Влиза първо американски учен . Извадил лаптопа писал, смятал и като излязъл вън го питали : - На колко години е скелета ?
    - На 2 милиона години , вика оня .
    Влиза англичанина , Писал , смятал - На колко години е скелета ?
    - На 2 милиона вика и той .
    Влиза Българина . Чува се тупа , лупа - излиза и го питат - на колко години е скелета ?
    -На 2 милиона казва нашия .
    - Е Как разбра ?
    -Ами той сам си призна !
  • 8 Нека позная

В Македония?
  • 9 СЗО

Че са бродили хора преди 3,7 млн години е ясно, но дали са били нашите предци?
  • 10 Дядото

Е как може да "еволюираме" 3,5 млн. години и да изпростеем толкова много че да се държим като вълци един към друг, а не като хора. И не само в България, а и в Европа и по целия свят, човешкия живот не струва и песъчинка, липсват елементарни етика и морал.

• 13 Наблюдател

Въпросните учени изобщо не са в час за появата на човека. Всъщност неискат да бъдат предвид немалкото артефактите намирани на различни континенти които са в рязко противоречие с Еволюционизма-Дарвинизма. A pазликите се изразяват в значително повечето 0-и в датировките!! Същия е нещо кота библия за хуманитарните науки и всяко ново откритие което не се вписва в него е като ерес за тях! Практиката е ако немогат да ги обявят за фалшификати се правят че ги няма, тикат ги дълбоко по складове и чекмеджета, като има и по-тежки случай неудобните артефакти просто са унищожавани!