Last news in Fakti

17 Март, 2020 21:36 5 670 22

Изпълнителният директор на ''ЧЕЗ България'': Съзнаваме, че хората имат нужда от нас повече от всякога

  • ''чез българия''-
  • извънредно положение-
  • петър холаковски

Петър Холаковски е горд със служителите на компанията, които няма как да си останат вкъщи, но изпълняват съвестно служебните си задължения

Изпълнителният директор на ''ЧЕЗ България'': Съзнаваме, че хората имат нужда от нас повече от всякога - 1
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Г-н Холаковски, има ли риск за сигурността на електрозахранването, след като спряхте планираната поддръжка на мрежата?

Ние не спираме поддръжката на мрежата, напротив. Независимо, че работим в условия на извънредно положение, подчертавам, че не спираме да полагаме усилия за гарантиране на сигурността на електрозахранването. Съзнаваме, че голяма част от хората работят от вкъщи, децата вече учат от вкъщи и извършваме аварийни и превантивни ремонти, за да поддържаме надеждна и качествена услуга за тях. Спряхме, разбира се, всички дейности, които изискват планирани прекъсвания на електрозахранването и ще извършваме такива, само тогава, когато това се налага по спешност. Неотложните дейности по поддръжка и ремонт на мрежата няма как да преустановим, точно обратното, засилваме контрола над работата на съоръженията, за да не допуснем допълнителни извънредни ситуации. Важно е да не смущаваме още повече спокойствието на хората и бизнеса. Ние знаем притесненията на хората, те са близки до нашите.

Знаем, че за отчитане на електромерите често се налага пряк контакт между гражданите и служителите, как сте решили този въпрос?

Това беше една от основните ни грижи.Още преди дни хората започнаха да отказват отчета на електромери, за да избегнат прекия контакт със служителите ни, там където той се налага. Ние, от своя страна, при разрастването на вирусното разпространение и обявяването на извънредно положение, бяхме длъжни да предприемем мерки да защитим персонала си. Разбира се, спирането на отчета там, където се налага това да стане в домовете на хората, не може да бъде само наше решение, необходимо е да получим съответните разрешения, да информираме Регулатора. Сега мога да кажа, че отчитането на електромерите продължава по нормалния начин, а там, където това трябва да стане чрез пряк контакт с гражданите, електроенергията ще бъде начислявана съгласно прогнозна консумация, по съответната формула, залегнала и в нормативните актове. След като извънредното положение приключи и се извърши реален отчет на електромерите, електроенергията ще бъде изравнена. Смятам, че това е най-доброто решение както за гражданите, така и за служителите на дружеството. Ще сведем до минимум неудобствата за всички.

Как решавате въпроса с комуникацията с клиентите?

Разчитаме на Вас, медиите, и на нашите онлайн канали за комуникация всяка извънредна новина да достигне до хората. Що се отнася до конкретните въпроси, които ги интересуват, съветваме това също да става чрез нашите електронни канали за комуникация, въпреки че центровете за обслужване на клиенти работят. На националната телефонна линия 0700 10 010 и имейл адреса [email protected] могат да бъдат подавани сигнали за смущения в електрозахранването и да бъдат отправяни всякакви въпроси по отношение на дейността на електроразпределителното дружество. Всеки казус ще бъде разглеждан индивидуално. Повече информация за предлаганите електронни услуги може да бъде намерена на сайта на дружеството www.cez-rp.bg. Разполагаме с механизмите, чрез които бързо и успешно може да се приложи модел за дистанционно обслужване на клиентите. Знаем, че клиентите ще проявят разбиране и търпение при евентуални забавяния. За всички ни е трудно.

Срещате ли трудности във връзка с персонала при обезпечаване на всички дейности, които няма как да отложите?

Трудности срещаме в търсенето на решения, чрез които да подкрепим работата на служителите. Това предполагам важи за всеки работодател, който не може да си позволи да спре работа в тази обстановка. Но категорично мога да кажа, че хората не се отказват, работят независимо от личните си притеснения. За добро или за лошо ние работим в сфера, която не може без нас. Изпълняваме лицензионни задължения, имаме обществена отговорност. Гордея се, че ръководя служители, които осъзнават това. Загрижен съм за здравето им и правя всичко възможно да облекча работата им, без да застраша сигурността на услугата, която предлагаме. За съжаление работим в извънредно положение, което подлага на изпитание нашите воля, търпение, съпричастност, професионализъм. Това е една ситуация, с която всички ние се сблъскваме за първи път. И искам изрично да благодаря на всички служители, които няма как да останат вкъщи, но изпълняват съвестно служебните си задължения. Изключително горд съм с тях. Благодаря им, че се борим заедно. Защото сега, повече от всякога, обществото се нуждае от нас. И ние трябва да продължим.


Поставете оценка:
Оценка 2.3 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фермер

    14 1 Отговор
    Да пуснат безплатен ток за електрическия стол,че сметката ще е голема
  • 2 Казанджията

    24 4 Отговор
    А бе лонгур до вчера за два лева не платена на време сума спирахте тока ,сега ще ви видя и не ми се правете на майка благотворителка
  • 3 Аноним

    10 3 Отговор
    И тук ще има игри с тока нека мине още 1 седмица и се почва
  • 4 Трлефон

    3 1 Отговор
    А как стоят нещата с телефонните оператори?За ВИК и тока е ясно.Ако имате инфо пишете!

    Коментиран от #5

  • 5 Е то Инфото

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Трлефон":

    Це ни одерат кожата .
  • 6 Рошко

    9 3 Отговор
    Кожодерите на 21 век, наглост безкрай
  • 7 Малоумен седесар

    13 1 Отговор
    хората си имат нужда от собствените електроцентрали които са построили със собствения си Труд преди 89 година и нямат нужда от такива които са дошли наготово и са започнали да ги обират на гърбът на това което те са построили
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Миризлив пор

    7 2 Отговор
    Та проблем, половината вход без ток и ми идат 2-ма и ги питам "маски що нямате не знам от къде идете, дезинфектанти нещо" а насреща 2-ма изморени ми казват "пич, няма маски, няма дезинфектанти, сега е 16 часа и още не съм ял, давай проблема и не ме занимавай с глупости". Ако на тези хора не осигурявате маски и дезинфектанти след 10 денс като са карантина не знам кой ще ви бачка.

    Коментиран от #12

  • 10 аошщя

    4 1 Отговор
    Абе а какво стана с Томаш Пецка дето направи далаверата с подстанцията? Помните ли разследването на оня шантавия джурналист?
  • 11 оцелял от турското робство

    7 3 Отговор
    Който има възможност, да не отлага плащането на сметките си, защото после започва голЕмото дранье. Само мургавият етнос остава с привилегии, защото са активни борци против комунизма,рушители на България заедно с партията и правителството. Модераторе, не трий, че ще ти се изхаби гумата.
  • 12 инженерче

    12 1 Отговор

    До коментар #9 от "Миризлив пор":

    Тези хора са подизпълнители. Има едни меринджейчета в ЧЕЗ, които се обградиха с малки фирмички и лапкат парички. С думи прости - ако плащаш заплата 1000 лв. на човек, който е на работа в ЧЕЗ, сега за неговата работа се плаща 3000 на външна фирма. Пълна национализация трябва на всички услуги, които са от значение на националната сигурност.

    Коментиран от #13

  • 13 Миризлив пор

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "инженерче":

    Тези бяха си от ЧЕЗ, външните фирми не карат брандирани коли и нямат брандирани дрехи. Не ги знам от къде идваха и с кой са контактували, само това че нямат маски и дезинфектанти в такова време ме втрещи. Явно истински герои работят там... Или идиоти дето се надяват че на тях няма им се случи нищо, или са притиснати от мениджърите които спестяват кинти.

    Коментиран от #14

  • 14 Един от аварийна служба

    7 0 Отговор

    До коментар #13 от "Миризлив пор":

    Аз и колегите ми,работим на 12-13-14 часови смени,според случая и без почивкаСлед 12ия час не се плаща нищо.Често смените се правят в движение.До вчера нямаше ни маски,ни ръкавици ни дезинфектанти.За утре не знам
  • 15 Тъп китаец камуниз

    7 2 Отговор
    А бе да ви ева в тъпаците.Дали сте си тока,водата и банките на меринджеи от други държави.И какво очаквате?

    Коментиран от #17

  • 16 Наблюдател

    6 0 Отговор
    Дай по некой лев на хората, дето са изложени на риск всекидневно.
  • 17 А така

    4 0 Отговор

    До коментар #15 от "Тъп китаец камуниз":

    Това е истината а не знам каква е причината дали сме тъпи,мързеливи или тъпи и мързеливи
  • 18 Краси Дивака

    1 1 Отговор
    Този същият/Холоковски/,никога няма да го хване Корона вирус,защото всеки ден минава на дезинфекция през Борислава Луканова!
    Евала Петре!
  • 19 Краси Дивака

    2 0 Отговор
    А Цецо Ралчев отдавна е въвел карантина за джобовете на всеки пожелал услугите му/становище,договор и т.н/.
    Гешев трябва да влезе в ЧЕЗ!
  • 20 Краси Дивака

    1 0 Отговор
    Айде Боби,вземай Короната ,че да не го мъчи.Ако не можеш,извикай Първолета,тя ще го облекчи!
    Тя Слави Трифонов облекчяваше едно време,че един Холаковски да не може!
  • 21 ЧЕЗ НЯМА КОЙ ДА ГИ ИЗГОНИ

    1 1 Отговор
    ВЪПРЕКИ ЧЕ БОЙКО ОБЕЩА И ЧЕЗ И ВОДНОТО ДА ИЗГОНИ , НО ТОЙ И КУЧЕТАТА НЕ ИЗГОНИ -- А СЕ БИЕШЕ В ГЪРДИТЕ -- АЗ ГАРАНТИРАМ !
  • 22 НА ТОЯ ПАРАЗИТ

    1 0 Отговор
    ЗАПЛАТАТА МУ Е 80 000 ОСНОВНА !