Левски подписа с нов спонсор, и той се казва „Пепси”.
Логото на световно известната безалкохолна напитка ще бъде поставено на стадион „Георги Аспарухов”.
Договорът за партньорство е със срок от 2 години и е подписан между футболния клуб и официалния бутилировач на продуктите на PepsiCo у нас – Куадрант Бевъриджис.
„Много сме щастливи, че се свързваме с един уникален български футболен клуб, който има истински легендарен статус в страната. С това разширяваме присъствието си във футбола в България, а и в спорта тук като цяло. Вярваме, че на стадиона на „Левски” ни предстоят много победи и щастливи моменти за феновете.”, каза маркетинг директорът на Куадрант Бевъриджис Димитър Стаматов.
Pepsi е вероятно най-голямата глобална марка, свързана с българския професионален футбол.
Според световно признатата класация Interbrand Top 100 за 2011 г. „Пепси” e една от 25-те най-високо оценявани марки на планетата със стойност от над 14,5 млрд. долара. У нас Pepsi вече има сериозно присъствие във футбола и баскетбола. Логото на компанията стои и на Националния стадион „Васил Левски”.
В световен план „Пепси” има дългогодишни традиции на обвързване с футбола. В рекламите на компанията са участвали суперзвезди на играта като Дейвид Бекъм, Франческо Тоти, Ривалдо, Роналдиньо, Раул, Франк Лампард, Тиери Анри, Кака, Лео Меси и други. В сюжетите на клипове на Pepsi са участвали и грандове като Манчестър Юнайтед, Ювентус и Реал Мадрид.
26-кратния шампион на България вече подписа спонсорски договор за 4,5 години с турския холдинг Аждъбадем, както и с историческия генерален спонсор на "синия' клуб за последното десетилетие телекомуникационната компания М-Тел.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 ВИП АМГ
23:18 06.03.2012