55 926 50

Какво има под емблемите на Skoda и Seat?

Технологичните сходства между автомобилите на различните марки в състава на VAG не са тайна за никого, макар че немците се стараят да поддържат разнообразие в дизайна, с което донякъде успяват да прикрият роднинската връзка. Предлагането на един и същ продукт с различни емблеми (т.нар. Badge engineering) с цел пестене на средства за проектиране и разработка на напълно нови модели, разбира се, далеч не е специалитет на германския концерн. Както личи от двата клипа по-долу обаче, понякога понятието "ребрандиране" може да се употребява в съвсем пряк смисъл.

Това е видео от дилърски център на Skoda в Китай.

Това пък е най-бързият модел в гамата на Seat - León Cupra 300.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • Рекордни продажби за Volkswagen

    Рекордни продажби за Volkswagen

    Клеймото на "Дизелгейт" и рокадите във висшия мениджмънт явно не влияят на пазарните резултати на Volkswagen. Немската компания завършва ...
    11.04.2018
    6 058
    23

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Мимо

    77 28 Отговор
    Е,и...??? Какво от това? Кой го бърка и какво му пречи?

    Коментиран от #29

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор

  • 3 545555

    46 50 Отговор
    Резил
  • 4 хаха

    50 54 Отговор
    боклуци

    Коментиран от #7

  • 5 S-clase

    89 23 Отговор
    Тези одавна продават едно и също с различни цени с цел печалба, това е да продаваш едни бонбони с различни опаковки голяма фирма срамота.

    Коментиран от #46

  • 6 АСДАСД

    100 12 Отговор
    На който още му е чудно това, трябва да е доста изостанал

  • 7 Ганчо Мизерника

    64 43 Отговор

    До коментар #4 от "хаха":

    Като са боклуци защо 90% от мат'ряла в българия предпочита немска машина и то трета употреба:))

    Коментиран от #8, #11, #17, #48

  • 8 РТРТ

    34 25 Отговор

    До коментар #7 от "Ганчо Мизерника":

    МАШИНА...ВАГ?? ЕИДЕ БЕ....
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Дългият

    57 31 Отговор
    Не са боклуци.Имам Сеат Толедо вече 7ма година и освен нафта,филтри и гуми друго не съм пипал...
  • 11 kick

    49 28 Отговор

    До коментар #7 от "Ганчо Мизерника":

    Щото и мат'ряла в бг е боклук, не се ли сещаш!
  • 12 смок

    17 6 Отговор
    Платена реклама?
  • 13 Гении

    68 6 Отговор
    Няма Seat с двигател на Seat или Skoda клипътс двигател на Skoda :) на всеки двигател на горепосочените марки си пише VW :) и не се отлепят а е излято на двигателя или са щамповани и не се махат.На някой части от колите пише VW/AUDI това го знаят и децата не случайно е VAG grup VW/AUDI/Skoda/ seat Все един чишит са.
  • 14 Пчеличката Мая

    63 6 Отговор
    За това, купи си Купра 300 кс. вместо Голф R и си спести 20 000 хил. лв.
  • 15 1234

    47 8 Отговор
    Какво чудно има? Сеат и Шкода са собственост на Фолксваген.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор

  • 17 Зорлем

    48 9 Отговор

    До коментар #7 от "Ганчо Мизерника":

    Ами той 90% от материала в БГ слуша Азис и гледа "Като две капки вода", така че какво точно искаш да кажеш?
  • 18 123

    45 4 Отговор
    Двигателите в цялата група са на Фолксваген. Преди няколко години Шкода си имаха и техни двигатели, но не е рентабилно да произвеждаш, като имаш донор. Развойната дейност при двигателите е много трудна и струва пари. Като са няколко марки няма да разработват различни за всеки автомобил. Това е най-скъпата част от автомобила освен модулните платформи на шасито. Всички концерни го правят. От там нататък всяка марка си прави визията и определя част от доставчиците. Също важен момент е сглобката. По допълнителните критерии, извън двигателя мисля, че Шкода е по-добра от Сеат и Фолксваген.
  • 19 Име (като гост):

    37 8 Отговор
    това всеки го знае , учудвам се че някой си мислят че шкода и сеат са различни автомобили , и ауди е същата , фаувето+ауди+шкода+сеат = едно и също като почнеш от окачването минеш през двигателя и свършиш при фаровете и т.н.
  • 20 НЕ СПЕЦ

    12 15 Отговор
    Не разбирам защо коментари на простаци не се премахват от модераторите. Да оставят коментари като 123. Разбирам-свобода на словото. Но все пак. Според мен модераторите са тези които налагат правилата. Мое мнение.
  • 21 Гост

    27 20 Отговор
    VAG групата е селска марка, на собствениците им няма да им пречи.
  • 22 Йордан

    23 6 Отговор
    Хора, мисля, че не ви е ясно какво цели ВАГ групата. Освен от историческа гледна точка, не са премахнали сеат, шкода и АУДИ, защото ги ползват точно заради разбообразие! Ако не сте забелязали ауди винаги се води най-луксозната марка, следователно са пасати за по-заможни.. ся който не може да си го позволи, има сеат и шкода. За никого не е тайна...
  • 23 Jack Bauer

    24 2 Отговор
    Както сте почнали я дайте да видим какво има под емблемите на Audi и Porsche :D :D :D
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор

  • 25 ГГГГГ

    22 1 Отговор
    Така си увеличават печалбите. ВАГ са ясни, Мерцедес взима готови дизели от Рено груп за А и Б класата, а дава големи бензинови. Дизели на Пежо във БМВ/ който не вярва да си провери и .../. БМВ и Тойота правиха общ бензин....... Форд, Волво, Пежо и Мазда с 1.6 дизел общ и други примери безкрай.
  • 26 Алфа Ромео

    26 14 Отговор
    ВАГа са най-големите мишоци и сметкаджии, продават един и същи кошник под три-четири емблеми, адската скучна конфекция.
  • 27 ВАГ

    18 12 Отговор
    Ха ха разни форумни плъхове коментират най-големите. ФВ,Шкода,Сеат с еднакви двигатели , и какво ?!!! ....напълно нормално. А някой от разбирачите знае ли ,че така наречените "японски" и "корейски" взети заедно(след 2010) имат един или два дизела френски и няколко бензина на Хонда и Рено. Дайте един тойотов мотор след 2010. Не разбрахте ли ,че в автоиндустрията на немците могат да се опрат само французите .

    Коментиран от #36

  • 28 Бат Мишо

    6 11 Отговор
    карам тойота карина ,компо тела и тв то ми са праени в КИТАЙ СЪЩО КАТО ВАЩЕ и на 99 проц от планетното население ОСВЕН ВАЩЕ - не няма да ходя в Русия щото Русия ще доде и ще спестим пари за билети С КОИТО ЩЕ ВИ КУПИМ БИЛЕТИ ЗА Сибир ЕДНОПОСОЧНИ след което ще изпраим БГ на крака от англо сакска и еврейска паплач

    Коментиран от #42

  • 29 Зорлем

    15 4 Отговор

    До коментар #1 от "Мимо":

    Логично е да пречи на този, който е платил две торби пари за Ауди, пък му продават Шкода, която струва само една торба пари.
  • 30 Турб Варбург инжекцион

    11 3 Отговор
    А под всяка емблема на Фолкс-Ваген стои Порше. Но после е забранено да се разлепя.
  • 31 Митко

    9 8 Отговор
    Има разлика между марките в групата. И те са в материалите на интериора и оборудването. Ауди си е Ауди. Няма Шкода с 3.0 дизел. Не е резил да се дават моторетки и др. компоненти. Много от пишещите тук са малко заблудени. И ако може да не обижфате ВАГ. За неразбралите и Порше и Ламбо и БУГАТИ са там. Моля БМВ фебовете да замълчат.
  • 32 КАТ не знаиш

    7 3 Отговор
    Коментарите са абсурдни .Защо? Големи автомобилни производители. Рено Нисан-марки Лада Рено Дачия Нисан и др. GM-марки Шевролет GMC,ДЕУ,СААБ,Понтияк.и др. Фиат Крайслер-марки Алфа Ромео Крайслер Додж Фиат Мазерати Ферари Джип и Ланчия и др. Форд марки Форд Ягуар Линкълн и др. WV-марки WV Сеат Шкода Ауди Бугати и др. BMV -марки BMV Mini Ролс Ройс и др. Тойота -марки Тойота Лексус Субару Дайхацу и др. ИТН
  • 33 ИВО

    5 5 Отговор
    немските джуджета си бъркат в задниците осрани.
  • 34 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    4 2 Отговор
    ПОЗОР !!! :(
  • 35 ПЕРНИШКИ ГОУФ

    7 0 Отговор
    ....ДА ТУРАТ ДВИГАТЕЛО ОТ ГОУФО У НЕКЪВ СИ СИЯТ ИБИСЪ :(((
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор

  • 37 1948

    0 6 Отговор
    Двигател да,но ламарината е различна,Шкодата гние доста по бързо
  • 38 Ads

    3 0 Отговор
    Е, и? Каква сензация!!!
  • 39 vasik atanasova

    4 0 Отговор
    ТОВА Е РАДОСТНО ПЛАЩАШ ПО МАЛКО А ПОЛУЧАВАШ ПОВЕЧЕ
  • 40 Ivan

    5 2 Отговор
    Работя във Vw Group Logistic, марките са Vw Skoda Audi Seat, всичко е едно що се изненадвате, а това с тея емблеми от клиповете малко фалш стои, не че не е вярно.
  • 41 гощо

    1 1 Отговор
    Сега направете същото на Лексус и на БМВ да видите изненадата!
  • 42 Голям прос

    5 0 Отговор

    До коментар #28 от "Бат Мишо":

    А така, пич, кажи им го. Тези англоговорящи друг бог освен парите нямат. И учениците им тук също

  • 43 Телевизора на Елвис

    0 0 Отговор
    Еййй, открили топлата вода. На ЕА 189 дизелите за разлика от по-старите мотори емблемата е отливка с капака. За пЕниз пред публиката Скода и Шеат лепат емблеми отгоре.
  • 44 Нострадамус

    5 3 Отговор
    Немска кола - не благодаря. Залагам на японската явто индустрия. И не съжалявам. Особено Хонда!
  • 45 Ввв

    3 5 Отговор
    Е,къде е новината бре?Че са конфекция ли?Това е ясно,ваг-боклуците са прозрачни като лист хартия
  • 46 Ники

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "S-clase":

    Вземи си руски таралясници тогава.
  • 47 Гост

    3 0 Отговор
    Масовка....нищо по-различно.... Сега остава да направят същия номер и с Бентли,Бугати или Порше.... Напълно в стила на рекламата им....
  • 48 Stefko88

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Ганчо Мизерника":

    Щото нема пари.
  • 49 Българин

    2 0 Отговор
    Ами ако беше изкочил Мерцедес, Ко праим
  • 50 asd

    0 0 Отговор
    Ами те и частите им са взаимозаменяеми не е само двигатела, сеат и шкода са VW ама под друго име и с по-евтини материали

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.