7 373 59

Tesla пламна в движение

Tesla пламна в движение

Електромобил Tesla Model S се запали спонтанно насред булевард "Санта Моника" в Лос Анджелис. Зад волана е бил британският режисьор Майкъл Морис, известен от сериала "Къща от карти", а за инцидента е съобщила съпругата му Мери МакКормак, която е публикувала и видеозапис.



Самият Морис дори не забелязал, че автомобилът му гори. "Благодаря на добрите хора, които са го предупредили. Слава Богу, че трите ми дъщери не са били в колата с него", пише Мери МакКормак в Twitter.

Ръководството на Tesla е уведомено за произшествието. От компанията обаче коментират крайно лаконично случилото се, като го наричат "изключително необичайно", и обещават разследване.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Още по темата

  • Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Tesla се взриви в подземен паркинг (ВИДЕО)

    Охранителна камера в паркинг в търговски център в китайския град Шанхай засне как Tesla Model S се самозапалва и след това експлодира. На кадрите се ...
    22.04.2019
    46 313
    124

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 smeh

    55 1 Отговор
    От АГУ-то ще да е, некадърни монтажници...
  • 2 Петър

    19 4 Отговор
    Е она сама си угасна.

    Коментиран от #6

  • 3 Driving pleasure

    40 8 Отговор
    Тва вече не е новина а ежедневие, нищо де Свети Илон ще обещае да пусне един софтуерен ъпдейт и да реши хардуерния проблем с охлаждането на батериите ;)
  • 4 вижся

    24 2 Отговор
    пали безпроблемно на минус 30 градуса - качва6 се и кара6
  • 5 гост

    16 19 Отговор
    Давайте сега с плюенето, че се забавихте. Тесла е все пак и гори.

    Коментиран от #8

  • 6 Пожарникар

    14 15 Отговор

    До коментар #2 от "Петър":

    Това са глупости! Как ще е угаснала? Дори в това кратко клипче изброих как се запалиха поне 15 батерии. Според анти електрика това бяха Поне 15 взрива, които отделиха отровни вещества, способни да убият човек за 10 секунди! Доколкото виждам дори боята на вратата не е засегната от "пожара" който за секунди изпепелявал колата, а бензиновите автомобили се загасяли за секунди и нямали такива проблеми.

    Коментиран от #10


  • 7 Валери

    23 5 Отговор
    Майстор Мъск взема парите и каза "Ше видим". Аз му вервам!
  • 8 Driving pleasure

    17 4 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    е да де... Т'сла е все пак, какво друго да направи освен да се запали или да се хакне нейде... работа ли да си свършиш с нея искаш :D
  • 9 К.К.

    3 8 Отговор
    Някой гаражен "майстор" е доработвал инсталацията.
  • 10 гост

    9 27 Отговор

    До коментар #6 от "Пожарникар":

    Бензиновите коли са толкова надеждни срещу самозпалване, че Порше наплатиха милиони на семейството на Пол Уокър. Поне няма основание вероятно, че изгорял жив. Електричката не избухва в пламъци, а се разпалва и при условие, че кокпита й е един от най-здравите то човек има много по-висок шанс за оцеляване отколкото при избухваща бензинова кола.

    Коментиран от #12, #16, #55

  • 11 омъскаряване

    18 3 Отговор
    "изключително необичайно" според лаладията Мъск ха ха Изключително нагло твърдение г-н Мъскхаузен ;) Явно има обявено съревнование м/у Тесла и БДЖ ;)))) Лаладжията Мъск, ще спечели, залагам на него !
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор

  • 13 гост

    5 18 Отговор

    До коментар #12 от "Зомби с квадратно чело":

    Обиждай си свободно, това е твой избор. Аз не обиждам никого. Казвам, че за разлика от бензиновите, където имаш мигновенна експлозия при нарушаване на целостта на резервоара, то при тези батерии има разпалване и няколко минути шанс за спасение. Чукни в търсачката да видиш колко ламборджинита се самозапалват ако си на мнение, че само при тесла се случва. Да, това е проблем на електричките, но пак остават по-ниско рискови спрямо бензина, дизеловите са с най-нисък риск в това отношение.

    Коментиран от #18

  • 14 Гтгт

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Зомби с квадратно чело":

    Така е,но кой ти мисли трезво. Всеки страда от болезнен конформизъм. Всички викат тесла са върха,спр модерни . И на мен ми се иска да избавят света от самоизяждане,но все още ми се струват недостатъчно изпипани.
  • 15 xxxx

    26 3 Отговор
    много екологично гори
  • 16 Пожарникар

    3 12 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Абе глупости как ще се разпалва бавно? Сега ще дойде електрика и ще ти обясня как в Уикипедия пише че това е взрив като атомна бомба! Даже за разлика от горенето на бензина, при който се отделял чист кислород и даже в процеса на горене се изгарят въглеродния двуокис от въздуха и го пречиствал, при горенето на батериите се отделяли токсични газове, който поразявали като нервнопаралитичен газ! Въобще горенето на електричка създавало опасност за целия квартал. Вероятно никой не е чел Уикипедия като антиелектрика, да не са отцепили 1 километра в периметър около горящата опасност, а буквално са се наврели в нея, аз шофьора я паркирал плътно до друг автомобил. На мен пак ми е интересно как при тези взривове и огромни пламъци с висока температура, дори боята на автомобила оцелява. С нетърпение очаквам да прочете Уикипедия и да дойде с научно обяснение!

    Коментиран от #21

  • 17 Антиелектрика

    22 0 Отговор
    Когато фактите говорят, само идиотите спорят! Иначе Теслата си гори "кротичко", "не отделя" никакви отровни вещества и не експлоадира стоейки на място! Какво ли има повече да се каже, когато безпричинно миксер за 100 000$ се самозапали на улицата?

    Коментиран от #40

  • 18 Зомби с квадратно чело

    16 2 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    ХаХа къде ще сравняваш Ламборджини тоест спортен суперкар със V8 който е на 8000 обороти с някаква Тесла???Вземи прочети какво е BACKFIRE и защо се получава после вземи твоята кола и кажи кога ще получиш този ефект??? После вземи прочети какво е експлозия и как бензин може да експлодира??? Ама не ми гледай LPG а бензин виж какво гори на бензина какво трябва да е съотношението с кислорода и т.н. после вземи си заври главата като щраус в земята щото говориш пълни глупости, ако може нещо да експлодира това са батериите ти, дано да не го усетиш никога. Просто те моля да не намесваш името на Пол Уокър повече, остави го човека той си харесваше колите и така и си замина.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Пожарникар

    1 12 Отговор

    До коментар #18 от "Зомби с квадратно чело":

    Я да ви питам с антиелектрика. ТОВА ОТ КЛИПА ЛИ СА ПРОСЛОВУТИТЕ ВЗРИВОВЕ ЗА КОИТО ВСЕ ГОВОРИТЕ?
  • 20 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Зомби с квадратно чело":

    Съгласен съм с теб за актьора. Но не съм съгласен, че при ламборджини е допустимо, без оглед на причината, а при друга марка и то нов тип кола, не е допустимо. Едното не се критикува, а другото се тръби по всички медийни канали. Това се нарича дискриминация, когато едно и също нещо се третира с различно отношение. Имам понятие от коли, знам какво значат термините, но това не извинява колата, понеже по същата логика трябва всички коли със задноразположен двигател и мощен бензинов двигател да се третират като опасни за употреба поради самозапалване. Спори си, няма проблем.
  • 21 Зомби с квадратно чело

    11 2 Отговор

    До коментар #16 от "Пожарникар":

    А как да гори като всичко е опаковане бе умник, ти вземи се върни в училище да прочетеш какво имаш нужда за горене. Просто от температурата се пукат батериите но все още кислорода няма достъп до тях. Това си е напълно нормална кола която е прегряла не се е блъснала!!!!! Вземи я тресни да и се наруши конструкцията да видиш какво ще стане, ти колко ДВГ видя да се взривяват от прегряване???? И има късмет че огънят не запали гумите и не влезе в купето щото щеше да видиш тогава.
  • 22 Бухахахахахха

    17 1 Отговор
    Ухаааааа.Страхотна кола,бих я взел....да си разпалвам барбекюто.Сега един софтуерен ъпдейт да спира огъня и ...всичко е точно.
  • 23 Gost.

    3 2 Отговор
    Сигурно са ги презаредили!
  • 24 Зомби с квадратно чело

    7 0 Отговор
    http://www.sun-sentinel.com/business/fl-bz-tesla-crash-battery-explosions-20180509-story.html Няколко въпроса към теб: 1. Какво означава explode което го има в заглавието и във видеото се споменава няколко пъти??? 2.Знаеш ли какво означава punctured the battery pack??? Та вместо да си заравяш главата в пясъкът може да видиш в нета как горят при катастрофа теслите, не е като да няма видеа.

    Коментиран от #27

  • 25 НИГЕРИЙЦИТЕ МНОГО ГИ ХАРЕСВАТ

    4 0 Отговор
    ЗА ГРОБНИЦИ. МОДЕРНИ И МНОООГО ПЛАСТМАСА КОЯТО НЕ СЕ РАЗЛАГА В ЗЕМЯТА.....
  • 26 дръндрън

    3 9 Отговор
    Когато тесла се запали всеки плюе а за това колко коли с ДВГ се палят и убиват хора всяка седмица никой не говори!
  • 27 Пожарникар

    1 10 Отговор

    До коментар #24 от "Зомби с квадратно чело":

    Доколкото си спомням никой никъде не е писал, че Тесла не гори и батериите не се взривяват. Само където не можем да се съгласим, че пет метровите пламъци от горенето на бензина, са по-безопасни от 50 см взривове на батериите, които горят с такава скорост и температура, че дори не повреждат боята на колата.

    Коментиран от #29

  • 28 дръндрън

    2 8 Отговор
    Поредната атака срещу тесла! 175 000 коли с ДВГ изгарят всяка година защо никой не говори за това?

    Коментиран от #30

  • 29 Зомби с квадратно чело

    6 0 Отговор

    До коментар #27 от "Пожарникар":

    Незнам щом казваш я погледни тука колко е 4.99 метра ли е??? https://arstechnica.com/cars/2016/08/tesla-model-s-france-battery-fire/ Та викаш на боята нищо и няма :)))) Смешни сте с това зомбиране като имате голям количество енергия на едно място какво очакваш да стане като се наруши конструкцията??? https://www.autoblog.com/2013/10/03/tesla-says-model-s-fire-started-in-li-ion-battery-share-prices/ А тука колко са я вземи метъра провери и какво пише повреда на battery pack. А при удар е още по-лошо:)))) Всички ревете за по-голяма енергийна плътност а знаеш ли откъде идва тя, да не мислиш че са измислили нещо ново всичко идва за сметка на сигурността!!!!!!!!!
  • 30 Зомби с квадратно чело

    6 2 Отговор

    До коментар #28 от "дръндрън":

    Ама Теслите са НАЙ-МНОГО на 6 години!!!!! Тоест почти всички в гаранция би трябвало всичко да е проверено и изрядно.

    Коментиран от #31, #32, #35

  • 31 дръндрън

    5 2 Отговор

    До коментар #30 от "Зомби с квадратно чело":

    Голям процент от тези коли са нови.
  • 32 Антиелектрика

    7 1 Отговор

    До коментар #30 от "Зомби с квадратно чело":

    Нали ти казах, че няма смисъл да се спори с това същество. Сменя никовете като ненормален и пише едни и същи лъжи. 175 000 коли с ДВГ се самозапалвали, ама не знам никоя от тях да е над 200 000 лева и да е под 3 години, като този измислен миксер. Той дори не е чувал за проценти, но глупостта личи от километри!
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Именно

    1 0 Отговор
    Презаредил е сигурно ;)
  • 35 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #30 от "Зомби с квадратно чело":

    Батериите винаги горят по един и същи начин. Обикновено причината винаги е една и съща - запалване на една или повече батерии, които горейки започват верижна реакция. Дали ще стане пожар с големи пламъци, зависи единствено от това, дали ще се запали нещо в купето. Така или иначе литиево-йонните батерии са преходно звено. Останаха две години до промишленото производство на твърдотелни батерии, които нямат този проблем. За бензиновите, а дори и за дизеловите автомобили, дори теоретично няма шанс да се измисли негоримо гориво, защото това дори граматически е оксиморон. Пожарите са само временен недостатък, който ще бъде отстранен, както и всички останали недостатъци на електромобилите. Това са им детските болести.

    Коментиран от #36

  • 36 Зорлем

    6 1 Отговор

    До коментар #35 от "гост":

    "... Останаха две години до промишленото производство на твърдотелни батерии..." Пак да попитам: тази новина от кораба-майка ли ти я пратиха по факса, или?

    Коментиран от #37

  • 37 Антиелектрика

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "Зорлем":

    Ти пък хич не вникваш в проповедта: Публикувано във факти.бг: "Пожарите са само временен недостатък, който ЩЕ бъде отстранен, КАКТО И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ НЕДОСТАТЪЦИ на електромобилите. Това са им ДЕТСКИТЕ болести." Кристалната топка в сила :))) И б@х тез детски болести на 170 годишна технология - хахахахаха.

    Коментиран от #41

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Страх лозе пази

    4 2 Отговор

    До коментар #38 от "BILL":

    Е как да не те е страх, като всеки един на 1000 телефона се взривява и убива собственика си и осакатява за цял живот всеки, който се намира на 15 метра около него. Освен това, отровните газове нанасят трайни щети на дихателната система на всички на 100метра диаметър. Батериите са оръжия за масово поразяване, а в една Тесла има 7000 броя.
  • 40 Инженер

    4 2 Отговор

    До коментар #17 от "Антиелектрика":

    Пак пишеш пълни глупости! Бензина не гърми, а гори. Батерията гърми!!! Напиши в Google "взрив на батерия" и гледай дали гори кротко! Има толкова убити вече от взрив на батерия на GSM, какво остава за милион пъти по-мощна батерия като в миксер на колела?! Ама ти си толкова заслепен, че не спираш да се излагаш!

    Коментиран от #49

  • 41 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #37 от "Антиелектрика":

    Първата Тесла Модел 3 с два двигателя вече слезе от конвейера и ще видиш кон боб яде ли. Нали електричките били слонове и не ставали за писта? Технологията може да е на 170 години, но 160 от тях са били в застой, а ренесанса е само в това десетилетие. Само до края му, повечето недостатъци ще са зачеркнати. Ще остане само цената за следващото. Какъв ще е технологичния отговор от ДВГ?

    Коментиран от #44, #45, #46, #50

  • 42 Никола

    2 6 Отговор
    Слабоумно е да си късоглед и да хвалиш голф гти на 20 години че бил по добре от Тесла и да не виждаш ,че хората с интереси от ОпЕк гледат под лупа всяка една грешка,па дори и гума да е спукала Теслата и да направят грандиозен скандал
  • 43 ГГГГГ

    4 1 Отговор
    Това, ако се случи с европейска/японска кола щяхме да гледаме филма дела до дупка, но понеже е от на "свети" мъск кола всичко ще се потули!
  • 44 ГГГГГ

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Колко години след като клиента е платил?
  • 45 Зомби с квадратно чело

    3 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Това е зомбиране виш стадии. А ще я видим ли пистата на ринга или само на светофара да се състезава само с някоя майка с количка? EV винаги се е развивало, има доста филми за тяк като например кой уби Ел. колите и т. н. Всеки път като излезе нов тип батерия и започва напъна, затова Мъск е просто един от многото. Дали ли-йон батерия ще успее ще видим. Но кашона със сигурност не, той е само за зомбита дето си заклеват главата в ауспуха.

    Коментиран от #48

  • 46 Бухахахахахха

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Сега ще ти кажа какъв ще е технологичния отговор на ДВГ в стил Илон Мъск: След 10 години ДВГ ще бъде летящо,ще бъде плуващо.Ще подскача.Ще минава 500-1000км без зареждане.Ще обикаля земното кълбо с един резервоар.Ще бъде колело,скейтборд.Ще бъде 100кубика..300к.с,RS версията ще е 110кубика..400к.с. със седем турбини и един ветрогенератор на тавана.Ще бъде 123 чудо на света.Айде давайте капаро,след 20-30год доставката.
  • 47 Mpowered

    5 2 Отговор
    Бъдете разумни: НЕ СИ КУПУВАЙТЕ ТЕСЛА !
  • 48 гост

    1 3 Отговор

    До коментар #45 от "Зомби с квадратно чело":

    "Това е зомбиране виш стадии. А ще я видим ли пистата на ринга или само на светофара да се състезава само с някоя майка с количка?" Наистина си зомбиран висш стадий, както с гордост заявяваш! От екстаз по ДВГ, дори не можеш да четеш, та задаваш глупави въпроси. Много ясно написах "Първата Тесла Модел 3 с два двигателя вече слезе от конвейера и ще видиш кон боб яде ли. Нали електричките били слонове и не ставали за ПИСТА? НА ПИСТААА ... Точно на ПИСТА ще я пробват с всичко в нейния клас, като ще почнат с BMW 3.

    Коментиран от #51

  • 49 Антиелектрика

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Инженер":

    Няма да се занимавам с душевно болни хора, пишещи с по 10 ника в една тема и страдащи от раздесеторяване на личността! Ако имаш нещо конкретно да кажеш по цитатът ми, да си го казал в темата за КАТАСТРОФАТА на Тесла. Тук темата е за спряла горяща такава! ИГНОР!!!
  • 50 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #41 от "гост":

    Публикувано във факти.бг: Първата Тесла Модел 3 с два двигателя вече слезе от конвейера и ЩЕ видиш кон боб яде ли. ...... Само до края му, повечето недостатъци ЩЕ са зачеркнати. ЩЕ остане само цената за следващото." Леко да не счупиш кристалната топка само, че тогава не знам откъде ще си измисляш подобни простотии - хахахахахахаха
  • 51 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Аз точно това искам, тогава си стискаме ръцете и до тогава.

    Коментиран от #52


  • 52 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Зомби с квадратно чело":

    Ок. Стискаме ръцете! Ако бие BMW 3, ще си промениш ли мнението за електричките или ще си останеш зомбиран въпреки фактите?

    Коментиран от #54

  • 53 некойси

    1 0 Отговор
    Мда ... от близо 4500 на брой NCR18650B клетки трябва да има само една дефектна и да се подпали за да тръгнат и другите. Трябва да се намери начин да се обезопасят.
  • 54 Зомби с квадратно чело

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "гост":

    Мнението ми е за теглото а не за електричките!!!! Тоест за мен спортна кола над 1600кг. няма, но ако бие 3-ката ще и кажа едно браво. Аз не търся спортна кола защото имам жена и две деца, минал съм вече по-този път и съм бил на косъм от смъртта.
  • 55 Христо

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Кокпита и е много здрав, защото основата/пода е супер масивен, но е изграден от батерии. Батериите в ппда дават още едно предимство, много нисък център на тежеста и от там супер стабилна кола. Това че горяща батерия била по-безопасна от горящ бензинов автомобил не е вярно. Не напразно дори пожарникарите се дърпат да гасят електромобили
  • 56 2399

    3 1 Отговор
    Който иска електричка да си хване метрото, който иска автомобил истината е Germany
  • 57 Акции

    2 2 Отговор
    Дреме им на инвеститорите за поредната запалена Тесла, хората вече имат доверие във фирмата и са имунизирани от лоши новини. Целенасочената акция с лоши новини срещу Тесла, днеска да извади очи, изписа вежди. При първата изгоряла Тесла, акциите паднаха с 10 процента. От американската компания реагираха като публично заявиха, че разследват инцидента. По думите на официален говорител на „Тесла“, кабината на автомобила не е била засегната от пламъците. „Щастливи сме, че клиентът ни не е пострадал“, допълват от „Тесла“. Въпреки този пореден инцидент обаче компанията, оглавявана от ексцентричния Илон Мъск, продължава да се ползва с доверието на инвеститорите. В понеделник на борсата в Ню Йорк акциите ѝ поскъпнаха с 2,7% до 367,95 долара./БГНЕС
  • 58 Бай хой

    4 0 Отговор
    Вай, вай, вай, кви спейшалисти тук и колко са умни. То не бяха взривове, то не бе кротко горене, то не бе здрав кок пит. А на някой не му ли мина през кухата лейка че това е късо съединение и виждате електрическата дъга. При достатъчно кислород тя е плазма. Какъв кокпит или боя би издържал на плазмата. И при съприкосновението на дъгата или плазмата с химикалите от бстерията и материалите от теслата се получават много и неизвестни токсини. Тая тесла за половин час е нанесла щети на екологията колкото десетки обикновени автомобила за двадесет години.

    Коментиран от #59

  • 59 Хой бай

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "Бай хой":

    Поредният, който се опитва да разсъждава, но теориите му не съвпадат с практиката. Ти изгледа ли клипа въобще? Ето ти един от различен ъгъл, за да видиш и пораженията по автомобила и пораженията по минаващите наоколо. Как пък някой дори не се закашля, а нарочно минават на два метра покрай горящият автомобил, а пожарникарят се подпря на тавана на горещата от 10 минути Tesla? Да си видял да паркират пожарната на метър от горящ бензинов автомобил? https://youtu.be/9VtbBKnG97c

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.