11 986 28

Така се сменя съединителят на Ferrari F50

Георги Касабов

Смяната на амбреаж е една от най-неприятните дейности за механиците. Процедурата отнема време и усилия, тъй като изисква разглобяването на доста компоненти, а мястото обикновено е тясно.

Както показват тези кадри от лондонския сервиз Joe Macari Servicing обаче, няма ремонт, който да не може да бъде усложнен допълнително. Смяната на съединителя на Ferrari F50, например, не може да мине само с демонтаж на скоростната кутия.

Достъпът до абреажа на легендарната италианска суперкола изисква тя да бъде практически разполовена. За да се доберат до дисковете на съединителя, механиците трябва да откачат целия заден мост заедно с окачването и трансмисията.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кафе с каймак
    Отговор
    1 14:41  27.11.18
    Ко,не.
  • КОКО
    Отговор
    2 15:04  27.11.18
    на кадета направо е песен
  • Иван
    Отговор
    3 15:19  27.11.18
    Язе за т’ва не сакам Ферари. Много са му трудни ремонтите
  • Само Дъстър
    Отговор
    4 15:35  27.11.18
    Горкия човечец да беше дошъл в софия тука родните джамбази ще му го сменят за 2 часа за почти без пари , че и гаранция ще му дадът после

    Коментиран от #12


  • Ала бала
    Отговор
    5 15:37  27.11.18
    ама като гледам от морга го е взел, с тоя сериен номер :D:D:D надраскан направо отгоре
  • Попадията
    Отговор
    6 15:49  27.11.18
    Да не споменаваме смяната на маслото на Бугати Вейрон !!! Там също е интересно
  • нестандартния
    Отговор
    7 15:49  27.11.18
    много огромен тоя съединит диска пф :) а и да разполовиш колата, за да смениш такъв диск, то си е инженерна тъпотия... ама тя и колата е мъничка и като се махне задната част и изглежда, че е разкостена наполовина... суперкарите по принцип са за джудженца! повечето хора са НИСКИ, а хеле богаташите са все ниски хора с леки изключения, но то за всичко си има все изключения... супер не кар, ам' съпер тъпотия са такива пишман колици
  • Stoich
    Отговор
    8 16:24  27.11.18
    Първата ми кола беше Щкода 120L. Смяната на съединителя е по подобен начин, само че се демонтира двигателя, а не трансмисията.
  • Радо
    Отговор
    9 16:24  27.11.18
    На Мустанга 2140Д навремето сам си го сменях, трябваше ми само канал и дорник - някой стар първичен вал.

    Коментиран от #17

  • Batushka
    Отговор
    10 16:53  27.11.18
    Бъдещето е в електричеството....това нещо на снимката е БЕЗУМИЕ....
  • шампиона
    Отговор
    11 17:18  27.11.18
    Тази операция струва 21 000 долара..Преди няколко години я бяхте споделили пак тази статия..
  • James
    Отговор
    12 17:27  27.11.18

    До коментар #4 от "Само Дъстър":

    Гаранцията ще важи в радиус от 300 метра от вратата на сервиза.
  • Радо
    Отговор
    13 18:16  27.11.18
    За 10 бона, нашите майстори щяха да му сменят феродото на феродовия диск и евентуално да му пуснат една тънка стружка на притискателния, ако има нужда - това при доживотна гаранция.
  • 4х4
    Отговор
    14 19:57  27.11.18
    Така изобщо не е трудно, по-лесно е от на Ауди.
  • vasik atanasova
    Отговор
    15 20:02  27.11.18
    КОЙТО ИМА БРАДА СИ ИМА И ГРЕБЕНЧЕ

    Коментиран от #26

  • майстора
    Отговор
    16 21:16  27.11.18
    Бе преди няколко месеца в няква тема дадох пример точно с тази операция и тогава се появиха някви разбирачи де Ферари не са виждали на живо и ми се плюмчиха и плюмчиха ама сега нещо не ги виждам ...
  • Гост
    Отговор
    17 21:46  27.11.18

    До коментар #9 от "Радо":

    И на москвича се разкачаше двигателя и се повдигаше предние крайзаради горния болт.абе общо взето 4 часа спокоина работа
  • GHOST 1
    Отговор
    18 04:32  28.11.18
    ЗАТОВА НЕ ГИ КУПУВАТ МНОГО
  • Телевизора на Елвис
    Отговор
    19 08:29  28.11.18
    Две неща ми направиха кофти впечатление: 1. Дванадесетцилиндров мотор, а диаметъра на съединителя- като на джугулката. 2. Какъв е тоя едър шлиц на опашката, като на ГАЗ-ка молотовка братче. Нали е суперкар това, легендарен?

    Коментиран от #21

  • 20 09:52  28.11.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • бърз и яростен
    Отговор
    21 09:53  28.11.18

    До коментар #19 от "Телевизора на Елвис":

    Определение за италианска кола/мотор - Много върви, много гори, много се чупи........тия ферарита не са направени да са пословично здрави, безпроблемни и лесни за поддръжка! За всеки един ремонт или смяна на консумативи трябва да се бъркаш здраво, най-често в оторизиран сервиз където направо ти режат главата! А като цяло колите се карат малко защото са неудобни и непрактични за ежедневна кола или за нещо друго, стават само за кеф и гъзария! П.П. Кач пара е половин Ферари, за един приятел питам!
  • КТС
    Отговор
    22 10:21  28.11.18
    Като на Трактор ЮМА
  • гост
    Отговор
    23 10:24  28.11.18
    Автора на тази статия явно не евиждал как се сменя съединител на АУДИ . Тогава ще каже ,че е невъзможно .
  • Америкън мотърс
    Отговор
    24 16:49  28.11.18
    Хехехе, който кара автоматик ем му е по-лесно, ем му е по-кеф, ем минава метър само с една проста смяна на масълце!

  • Антон
    Отговор
    25 18:40  28.11.18
    Загледайте се колко е чисто в сервиза. И го ставнете с кочините където работят нашите пишман майстори мърлячи които знаят всичко за всички коли. А станали мърляви механици защото нямало какво друго да работят.
  • ttt
    Отговор
    26 21:45  28.11.18

    До коментар #15 от "vasik atanasova":

    Veske da ti kupya edno ferari s cvyat cerven iskash li
  • СЕВА КАР
    Отговор
    27 23:00  29.11.18
    Нищо ново,на почти всички колесни /ЮМЗ,МТЗ,БУЛГАР ТК80 и т.н./и на някой верижни трактори се сменява съединителя по същият начин.
  • 28 05:43  02.12.18
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай