15 614 47

Ексклузивно за първия български електромобил

Ексклузивно за първия български електромобил

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

По време на най-значимото автомобилно изложение на Стария континент - това в Женева, станахме свидетели и на представянето на първата българска електрическа кола. Тя е дело на компанията Sin Cars и на практика ще се прави в две коренно различни версии. Едната ще е за превоз на хора и товари в големите градове, а втората - открита двуместен роудстър за лятото. Повече за новите български електромобили, както и за бъдещите планове на Sin Cars, можете да научите от интервюто, което взехме от собственика на компанията Росен Даскалов в Женева.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Jo hustan

    72 4 Отговор
    Браво!!!
  • 2 Мартин

    110 5 Отговор
    Успех му пожелавам на човека. Плановете му са амбициозни, но дано да му стигнат силите. Иначе евала на пичовете от мобиле. Само те обърнаха внимание на единственият български представител на най-престижното автомобилно изложение в света. По другите ни медии само жълтини - за най-скъпото бугати и т.н. Както се вижда от статиите на екипа тук, има място и за едното и за другото. Все пак сме българи, трябва да се подкрепяме.

    Коментиран от #9, #42

  • 3 впечатлен

    84 4 Отговор
    Евала на човека! Скромен, умен, работлив, очевидно. Държи на България. Дай, Боже, да успее.

    Коментиран от #4

  • 4 До Евала

    57 8 Отговор

    До коментар #3 от "впечатлен":

    Ползвай,думата Браво вместо турската Евала ,нали сме българивсе пак

    Коментиран от #21

  • 5 Batushka

    23 28 Отговор
    Това е голф количка ....с това в София ще те пратят в болницата за нула време....

    Коментиран от #7

  • 6 русенец

    35 26 Отговор
    Тая мутра не свърши ли парите ?! И дали ще се научи да плаща на хората си? То, че няма да прави коли, които да се купуват е ясно, една друга мутра от Ловеч се пробва и не се получи. Каквито бизнесмените такава е и страната, клети ми Даскалов! Иначе на думи мутрите са силни, ей на Тиквата ще прави Бг газов разпределител на Балканите, Даскала ще прави коли и изобщо ни чяка светло бъдеще. Въпросът е какво да ядем през настоящето докато дойде комунизЪма, пардон - светлото бъдеще на демокрацията.

    Коментиран от #44, #46


  • 7 Ут.СТ. ГЪЗОРА СЪМ

    27 15 Отговор

    До коментар #5 от "Batushka":

    ТУК НА СЕКИ 100 МЕТРА ИМА ЯКИИ ЛЕГНАЛИ ПОЛИЦАИ А ТАА ГЛУПОСТ Е НА ДВА ПРЪСТА УТ ЗЕМЯТА .ТИЯ ХОРА АКЪЛ ИМАТ ЛИ...
  • 8 Пешо

    36 4 Отговор
    Похвално е начинанието, но нека си говорим истината: някой би ли се качил в голф количка да се движи из улиците у нас? КМ/Ч и изминати КМ. са вече морално остаряли за електро автомобил. Производителите не смеят да представят кола с по-малко от 300 км. рейнж, а и максималните скорости не са под 140 км/ч в моделите от тази година. Подобни коли се предлагат от Вромос в Бургас от няколко години и реално успеха им клони към чиста нула. Аз се кефя на ентусиазма, но съм и реалист - без шанс.
  • 9 петров

    22 6 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин":

    3000 китайски компании правят или могат да правят по 800 такива на месец на цени от по 1000 $. виж алибаба. така че...
  • 10 Пламен Цоков

    34 5 Отговор
    За всички "разбирачи" тук. Вместо да подкрепяте човека вие го плюете безпричинно. Не разбирате ли че тези коли не са нашите пътища и не трябва и да бъдат. Тук никой не може да си ги позволи. Те са като например Ламборгинитата които са направени за по заможни хора в страни с по развита инфраструктура. Просто подкрепяйте българските новопоявили се компании в тяхното начинание, а ако не можете дръжте си езика в устата.
  • 11 Циганин

    15 6 Отговор
    България отдавна пероизвежда електрически ппс. Ако случайно не знаете електрически платформи за индустрията се произвеждат още от 60-те години, а в днешно време българска компания от Пловдив произвежда платформи, но по-осъвършенствани и по ефективни на базата на същото шаси. И въпреки твърде тежката батерия (800 кг.) пробега и товароносимостта са отлични. Задвижването е посредством един 80ν елктромотор с променлива крива на напрежението задвижващ задните колела с общ редуктор. Бла бла бла.
  • 12 ГостЪ

    7 7 Отговор
    Да бе браво за ентусиазма ама за мен това е едно към едно с автомобилите софия от татово време . Демек по-зле от кръгла нула . Незнам някой помни ли ги
  • 13 Случайно знаещ

    5 15 Отговор
    Опит за пране на пари... Бг МУ работа...
  • 14 Радо

    1 12 Отговор
    Лимес от ВИММЕСС = Тракторист
  • 15 Е пак ли

    27 2 Отговор
    СУПЕР, БРАВО на всички негативни коментатори за техният принос . От доста години работя в чужбина, и то не само в една Европейска държава , мога да ги изброя но няма да има смисъл за хейтърите тук , и до сега едно -единствено нещо се среща навсякъде по Европа -БЪЛГАРСКАТА ПРОСТОТИЯ. Никой не ни харесва , защото само мрънкаме и пръста си мърдаме за да се променим. Дай ни да плюем и да обсъждаме само минусите на дадено нещо. Или както се казва:"Я не сакам я да съм добре , я сакам Вуте да е зле. " Браво скъпи сънародници , ако бяхте да речем Холандци вместо да плюете този електромобил , вече щяхте да сте изградили ваша бизнес идея за бързи зарядни станции или преференциални цени на сервизните услуги за него , или нещо друго което да ви донесе печалба а не плюнки по дисплея на телефона.

    Коментиран от #18, #19, #23

  • 16 бял

    7 6 Отговор
    Това е електрокар а не електромобил,иначе браво.
  • 17 Пламен Велчев

    15 0 Отговор
    Едва ли не знае за алибаба китай итн вромос и други надявам се да успее просто така нека му пожелаем успех стига завист и простотии

    Коментиран от #20

  • 18 българин

    6 2 Отговор

    До коментар #15 от "Е пак ли":

    Тук няма как да сме като Холандия. Политиците са лобита на чужди и на групови интереси и провалят полезните Нам начинания. И при соца го имаше. Ето какво са решили тези, струващи ни милиарди за 30 г.: Който давал хляб и друга храна на дом. прасе, глоба 500 лева ...Такива сеят само разрухата ни. А колата е хубава, но не е за родните пътища.. строят ги калпаво
  • 19 българин

    5 2 Отговор

    До коментар #15 от "Е пак ли":

    Клиренса е нисък, това е количка градски тип, за отлична пътна настилка, без гърбици, дупки,и вълни, дълбоки шахти. Тук пътищата са за СУВ ... Често ще ремонтираш ходова част. Нека го прави човека, за износ, за заводски транспорт, за отсечки с хубав асфалт става .. но не е за селски терени и София .Виж, модела е хубав, но рисков за наши условия.трябва да е нещо като Тойота Ярис и по--проходимо, за да върви през повечето местни пътища. Зимата ще е още по-трудно.
  • 20 Българин

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "Пламен Велчев":

    Признавам запалих се да събирам пари за нов бг елавтомобил. Но модела не ми върши работа. Нещо като Фиат Панда. Субару Джъстин Бийбър ме запалило, те стават за родните пътища. Но този иначе хубав автомобил ще е рисков за повечето места тук. На първата гърбица и засядаш и ремонти....
  • 21 реалиста

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "До Евала":

    ей патриотчето браво също чуждица глупак
  • 22 004130

    2 5 Отговор
    Грозотия.
  • 23 ГостЪ

    9 4 Отговор

    До коментар #15 от "Е пак ли":

    Не ти ли е хрумвало , че другите не плюят защото няма по какво . На мен женя ми все ми обясняваше , че съм супер агресивен щофьор и псувам по всички безпричинно . Проблема бил в мене , бил съм простак . Почти и бях повярвал .Това лято цялото го изкарах по европейските пътища и О ЧУДО не изпсувах нито един път , а в момента в който стъпихме на асвалта в сърбия целият бус пълен с шофиралите цяло лято с мен колеги започна просто да вие . Защото гледката беше просто страшна и ситуациите като от психофилм . За цяло лято не видях една катастрофа . Преди да замина се нагледах на трупове по асвалта само за три курса в провинцията , не работя шофьор , помагах на приятел . Върнах се и в софия за един ден видях 5 пет безумни катастрофи . Сега погледни пак въпросния автомобил и ми кажи в коя европейска държава видя да се произвежда подобен електрокар , с подобни едно време караха бягажа на гарата , и каква самоувереност се иска да наречеш това кола .Ако успееш ще помислим за някоя хубава дума .

    Коментиран от #25

  • 24 Голям Слон

    4 3 Отговор
    Тази голф количка няма нищо общо с руската Аурус, например. Но наше лошо няма :-) С дизайн на палетна количка и предназначена за разходки в увеселителните паркове. Пита се в задачата кога и ние ще имаме родна марка. Или поне световен автомобил, който се произвежда в България.

    Коментиран от #39

  • 25 Е пак ли

    10 0 Отговор

    До коментар #23 от "ГостЪ":

    Съгласен съм с това което казваш , исках само да подчертая способността на Българите да виждат само негативните страни на дадено нещо. Точно на кея срещу Централната Ж.П гара в Амстердам има заведение на което оградата е от стари дървени врати и прозорци боядисани в различен цвят , не видях един човек да възрази или да го оплюе - напротив всички се възхищаваха на смелостта на човека дръзнал да го сътвори . Ето за това говоря .

    Коментиран от #33

  • 26 куку руку ку

    7 1 Отговор
    Sin R1 е страхотен автомобил, дано и с тези да му се получи!
  • 27 Ристу Пустиняка

    4 5 Отговор
    за тия пари че си купим неколко Е60 и всеки ден ше ги сменям и пак че съм по-голем гъзар от теб с таа бебешка количка
  • 28 некойси

    2 0 Отговор
    Макар и с произведени в китай части ама български :)
  • 29 Гост

    7 6 Отговор
    Да се смея ли? Да плача ли? Само излагат България. Това не е кола. Това е играчка от зрънчо. Никаква елегантност, никакво съображение за сигурност. А другата кола. Бус било хахахахахаха, нищо не може да се побере в него. Оставете колите да си ги правят хората, които могат.
  • 30 777

    3 6 Отговор
    Чушкопек с Колела !
  • 31 Рачко Пръдлето

    3 2 Отговор
    Не че такова,ама питам кво стана с лаотопите и телефоните "Правец"?
  • 32 гост

    7 0 Отговор
    Тази количка е добра, но нищо не се казва какви са батериите, какъв е пробега в реални условия, какви са мерките за защита, и каква е прогнозираната цена? Сега ако каже, че това превозно средство ще минава 100км и ще струва 10х.лв, да ще има успех особенно в големите градове и дистрибуция на стоки, превоз на хора (чудесна маршрутка), туристически обиколки и др. Но докато не се кача, не го покарам или да ме повозят и да ми покажат проформа-фактура за ниска цена как да го похваля с липсващи данни и доказателства? Наремето ходих и карах Грейт Уол и въпреки, че колата беше наистина добра, на сносна цена, налична мрежа от дилъри и сервизи, то компанията затвори врати, защото хората не повярваха в идеята да карат нова и добра кола, а дават същите пари за амортизирани немски коруби.

    Коментиран от #37

  • 33 ГостЪ

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Е пак ли":

    Повярвай ми мисля постоянно за нещо позитивно и ако го доведа до състояние различно от описаното се надявам да го чуеш . Иначе обаче предпочитам да не ни излагам .
  • 34 искам мамо минимум S класа

    1 1 Отговор
    То хубаво,чудесно даже,ама то това по-скоро ми прилича на някаква лагерна количка.Тъкмо се отървахме от ЗАЗ-ките и Трабантутляците,че давай сега пак натам.
  • 35 321

    7 0 Отговор
    Много смешно е как хора, които не са завили една гайка коментират някой инициативен човек. Като направите фирма, намерите инвеститори, назначите хора, плащате заплати и осигуровки, почнете да произвеждате продукт, тогава коментирайте. В крайна сметка ако не успее си остава за него. Ако успее обаче всички ще имат полза. Верно не сме народ, а мърша.
  • 36 Дунав

    5 0 Отговор
    Буса е готин. Предлагам всички държавни служители да ползват само тези автомобили
  • 37 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "гост":

    Прав си колега, бих си взел едно такова, само да му опнат поне 100км пробег (да има 60+ с климатик градско) , да е една идея по високо че в нашият квартал трябва на гръб да го нося и да е под или около 10 000 лв като цена. И да има зарядно за монофазен ток, рядко гараж ще е с две фази. Бих си ходил с него на работа и из града.
  • 38 Borislav Popov

    3 1 Отговор
    А пък твоето недоразумение аурус, няма нищо общо с рускрто автомобилостроение и още по вече, ауруса няма нищо общо с електроавтомобилите, какъвто се явява, българския автомобил от тази статия. Потапяй се ушанко !
  • 39 Borislav Popov

    3 1 Отговор

    До коментар #24 от "Голям Слон":

    А пък твоето недоразумение аурус, няма нищо общо с рускрто автомобилостроение и още по вече, ауруса няма нищо общо с електроавтомобилите, какъвто се явява, българския автомобил от тази статия. Вие рушняцити, все още си нямате разработена електричка, така, че потапяй се ушанков.

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор

  • 41 тегник

    1 0 Отговор
    Тфа жълтата ли е Бг електрокара ! а стиибе ! Немой бъде 1 нии сми нациа техническа
  • 42 факт

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин":

    ДАНО ОНИЯ НЕ МУ ВЗЕМАТ БИЗНЕСА
  • 43 незнайко

    5 0 Отговор
    Ако двигателя е производство на "КОСТОВ" , управлението - контролера и ходовата част са българско производство, тогава имаме повод за ГОРДОСТ !!! Ако всичко това е купено и събрано от Китай няма смисъл да говорим !!!
  • 44 cornholio

    0 0 Отговор

    До коментар #6 от "русенец":

    Оправяй се, аз си работя и си ям добре...
  • 45 Николай

    0 0 Отговор
    Само така. Евтина здрава икономична. Успех!
  • 46 Николай

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "русенец":

    Стига си пръскал злоба. Оправяй се сам, ако не можеш проблема е в теб, не се сърди на другите.
  • 47 Драйвър

    0 0 Отговор
    Хайде стига с тоя голф карт,от 2-3 години го разнасят по автоизложенията,вече и на чистачките по автофорумите им писна от него,ясно е ,че никой няма да инвестира в тази грозотия,както и предния им проект и този е пълен боклук!Вярно,че сме Българи ама как да се подкрепяме като с такива смешни "автомобили" само се излагаме!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.