Американското подразделение на Subaru публикува снимка на интериора на следващото поколение на Subaru Outback. Дизайнът на арматурното табло на комбито с повишена проходимост напомня на моделите на Volvo с вертикално разположен таблет и отвори на вентилационната система по краищата му.
Премиерата на новото Subaru Outback е насрочена за 17 април на салона в Ню Йорк. Автомобилът е базиран на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), на която е построен и новият Forester.
Конструкцията е изградена с използване на голямо количество високоякостна стомана, има по-нисък център на тежестта и подобрена шумо- и виброизолация. Устойчивостта на усукване е подобрена с между 80 и 100 процента.
По неофициална информация от двигателната гама на новия Outback ще отпадне шестцилиндровият боксер с обем 3.6 литра. Вместо него ще се предлага 2.4-литровият турбомотор с мощност 264 к.с. и максимален въртящ момент 376 Нм от Ascent.
Комбито с повишена проходимост ще има и хибридна версия. Нейната силова установка e-Boxer ще се състои от 2.0-литров опозитен бензинов двигател със 150 коня, електромотор с 16.7 к.с. и вариатор.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Браво
18:37 11.04.2019
2 Хохо
18:49 11.04.2019
3 Иванчо l-ви
Коментиран от #4, #6
18:58 11.04.2019
4 Цаца (ама от едрата)
До коментар #3 от "Иванчо l-ви":
Аз пък чух че освен с резервоар за гориво ще ги оборудват с втори такъв за масло с вместимост 60л. Да не вдигаш капака всеки ден.19:00 11.04.2019
5 Хахахаха
19:04 11.04.2019
6 Гост
До коментар #3 от "Иванчо l-ви":
Предполагам това от личен опит го споделяш, нали? Или някой твой съсед е чул от братовчед си, че негов колега е видял веднъж като се подстригвал, че два си говорили, че Субару гори масло? Ей такива байганьовщини и хейтене дано те накарат да се чувстваш добре, но се съмнявам. А виждам, че не си единствен "разбирач" по боксерови двигатели. Но колко ли от вас изобщо карат кола с 270 к.с. от турбо бензин, че се правите на професори?Коментиран от #7
20:10 11.04.2019
7 МВР
До коментар #6 от "Гост":
Сменяй гарнитури на Главите през 160 000км. , наливай масалце в двигателя с елипсовидните цилиндри и се радвай на 270те кончета.Субару вървят добре но умират бързо.
Доказано не веднъж.
Коментиран от #10
20:42 11.04.2019
8 Мартин
20:42 11.04.2019
9 Мъскчо
Коментиран от #30
20:48 11.04.2019
10 Гост
До коментар #7 от "МВР":
Брех да му се не види, добре че си ти да ми кажеш. Значи моята е някакво изключение, щом такъв "капацитет" като теб знае, че точно на 160 000 км се сменяли гарнитури на главите, пък моята гори 500 грама от смяна до смяна и хем е турбо. И теб да питам - с какви модели не веднъж си доказал, че Субару умирали рано и то точно на 160 000 км? Ако изобщо някога си имал Субару и то е умряло внезапно, да не би случайно да си бил на газчица и сега колата да ти е виновна? Много обичам някой да плямпори някакви неща, които са далеч от него, но все пак тая надежда конкретно да ми отговориш.Коментиран от #15
20:55 11.04.2019
11 Иванчо l-ви
Отворете форума на Subaru и вижте за какво става въпрос. По темата с маслото има писано, писано, писано.... Мислех да купувам Legacy но ...
Коментиран от #14
20:56 11.04.2019
12 МВР
Някакви хора пишат че лятото като отишли на море навъртяли 1000км. И доляли 1.2л. Масло и твърдят че било нормално
21:00 11.04.2019
13 МВР
Коментиран от #16, #29
21:01 11.04.2019
14 Гост
До коментар #11 от "Иванчо l-ви":
Точно де, нали и там влизаме тези, които имаме Субару. Който иска да си убива колата, да и сложи газ. А тези, които си сменяме маслото навреме и си караме на бензин колите са ни на 6. Ако на теб си те струва много колата да харчи 500 грама масло за 8000 км и да е 250 к.с. турбо бензин, то не знам каква кола ще намериш да гори по-малко масло с тези параметри. Хайде стига измисли-премислици вече. Пак казвам, че газта съсипва всички японски двигатели - и на Хонда и на Сузуки и на Мазда и на Нисан. Който иска газ, си купува кола със заводска такава, а не реве по форумите, че му гори масло и сменя гарнитури!Коментиран от #25
21:04 11.04.2019
15 МВР
До коментар #10 от "Гост":
Това за 160 000 ми го каза приятел с Аутбек Н6 3.0 ......било им слабо място. Момчето е фен на марката и ходи по техните там събори и фестове. Каза ми това когато го попитах дали да взема 3.0 или 2.5Коментиран от #17
21:05 11.04.2019
16 Гост
До коментар #13 от "МВР":
Ясно. И ти си от онези, които никога не са поддържали Субару, а прочели, е някой се оплаква от висок разход на масло. Ами да беше прочел, че са на ГАЗ!!! Ако не си прочел или се правиш на разсеян, пак да ти напиша - 14 годишното ми Субару с 2,5 турбобензин и 250 к.с. гори 500 грама на 8000 км! Прочете ли го? А сега ми кажи коя кола гори по-малко на тази възраст и с подобна мощност? Аман от лаладжии, които не са виждали на живо Субару, ама плюят!!!Коментиран от #18
21:08 11.04.2019
17 Гост
До коментар #15 от "МВР":
Аха, казал ти го приятел - хахахахаха. Е, аз съм ти явно неприятел и ти казвам, че това са пълни простотии и лъжи. Приятелят ти с газ ли е? Искам само на това да ми отговориш!Коментиран от #20, #26
21:09 11.04.2019
18 МВР
До коментар #16 от "Гост":
Моята кола е 15годишна 163к.с. В момента е на 12 000км и не съм доливал. Виждам на щеката че нивото е спаднало но искам да видя дали ще си изкара 15те хиляди без доливане.А карам доста....как да кажа абе не пазя, не подгрявам а паля и тръгвам.
Коментиран от #38
21:12 11.04.2019
19 МВР
Може и да греша.
Съжалявам ако съм засегнал някой.
Коментиран от #21
21:13 11.04.2019
20 МВР
До коментар #17 от "Гост":
И двете са му на бензин.21:14 11.04.2019
21 Гост
До коментар #19 от "МВР":
Няма проблеми, нали сме за това тук - да обменяме опит. Аз съм доволен, а твоята кола със сигурност не е турбобензин.Коментиран от #22
21:17 11.04.2019
22 МВР
До коментар #21 от "Гост":
Не тубо-печка е :)21:20 11.04.2019
23 МВР
Чудя се..
Ако ми попадне нещо лятото като търся кола.
Коментиран от #24
21:22 11.04.2019
24 Гост
До коментар #23 от "МВР":
Не знам, но доста се оплакват от тях някои. Други са доволни. Трябва си читав майстор.21:29 11.04.2019
25 Цаца (ама от едрата)
До коментар #14 от "Гост":
Абе те и другите коли имат газови обаче не лапат така...Коментиран от #27
21:43 11.04.2019
26 Да питам
До коментар #17 от "Гост":
Че каква е връзката с маслото това дали е на газ или бензин?Коментиран от #28
22:19 11.04.2019
27 Гост
До коментар #25 от "Цаца (ама от едрата)":
Дали? Аз пък знам една камара хора пропищели от газта - кой с вкопани клапани на Нисан, кой с издухали гарнитури на Сузуки.22:23 11.04.2019
28 Гост
До коментар #26 от "Да питам":
Връзката е, че при Субару специално ако е на газ задължително си трябва реглаж на клапани. Просто газта прогаря уплътненията и колата започва да харчи масло - елементарно е. За това хората правят заводски газови и двойни изпарители и допълнително смазване.Коментиран от #37
22:26 11.04.2019
29 jdm
До коментар #13 от "МВР":
То новите са грозни и бавни. Субару бяха добри до 2008.22:30 11.04.2019
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Стамат
Коментиран от #47
00:59 12.04.2019
32 гощо
Коментиран от #33
07:37 12.04.2019
33 Гост
До коментар #32 от "гощо":
Хайде поредния, който чул, че някой се оплаква. Трошляци били - абе ти що не си караш умрялото Ауди и не ни спестиш "компетентното" си мнение? Субару си е като всяка марка със своите плюсове и минуси, но най-много се дразня от хора, които изказват мнение, без да имат и най-малка представа за какво става въпрос!Коментиран от #45
07:42 12.04.2019
34 гтгрх
08:40 12.04.2019
35 Бай Благой
Тия тиквеници производителите не разбират ли че това доста отвлича вниманието на шофьора от пътя?!
08:54 12.04.2019
36 Гост
12:08 12.04.2019
37 Пак да питам?
До коментар #28 от "Гост":
Ако имаме хидравлични клапани как ги регулираме?Кои са Тея уплътнения дето прегарят на газ?
Коментиран от #49
13:05 12.04.2019
38 Кумчо Вълчо
До коментар #18 от "МВР":
Наистина доооооста караш ,за 15г. 12 000км са недостижим рекорд.18:39 12.04.2019
39 Иван
19:38 12.04.2019
40 Не глеам таувизия
20:17 12.04.2019
41 batceco
20:47 12.04.2019
42 Иван
22:05 12.04.2019
43 Гост
23:28 12.04.2019
44 Валентин
23:28 12.04.2019
45 Obey the law
До коментар #33 от "Гост":
Те търсят само внимание, изобщо да не им обръщаме внимание на тия пещерни тролове.00:28 13.04.2019
46 Бого
Коментиран от #58
00:43 13.04.2019
47 Милен
До коментар #31 от "Стамат":
Новите Поршета се продават с 5л. туба масло, вярвай знам защо. Субару не съм усетил да хаби масло, не зависимо на газ или бензин. Ама тук щом казват - ще взема да изхвърля моето на 165к е вече. Имам още четири автомобила освен него- Фиат, Порше, VW и Ситроен. По принцип предпочитам Субару ако искам да пътувам сигурно08:32 13.04.2019
48 Субарист гъбар
08:40 13.04.2019
49 Boxer
До коментар #37 от "Пак да питам?":
Регулирането на хидравличните клапани се осъществява чрез смяна на "чашките", които са върху тях. Има опция и за фрезоване, без смяна. Според мен колегата има предвид вложките , като казва уплътнения. За щастие не говоря от личен опит. Но вероятно след няколко години ми предстои ;)11:15 13.04.2019
50 911
12:43 13.04.2019
51 smeh
12:47 13.04.2019
52 Цигани
Коментиран от #53
13:52 13.04.2019
53 911
До коментар #52 от "Цигани":
И защото разумните хора избират марката като здрава и надеждна са комплексари. Много си прозорлив. На мене ми се струва, че май ти си този с комплекса.21:40 13.04.2019
54 676
16:01 14.04.2019
55 Гост
01:09 15.04.2019
56 H6 209
13:39 18.04.2019
57 Петрофф
18:16 18.04.2019
58 H6 209
До коментар #46 от "Бого":
чета, чета и само глупости!Да Ви Обясня за ГъЗта, ГУсПОда...
Газовия инжекцион е 1960 лв. с най-мощния изпарител ...всичко над 150 коня е така...Дюзите са най-бързите възможни защото във високите обороти скъсяват времената много...Омаслителя е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО невакуумен...електромагнитния само може да навакса като го сриташ на кикдауна...Лубриканта ти е Valvoline , а не от тубите от илиянци.....Свещите са специални за газ NGK Laser line 7 по 37 кинта и са 6 броя...Антифриза ти е от червения щото системата е алуминиева...Маслото ти е пълни синтетика щото другото има различни показатели през различните сезони....Гумите са ти TOYO Open country AT+ ...Накладките са Brembo да не скърцат и да не ядят дисковете...ИИ ДОЛИВАШ МАЛКО МАСЛО ЗАЩОТО ВЕНТИЛАТОРИТЕ ОХЛАЖДАТ ДОБРЕ САМО ЕДНАТА ГЛАВА И ДРУГАТА ГАРНИТУРА ПРОТИЧА ДВОЙНО ИЛИ ТРОЙНО ПО-РАНО. И Ко? Фър4а с 125 на темпомата и играя като на плейстейшън с лосчето от волана и рейсърите са обидени , че им се налага по завоите да намалят, а като свърши пътя казвам ТОВАРЕТЕ ВСИЧКО В СУБАР4У и продължавам през поляните!!! А вие дето пишете коментари за да обидите собствениците на по-скъпи коли и да ги изкарате че са тъпаци къде сте, къде бяхте и къде ще сте като проумеете най- накрая, че за да се изкефите ще трябва да се набутате? ОПппс И КЪДЕ ЩЕ СМЕ НИЕ ДЕТО СМЕ ПРОУМЯЛИ ТОВА С НАБУТВАНЕТО ПРЕДИ 5,7,10 години? Аре моля ви се умниците освободете темата за субару от присъствието си! Като дигнете левъла, нъл тъй...пак щъ
10:33 19.06.2019