7 951 37

АвтоВАЗ забрани продажбата на редки авточасти

В официално писмо до дилърите АвтоВАЗ съобщава, че преустановява свободната продажба на някои части за Lada Vesta Sport. Руският производител ще доставя компоненти само за ремонти в рамките на гаранционното обслужване, съобщава Lada Online.

Причина за решението е неочаквано високото търсене на въздушни филтри, черни тавани и други специфични части за спортния вариант на Vesta, с които собствениците на "нормалните" версии на модела тунинговат колите си. За модификацията Sport са разработени общо 205 оригинални детайла и възела.

"Във връзка с нарасналото търсене на номенклатурата за Vesta Sport, използвана за тунинг на серийни автомобили, съобщавам, че доставките на резервни части за търговски цели се преустановява", гласи писмото на шефа на Дирекцията за продажба на резервни части и следпродажбено обслужване в АвтоВАЗ.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Браво

    16 0 Отговор
    WTF......

    Коментиран от #2

  • 2 бръм бръм

    26 5 Отговор

    До коментар #1 от "Браво":

    Що се чудиш, явно на "наточените" версии цената е доста по-висока и на феновете е по-изгодно да си купят компонентите от тунинг версията и да си ги сложат на обикновените ладички и да са "турбо гъзари" ха ха Сякаш в БГ не същото всички карат S-ки аудита, турили 2 китайски лепенки и карбончета се кълнат в майките си джамбазите, че са оригинален пакет....тяхната майка ! ха ха. Ся Лада, като са спрели продажбите, ще почнат да ги копират и правят тунинг пакетите в "Китай", празна ниша не остава ;)
  • 3 Boxer

    47 9 Отговор
    Е за това сте фалирали, бе капацитети такива! Щом има увеличено търсене, ами увеличете производството и малко от цената и готово! Тъпунгери!

    Коментиран от #5

  • 4 Емил

    39 10 Отговор
    Класическо руско (венецуелско) решение!
  • 5 Реалист

    37 4 Отговор

    До коментар #3 от "Boxer":

    малоумниците от лада просто не го могат. А действително е най-лесно да наемеш подизпълнител и да залееш пазара щом има търсене. Е. те това беше соц.икономиката.

    Коментиран от #6

  • 6 кладически маркетинг

    13 8 Отговор

    До коментар #5 от "Реалист":

    Ти си гербераст! Не се прави така, това е герберастко решение, а както знаем герберастите са комунистическа шлака и доказано нищо не вдяват от бизнес ! Правилното решение е да се вдигне много продажната цена на тези части от ВИП пакета ! Ако на някой му се счупи гаранционно и е притежател на такава ВИП кола с екстри отива в официалния сервиз и срещу счупената му монтират нова здрава и това на по-ниски заводските цени ! За всички останали мераклии с обикновени лади оригиналните вип части - на високи вип цени !

    Коментиран от #11, #15, #18


  • 7 незнайко

    9 1 Отговор
    Колко КОНЯ е тази ЛАДА от последната снимка, че да има два ауспуха за ИЗДИШВАНЕ ???

    Коментиран от #10, #21

  • 8 Кракра

    30 4 Отговор
    Това може да се случи само в Русия. Има търсене - намаляваме предлагането. Смешници
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор

  • 10 Random

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    145 ама работят над 1.4 турбо 170. За фейслифта ще е готов, следващата година махат робота и слагат японски вариатор, ще минат и на HR16DE, 1.8 обаче ще го оставят.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 555

    18 1 Отговор
    Най-добрата търговия при соца,да си купиш с връзки...Нулево развитие...
  • 13 Йозеф

    24 3 Отговор
    Това е титанично меркетингово решение! Само ушанките го могат! Има повишено търсене - спират предлагането!
  • 14 Ибн Ебн Ал Съм Те

    6 1 Отговор

    До коментар #11 от "Реалист":

    Саше сигурно имат дефицит на нефт или на газ та не могат да си произведат частите.
  • 15 гост

    15 10 Отговор

    До коментар #6 от "кладически маркетинг":

    Алоооо,плановика.Ти статията прочети ли я ???? Каскетите произвели ЦЕЛИ 205 ЧАСТИ.Нормалните хора произвеждат с хиляди в повече.Говориш за ВИП тунинг на Лада?!?! Ти сериозно ли??? Лада и ВИП в едно изречение не е съвместимо!!!!!!!!!

    Коментиран от #20

  • 16 Голям Слон

    9 5 Отговор
    Най-важният пасаж от писмото просто не е преведен :-) И съответно смисълът му изцяло се губи. Много услужливо, предвид антируската политика, която следваме.
  • 17 гостгост

    12 3 Отговор
    Лада Веста Спорт ...Кое му е спорта на тая Веста 140 коня ? Дори Тойота Приус е по-спортна от това нещо.Руснаците май вярно си живеят в някакъв техен изостанал свят.

    Коментиран от #19

  • 18 гостгост

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "кладически маркетинг":

    Как така вип лада бе ,какво подяволите означава това :D:D:D
  • 19 Random

    7 5 Отговор

    До коментар #17 от "гостгост":

    А на Сузуки Суифт Спорт кое му е спортното със 134 коня?

    Коментиран от #23

  • 20 Random

    8 5 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    205 ЧАСТИ, РАЗЛИЧНИ ОТ НА НОРМАЛНАТА ВЕСТА БЕ "УМНИК". Чети поне.
  • 21 Единия кюнец е за красота😂😂😂😂

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "незнайко":

    Ватенките шмекеруват 😂😂😂😂
  • 22 Какъв спрот е тоз кош бе😂😂😂

    6 4 Отговор
    Една корса опц ше го направи смешен тоз кош😂😂😂
  • 23 Като гост

    5 4 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Сложи Сузукито до ладата и ще разбереш кое му е спортното.

    Коментиран от #24, #25

  • 24 Random

    2 5 Отговор

    До коментар #23 от "Като гост":

    Така де, кое му е спортното? Гледам и не виждам голяма разлика. Айде вестата е една секунда по-бавна до 100, ама е 200кг по-тежка и с повече място за пътниците.
  • 25 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #23 от "Като гост":

    А на Nissan Rogue Sport с неговите 141к.с. кое му е спортното? Айде Суифта е малък, а тоя сув ?

    Коментиран от #26

  • 26 984

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Random":

    Защо се напъваш да пишеш глупости ,само за да оправдаеш някакъв руски барутник ,че едва ли не може да мине за автомобил ?

    Коментиран от #28

  • 27 Иван

    9 2 Отговор
    Тия хора живеят някъде назад във времето. Препърачвам им филма Баш мастора на море.... То пък щото "наточената" е толкоз наточена, че всяка премуим малолитражка има по-мощен вариант...

    Коментиран от #29

  • 28 Random

    10 3 Отговор

    До коментар #26 от "984":

    Никакви глупости не съм написал. Спорт може да се сложи на всеки автомобил с по-мощен двигател. Това че вие сте тъпи и ограничени си е ваш проблем. Що да е "барутник"? Карал ли си? С какво е по-зле от на Дачия Логана с 0.9 мотора? Ей ти сравнение на Веста за 20221лв и Логан 0.9 Лауреат(най-най бензин) за 21 390, разликата може да я ползваш да си вземеш друг цвят - 328лв струва металика. Така: 1.8 срещу 0.9, 122 коня срещу 90, четири ел. стъкла срещу само предни, кожен волан срещу обикновен, задни дискове срещу задни барабани, подгрев на седалките срещу нищо, и така може до утре. По какво отстъпва Веста на Логан?

    Коментиран от #30

  • 29 Random

    3 2 Отговор

    До коментар #27 от "Иван":

    Коя е тая "премиум малолитражка"? Айго не е, Микра не е, А-класа? А класата е едни 15000лв отгоре че и повече. A200 Sport е 1790000 рубли, Веста Спорт е милион само, 790 000 са ти над 20000лв. Дотук добре, с конете става интересно, да не забравиш че и Мерцедес са сложили "Sport" в името! А-класата е 1332 кубика и 150 коня, 150 коня за 49000лв и Спорт в името! Вестата е 1774 кубика и 145 коня за 1045000 рубли(863-896 000 с промоцията или към 28503лв/24426лв с промоцията). Добре, Мерцедеса е с по-добро качество и малко повече екстри, ама чак двойната цена струва ли си?

  • 30 Николай Колев джамбазина

    5 3 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    По нищо не отстъпва на Логан,нали пак е френска тази Лада клоуни Русофилистични!

    Коментиран от #33

  • 31 Боби

    2 2 Отговор
    Защо всички гледате от гледната точка на клиент !? Погледнете го от гледната точка на търговеца (производител ) за направата на един проект ,един специален модел на дадената марка са вложени много средства ,труд и време.И ако на всичкото отгоре продадете 5бр автомобили (твърде недостатъчно за да има печалба ) а само търсене на авточасти ,за да могат хората да си преправят евтините модели ..Нормално да спрат свободната продажба .Който иска да кара определеният автомобил да си го купи ..в Мерцедес използват тунинг ателиета като AMG и други ..в Русия явно не ..в България не се карат и без друго лади ..така ,че нека не им даваме точно ние акъл как да продават ..Не са толкова глупави ,колкото мислите ...
  • 32 Българин

    5 2 Отговор
    Ами няма да купим Лада, ще си вземем западна кола напр. Ситроен, където тези екстри са в нормалното оборудване.Така де .
  • 33 Random

    3 5 Отговор

    До коментар #30 от "Николай Колев джамбазина":

    И кое е френското? Двигател? Руски, разработка на базата на 2108. Платформа? Руска, Lada C от преди да ги купят рено-нисан. Ск. кутия? Руска ВАЗ-21807. Окачване? Руско. Кое е френско? Точно две неща - рейката и спирачките и то само на обикновените вести с 4 болта. Радиатора е от алианса, но не е казано от кого.

    Коментиран от #34

  • 34 не случаен

    5 3 Отговор

    До коментар #33 от "Random":

    "Предимства на съветските/руските/"автомобили"пред съвременните"......мальйш дарагой,очакваме да продължиш заглавието.........
  • 35 Roze може

    3 1 Отговор
    Забранете на пияните матрьошка изобщо да продават колите си...
  • 36 Bat Sande

    3 0 Отговор
    Тия русняци акъл нямат. Хората се чудят как да си продават CUSTOM продуктите, а те и забраняват напук на всякаква логика. РУСНЯЦИ!
  • 37 Команиз

    2 0 Отговор
    Аууууу, какво ще правим сега без чати за Ладите?

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.