3 650 12

Volkswagen обяви цените на зарядните за ID.3

С дебюта на първия си електрически модел Volkswagen представи и гама от домашни зарядни устройства за ID.3, които постъпват в продажба от ноември. Ще се предлагат три модификации с мощност до 11 кВт, които ще могат да зареждат 58-киловатчасовата версия на електромобила за около шест часа.

Базовият ID. Charger ще струва €399. Зарядното има фиксиран кабел Type 2, модерен дизайн в стила на ID.3 и интегрирана защита против колебания в напрежението. Цената на средния вариант ID. Charger Connect е €599. Той ще може да се свързва с домашната компютърна мрежа и смартфон посредством LAN и/или LTE.

Върховият модел ID. Charger Pro има вграден електромер за прецизно измерване на енергийното потребление. Това зарядно ще бъде от най-голяма полза за служебни автопаркове. Обменът на данни през LTE е включен в цената от €849 за целия живот на устройството.

Поставете оценка:
Оценка 2.2 от 9 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 движещата икономика

    12 2 Отговор
    Гладът е по-силен от тока.
  • 2 ПЕНКО

    6 10 Отговор
    ПРЕВОДЪТ Е : " СЕЛСКА-ПУ.ТКА " ... "ФОЛКА СЪС ВАГИНА " !!!!!!!!
  • 3 Електриком

    8 14 Отговор
    В електрическите мотори е бъдещето. Откакто карам Рено Зое го осъзнах!

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    4 21 Отговор

    До коментар #3 от "Електриком":

    Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Нищо не може да се сравни с показателите на Тесла. Илон е гениален, а недоразуменията пуснати едва сега на пазара от стогодишните само подчертават колко са изостанали. Тесла е бъдещето а разни Рендета и Соцвагени още от сега са се отправили към боклука, защото до 2-3 години цената им ще е паднала до нула, дори собствениците ще трябва да платят на някой ром да ги отърве от мъките,

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Xa xa xa

    23 1 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Ти живееш зад Норвегия и спираш зад Тесла максимум....

    Коментиран от #8


  • 7 Електриком

    5 12 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Родителите ми имаха Тесла модел S p100d и го караха точно 1 година. Спукаха се да я зареждат тая кола и накрая се ядоса татко и я шитна... взе си Рено Туизи само за него си за града. Морала : Тесла е за селяци.

    Коментиран от #9

  • 8 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #6 от "Xa xa xa":

    Жените се подмокрят като чуят че имам Тесла и им кажа че ще ги повозя. Аз обаче по си падам по черни негри с огромни патладжани.
  • 9 гост

    5 7 Отговор

    До коментар #7 от "Електриком":

    Аз живея в Норвегия и имам Тесла. Зареждам я 2-3 пъти месечно, така че явно татко ти е намерил начин да подари Теслата на някоя своя любовница под предлог че се спуква да я зарежда.
  • 10 Японеца

    3 3 Отговор
    Браво, отново антирекорд! Какво да се прави, Европа, в Америка е безплатно.
  • 11 Ненорвежец

    4 0 Отговор
    Алоо, норвежеца, виж си минусите и отиди цъкай на норвежки в някой от техните сайтове. Норвежец ли си или българин. Отишъл на другия край на света , за да може си плати нета да троли в бг сайтовете...ццццц да таковам таковата ти с таковата!
  • 12 незнайко

    4 1 Отговор
    11 кВт коя инсталация ще го издържи ? Това са 50 ампера нон стоп 6 часа ! Главните предпазители в повечето случаи са 35 ампера ! Рядко слагат 63 ампера ! Ще могат да го ползват само МОЖЕЩИТЕ !!! Кои са те сами знаете !!!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.