3 206 6

Ще има Ford на платформата на Volkswagen ID.3

Volkswagen AG ще предостави на Ford Motor платформата за електромобили MEB за производство на собствен модел на ток за европейския пазар, обявиха двете компании, които вече имат договор за сътрудничество и общи проекти в сегмента на лекотоварните автомобили.

Новият компактен електрически Ford ще се появи не по-рано от 2023 г. Повече подробности обаче не са известни.

Архитектурата Modularer E-Antriebs-Baukasten (MEB) позволява разработката на електромобили с предно, задно и двойно предаване с един или няколко двигателя. На тази платформа е базиран Volkswagen ID.3, чиито доставки трябва да започнат през лятото.

Във Волфсбург се сблъскаха със сериозни софтуерни проблеми, които отложиха пазарния дебют на електромобила. Volkswagen най-вероятно ще започне да доставя първите партиди на ID.3 с орязана функционалност, която ще бъде допълвана постепенно онлайн с обновявания на софтуера.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.

Още по темата

  • Ford и VW: плановете на новия съюз

    Ford и VW: плановете на новия съюз

    Ford и Volkswagen се договориха да сформират глобален производствен алианс още през януари миналата година. Партньорството започна с обмен на ...
    1.06.2020
    3 884
    11

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 гост

    11 5 Отговор
    В началото на 2021г. ще е готова фабриката на Тесла в Берлин, може да използват техни платформи, агрегати и батерии, със сигурност ще са по-надеждни и по-съвременни от бъгавите МЕБ. От ФВ отлагат постоянно пускането, вече трети път, от началото на 2019 го избутаха до есента на 2020 и то с предупреждението, че са бъгави, е не е ли подигравка това с клиентите.
  • 2 сектант

    5 5 Отговор
    читава електричка и инфраструктура за такава няма да има до 5 6 години а след 7 8 всичко ще е препълнено и няма къде да си заредиш колата по-път. тоест смисъл нулев тока скъп и ако батерията даде фира приключваш

    Коментиран от #5

  • 3 просто мнение

    1 5 Отговор
    Най-забавното е, че феновете нали на японските и корейските коли сега се радват че могат нали да догонят немските автопроизводители заради еко нормите и прочие. Това което тези хора не осъзнават е, че дори старите модели на тези коли правят новите японски и корейски автомобили да изглеждат като предходен модел. Жалко. И за да избият комплекса фразата винаги е една и съща - немските вече не са това което бяха преди 350 000 години. Ами в това мнение няма нищо лошо. Все пак не всеки трябва да кара немска кола а само истинските късметлии в живота, които се радват на такива глупави мнения. Ха-ха.

    Коментиран от #4

  • 4 Йонко - понко

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "просто мнение":

    Най щастливият човек, е глупакът защото е далеч от истината...
  • 5 фффф

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Що не си гледаш Неудачията?
  • 6 1234

    0 0 Отговор
    До 10 г няма да има значение марката кола, както при техниката и телефоните и дрехите. За по младите знаете ли кога марката нямаше значение защото всичко беше еднакво и нямаше избор? Преди 1989 беше същото. Сега глобалния капитализъм прави абсолютн същото. Само че света няма да се управлява от КПСС а от неясни собственици и невидими собственици

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.