4 022 20

Nissan Navara навъртя над 1.6 милиона километра

За това постижение Nissan обеща на мъжа нов пикап, а Мърфи върна стария на автомобилния производител

Nissan Navara навъртя над 1.6 милиона километра

Американският куриер Брайън Мърфи прекарва последните 13 години от живота си шофирайки своята Nissan Navara (известна още като Frontier) по 13 часа на ден, а до началото на 2020 година пробегът на автомобила надхвърли милион мили или 1.6 милиона километра.

Nissan Navara навъртя над 1.6 милиона километра

За това постижение Nissan обеща на мъжа нов пикап, а Мърфи върна стария на автомобилния производител, предаде Fox News. Бившият пикап на Мърфи беше изложен като експонат в завода на марката в Тенеси. Самият Мърфи чак тази седмица се "премести" в новата Navara, която му бе обещана в началото на зимата.

Тогава мъжът каза, че планира да работи като курирер поне до 2025 година, така че новият пикап ще служи за същите цели. Старият пикап на Мърфи измина 1 609 344 километра - приблизително същото разстояние, необходимо да се лети до Луната и да се върне два пъти. Въпреки рекордния пробег Мърфи споделя, че много рядко е ремонтирал Navara-та.

Nissan Navara навъртя над 1.6 милиона километра

Например на 725 хиляди километра куриерът саменя радиатора, а на 1.3 милиона километра се налага да бъде сменен съединителят на петстепенна ръчна трансмисия. Освен това Мърфи сменя маслото на всеки 16 хиляди километра. Новият Frontier за американския пазар практически не се различава от модела преди рестайлинга.

Основната иновация е 3,8-литровият V6 двигател с над 300 конски сили, който е комбиниран с деветстепенна автоматична трансмисия и задвижване на всички колела. По-рано беше съобщено, че следващият Frontier може да получи модифицирано шаси от Mercedes-Benz X-Class, който бе свален от поточната линия. Премиерата на новия модел е предвидена за следващата година.

Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 12 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Марио

    38 6 Отговор
    С навременна поддръжка японските коли са вечни

    Коментиран от #2

  • 2 4234

    6 10 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    освен ръждата им която не можеш да спреш в, освен ако не живееш у флорида или средиземноморието или арабския полуостров, абе между 31 и 33 меридиан. Даже и япония не се намира там хахаха

    Коментиран от #17, #20

  • 3 Гост

    26 2 Отговор
    Моторчета под 2 литра минават по 1млн. км. пък какво остава за 3.8 v6. Все пак евала на Нисан, че са му дали нов пикап.

    Коментиран от #10

  • 4 Скубиду

    16 7 Отговор
    И това без батерията на Илон?!?! Това е навъзможно.

    Коментиран от #5

  • 5 Мхм

    7 10 Отговор

    До коментар #4 от "Скубиду":

    Сметни му горивото и ще видиш цена за която можеш да купиш не само батериите, ами целите ел. коли и то няколко! За 1.6 милиона по 10 на 100, са 160 хиляди литра! На теб ще оставя да сметнеш, цената по бензина!

    Коментиран от #6, #9

  • 6 Komapak

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Той тока е без пари нали?

    Коментиран от #7


  • 7 Мхм

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Сметни го!
  • 8 onq s konq

    17 2 Отговор
    И ние в България така си караме колите - нов внос от Германия на реални 450'000 км, после "втори собственик, малко карана, добре поддържана" още 200'000 реални км. и като се пови в молиле.бг вече наближава 700'000 км. Но си ги купуваме и караме без проблем, смо че никой не ни дава нови за тях.
  • 9 гост

    7 9 Отговор

    До коментар #5 от "Мхм":

    Всъщност въпросната Навара е с мотор 4 литра , новата ще е с 3,8 и с разход поне 12 и то празна , а този куриер едва ли кара празен , поне е едната посока , ако не и в двете ! Така че реалните литри всъщност са между 185-190 000 , тоест с цената в дори в САЩ през тези години между 150-160 000 долара !! Тест точно два Сайбъртрък от най-скъпата модификация плюс "тока" дори да си го плащат !! Което значи толкова печалба отгоре , ако е карал с такъв ! Без да смятам , че те ще струват на старо поне 15-20 000 долара дори след такъв пробег , така че "тока" изобщо няма нужда да го смятам , също и "обслужването" , щото такова няма , а за Наварата този казва , че само масло е сменил поне 100 пъти !!

    Коментиран от #19

  • 10 Случаен

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Тоя точно е 2.5 май, пак претоплена манджа, факти не помнят какво са качвали: https://fakti.bg/avto/443824-taka-izglejda-pikap-nissan-na-16-mln-kilometra-video

    Коментиран от #11, #16

  • 11 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Случаен":

    В САЩ не се продават такива кюмбета "2,5" дизел !!! Те дори 4 литровия го имат за малък !

    Коментиран от #12

  • 12 Случаен

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    2.5 бензин бе заухав

    Коментиран от #14

  • 13 АВЕ НИСАН НАВАРА

    0 1 Отговор
    НЕ Е ЛИ С ДВИГАТЕЛИ ОТ РЕНО....НАЛИ СА НА РЕНО ВЕЧЕ И МОТИРАТ ТЯХНИ ДВИГАТЕЛИ...НЕ ЗНАМ ЗА АМЕРИКА КАКВИ СА ДВИГАТЕЛИТЕ....АЙ ЧЕШСТИТО...
  • 14 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Случаен":

    Такъв пък въобще няма за Навара , заухав !! Да не говорим пък в САЩ !!
  • 15 Факт

    6 0 Отговор
    Напук на феновете на беенве и гоуф Нисан и Рено имат много добри мотори.
  • 16 Алфа Ромео

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Случаен":

    2.4 бензин мисля беше, атмосферен, ръчка и само на задно, стара новина публикувана преди време в Авто. Точно тази простота на колата и е помогнала да е толкова безпроблемна и да врътне толкова километри, не съм сигурен че новата Навара ще го постигне.
  • 17 a nemskite

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "4234":

    не лъжи, ти въобще карал ли си японска кола? Имах РАВ4 на 18 години, нямаше капка ръжда. Твоята ваг-на как е?
  • 18 Мазда 3

    0 0 Отговор
    Аз мисля,че не е възможно да се изминат 1.3 милиона километра с един съединител.
  • 19 Язе

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    И щеше да работи по 20 часа на ден.13часа в каране и 5-6часа на контакта.Без да броим времето за закрепване на броните.Това в добрия случай.В лошия миксера или ще се запали,или ще го хвърли в гората на автопилот,ще си ускорява сама когато и харесва.Също ще го скъсат от глоби,че това червеното тесляка не го познава.За миксера знак СТОП е като за талибанин атомна централа-не го разбира.
  • 20 Мазда 3

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "4234":

    Япоските коли имат един недостатък - ръждясват. Немските имат същия недостатък + още един куп - неикономични, тежки, ненадеждни, чупливи.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.