Last news in Fakti

3 Септември, 2020 09:25 17 233 103

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

  • nokian-
  • seasonproof-
  • всесезонни гуми

Според финландците от Nokian моделите Seasonproof и Seasonproof SUV предлагат първокласна безопасност през цялата година

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа - 1

Скандинавският производител на гуми Nokian Tyres представи новата си гама всесезонни гуми за леки коли, спортни автомобили и кросоувър модели. Новата Nokian Seasonproof е предназначена за шофьори, които се нуждаят от надеждност и първокласна безопасност, както върху заснежени и кишави зимни пътища, така и при шофиране през лятото.

Растящата нужда от допълнителна безопасност по време на неочаквана дъждовна или снежна обстановка, дори и извън сезона, е една от основните причини, поради която увеличаващ се брой европейски автомобили биват оборудвани с гуми, които могат да се справят с всички атмосферни условия. Според скорошно проучване на Nokian Tyres за всесезонния сегмент, европейските шофьори, особено ценят безопасността във всички условия, през цялата година.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

Сцеплението и управлението, заедно с високата издръжливост на износване и повреда, също също се нареждат сред най-предпочитаните свойства. В допълнение към характеристиките на гумата, удобството, което осигурява шофирането със само един комплект гуми, също се оказало особено важно.

Новата продуктова гама Nokian Seasonproof предоставя безопасност и целогодишно удобство и е предназначена основно за шофьорите от Централна и Източна Европа. Всички размери идват със символа на снежинката (3PMSF), който показва, че гумата е официално одобрена за употреба през зимата.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

Продуктовата гама предоставя размери за модерни леки автомобили и SUV модели, със селекция от 64 продукта, вариращи от 14 до 19 цола, със скоростен индекс от T (190 км/ч), H (210 км/ч), V (240 км/ч) и W (270 км/ч). Единадесет подбрани размера ще бъдат налични през есента на 2020 г., а останалата част от гамата ще бъде доставена до пазарите в началото на 2021 г.

Концепцията Season Sense комбинира множество иновативни технически характеристики в шарката, дизайна на проектора и каучуковата смес. Мултифункционалната всесезонна мрежа от ламели и модернизираната насочена шарка на протектора с твърд дизайн на блока, са разработени, за да осигурят перфектно всесезонно представяне и да гарантират отлична безопасност както на сняг, така и на суха настилка.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

Максималното сцепление на мокро и сухо се постига чрез новите канали, които отвеждат водата и кишата навън, а новата каучукова смес с високо съдържание на силициев диоксид се грижи за отличната издръжливост, сцеплението на мокро и ниското съпротивление при търкаляне.

Nokian Seasonproof предлага изключителна стабилност и сцепление на сухи пътища, дори при висока скорост. Поддържането от многостепенния блок подобрява високоскоростната работа. За шофьорите това означава превъзходна стабилност и бърз отговор на автомобила при резки маневри.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

Новият протектор предлага и подобрено лятно представяне. Подобренията могат да бъдат усетени при спиране на мокра и суха настилка, тъй като централната зона, със специални блокове на протекторите и ламели, са специално проектирани, за да спомагат за максимално добро представяне при променливи условия.

Мрежата от ламели предназначени за мокра и суха настилка предоставя по-кратък спирачен път и безопасност, чрез усъвършенстван контрол на теглителната сила. Устойчивостта на износване при новата Nokian Seasonproof е повече от 25% по-високa отколкото при предишния модел. Това е сериозен скок в посока на издръжливост, който на практика се равнява на един допълнителен сезон за шофиране със същите гуми.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа

Що се отнася до представянето на сняг, то финландците заявяват, че то е здраво и стабилно. Снежните нокти ефективно се захващат за повърхността когато шофирате на сняг, предоставяйки висококачествено сцепление при спиране и ускорение. За целта в действие влизат т.нар. усилватели на сцеплението на сняг (Snow Grip Boosters), които подобряват страничното и надлъжното сцепление, необходими при спиране и ускорение.

И накрая, но не на последно място, новата всесезонна гума на Nokian впечатлява с технологията Aramid Sidewall. Изключително здравите арамидни влакна подсилват страницата на гумата, за да предоставят повече издръжливост и защита при взискателни ситуации на шофиране. Влакната правят гумата по-издръжлива на удари и прорези, които иначе лесно биха я увредили.

Нови всесезонни гуми, предназначени за Централна и Източна Европа


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 39 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Караиванов

    180 25 Отговор
    Ето това е истината, а не гумаджиите да ми взимат по 100 лв на всяка смяна и да купувам два комплекта гуми. За България, това е перфектната гума.

    Коментиран от #2, #3, #8

  • 2 ЧернатаГума

    73 29 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Много зависи в кой регион на България живеете, ако сте от Смолян район, например, няма да ви свърши много работа "всесезонната" гума.

    Коментиран от #27

  • 3 Pilot

    50 114 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Това е измислено за цървули , защото няма как една гума да е ок лято и зима !

    Коментиран от #4, #7, #15, #54

  • 4 Реалист

    74 22 Отговор

    До коментар #3 от "Pilot":

    Ами вярно е, но по-добре цървул, от колкото по 100 лева всяка смяна

    Коментиран от #9, #78

  • 5 jap

    101 6 Отговор
    От няколко години използвам всесезонни гуми но представянето им в някои условия е доста компромисно въпреки,че са висок клас.Основното им предимство е,че ми спестяват 2 пъти годишно висене пред сервизи и немалки суми за монтаж и демонтаж съпътстван с измислени и ненужни процедури.

    Коментиран от #23

  • 6 хтш

    32 14 Отговор
    Има всякакви шофьори. Едни карат постоянно с летни гуми коли със задно движение. Други се чувстват подсигурени с 4х4 задвижване със смяна на гумите според сезона. Проблемът е за потърпевшите от катастрофите.
  • 7 браво

    26 63 Отговор

    До коментар #3 от "Pilot":

    точно така няма такъв каучук който и зима и лято да се държи но цървулите няма как да го знаят те знаят само да плюят без да мислят ...

    Коментиран от #82

  • 8 Debili

    24 44 Отговор

    До коментар #1 от "Караиванов":

    Само деб*л ще даде 100 лева за смяна на гуми. Макс 20 лева.
  • 9 така ще е

    27 37 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    цървулския мозък е много ограничен и е нормално да даваш по 100лв на някой да ти сменя гумите понеже разбирашли ти си некадърен да развиеш по 4/5 болта на гума а един комплект джанти за зимата примерно се избива още от първия сезон но цървула си е цървул и неможеш да го превъзпиташ към по-добро и затова ще плюе по по-правилното защото е по-лесно...

    Коментиран от #12, #84

  • 10 кафе с каймак

    27 36 Отговор
    Като марка гуми е великолепна,НО няма всесезонен чепик,който да държи на +40 и -30.Защо не ходят с мокасина със подметка на зимна обувка?

    Коментиран от #31, #45

  • 11 реазберете едно

    31 37 Отговор
    разберете че каучука има свойства които при различните температури са различни и затова има зимна и лятна гума !!!когато се блъснете защото гумите ви не държат на пътните атмосферни условия тогава ще ви е виновен пътя ,полицията , борисофф , и всичко друго но ке и вашия мозък...

    Коментиран от #69

  • 12 Реалист

    56 18 Отговор

    До коментар #9 от "така ще е":

    А сам ли си балансираш гумата бе каучуков мозък? Преди всяка смяна трябва да се балансира

    Коментиран от #19, #63

  • 13 Алфа Ромео

    15 15 Отговор
    Сигурно има приемливи качества през зимата и лятото но едва ли има оптималните качество за зима и лято. Аз карах три зими с летни гуми но то при нас няма сняг, само едната имаше няколко дена, намалям им малко налягането карам бавно само градско до работа и няма проблем, ако има по-голям наклон може да зъкъсаш.
  • 14 bmw

    7 22 Отговор
    уетни гуми цела зима карам
  • 15 К.К.

    81 5 Отговор

    До коментар #3 от "Pilot":

    Едно време Вида спорт ставаше за всичко, сега 100 модела гуми и всички за един сезон.

    Коментиран от #18, #86

  • 16 Гумаджия

    45 34 Отговор
    Целогодишно само зимни и няма грижа. Това ми го казва професионален шофьор. И е вярно.

    Коментиран от #21, #34, #56

  • 17 бай онзи

    25 9 Отговор
    абе капацитети, я ми кажете що няма зимни и летни all terrain гуми а?
  • 18 Един там

    30 6 Отговор

    До коментар #15 от "К.К.":

    тази вида спорт имаше шарка като за оффроад ще става долу горе за зима, но и скоростите преди бяха други.
  • 19 Опа

    6 11 Отговор

    До коментар #12 от "Реалист":

    И за балансиране 100лв?Я си ги карайте тези гуми на втората година ще сте нито риба нито рак ако ме разбираш
  • 20 асдасд

    37 4 Отговор
    1 година карам с Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 и са бетон на пътя, зимата спокойно в най-големия сняг се качвах на Витоша и по непочистените улички на драгалевци, да светка мигат лампи по таблото , esp и т.н но се справи доста добре. Лятото е залепена за пътя, много по-добре от предишните ми некесн летни, бяха като пластмасови. Ще видим втората зима как са Goodyear-ките.

    Коментиран от #25

  • 21 Опа

    21 26 Отговор

    До коментар #16 от "Гумаджия":

    Сериозно, професионален шофьор? На какво? Само да ви кажа, зимната гума при високи градуси или се (разпада) или се (упица) втвърдява и лятно време когато малко ръмне дъжд си като на ски. Хайде продължавайте да си ги карате

    Коментиран от #29, #48

  • 22 Aladin

    39 2 Отговор
    Много голямо значение има в какъв регион се живее и кара предимно. Ако си в софия или планинските райони, истинската зимна гума е задължителна. Но примерно Бургас, Ямбол и т.н. където сняг не е валял от 3 години и зимата има 10-15 дена с минусови температури, всесезонната гума е идеален вариант. Ад лично ползвам Мишелин Кросклимат от няколко години и съм много доволен. Но трябва да се сменят на 2, макс. на 3 години.

    Коментиран от #46

  • 23 Пламен

    13 1 Отговор

    До коментар #5 от "jap":

    И аз съм с такива, но не съм състезател и не чувствам никакви компромиси

    Коментиран от #33

  • 24 Камен

    27 9 Отговор
    За централна и източна Европа ли ..? Значи най-долно качество за бедните. И кво като си 4х4 с чисто нови зимни гуми? Пияното и дрогирано говедо отсреща, с 10-годишни гуми втора употреба на 20 годишното си БМВ, ще се размаже в теб като едното нищо и цял живот ще си умрял. Народопсихология, кво да правиш?

    Коментиран от #32

  • 25 Ммммм даааа

    7 10 Отговор

    До коментар #20 от "асдасд":

    Втората зима карай внимателно, най-вече в завоите, че е твърде вероятно да изправиш някой.
  • 26 Джип

    24 4 Отговор
    Всяка гума една гума има точно определени условия за използване. Една лятна гума, може да бъде за 170, 190, 240 или по-висока скорост, за по-дъждовно или по-сухо време, това е описано на всяка една. Така е и със зимните. От 15г. карам на всесезонни, има различни комбинации. Първите ми бяха за тежки зимни условия и съответно през лятото максималната скорост беше ограничена до 140км. Но туй като зима нямаме и за след това съм на средно тежки зимни условия и сега ограничението ми е през лятото до 170км. Човек само трябва да си прецени какво иска и да прочете какво купува.
  • 27 куку руку ку

    17 2 Отговор

    До коментар #2 от "ЧернатаГума":

    Но ако си от Варна и за 4 години един път си стъпил с гумите върху сняг...

    Коментиран от #28

  • 28 123

    8 15 Отговор

    До коментар #27 от "куку руку ку":

    Тогава си караш или с зимни, или с летни и си по-добре от това.
    Това е страшен компромис, а на всичкото отгоре е и скъп компромис. Зимата ако отидеш на ски в планината ще ти трябва поне 4х4 или вериги с тези гуми. Лятото пък скърцат и не вършат същата работа като летните.
    По-добре, ако имаш зима - както в повечето части на страната си карай целогодишно зимни гуми, щом искаш да пестиш. Остава само недостатъка, че лятото малко скърцат и при високи скорости над 150-160 км/ч малко се усеща, все едно, че караш на мазен път.
    А най-дразнещото е, че тези Нокиан, цените са им като на премиумите, а качеството им е като Барум, Гиславед и Корморан. Само рекламите им големи.

    Коментиран от #47, #60, #67

  • 29 123

    32 5 Отговор

    До коментар #21 от "Опа":

    Личи си, че не си карал зимна гума лятото. Имам сменени над 10 комплекта зимни гуми, карани и лятото. Това, което пишеш са пълни глупости. Започва да се разпада горния слой на гумата, чак на 4-5 - ти летен сезон + зимните и около 40 000 км. А това за дъжда е такава смешка. Нали зимния сезон се отличава основно с дъждове - от Октомври до Март. За тези 6 месеца, най-много да има 15-20 дена по- значим снеговалеж. А ако лятото на праха по пътя капне малко дъжд и го превърне в слуз няма гума която да те спаси, особено пък пластмасовите летни - с тях се пързаляш, като със шейна.

    Коментиран от #58

  • 30 Нов

    26 4 Отговор
    Въпрос към"специалистите"!Тираджиите как се справят със смяната на "зимни и летни гуми?????

    Коментиран от #77, #85

  • 31 Цаца (ама от едрата)

    14 0 Отговор

    До коментар #10 от "кафе с каймак":

    И кога в БГ е имало такива температурни разлики ?
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 jap

    0 4 Отговор

    До коментар #23 от "Пламен":

    Значи да разбирам,че никога не ти се е налагало да спреш внезапно на мокра настилка...?Голям късметлия си да знаеш...
  • 34 Иво

    9 7 Отговор

    До коментар #16 от "Гумаджия":

    Всесезонната гума е компромис за умерен климат.
  • 35 Plameni

    4 16 Отговор
    Всесезонни гуми стават за тия които изминават 3 хиляди километра годишно .Лятото веднъж до морето ,зимата само в хубаво време през другото време на автобуса

    Коментиран от #70

  • 36 Каучк

    19 1 Отговор
    Каучукът си е добре и през зимата и през лятото. Въпросът е че е скъп и се слагат добавки, които правят гумите пластмасови. Преди около 6 години Нокиан официално си признаха че гумите предоставени за тестовете нямат нищо общо с тези, които се продават масово, но вече се бях набутал.

    Коментиран от #37

  • 37 Ехо

    18 3 Отговор

    До коментар #36 от "Каучк":

    Драги колеги, аз карам само с всесезони гуми, както са автобусите и тировете и така не се замърсява околната среда,икономисват се средства и време.Преди нямаше гумаджии и гумите сами си правехме.
  • 38 германец

    16 7 Отговор
    преди 50 години имаше само гуми. и се караха по 1 милион км. сега са ментета и за това ги кръщават летни зимни за балъците. за да има печалби . поздрави от Дойчланд юбер алес

    Коментиран от #40

  • 39 Айде пешооо да сменяш галошите

    12 11 Отговор
    Бедния бугарин ще оплюе че няма такова животно като всезонната гума, а самия той кара с 10 та употреба ниско разрядни сезонни гуми които чинно сменя при пешо гумаджията. Аз карам кола за 80 бона евро със всезонни гуми много висок клас и ме боли шванцът за вас. До няколко години ЕС ще произвежда всичките си коли, които ще излизат с всезонни гуми само без значение 100 коня поло или 550 коня ц63
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 qwerty

    3 8 Отговор
    най-голямото накзание на собствениците на 4х4 е си купят колата с 2 комплекта джанти, защото искаш не искаш се набутваш за зимни и летни гуми. предишната ми беше обута с едни АТ Hankook Dynapro и нямаше проблеми 4 зими/лета. сега па летни, па зимни и ръсиш едни хилядарки за тях 😂 тази всесезонна гума не знам как ще се ползва в страни като Хърватска и Словения примерно като там има законово изискване за зимни гуми + вериги в багажника? май пак ще ги продават на балъчета от нашия регион? поздрави
  • 42 Курника

    11 2 Отговор
    Аз съм от Силистра, жената от Петрич.. ща не, ща зимата зимни, лятото - летни.. и не купувам скъпи гуми, има Сумитомо за по 80лв бройката и зимни и летни, 16-ки - перфектни.. аман.. има и евтини гуми, важното е да са нови.

    Коментиран от #43

  • 43 Стига бе

    3 7 Отговор

    До коментар #42 от "Курника":

    От "макетата" хората и котка не биха взели пък ти жена...Вземи я изгони та да ти просветне.
  • 44 Борко гумата

    11 3 Отговор
    Дълго е за писане! Много имам да кажа за 12 години гумаджия! Когато зимата, с малка Фиеста оборудвана както подобава се чудиш как да бягаш от Q7 с летни гуми, тогава започваш да попържаш цървуланковците с лъскавите коли, без пари за гуми "щот' знайш' ли ти ва колко й струват само гумите на таа кола!!!"
  • 45 Пич

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "кафе с каймак":

    Къде виде такива температури, в България няколко дни в годината са с такива температури,даже не всяка година.
  • 46 Пич

    5 3 Отговор

    До коментар #22 от "Aladin":

    Леле в София 10 дена има сняг, и то с почистени пътища.
  • 47 Пич

    5 1 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Еми ти с Гилславед карал ли си зимна? Страхотна гума, и то с по-мек каучук от т.нар.премиуми. Гиславед не може да я сравняваш с Барум,камо ли Корморан! Не си в час.
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Vredestein

    3 6 Отговор
    Като всички и аз реших да си купя от тези "всесезонни" чудеса. Да не се гърбя да сменям. То и без това сняг няма. Чиста проба зимна гума. Чудесно поведение на сухо и мокро, лепне на асфалта по завоите, но...само при ниски скорости. Ако сте спортисти, не е за вас. Подгъва се под джантата, предницата играе и едвам се удържа по завоите.

    Коментиран от #52

  • 50 Vredestein

    0 4 Отговор
    Кaтo вcички и aз рeших дa cи купя oт тeзи "вceceзoнни" чудeca. Дa нe ce гърбя дa cмeням. Тo и бeз тoвa cняг нямa. Чиcтa прoбa зимнa гумa. Чудecнo пoвeдeниe нa cухo и мoкрo, лeпнe нa acфaлтa пo зaвoитe, нo...caмo при ниcки cкoрocти. Aкo cтe cпoртиcти, нe e зa вac. Пoдгъвa ce пoд джaнтaтa, прeдницaтa игрae и eдвaм ce удържa пo зaвoитe.
  • 51 Вредщайн

    0 3 Отговор
    Като всички и аз реших да си купя от тези "всесезонни" чудеса. Да не се гърбя да сменям. То и без това сняг няма. Чиста проба зимна гума. Чудесно поведение на сухо и мокро, лепне на асфалта по завоите, но...само при ниски скорости. Ако сте спортисти, не е за вас. Подгъва се под джантата, предницата играе и едвам се удържа по завоите.

    Коментиран от #53

  • 52 Пиф

    8 1 Отговор

    До коментар #49 от "Vredestein":

    Ами щом си над 50 годишен и на тебе ти се подгъва понякога,ама за това не пишеш,иначе гумата виновна,че се подгъва.
  • 53 Я пусни още няколко коментара

    9 0 Отговор

    До коментар #51 от "Вредщайн":

    Я копирай още няколко пъти коментара си.
  • 54 шофер

    13 0 Отговор

    До коментар #3 от "Pilot":

    с " вида" карахме целогодишно жигулките навсякъде в студ и пек без проблем. Задкормилното устройство е важно .....
  • 55 Вуте,

    7 0 Отговор
    Е па ази зимъска не карам аутомобила,пък и от бая години нема зима по нащиот край!
  • 56 Маркетинг

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Гумаджия":

    Това е много по-възможно да го каже продавач на гуми, да продава повече бройки. И като го е чул шофьора от гумаджията, го повтарят като папагали.
  • 57 Вече има всесезонни гуми

    7 1 Отговор
    Аз търкалям Adapto HP на Sava от 4 годинки и съм много доволен не са ми изневерили и веднъж 195 65 15. Преди месец ми се наложи да спра рязко от 90 км в час до 0 на мокро с минаване през шахта и 20 метра до следващата кола и нуждата от бърза реакция - колата заби нос веднага и даже абс-а не се включи - спря за секунди направо се изненадах че са чак толкова добри гумите. Като взимам нови пак всесезонки, който има пари и нерви в повече да се оправя както знае.
  • 58 един от стадото

    4 4 Отговор

    До коментар #29 от "123":

    най адекватният коментар, при положение че не сменяш гуми всеки сезон. Така или иначе всяка гума след 3-4 сезона става лятна,и по двърдост и по шарка. Говорим за кола тон тон и половина средно. Бус три тона, камион 10 и тир 30 рядко сменят гуми по сезони. Скъпо, трудоемко, пък и теглото има значение. Зависи и от района. А всесезонна, нито лятото е лятна, нито зимата е зимна. Става до Кауфланд и обратно

    Коментиран от #59, #61

  • 59 един от стадото

    2 6 Отговор

    До коментар #58 от "един от стадото":

    в моя дом имам три коли. Като си погледна разходите за последните пет години по тях за гуми съм дал по- вече отколкото за ремонти. Това е положението. Не живеем нито в Африка, нито в Скандинавия с три месеца без сняг. По- добре 4г със зимна Дебика за 80лв, отколкото 100 със нещо като нищо. За тези, които не сменят гуми

    Коментиран от #68

  • 60 един

    7 1 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    Напълно съм съгласен, че Нокиан са прехвалени.
  • 61 Найденов

    5 2 Отговор

    До коментар #58 от "един от стадото":

    Колега,я ми кажи къде видя зимни гуми за TIR?
    Много разбирачи тука,много нещо...

    Коментиран от #62

  • 62 Plameni

    3 1 Отговор

    До коментар #61 от "Найденов":

    Примерно модела Скандинавия на Континентал разбирачо
  • 63 Xaxa

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Реалист":

    хах . Твойте да не ги балансират с дъфки и да падат? За 3 години ина зимните и на летните нямам отклонение в баланса!!
  • 64 мунчо

    0 0 Отговор
    колко ли ще струват
  • 65 xaxa

    4 2 Отговор
    А като са солко хубави ...защо са само за источна европа?? А не и за западна??
    Двоен стандарт!!!!

    Коментиран от #79

  • 66 Breaking Bad

    5 3 Отговор
    Според нашето тиквено правителство, всесезонни гуми няма! Същото е и според няколко тиквени фена тук, които са карали кола само в Need for speed и вече са големи капацитети по въпроса!
    А производителя, който плаща милиони за разработка на такива гуми нищо не разбирал.... Четете коментари на тиквения електорат и сменяйте гуми през 3 месеца, нищо че сняг не е валяло вече от години!
  • 67 12345

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "123":

    След 2 години ползване и 45 хил.км с Мишелин Кросклимат мога да ти кажа че това са приказки от 20-ти век.
    1. 10 дни в Гърция през август в жегите - никакъв проблем - няма скърцане, няма кофти спиране - най-нормална лятна гума
    2. В най-големия сняг тази зима в София / 06.02.2020 / докато валеше обиколих Самоков, Панчарево и Иваняне.
    3. На дъжд също не съм забелязал проблеми - 120 на магистралата в зверски дъжд / принудих се да намаля защото чистачките не успяваха да чистят на най-висока скорост /

    Коментиран от #74

  • 68 12345

    5 1 Отговор

    До коментар #59 от "един от стадото":

    Правилно - давай си пари за две смени годишно пък ние нека се мъчим щото сме прoсти
  • 69 Един

    11 0 Отговор

    До коментар #11 от "реазберете едно":

    И колко катастрофи са станали заради всесезонните гуми? Като е наваляо сняг или е заледено, обикновено се кара с 30-40км/ч, а тези дето хвърчат със 100км по леда, нито зимни гуми ще ги спасят, нито господ!
  • 70 Един

    6 4 Отговор

    До коментар #35 от "Plameni":

    За 3 години минах над 20000км с всесезонни гуми, цяла зима ходя по планините и нямам никакви ядове, колата ми е 4х4 ама даже и него рядко ми се налага да ползвам, карам основно на предно. Зимните гуми са най-вече за тия дето карат коли със задно предаване, щото те даже и при лек дъжд почват да се мятат през мантинелите!

    Коментиран от #71, #75, #76

  • 71 Plameni

    3 3 Отговор

    До коментар #70 от "Един":

    За разлика от теб аз изминавам между 65-70 хиляди километри годишно. Един коплект гуми трудно изкарват, ако държиш на сигурността. Би ли ми казал ,защо да си купя два комлекта всесезонни ,а не едни летни и едни зимни ?

    Коментиран от #73, #95

  • 72 Вас

    6 3 Отговор
    Абсолютно съм за всесезонните гуми, кара се 2-3 г. и не се занимаваш с гумаджии да те дерат по 80 лв. два пъти годишно отделно за хотел още толкова, зимни и летни са ок за премиум автомобили,който се прави на спортист да кара здраво.
  • 73 12345

    3 3 Отговор

    До коментар #71 от "Plameni":

    Какво да ти кажа - при условие че 99% от хората карат под 25 000 годишни с личните си коли усещаш ли че точно ти си изключението а не ние? Карай си с 2 отделни комплекта гуми - така или иначе купуваш нови и март и октомври
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 kkk

    0 6 Отговор

    До коментар #70 от "Един":

    Поредният пом.ияр с големи претенции- за чий х0й ти е псевдо-джипка като правиш по 6-7000км. на година бе, оли.го.френ недо.клатен? Аман от такива нещ.астн.ици с "великото 4х4" и гуми за мъгла дето всяка зима се завъртат на някой завой и трябва аз да ги вадя от ла.й.ната в които са се наврели
  • 77 Епси

    1 3 Отговор

    До коментар #30 от "Нов":

    И тировете имат зимни и летни чети в гугал
  • 78 Съдията Дред

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    Откъде ги видя тия сто лева за смяна на гуми, даже да имаш в предвид , че се сменят два пъти в годината, сумата пак е сериозна. Аз лично имам гуми с два комплекта джанти - лятото 17 цола по ниско профилни, зимата 16 цола. Гумите си стоят на джантите, плащам съвсем тънко за сваляне и качване, то ако има големи опашки и не ми се чака, ги сменям сам. Лятото колата стои по добре на пътя с ниско профилни гуми, а зимата и без това се кара с една идея по високо повишено внимание.

    Коментиран от #90

  • 79 будала

    1 1 Отговор

    До коментар #65 от "xaxa":

    ами защото времето е най променливо днес вали сняг утре става за плаж
  • 80 ицо

    2 7 Отговор
    Аман от тарикатщини и цинцарлъци. Набийте си го в кратуните, че летните и зимните гуми не са измислени само за да ви се вземат парите! Или пък да пълнят джобовете на гумаджиите. Проумейте най-накрая, че да имаш автомобил означава и да го поддържаш, а това струва пари. Ако ги нямате или просто не ви се дават за гуми, масло, антифриз и т.н. по-добре ползвайте градския транспорт. Като заключение по темата - всесезонната гума е компромисен вариант. Тя няма качества да отговори на всички изисквания за една гума през четирите сезона.
  • 81 незнайко

    2 1 Отговор
    Такива гуми произвеждахме преди 40 години в завода ни във ВИДИН !!!
  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Язе

    3 0 Отговор
    Карам нова кола, е беше преди 2 г. Предишната и тя беше що годе нова. Новите оригинални гуми отидоха подарък за старата. Старите на 1 г. На новата. И винаги си взимам гуми М+S. Карам с тях и лято и зима. Колата не се спира, обикалям ЕС. Без проблеми. Не юркам като малоумник, карам по правилата и не съм имал проблеми. Пътувал съм и в не почистени пътища зимата, по принцип вериги имам но не слагам. Лятото пък никакви проблеми. За какво да тръскам 200 лв отгоре и отделно 800 лв за комплект гуми.
  • 84 Язе

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "така ще е":

    Само цървул си сменя сам гумите. Винаги се прави баланс на престола гума. Ти как балансира, на око ли...
  • 85 Стар

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Нов":

    Не можеш да сравняваш близо 20 тона влекач с ремарке празен пълен близо 40 тона с кола която тежи 1000 кг
  • 86 Ха ха

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "К.К.":

    Пък и Червената армия ако не сменяше зимни с летни и обратно нямаше да стигне Берлин)))))
  • 87 София Тайгърс

    0 1 Отговор
    Всесезонните гуми са разработени за целогодишна употреба в места с по-мек климат и без сериозни зимни условия. Шарката на протектора на всесезонните гуми комбинира качествата на двата профила, характерни за летните и за зимните гуми. С умерена дълбочина на протектора, всесезонната гума има както канали, отвеждащи водата при дъжд, така и ламели, осигуряващи сцепление и спиране при заснежени и заледени повърхности.
  • 88 По-големи боклуци нокиан от тия няма

    1 0 Отговор
    Нови гуми Нокиан през две дупки направиха балон и се изкривиха.

    Нокиан никога повече
  • 89 Гумаджия

    2 0 Отговор
    В моя дворец имаме 6 коли . Кабриото не го броя щото е само за разходки по крайбрежието. Само зимни гуми - стават и за лято, стават и за хлъзгаво, стават и за сухо, мокро. По добри са от всесезонните.

    Коментиран от #92

  • 90 Ценоразпис

    3 0 Отговор

    До коментар #78 от "Съдията Дред":

    Демонтаж-баланс-монтаж на 16" гуми-( 10-15 лева на гума) значи 50 лева на сезон. 100 лева годишно.
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 12345

    0 2 Отговор

    До коментар #89 от "Гумаджия":

    зимна гума на летен дъжд - най-големия кошмар евър!
  • 93 Калакурдак

    0 1 Отговор
    Пък аз си имам лятна гъбина с къси ръкави
  • 94 Калакурдак

    0 1 Отговор
    Забравих за зимният потник с дълги крачоли
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 MIB

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "Пламен шофера - Смех":

    Май ти изглеждаш смешен! Има хора с бизнес, дори повече от един на които им се налага да пътуват често на дълги разтояния. 70 000 км на година не са много .Ако си с колело наистина са много
  • 97 Чичо Дочо

    1 0 Отговор
    Ако имаш три лични коли един бус и две баничарки и не се прибираш в къщи а спиш докато караш - като правите `Професионалните шофери` /пак смях/ защото сте пълни лумпени на пътя - така може и 100000 да навъртиш - не случайно таксиджиите са най-смотаните на пътя защото и милион километри да направят си остават същите леваци.

    Коментиран от #98

  • 98 Q4 00

    0 2 Отговор

    До коментар #97 от "Чичо Дочо":

    Чичо Дочо е най-добрия шофер без нарушения на пътя и без изминати километри хахаха ама ръси акъл

    Коментиран от #99

  • 99 Дон Дочо

    1 0 Отговор

    До коментар #98 от "Q4 00":

    По добре 10 години като Лъв, отколкото 100 като овца! Ако ме разбираш има и още един лаф 100 години залухав - някои хора и 20 живота да имат няма да се научат да карат кола, така че и аз с мойте скромни 10000 на година смятам да съм навъртял достатъчно за 20 години стаж - вярно че ти ги навърташ за 3 години, но колко птп-та си предизвикал с некадърността си никой не може да им хване бройката - КОЛИЧЕСТВО НЕ Е РАВНО НА КАЧЕСТВО - теорема!!!

    Коментиран от #100

  • 100 Цар Дочо

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Дон Дочо":

    Опита идва от стажа!
  • 101 Валето

    1 0 Отговор
    Аз Рюндюка Каптур го купих от магазина със летни гуми Мишелин. Карам го 5 години с тях. На 48 хиляди е вече ама ще се наложи да ги сменям макар че има живот още за годинка. Летни. Карам във Варна и когато завали сняг колата не се кара. То при нас и 1см сняг да падне и Айде бедствено положение. А щом Финландците го препоръчват за гумите им вярвам. Сериозни хора са. А Мишелин го дават или 5 годинки или 50 хиляди. И не лъжът и Франсетата да му се не види.
  • 102 Пенс

    1 0 Отговор
    Какво бихте казали за гуми НЕКСЕН всесезонни!
  • 103 Жоз

    0 0 Отговор
    Сложих две всесезонни отзад и не ги сменям. За предницата купих две зимни нови НОКИАН ги въртя според сезона с летни Пирели.Колата ми е с предно предаване и мисля, че този вариант е отличен.