Tesla обяви сервизна акция за отстраняването на възможен проблем с окачването на 48 422 модела S и X, продадени в Китай. Компанията не признава наличието на дефект, но се е съгласила да преработи ходовата част на засегнатите електромобил за своя сметка по предписание на китайското Държавно управление за регулиране на пазара.
Сервизите на Tesla ще трябва да посетят 29 193 екземпляра Model S и Model X, внесени в Китай в периода между 17 септември 2013 и 16 август 2017 г., както и 19 249 Model S, произведени между 17 септември 2013 и 15 октомври 2018 г. Всички проблемни електромобили са сглобени в американския завод на компанията във Фримонт, Калифорния.
Причина за изтеглянето е възможната поява на пукнатини в носачите в случай на удар, които могат да доведат до счупване. От Tesla са решили да не оспорват предписанието на китайските власти и да сменят дефектните детайли, макар да смятат мярката за "излишна" и да обвиняват за проблема небрежните китайски шофьори.
Според Tesla извън Китай случаи на пукнатини в носачите са отчетени при едва 0.05% от продадените електромобили, докато на останалите пазари те са 0.1%. Оплаквания от здравината на окачването на Model S обаче се чуват и от други държави. В началото на месеца собственик от Швейцария обяви, че е счупил носач при движение със скорост от 200 км/ч.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така е
11:32 26.10.2020
2 Синдикат на Ало Измамниците
11:32 26.10.2020
3 Ъъъъъ
Коментиран от #4, #10
11:35 26.10.2020
4 Тъъъ.. п
До коментар #3 от "Ъъъъъ":
Какво да ти обяснява гостенчето! Вчера ви показаха нагледно, за какво става Мерцедес АМГ! Огън кола! На една година! Иди коментирай, там!Коментиран от #6, #7
11:41 26.10.2020
5 Т-рекс
11:43 26.10.2020
6 Ъъъъъ
До коментар #4 от "Тъъъ.. п":
Поне не си показвай простотията! Другите тесладжии сега змии,жаби и гущери плювате,като взимат пример от теб ли?!И кой си ти,че да ми казваш къде и какво да коментирам?!Коментиран от #9, #28
11:50 26.10.2020
7 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
До коментар #4 от "Тъъъ.. п":
Очаквах следващият дефект да бъде,че не се отключват вратите,примерно🤥🤐Коментиран от #8
11:59 26.10.2020
8 🖕🖕🖕
До коментар #7 от "🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕":
Следващия дефект, ще е че е най-бързата серийна кола на Нюрбургринг!Коментиран от #13
12:10 26.10.2020
9 Ууууууу
До коментар #6 от "Ъъъъъ":
И кой си ти, че да казваш на кой и какво да коментира?12:11 26.10.2020
10 Обяснението е просто
До коментар #3 от "Ъъъъъ":
Някои детски болести не се оправят със софтуерен ъпдейт, както си оправиха спирачките преди време. Носачите трябва да се сменят хардуерно.Коментиран от #26
12:43 26.10.2020
11 Пак черна новина
12:46 26.10.2020
12 Пламен
Или през влажния си поглед, на толкова му се е сторило.......
Коментиран от #25
13:03 26.10.2020
13 🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕🖕
До коментар #8 от "🖕🖕🖕":
Да те мечтите са безплатни.13:04 26.10.2020
14 Ако щеш вярвай
Надали до една година Тесла ще стане най-бързият сериен автомобил на нюрбургринг, но със сигурност ще стане най-бързия сериен електромобил.
Най-бързият автомобил, вероятно ще е след няколко години, като излезе роудстъра.
Коментиран от #27, #29
13:44 26.10.2020
15 АКО ИСКАШ ДА ИЗЯДЕШ
15:11 26.10.2020
16 ПЕНКО
15:16 26.10.2020
17 Гост
16:02 26.10.2020
18 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ
17:56 26.10.2020
19 Тошко
Коментиран от #21
18:07 26.10.2020
20 4кдссе4
Изобщо, остана ли някоя Тесла да се движи ?!
Коментиран от #22
18:35 26.10.2020
21 Гошко
До коментар #19 от "Тошко":
Пропуснато е и още нещо! Че само 0.1 процент са имали проблеми, а в Америка 0.05 процента! Уааау! А цели 1/3 от клиентите на БМВ Х6 имат проблеми със скоростната кутия, което е 33 процента! Така, така, БМВ правят качествени автомобили! Еееех, колко трябва да е злмбиран, човек!18:43 26.10.2020
22 Мислещ
До коментар #20 от "4кдссе4":
Колко прос народ си купува тези тостери....не е истина. Че и ги фалят. Ти да видиш...Коментиран от #23
18:59 26.10.2020
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Дизела
21:11 26.10.2020
25 Анонимен
До коментар #12 от "Пламен":
Кой ти е казал че се е случило в Швейцария? Просто собственика е швейцарец21:29 26.10.2020
26 Хайл
До коментар #10 от "Обяснението е просто":
Ахаааа хардуерно се правели носачитееее,очаквах да кажеш че китайските доставчици са съботирали теслата🤣🤣🤣🤣🤣а то бил хардуера,софтуера да ги прави другия път и не от кенчета бира и кола...а тавана дето се отмъкна и той ли е правен от хардуер...ба кви имена имат работниците в тесла...а бяха Майк,Джон...мъка мъкаааа00:03 28.10.2020
27 Хайл
До коментар #14 от "Ако щеш вярвай":
Кой се интересува колко вдига теслата и колко секунди до 100 трябват-НИКОЙ,АБСОЛЮТНО НИКОЙ не го интересува освен теб,а кой се интересува от мнението ти-ПАК НИКОЙ00:10 28.10.2020
28 Хайл
До коментар #6 от "Ъъъъъ":
Тесларя е един с много никове,даже на няколко пъти сам си пише и се коментира,а беше се скарал сам със себе си 4-5 пъти-лично го засякох🤣🤣🤣🤣🤣това момче наистина е с психични проблеми,нещо като грета тъпенберг00:15 28.10.2020
29 kkk
До коментар #14 от "Ако щеш вярвай":
А тая теслЪ може ли да направи 3 такива обиколки една след друга? Нали теслите са с пробег от 4-500км., трябва да могат да издържат 70км. на пълна газ + има яка рекуперация от зверските спирания по завоите- трябва да могат, ама НЕ могат.Да те открехна като човек имал такова недоразумение и ходил с него баш на Зеления ад- тоя кенеф на края на втората обиколка със здраво натискане изквича "прегряха батериите, ограничавам мощността" и слязох на ниво Голф 2 дизел... И това при каране от любител. Знаещ да кара на писта и с над 300 обиколки на Ада, но прост любител- гарантирано не мога да доближа и на 70% карането на проф. пилот.
Та простичко казано- през чепа ми е за макс. скорости и ускорения под 6сек. до 100км/ч. Яко настъпвам при старт 2 пъти на 3 месеца, а в БГ скорости над 150км/ч. на "магистралите" ни са безумие и се влача с 130км/ч. на темпомат въпреки наличните 450+ коня под капака.
Още по-простичко казано- голите цифри и постижения на писта са за недорасли пикльовци дето могат само да мечтаят за такива коли, хората с пари ги купуват по 100 други причини преди да стигнат до цифрите от брошурата...
18:21 28.10.2020