Last news in Fakti

11 Ноември, 2020 10:27 6 464 21

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

  • mazda-
  • mazda6-
  • двигател-
  • мотор

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора - 1

Първото изображение на изцяло новия шестцилиндров редови двигател на Mazda бе публикувано в презентация на финансовия отчет на японската компания за третото тримесечие на годината. Агрегатът е сниман заедно с нов четирицилиндров мотор и плъгин хибрид на неговата база.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

Според оскъдната информация новият шестак ще влезе в серийно производство през 2022 г. Агрегатът ще има бензинова и дизелова версия, ще се монтира надлъжно и ще задвижва както задните, така и четирите колела.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора

Mazda обяви, че разработва редови шестцилиндров двигател миналата година. Но непотвърдена информация с мотора ще се оборудва следващото поколение на Mazda6, което ще препозиционира модела в премиум сегмента.

Mazda показа редовия си шестак и още два нови мотора


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 jар

    54 1 Отговор
    Това е концепция различна от намаляването на работния обем и съм сигурен,че ще се продава добре защото в последните години проличаха недостатъците на "даунсайзинга".

    Коментиран от #4

  • 2 Мимо

    63 3 Отговор
    Шестак на Мазда 6, задно задвижване. Ооооо да! Бмв с 4 чцилиндъра и предно. Ооооо не!
  • 3 BBB

    25 8 Отговор
    Готино изглежда колата на снимките. Само да махнат тези стопове, че заприлича на Алфа

    Коментиран от #11, #14

  • 4 Гост

    8 31 Отговор

    До коментар #1 от "jар":

    Ще се продава - дръжки! Съгласен съм, че новата мода с намаляване обема и броя на цилиндрите на двигателите показа недостатъците им, но не бива да забравяме, че електричките и хибридите яко настъпват, което ще направи въпросният автомобил с такъв двигател трудно продаваем /освен може би в САЩ/. Нали се сещаш, че няма да струва 15 000 евро?!

    Коментиран от #5, #16

  • 5 Ввв

    18 5 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Е,и?Това,че масовката купува недоразумения,не означава,че няма да се продава като топъл хляб!
  • 6 123

    7 15 Отговор
    Последен напън и сбогом, че електроните напират!
  • 7 свидетел

    7 8 Отговор
    и осмак да покаже - все тая ! след като отказват у нас фирмен сервиз на коли на възраст над 5-6 години......

    Коментиран от #8

  • 8 И какво

    22 4 Отговор

    До коментар #7 от "свидетел":

    като отказват у нас фирмен сервиз?В такъв "ремонтите" се извършват от фирмени невежи с фирмен чук на фирмени цени така,че коментара ти е доста неуместен.
  • 9 qwerty

    20 2 Отговор
    Имах М112 и слязох на F4R мъкаааа, след това преминах на 4М41 и що годе вървеше като хората. Сега съм с 6 цилиндров дизел и отново се наслаждавам на шофирането. Браво на инженерите на Мазда, че все още държат фронта с големи двигатели.
  • 10 Panco

    30 2 Отговор
    Мазда е мъничка компания,но не и липсва кураж да върви по собствен път. Аз лично ги харесвам и им желая успех.
  • 11 Гост

    16 1 Отговор

    До коментар #3 от "BBB":

    Само да те светна : на Мазда ѝ казват японската Алфа Ромео......
  • 12 Лудогорец9

    10 0 Отговор
    Якооо
  • 13 СПЕЦПИДARAZ

    0 3 Отговор
    Мазда 6 със надлъжно разположен двигател и задно !!! А дали наистина няма да има доста общо с Алфа Джулия ?
  • 14 kick

    1 5 Отговор

    До коментар #3 от "BBB":

    Само дето Алфата е къде по красиво нещо
  • 15 John Doe

    7 1 Отговор
    "Mаzdа oбяви, чe рaзрaбoтвa рeдoви шecтцилиндрoв двигaтeл минaлaтa гoдинa. Нo нeпoтвърдeнa инфoрмaция c мoтoрa щe ce oбoрудвa cлeдвaщoтo пoкoлeниe нa Mаzdа6, кoeтo щe прeпoзициoнирa мoдeлa в прeмиум ceгмeнтa." Само от Ауди не могат да разберат, че няма как А4 и А6 с предно предаване да се пишат за "премиум". :D
  • 16 Jack Bauer

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Прав си няма да се продава за 15'000Е но и при цена 40'000Е ти кое би избрал - редови 6-так или "народната" кола ID-3 на VW?

    Коментиран от #17

  • 17 Нито едното от двете

    0 4 Отговор

    До коментар #16 от "Jack Bauer":

    Бих си взел Тесла модел 3. С тоя шестак само ще ми гледаш стоповете при всички ситуации. Единственото ти предимство ще е по бързото зареждане.

    Коментиран от #19, #20

  • 18 1234578

    0 2 Отговор
    ИТАЛИАНСКИТЕ КОЛИ СА БОКЛУЦИ.

    Имам Фиат и пивече никога няма да си купя италианска кола, нито Алфа, нито Ферари.
  • 19 Иванчо l-ви

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Нито едното от двете":

    Явно си от онези дето си мислят, че всички се състезават тях.
  • 20 Хахахаха

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "Нито едното от двете":

    Каквато и кола да си купиш, пак ще гледаш нечйи стопове. По твоята логика да събираме пари за Koeningseg
  • 21 Кожо

    0 0 Отговор
    Карам сегашното поколение с 2.5 атмосферен. Перфектна във всяко едно отношение, освен двигателя, където все мъничко не достига. Чакаме с нетърпение шестака! Жалко, че няма да правят осмак...