Last news in Fakti

9 Септември, 2022 12:25 2 818 16

Renault Trucks отвори център за „разфасоване“ на камиони

  • renault-
  • камион-
  • камиони-
  • renault trucks

Компанията ще продава годните части

Renault Trucks отвори център за „разфасоване“ на камиони - 1

Renault Trucks ще построи нов завод на площ от 3 хиляди квадратни километра, който ще бъде разположен близо до най-големия логистичен център на марката във Франция. Ролята на този завод ще бъде разглобяването на стари камиони или такива, които са към края на своя живот. След разглобяване, компанията ще подбира частите, които са годни за употреба и ще ги продава.

Това включва части като двигателят, скоростната кутия, резервоарите, брони, дефлектори и дори кабината. Всички части ще бъдат старателно прегледани и изчистени и ще бъдат изпратени до близки магазини на Renault Trucks за продажба. Частите ще бъдат означени като резервни, но ще се продават на 50-60% по-ниска цена.

Всички други части, които не могат да бъдат използвани ще бъдат нарязвани и предавани за рециклиране. Част от тях ще бъдат предавани на пунктове, докато други ще бъдат използвани от Renault Trucks за производството на нови камиони и части за тях.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нидялко

    7 11 Отговор
    Ми те за друго не стават.
  • 2 ТоваОстана

    20 4 Отговор
    Това остана от Европа, от много акъл сега нещата се правят в Азия, а ние тук ще сме вехтошарите, които ги разглабяме и сортираме по кофите...
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 ПАНИКА

    22 0 Отговор
    3 хиляди квадратни километра ?
    Ще се спукам от смях...

    Коментиран от #13

  • 5 1302

    16 0 Отговор
    Интересно - Дали редакторът може да си представи, че 3 хиляди квадратни километра е територия примерно 30 на 100 километра.
    Колко площ им трябва да разфасоват един камион?
    Да не са 3 хиляди квадратни метра?

    Коментиран от #7

  • 6 Пенчо

    10 0 Отговор
    Скоро очаквайте оферта. Върнете си старият камион и ще ви направим отстъпка от новият.

    Коментиран от #11

  • 7 Това е прекалено малко

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "1302":

    3000 квадратни метра са прекалено малко за тази цел, вероятно са три квадратни километра, а не 3 000 квадратни километра.
  • 8 Гост

    4 1 Отговор
    И тия станаха автоморга.
  • 9 Гост

    8 0 Отговор
    Област Видин е с 3000 кв км площ. Кой проверява статиите?
  • 10 Диноас

    4 0 Отговор
    Понеже това не го правят и сега??? Всеки един камион се поправя на 100 % и ако не се продава тук или е твърде стар модел ... Отива в 3 свят да се продава като нов

    Коментиран от #15

  • 11 Диноас

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Пенчо":

    Те и сега го правят , къде мислиш отиват старите камиони
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 оня с магарето

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "ПАНИКА":

    Само около 54.5 на 54.5 километра парцел ако е квадратен🤣
  • 14 Значи

    0 0 Отговор
    Това ще е "морга" за камиони :-D най-голямата в света :-D :-D :-D :-D
  • 15 Занимаващ се

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Диноас":

    Производителите на камиони използват много рециклирани части,които се монтират на камиони продавани на пазари като България,Румъния,Сърбия и т.н.Машини,купени нови от България,на 500 000км проявяват симптоми,присъщи за същите машини на двойно повече пробег,но произведени за западния пазар.Двойния стандарт съществува и тук,както при храните и всичко останало.Когато отидеш да си купиш някоя по скъпа част като турбо,диференциал,скорости,компресор и други годни за рециклиране,то ако върнеш старата част,получаваш отстъпка от около 10-20%.Същата тази част се рециклира в заводски условия и се монтира на техника предназначена за източните пазари,или страни от третия свят.Нещо ,което веднъж е използвано,няма как да издържи толкова,колкото чисто нов аналог,било то и рециклирани в заводски условия.

    Коментиран от #16

  • 16 Занимаващ се

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Занимаващ се":

    И това никак не е лошо,напротив.Лошото е ,че всичко това се премълчава от производителя и мързеливия Запад печели на наш гръб.Рано,или късно това ще свърши.