2 302 2

Бебе почина след предозиране с марихуана

Виновни са родителите

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Денис Джамбазов

Лекари от американския щат Колорадо съобщават, че са регистрирали първи в света случай на смърт вследствие на предозиране с марихуана. Случаят е описан в статия в списание Clinical Practice and Cases in Emergency Medicine.

11-месечно дете е постъпило в болница. Анализът е установил, че детето е развило миокардит, вследствие на което е починало. След смъртта в кръвта му е открито високо съдържание на психоактивния компонент на марихуаната. Лекарите смятат, че марихуаната е попаднала в кръвта на бебето чрез родителите, които често употребявали наркотика.

Разглеждат се и други причини за смъртта, например вируси и инфекции, но версията за предозиране е основна. Според статията негативното влияние на канабиса върху миокарда е известно отдавна, но досега не е регистриран смъртен случай вследствие на употреба на наркотика, предаде БНР.

САЩ


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 19:53  11.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • susu
    Отговор
    2 19:53  11.09.18
    Тея тотално откачиха не стига че се гърмят всеки ден ами и сами затриват близките си !

Напиши коментар:


Публикувай