11 170 60

Бойна тревога над Аляска

Два руски бомбардировача са били прехванати от американски изтребители западно от полуострова

Бойна тревога над Аляска
Снимка: БТА/АР

Военновъздушните сили на САЩ потвърдиха, че изтребители F-22 "Раптър" са идентифицирали и прехванали два руски бомбардировача ТУ-95 "Беър" в международното въздушно пространство западно от Аляска в 18.00 часа местно време, предаде АР.

Северноамериканското военно-космическо командване даде повече подробности по случая. Командването на НОРАД заяви в декларация, че руските бомбардировачи са имали ескорт от два руски изтребителя Су-35 "Фланкър".

Руските самолети обаче не са навлезли нито в американското, нито в канадското въздушно пространство.

Командващият на НОРАД генерал Терънс О'Шонъси допълни, че за разпознаване на самолети се използват с радари, сателити и изтребители и се определя подходящата реакция.

САЩ
Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Още по темата

  • Американската армия предупреди Русия

    Американската армия предупреди Русия

    Въоръжените сили на Съединените американски щати предупредиха Русия, че ще си носят отговорността за хуманитарната криза в Сирия, която могат да ...
    13.09.2018
    27 621
    93
  • САЩ поразяват руските супероръжия

    САЩ поразяват руските супероръжия

    Американската военноизследователска агенция DAPRA представи своята концепция за самолет-прехващач Glide Breaker. Счита се, че той ще превъзхожда ...
    8.09.2018
    8 636
    87

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Кико
    Отговор
    1 07:55  14.09.18
    Сваляй!

    Коментиран от #5, #14

  • Сссерем
    Отговор
    2 07:56  14.09.18
    Тая статия колко пъти ще я пускате?
  • Ей, алоооу
    Отговор
    3 07:59  14.09.18
    Един човек си вървял по пътя. Къде тук е новината? Или - щом американците кажат, пишем всякакви глупости?

  • Климент
    Отговор
    4 08:02  14.09.18
    Ми те големите бели мечки може и да си тръгнали към тяхната територия Аляска, те руснаците и без това не са получити и цент от продажбата и :) !

    Коментиран от #33

  • Чико от Порторико
    Отговор
    5 08:02  14.09.18

    До коментар #1 от "Кико":

    Гащите.
  • отегчен
    Отговор
    6 08:05  14.09.18
    Американците си мислят, че международното въздушно пространтство, международните води и всички нефтени, и златни залежи, са тяхни. Та затуй...
  • Фриман
    Отговор
    7 08:23  14.09.18
    Това,че са ги видяли на радарите си не означава, че са прехванати! Имат си ескорта с неполош радар, с новите настройки, които разпознават и F22 и F35, благодарение на Израел и тяхно неразумно поведение в небето над Сирия!)така че да си гледат работа!

    Коментиран от #8

  • балама
    Отговор
    8 08:25  14.09.18

    До коментар #7 от "Фриман":

    "Прехванати", ама отдалеко, че да им е леко.
  • Кирчо Трика
    Отговор
    9 08:26  14.09.18
    А са сбъркали , а са свалени. Напрао си дирят белята
  • Ваньо Петров
    Отговор
    10 08:28  14.09.18
    Прихванали, а не прЕхванали. По-грамотно, ако обичате.

    Коментиран от #12, #16

  • SAAB
    Отговор
    11 08:29  14.09.18
    Били са свидетели на полет в международно въздушно пространство ! Това са прихванали ......или са прихванали h1n1 :)
  • отегчен
    Отговор
    12 08:33  14.09.18

    До коментар #10 от "Ваньо Петров":

    Направи си справка друг път, преди да се правиш на отворен.
  • оэо
    Отговор
    13 08:35  14.09.18
    Че като са били в международното въздушно пространство, защо изобщо са ги прихванали? Май си търсят белята краварите, а както знаем от историята който ки го търси го намира. И тези ще ближат рани като всички преди тях.
  • куку руку ку
    Отговор
    14 08:40  14.09.18

    До коментар #1 от "Кико":

    Какво да сваля? Ти знаеш ли шубето колко голям страх е? Сигурно не си и чувал за МиГ-23М, който през 1989 г. прелетял без пилот над цяла западна Европа и никой не посмял да го свали, макар че ПВО са го следели през цялото време и над Холандия два Ф-15 са летели редом с него и са видели, че няма пилот в кабината. Накрая пада сам в Белгия на 15 км от френската граница, като убива сина на белгийски фермер. Пресякъл териториите на ГДР, ФРГ, Холандия и Белгия и не са посмели да го свалят, а тук говорим за международни води. Нямат толкова големи памперси натовците...

    Коментиран от #31

  • 759
    Отговор
    15 08:48  14.09.18
    F-22 как са успели да излетят?
  • 16 08:52  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бай хой
    Отговор
    17 09:00  14.09.18
    Мноу прихватничави тия хамериканци ра.
  • Коментар
    Отговор
    18 09:02  14.09.18
    Прехванали в МВП. АЙДЕ МНОГО ШУМ ЗА НИЩО😊
  • Българин
    Отговор
    19 09:08  14.09.18
    Сваляй щом е руска бракма
  • Ердоган мъжа на путю
    Отговор
    20 09:10  14.09.18
    Много лесно падат руските бракми свалям ги кът врабчета хо хо хо
  • москвич-ГОЛЯМА БРАКМА
    Отговор
    21 09:11  14.09.18
    Защо всичко руско е много добро ама за СКРАБ
  • Баба Ванга
    Отговор
    22 09:12  14.09.18
    Виждам много скоро путин при кобзон

    Коментиран от #51

  • Бивш атакист !!!!!!
    Отговор
    23 09:13  14.09.18
    Питам продажни рубладжии защо карате западни машини а не руски бракми нали сте продажници ??????

    Коментиран от #36, #42

  • 24 09:14  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Българин-родолюбец
    Отговор
    25 09:15  14.09.18
    Най мразя продажни рубладжии да се правят на българи
  • се се се ре УМРЕ урааааааааааааа
    Отговор
    26 09:17  14.09.18
    Поня през комунизма един Американец кацна на червения площтат насред центъра на москва без да бъде забелязан от пияниците хо хо хо

    Коментиран от #32, #52, #60

  • хахахаха
    Отговор
    27 09:21  14.09.18
    Кви "фланкър" и, кви "беър" и бе, говеда?хахахахха
  • Тодоров
    Отговор
    28 09:26  14.09.18
    Логично е и руснаците да са ги прехванали - така, че напълно безсмислена статия. Сега ще видя и RIA Новости какво пише. Най-вероятно руснаците са решили да си погледат отдалеч, от международно въздушно пространство, старите територии.
  • Стефан Стамболов
    Отговор
    29 09:37  14.09.18
    Малко продажни рубладжии съм трепал сега България щеше да е до Белгия Холандия Австрия

    Коментиран от #53

  • Borislav Popov
    Отговор
    30 09:41  14.09.18
    И като видяха Су- то ?!! Отбоййййй !!!!

    Коментиран от #35

  • СссереМ
    Отговор
    31 09:50  14.09.18

    До коментар #14 от "куку руку ку":

    Като кацне пред белия дом ми се обади.

    Коментиран от #54, #58

  • Чунчо
    Отговор
    32 10:03  14.09.18

    До коментар #26 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Германец а не хамериканец кацна в Москва. "28.5.1987 г.: Германецът Матиас Руст каца на Червения площад" Подготвяйте се преди да се изказвате!
  • пияни ушанки
    Отговор
    33 10:04  14.09.18

    До коментар #4 от "Климент":

    Получили и пропили
  • 34 10:16  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 35 10:35  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ...
    Отговор
    36 10:54  14.09.18

    До коментар #23 от "Бивш атакист !!!!!!":

    Защото и американците ги карат, а защо американците си изстрелват совалките на НАСА с руски двигатели а не със западни. Всеки прави каквото може въпроса ти колко неща имаш американско производство вкъщи или си просто бот както обичате да се изразявате.

    Коментиран от #37

  • гост
    Отговор
    37 10:58  14.09.18

    До коментар #36 от "...":

    "Совалките на НАСА се изстрелват с руски двигатели" ???? Ти въобще осъзнаваш ли каква неземна тъпотия си написал ,заради нещо което си чул-недочул ? Въобще къде се опитваш да се обаждаш с това мозъче ?

    Коментиран от #43

  • Жорко
    Отговор
    38 11:56  14.09.18
    И къде е сензацията? Летели в международо пространство. А Т 95 са междуконтинентални стратегически бомбадировачи, които могат да носят и ядрено оръжире. Отвъдокеанските мелези затова са се насрали от страх.
  • Германец беше тъпчо
    Отговор
    39 12:01  14.09.18
    И с малък спортен самолет не с Раптор. Знам че ви се ще всично да са направили американците, ма не са. Те нямат топки за това. Само Дийн Рид имаше.
  • САП
    Отговор
    40 12:16  14.09.18
    Пълен смях. Ту 95 е модел от 1956 г., а F22 от 1990 г.. Явно F22 става да гони само стари дъргели. Що не го пуснат да гони Ту 160. Сигурно за да се излагат с тая грешка на растежа.

    Коментиран от #55

  • Цар Вул
    Отговор
    41 12:31  14.09.18
    Е, и?К,во?Краварите се питат:"Кой ми сра в гащите"?
  • 42 12:53  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • оэо
    Отговор
    43 12:59  14.09.18

    До коментар #37 от "гост":

    Напълно вярно ти го е написал човекът, ама ти като си неук кой ти е виновен. За хамерска космическа станция не съм чувал, но виж за руска знае целия свят нищо, че и викат международна. Там руснаците приемат и хамери нали? Нещо да кажеш пак така високопарно, че да ти се посмеем всички?

    Коментиран от #46

  • 44 13:03  14.09.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тъп
    Отговор
    45 13:51  14.09.18
    Йелостон ще озапти хищническите мераци за ресурси и власт на "великите" демократизатори.
  • ссссссс
    Отговор
    46 14:49  14.09.18

    До коментар #43 от "оэо":

    Абсолютно правилно е реагирал пича.И ти и твойта русофилска компанъонка сте тъпи ,та дрънкате.Не е лошо да си тъп ,но е лошо когато се хвалиш с това ,а ти очевидно нямаш друг избор.Първо ,такова понятие като руски двигател за американска совалка - няма.Има едни двигатели РД-180 дето се ползват за първия етап на изтрелване на ракетите Атлас ,само за сателити и те са американско-руска разработка с американски патент и в ммомента завода се премества в САЩ.Досега беше в Русия защото излизаше за без пари на американците ,понеже руснаците са втора ръка хора.Второто което е ,незнам тая глупост къде ти я роди главата ,че МКС била руска при положение ,че над 70% от финансирането й идва от САЩ ,както и ,че по-голямата част от модулите са сглобени с американските совалки STS с около 130 полета и мисии.Руснаците са изявили желание да направят дока за прикачане и затова САЩ са дали достъп на Русия до 30% от функциите на борда на МКС.Дори първия руски модул е платен от САЩ ,а не от самите руснаци.САЩ решат ли да спрат кранчето ,проекта МКС приключва ,понеже Русия няма финансовия ресурс,капацитета и знанията да поддържа подобно нещо.Дори не си прави труда да отговаряш ,а по-добре се скрии в коментарите ,защото се вижда колко бързо издишаш с писания и небивалици от 1001 нощ.

    Коментиран от #48, #57

  • Анонимен
    Отговор
    47 14:58  14.09.18
    Фантазията на репортерите Ви е безгранична! Спрете да промивате мозъците на хорицата, боли ги главата от Вас! Всичко е само за да ви накарат да щракнете с мишката и да изкарат някой лев! Предлагам Ви вместо да си измисляте истории, от следващият път да предоставяте източника на тази статия, за да можем простосмъртните да видим колко сте изкривили историята. Хаха
  • семи проф
    Отговор
    48 16:23  14.09.18

    До коментар #46 от "ссссссс":

    Както си я подкарал в приказките си още малко ще кажеш че Юри Гагарин е Американец ... Има много заснемания на земята от МКС. На преден план се вижда и щемпела на МКС. Прегледай ги тези клипове в Ю Туб и ще видиш чия е станцията ....а после вземи се гръмни че много станахте тъпанарите в сайта ...

    Коментиран от #49

  • ссссс
    Отговор
    49 16:27  14.09.18

    До коментар #48 от "семи проф":

    Аз ти говоря с факти ,копейко малоумна.Всичко може да се свери в интернет.Покажи ми някъде дето да пише ,че станцията е руска бе,демагог пробит ? Осъьнаваш ли колко нелепо звучи това нещо ? Русия има около 10-15% участие в МКС и ще бъдат там докато САЩ преценят да прекратят проекта.Руснаците немогат един автомобил да направят,а копейката ще ни убеждава в небивалици тука.

    Коментиран от #50

  • семи проф
    Отговор
    50 16:36  14.09.18

    До коментар #49 от "ссссс":

    Казах ти къде а ма като не осъзнаваш какво ти се пише ... не мога да ти помогна . Пурвия космически полет с човек пак е благодарение на американците може би според теб ...а колкото до колите Руснаците правят това в което са най добри .. ракетостроенето .
  • Мммм
    Отговор
    51 17:00  14.09.18

    До коментар #22 от "Баба Ванга":

    Усещам как Господ скоро ще те накаже за писанията ти и злоупотреба с името на Пророчицата. Имай малко срама пред Бог,бе ахмак.
  • Мммм
    Отговор
    52 17:05  14.09.18

    До коментар #26 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    А,помниш ли,че тогава котката за малко не те облиза на цимента в течно състояние. Момчето бе германски студент,ако не ме лъжи паметта. Ама вие българските краваролизци си преиначавате историята както на вас ви е изгодно,а не както е. Подла и долна измет такава.
  • Мммм
    Отговор
    53 17:08  14.09.18

    До коментар #29 от "Стефан Стамболов":

    Щеше,ама загуби и Беломорска Тракия,така че се събуди от розовият сън,че гледам нещо петно на гащите ти се е появило,а те били две и от- пред и отзад
  • Мммм
    Отговор
    54 17:11  14.09.18

    До коментар #31 от "СссереМ":

    Там няма да каца любителска Чесна, а директно една"Булава" в белият краварник.
  • Мммм
    Отговор
    55 17:15  14.09.18

    До коментар #40 от "САП":

    Те дори не са посмели да приближат самолета Ф22,защото Ту 95 са били с охрана от Су-шка, за това само са отбелязали,а не направили перехват ако нямаше охрана.

  • Nikdonat
    Отговор
    56 17:36  14.09.18
    Г-н Стайков пише се прихванали а не прехванали.
  • Мммм
    Отговор
    57 17:50  14.09.18

    До коментар #46 от "ссссссс":

    РД 180 са си чисто руски ракети и са модернизиран вариант на РД 170 произведени 1979г. за "Енергия". Така,че не знам какъв американски патент те гони и какви американски совалки пък и 130 пъти полети,като последният полет на совалка бе в началото на 90-те,че пък и МКС била американска,то бива небивалици ама то ващо е наглост,като самите ви господари и страната им изплетена от интриги и лъжи смесени с много кръв.
  • НЕ СЪМ ОТ ТЯХ
    Отговор
    58 18:40  14.09.18

    До коментар #31 от "СссереМ":

    Арабеските кацнаха в Пентагона на 11 септември, и то не с незабележима за радарите Чесна, та американските г...лизци да си преглътнат облизаното и да се молят да не се проведе Деветомайски парад на победата пред Белия дом.

    Коментиран от #59

  • 123
    Отговор
    59 20:08  14.09.18

    До коментар #58 от "НЕ СЪМ ОТ ТЯХ":

    Рашките могат да минат пред Белия дом само като пленници. Ава даже и това ме съмнява, щото щатите не страдат от комплекси за малоценност.
  • Щирлиц
    Отговор
    60 16:19  16.09.18

    До коментар #26 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    На 11-ти септемри НОРАД реагира чак когато кулите се срутиха.Това е факт признат в американските СМИ.Така че сегашните "геройства" на НОРАД да си ги заврат в ...а.Русия няма потенциал да е агресор срещу най силната армия на света - САЩ.Но ще ги смаже за 24 часа ако нападнат дори едно руско село.Спомнете си за Курската дъга и самоубийството на германския командуващ при Прохоровка. p.s. Ако имате досатъчно ментални възможности,разбира се.

Напиши коментар:


Публикувай