68 151 207

Турция напуска НАТО? Вижте отговора

Турция няма да се откаже от руските ракети

Турция напуска НАТО? Вижте отговора
Снимка: TSK
Мария Атанасова

Купуването от Анкара на зенитно-ракетни системи С-400 не означава, че тя се отдалечава от НАТО. Това заяви министърът на отбраната на Турция Хулуси Акар, предаде ТАСС.

Турция напълно и своевременно изпълнява всички задължения към НАТО. С купуването на С-400 не става дума, че се отдалечаваме от алианса, заяви Акар, цитиран от "Хабертюрк".

Министърът остро отхвърли опитите да бъде свързано купуването на С-400 с проекта за изтребителите Ф-35. Според неговите думи купуването на руски зенитно-ракетни системи е въпрос на снабдяване на армията с необходимото въоръжаване.

САЩ предприемат активни опити да не допуснат Турция да купи С-400. Вашингтон предупреди Анкара, че ако купи тези системи, САЩ могат да откажат на Турция да ѝ продадат Ф-35. Американците заплашват натовските си съюзници от Турция и с въвеждането на санкции. Анкара ясно подчерта, че няма да се откаже от сделката с руснаците. Президентът Реджеп Ердоган заяви, че тя е свършен факт.

Турция
Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 119 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Рускопишкофил
    Отговор
    1 18:32  21.06.19
    Не знам на кого да са оплача

    Коментиран от #30, #113, #204

  • 2 18:33  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Коментар📝
    Отговор
    3 18:34  21.06.19
    Теоретично Може.Но ПРАКТИЧЕСКИ НЕ МИСЛЯ,ЧЕ ТОВА ЩЕ СТАНЕ .

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    4 18:36  21.06.19
    Ми да ги гонят от НАТО и да прекъсват преговорите за членството им за ЕС. Какво по хубаво за нас от това.

    Коментиран от #33, #122, #160

  • 5 18:37  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 6 18:39  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 7 18:40  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ко каза
    Отговор
    8 18:40  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    да, ще видиш, че яде!
  • 9 18:41  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • SAAB
    Отговор
    10 18:42  21.06.19
    За да откажеш на краваря трябват топки ......не чутура за милване срещу заплащане на 2 милиарда ....за скрап с GARMIN и МP3 :) Огъзването е генетична черта ....:)

    Коментиран от #199

  • 11 18:43  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 12 18:44  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 13 18:46  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 14 18:47  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дядо Мрази
    Отговор
    15 18:47  21.06.19
    Оффф тоя единия е много прост!
  • 16 18:48  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 17 18:48  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 18 18:49  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 19 18:50  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 20 18:51  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 21 18:51  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Име
    Отговор
    22 18:51  21.06.19

    До коментар #13 от "България е във НАТО и ЕС":

    На майка ти в миризливата путка,педал,тебе те шибат негрите и лапаш на гербаджийските педали!

    Коментиран от #153, #207

  • 23 18:52  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Некъв
    Отговор
    24 18:55  21.06.19
    Не случайно САЩ пращат наесен нов посланик в София - от кюрдски произход ,героиня от войната в Ирак. На Тайпи май се канят скоро да му сцепят халката . Какато е казал поета Наесен с песен ! Купете си повече кукуруз за пуканки. Show must go on !
  • 25 18:57  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 26 18:59  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 27 19:01  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 28 19:01  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БНСРП
    Отговор
    29 19:21  21.06.19
    Нито САщ нито Русия ще влязат във война заради един Джигит. Не гледайте какво говорят едните и другите. САЩ и Русия ще се разберат и мангала ще изгори като факла. Той да не е хванал господ за шнорхела, че да му се кланят всички.Иска да възстанови Османската империя но никой няма да го остави дори и идиотска Англия, да не говорим за кретенска Америка и за дива Русия.
  • На майкати
    Отговор
    30 19:26  21.06.19

    До коментар #1 от "Рускопишкофил":

    Се оплачи!
  • Хаджи хаджи Българин
    Отговор
    31 19:33  21.06.19

    До коментар #11 от "москвич-ГОЛЯМА БРАКМА":

    Ф- 16 блок 70 , като теория добре, но е на възрастта на твоя москвич! Само пяна на устата, като при бесните кучета виждам!

    Коментиран от #118

  • Филма свърши
    Отговор
    32 19:35  21.06.19
    NATO _ THE END......КОНЕЦ
  • 33 19:36  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Куронага
    Отговор
    34 19:45  21.06.19
    Атанасова яде турски пишки.
  • 35 19:45  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 36 19:46  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    37 19:47  21.06.19

    До коментар #33 от "Иван":

    А ти, какво добро за България виждаш, ако Турция остане в НАТО? Питам, защото като гледам и Гърците са в НАТО, ама все са на нож, защото османските провокации не престават. Ти сляп ли си или нещо още по-лошо? За османските опити за сондаж в чужди териториялни води в случая Кипърски и Гръцки нещо да кажеш? Те за добро ли са или какво? По скоро ти пишеш глупости, а не аз. "Умник" Гюро си.

    Коментиран от #44

  • Гурбетчия Ханко брат
    Отговор
    38 19:56  21.06.19
    Леле тоя с Кочината и питащия къде е Курск , са един и същи , задава въпроса и после си отговаря..баааахти малоумника..глистосер за сетен път ти казвам ..бегай на доктор , нещата са много зле...пии хапчетата и лягай...тееба лайнояда миризлив
  • Аааa
    Отговор
    39 20:03  21.06.19

    До коментар #5 от "Кочината русия е на дъното !!!!":

    Кочината е на дъното на килотите на баба ти , джендьо ...
  • 40 20:04  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 41 20:05  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ПОЗНАВАЧ
    Отговор
    42 20:06  21.06.19
    Това ако го повторите ОЩЕ един път, даже на Позитано ще схванат ;-)
  • 43 20:08  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    44 20:08  21.06.19

    До коментар #37 от "Долу радикалния ислям":

    А кой казва че са чужди територии??енергийните корпорации които са взели на консигнация кипърската морска зона..това е колониализъм

    Коментиран от #73

  • Оле
    Отговор
    45 20:13  21.06.19

    До коментар #2 от "Къде е курск ?????":

    Извади КУРск от задника си!
  • Хасан
    Отговор
    46 20:14  21.06.19
    Турците просто си гонят своя интерес ..какво лошо има в това!?

    Коментиран от #52, #57

  • Мууууууу
    Отговор
    47 20:14  21.06.19

    До коментар #43 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Пий черна сперма спермояд уродлив!
  • ???
    Отговор
    48 20:15  21.06.19
    Ако не купим хвърчилата ф16 сигурно и над България ще има санкции! Страхотен съюзник сме си намерили.

    Коментиран от #49

  • Хасан
    Отговор
    49 20:21  21.06.19

    До коментар #48 от "???":

    Световния ред ...богатия става все по богат ,бедния го духа ...събираш си парички за черни дни ,идва мутрата и ти ги взима за ненужни оръжия срещу измислен враг
  • 999
    Отговор
    50 20:32  21.06.19
    Малкови остана да пишете 15 ще видим кой кого
  • 747
    Отговор
    51 20:36  21.06.19
    Претоплена манджа."Специалитета'' на афторката.
  • Кръстоносец
    Отговор
    52 20:43  21.06.19

    До коментар #46 от "Хасан":

    Хасане ,с кожата баце ,целия !

    Коментиран от #53

  • Хасан
    Отговор
    53 20:46  21.06.19

    До коментар #52 от "Кръстоносец":

    Абе мухльо ..какъв кръстонисец си ,байганьо лайнарски
  • аааа
    Отговор
    54 20:48  21.06.19
    Абе за напускане на НАТО,нищо не прочетох!Друг е въпроса ,че турците си знаят интереса и са наясно ,че алианса се нуждае от тях и си разиграват коня!!Ама за това са и икономическа и военна сила не само в региона!Не се навеждат за комисиона щото там стрелят в тила ако не си гледаш работата за която отговаряш!

    Коментиран от #60

  • 55 20:52  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 56 21:02  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Субсахарец
    Отговор
    57 21:10  21.06.19

    До коментар #46 от "Хасан":

    Който гони само своя интерес и не се съобразява с приятелите си, остава без приятели. Това е лошото. Ако ти си в конфликт с някой, аз застана на неговата страна, защото си гледам интереса, ще бъда ли твой приятел, или ще стана враг?

    Коментиран от #59, #63

  • файъра
    Отговор
    58 21:12  21.06.19
    В Анадола да стоят без да мърдат! Там им е мястото на фесовете!
  • 59 21:15  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Субсахарец
    Отговор
    60 21:15  21.06.19

    До коментар #54 от "аааа":

    Турците няма да напуснат НАТО, защото ще ги изгонят от там. От както Ердоган е на власт, Турция във всички случаи е действала като контра на НАТО. За какво им е съюзник който се държи като враг?
  • спец по пендели
    Отговор
    61 21:21  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Ей помак! Ще ти дам един салам в устата ти, пед*л!

    Коментиран от #68

  • Цецко Татин
    Отговор
    62 21:23  21.06.19

    До коментар #43 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Такава позиция и поведение може да си позволи силен лидер,уважаващ страната си и достойнството на народа си,а нашите лидери,.............
  • Хасан
    Отговор
    63 21:23  21.06.19

    До коментар #57 от "Субсахарец":

    Ако ”съюзниците” не ти продават отбранителни системи ,даже си взимат обратно своите преди почването на сирийската криза ,май не са приятели

    Коментиран от #66

  • Субсахарец
    Отговор
    64 21:25  21.06.19

    До коментар #59 от "дада":

    Обаче има, хайде не чак вечни, но Англия и Португалия са в непрекъснат и до сега съюз още от 15 век. Англия и Холандия са съюзници от 17 век до сега.

    Коментиран от #70

  • ФЕСА ОТ ХlV до НАЧАЛОТО НА XX
    Отговор
    65 21:32  21.06.19
    Абе кат влезете в ЧИЧО ВИ ГОГОЛЕЦ,И търсите ОСМАНСКА ИМПЕРИЯ и в уикипедия пише,че в в някоя '20 ГОДИНА ни са освободили на 3 март.Да не забравим догодина 3 март 2020 ,да не сме под ЕРДОГАНСКА ИМПЕРИЯ,И тогаз или ни режат ,или ни е⁰⁰ н.Вазелина от мене, щом толкоз СЕ пречите.СЪЖАЛЯВАМ БЪДЕЩИ П⁰⁰ ДАЛИ
  • Субсахарец
    Отговор
    66 21:33  21.06.19

    До коментар #63 от "Хасан":

    Явно така разсъждава и Ердоган! Тогава чий го търси все още в НАТО? На едно натовско учение бяха сложили портрета му на мястото на противника ( случайно). Щом турски министър обяснява че нямало да напуснат НАТО, значи това се коментира на високо ниво и не е случайно.

    Коментиран от #67

  • Хасан
    Отговор
    67 21:50  21.06.19

    До коментар #66 от "Субсахарец":

    НАТО беше организация за отбрана на нейните членове ,но се превърна в организация за защита на единствено на американския колониален интерес ...Украйна,Грузия си повярваха че ще ги подкрепи
  • 68 21:52  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • НРБ
    Отговор
    69 22:00  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Абе пий си хапчетата редовно и нема проблем?
  • аааа
    Отговор
    70 22:02  21.06.19

    До коментар #64 от "Субсахарец":

    Щото по време на война,по -добре съюзник който се държи като враг да ти се притече на помощ,колкото уж приятел пък троянски кон!!!Примери в историята бол!Необясними алианси и съюзи,като американците които мразят комунистите и в костите си, но против кафявата чума на Хитлер бяха на руската комунистическа страна!!!!??Примери има още много в историята и в 1- вата световна и при руско-турските войни и в по- древната световна история....всичко е въпрос на интереси!
  • Trimpi знаеш нали
    Отговор
    71 22:06  21.06.19
    Турците излезнатли от Нато с него е свършено....THE END...

    Коментиран от #169

  • Рунтавият руснак
    Отговор
    72 22:11  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    И какво ще направи Бай Ганьо с тези самолети...Ха ха ха, най много да напълни гащите...

    Коментиран от #78

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    73 22:15  21.06.19

    До коментар #44 от "Хасан":

    Ми не се учудвам, че не ти е ясно, че освен сухопътната граница има и морска такава. За такива като теб е нормално да не го знаят, то в пустините такива неща не се учат, нито в корана ги пише нали. За разлика от вас цивилизования свят, чете и учи, а вие виете като койоти към луната.

    Коментиран от #74

  • Хасан
    Отговор
    74 22:24  21.06.19

    До коментар #73 от "Долу радикалния ислям":

    Морската граница е оспорвана ..важи морското правило ..който докопа първи негово е ..Енергийните компании искат да докопат резервите в Средиземно море и да го продават на държавите ..същото иска и Турция

    Коментиран от #75

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    75 22:28  21.06.19

    До коментар #74 от "Хасан":

    А може и да поемат към дъното нали или викаш на вашите корита това не може да се случи. Аре бегай, че трябва пак да се дупиш на килима смешко.

    Коментиран от #80

  • Голям прос
    Отговор
    76 22:38  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Устата т на мляко мирише бе. Стига мля, че не се трае. Отде измисли тия щуротии? Имаш ли толкова пари? За едни самолети ще платиш толкова много, а нямаш наяждане. Аз след 15г минавам на дотации и не ми пука кви ръждилници ще купува армията.
  • изумен
    Отговор
    77 22:44  21.06.19

    До коментар #6 от "се се се ре УМРЕ урааааааааааааа":

    Абе кой ще даде на такъв като тебешешкънин атом ! Може само да те дадат вибратор с дистанционно да си регулираш проникването взадника ти
  • Субсахарец
    Отговор
    78 22:44  21.06.19

    До коментар #72 от "Рунтавият руснак":

    С 8 самолета нищо особено няма да направим, но това е само началото. И най - дългия път започва с една стъпка - народна поговорка. По - важното за американците е че заради тези 8 самолета, цялата инфраструктура ще бъде нагодена за американски бойни самолети. Това не се харесва на Русия,не че и е зор за нашите 8 самолета, дори да бяха Ф-22.
  • Ayhan
    Отговор
    79 22:47  21.06.19
    Abe hora ya malko pomislete predi da napravite prosti komentari , predi da pluete nyakoy poglednete v kakvo sistoyaniesme v Bilgariya ne si gledame nasta ditjava otodohme s Turtsiya da se sravnavame ya malko tresvo mislene !!!
  • Хасан
    Отговор
    80 22:50  21.06.19

    До коментар #75 от "Долу радикалния ислям":

    Добре де ..сравни велика Германия,Европа,Япония и Иран ..едните се дупят на Сащ а другите не

    Коментиран от #83

  • камиларя
    Отговор
    81 22:54  21.06.19
    Ии тоя мнооо надарен с мнооо големи кестени ,а и наще ако имаха 1/10 от тях щяхме да сме вързали и цъфнали,а нямаше да режем асвалту,хахаха
  • 82 23:16  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    83 23:21  21.06.19

    До коментар #80 от "Хасан":

    Дреме ми на мамула. Важното е ,че вас ще ви наведат коклкото и да не искате и то доброзорно, а вие с усмивка ще си разтваряте бузите за американския F 35, за да ви влезе така по-надълбоко. Ще ви унижат, а после подхвърлят на малцинството ви, което ще ви дооправи. Я виж какъв знак ви дават америте с назначаването на новия им посланик в България. Той от какъв произход е и мислиш ли, че това е случайно? Аз не.

    Коментиран от #86

  • Божкеййййййй6767
    Отговор
    84 23:22  21.06.19
    Много интересно разбиране на свободата на словото имате от тоя сайт.
  • 85 23:23  21.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    86 23:29  21.06.19

    До коментар #83 от "Долу радикалния ислям":

    Боли го турчина за американеца ...нищо не могат да направят на турчина ...българина не може да разбере какво е национален интерес или борба за независимост ..все пак руснака ти е направил княжество

    Коментиран от #92

  • Kovak
    Отговор
    87 23:45  21.06.19
    Както винаги заглавието не съответства на текста.
  • Обратна връзка
    Отговор
    88 23:47  21.06.19
    Заглавието казва едно, а текста в статията нещо съвсем друго и то предъвквано вече доста пъти, е що така ?
  • гост
    Отговор
    89 23:54  21.06.19
    Когато къщата на съседа ти гори скоро пламва и твоята. Помислете малко преди да пишете глупости.
  • Erectus Maxsimus
    Отговор
    90 00:06  22.06.19
    И аз съм поръчал няколко бройки, С-400.Да се вардя от Българските ф16.
  • Мой
    Отговор
    91 00:08  22.06.19
    Всяка жаба да си знае гьола....
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    92 00:11  22.06.19

    До коментар #86 от "Хасан":

    Ооо ще го заболи ти само гледай, защото това ще се случи и то в близкото бъдеще. Пуешкия ти мозък май е забравил, кой направи туркието държава? Ако не ти е ясно това е американеца, а вие хапете ръката която ви храни, но тази ръка и шамар може да ви олющи и ще го направи. Ама това не го пише в корана ти нали?

    Коментиран от #94, #95

  • Именно
    Отговор
    93 00:14  22.06.19
    Статия е ок, макар и да не казва нещо ново, но с това подвеждащо заглавие нямам как да влезе в категорията на читавите новини! Когато започнете да пишете, за да информиране вместо само да броите кликания, може и да ви дам по-позитивен коментар и оценка!
  • Хасан
    Отговор
    94 00:25  22.06.19

    До коментар #92 от "Долу радикалния ислям":

    Сащ са от 200 , а турците са от 2000 г ..турците са създали много държави,империя,република ..това е народ който го е имало и ще го има ..от Китай до Балканите ....а ти си изчезващ народ ,който ще бъде погълнат от англосаксонската култура

    Коментиран от #99, #102, #185

  • Хасан
    Отговор
    95 00:27  22.06.19

    До коментар #92 от "Долу радикалния ислям":

    Защо нито един мпсплманин не се подиграва с Библията а ти се подиграваш с мюсюлманството???

    Коментиран от #96, #105

  • Реалист
    Отговор
    96 00:33  22.06.19

    До коментар #95 от "Хасан":

    Прав е циганина макар и да незнае къде се намира.....

    Коментиран от #98

  • Yavuz
    Отговор
    97 00:36  22.06.19
    До един месец идват С - 400 след това ще видим дали САЩ ще финансират турския изтребител 5 - то поколение с отказа им да доставят Ф-35. Да поставиш уж най голямата икономика и военна сила в шах се иска ум, кураж и смел народ зад гърба си. Велик си ЕРДОГАН.
  • Хасан
    Отговор
    98 00:36  22.06.19

    До коментар #96 от "Реалист":

    И сега една кюрдка ,американски посланик ще строява българските политици !!!!'.'хаха
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    99 00:39  22.06.19

    До коментар #94 от "Хасан":

    Верно е, че Сащ са от 200 години, но твърдението ти, че турците са от 2000 г Е ТОЛКОВА СМЕШНО, ЧЕ ПРОСТО НЕ ЗНАМ, КАКВО ДА КАЖА ЗА УМСТВЕНАТА ТИ ШИЗОФРЕНИЯ. Вие сте създали само смърт и нищо друго, за което ще изкупувате хиляди години грехове. Това, че не вярваш не значи, че няма да ви се случи. България също е изкупувала своите грехове и наказанието и е било падането под османско робство, а греха е гоненията на Богомилите. Скоро идва вашия ред за милионите избити от вас хора, а вие ще изкупувате кървавите си грехове с реки от кръв. Смешната ти държава не съществува и от 100 години независимо какво глупости са ти набили в квадратната глава. Ти си като македонците държава на два петъка ама иначе с претенции едва ли не да сте първите човеци на земята. Аре скрий се бе смешник, че вече не си смешен, а жалък в напъните си да изкараш тази сбирщина от диви племена за "държава". Аз не се подигравам с мюсюлманството, а презирам радикалните ислямисти като теб и ако един ден дойде момент ... окото ми няма да мигне, а жал душата ми няма да изпита за такива анти-човеци като теб.

    Коментиран от #100, #108

  • Yavuz
    Отговор
    100 01:00  22.06.19

    До коментар #99 от "Долу радикалния ислям":

    Ако знаеше прабългарите преди да създадат Велика България от коя общност - държава са се отделили едва ли щеше да спориш. Много сте ощетени по отношение на историята си.

    Коментиран от #103

  • Умен с IQ175
    Отговор
    101 01:01  22.06.19
    Турция свали самолет на Русия. Последва люта разправия. Нато не се намеша в спора и изпрати една испанска и една португалска фрегата, за пазене на страх от последвалите заплахи на Русия. Тогава Ердо реши че ще излезне от НАТО. Веднага псоледва военен преврат /неуспешен/. А ракетите просто ги използват като предлог. Всички там знаят, че пейтриът е като ''стършел'' и няма пропуск, а ракетите С400 са пълни боклуци, които ''от 69 томахавки пропуснаха 70'' в Сирия, но Ердо е умен и знае как да напусне НАТО и да изкара НАТО виновен за напускането на Турция. На България и трябва подобен политик.

    Коментиран от #179

  • Бачо Киро
    Отговор
    102 01:10  22.06.19

    До коментар #94 от "Хасан":

    Ко речи? Турците били създали държави от 2000 години? ХАХАХАХАХА ХАХАХАХАХА.... Ти си пълен идиот... Държави били създавали.... И 100 години нямате. Май нещо баят бъркаш двата щата турци и османлии, хеле пък разни племена, дето за теб са турци, ма хич не ти е ясно... Западът изгради Турция, вие я осрахте отвсякъде, затова и ще ви вземат даденото. Съгласен съм, че всеки трябва да си гледа интереса и да купува от където иска, но нещата не св случват така. За С400 си е работа на Турция, но...
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    103 01:10  22.06.19

    До коментар #100 от "Yavuz":

    Тези глупости ги говори на баба ти с шалварите. Нас българите не можеш ни убеди с голословните си бръщолевения, че имаме нещо общо с вас. Колкото и да ви се иска нито ние имаме нещо общо с вас, нито вие имате нещо общо с нас.

    Коментиран от #106, #109

  • Божкейййййй6767
    Отговор
    104 01:16  22.06.19
    При напускане на Турция която бе някакъв буфер в региона първи които ще го отнесат при военни действия от страна на янките срещу Иран ще са Израел.Тероризма ще получи тласък за развитие и действие.Само ние да не се направим на по-католици от папата?Дано да няма гърмежи.......Опасноста от верска война:христяни-мюсолмани е реална....
  • Умен с IQ175
    Отговор
    105 01:22  22.06.19

    До коментар #95 от "Хасан":

    Знам почти наизуст и Библията и Корана, а и много други книги свързани с Бог. Ще ви кажа, че нито той е чел Библията, нито ти Корана и не намесвайте религията и Бог, в глупавите си спорове.Но може да намеснате президентите, които се целуват като се срещнат, като любовници на гей парад, а пред вас се карат на ужким.
  • Yavuz
    Отговор
    106 01:42  22.06.19

    До коментар #103 от "Долу радикалния ислям":

    Кажи ми тогава българите преди да приемат християнството в кой бог са вярвали. Турците преди да приемат исляма са вярвали в бог Тангра(Tengri). Хан Аспарух е говорил на тюркски, не на този език който ти говориш сега - смесица от славянски и тюркски думи. Гледах филм за хан Аспарух по тв. СКАТ и в един момент показват кадри от Украйна в който наследници на хан Аспарух говорят на напълно разбираем за мен турски език и българите снимащи филма обясняват че това е оригиналният език на който е говорил хан Аспарух.
  • Петрол
    Отговор
    107 02:11  22.06.19
    Турция никой няма да вземе в еврапейския съюз това е якно а от нато няма са ги изкарват щото дисбаленс ще има на турция мното муу дреме дали е нато или не те знаят че нато ги държи за баланс ама за с400 много патърдия стана тия имали план за нещо и с400 им разваля плановете.и гърция има с300 и ще си купуват ф35 но никой нищо не им казва мнг са лицемерни фащ и нутри
  • Хасан
    Отговор
    108 02:12  22.06.19

    До коментар #99 от "Долу радикалния ислям":

    А защо аз разбирам около 50% уйгурските турци,казаци,туркмени,руските татари,азери,гагаузи и мн други народи???'.прабългарина е просто асимилиран тюрк
  • Хасан
    Отговор
    109 02:15  22.06.19

    До коментар #103 от "Долу радикалния ислям":

    Само си помисли защо гърците,сърбите,унгарците,румънците се самоосвободиха от Османската империя а всеки опит на българите беше бойкотиран от патриотите на Османската имоерия като поп Кръстьо
  • vasik atanasova
    Отговор
    110 02:40  22.06.19
    бий бай Тръмпе бий
  • Мария
    Отговор
    111 03:48  22.06.19

    До коментар #13 от "България е във НАТО и ЕС":

    Как може да сте толкова големи простаци?!!! С речниковия си запас отдавна сте чукнали дъното. Като чете човек коментарите ви, единственото, което може да каже:ПАПЛАЧ😠😠😠Излагате себе си, майките си, цялата ни държава! В европейските страни няма толкова нископробни боклуци! Потомци на Левски😠😠😠 О Т В Р А Т
  • 112 05:04  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Лопе де Вега
    Отговор
    113 06:37  22.06.19

    До коментар #1 от "Рускопишкофил":

    Оплачи се на арменския поп!
  • 1878
    Отговор
    114 06:43  22.06.19
    Алоооо Вие Българите нали сте патриоти защо и Вие не купувате рускаи ракети а си купувате американски тенекии ..... Плюете Ердоган... Първо погледнете огледалото....

    Коментиран от #132

  • 1878
    Отговор
    115 06:50  22.06.19
    Хан Аспарух е говорил на Турски това го знае всеки Българин но не го казва....

    Коментиран от #126, #129

  • Ставров
    Отговор
    116 06:55  22.06.19
    до 115 /1878 Остави Аспарух, ние искаме да знаем нещо за Тамерлан, знаеш ли или тепърва ще питаш чичко Гугъл ?
  • заплати фланелки манерки
    Отговор
    117 07:59  22.06.19
    Какво е лайНАТО и какво е свършило ? Нищо, когато е трябвало. Едни чичковци с големи лапмази и големи заплати лапат едни големи членски патки и плюят срещу не членуващите. Реално погледнато и България не е я лайНАТО. Само определен брой отрепки като пасящия Моню, пръскащия слюнки Плювню и шепа подобни твари. Другите само декларира и използват ситуацията да си понапълнят банковите сметки с комисионни. Изключая няколко разнородни бройки оборудване , Армията изобщо не е почвствала , че е в лайНАТО. Напротив повече затъва в първите три букви.
  • гост
    Отговор
    118 08:12  22.06.19

    До коментар #31 от "Хаджи хаджи Българин":

    То и порше карера е от 60та година, но с различните и по нови модели и сега е едно от най хубавите и скъпи модели.
  • Иван Донев
    Отговор
    119 08:33  22.06.19
    САЩ трудно биха допуснали Турция да излезе от НАТО или пък да лобират за тяхното изхвърляне. САЩ ползват база Инджирлик, която е от изключително важно стратегическо и геополитическо значение за американците в тази част на света. Турците ще купят ракетите, а и ми се струва, че в крайна сметка американците ще дадат самолетите! Още повече, че и САЩ имат полза от тези ракети, защото ще ги изучат до последното винтче. Общо взето театъра е пълен. Но пък му прави чест на Ердоган, че защитава турските интереси и не кляка като нашите поплювковци!
  • Шляхтиц
    Отговор
    120 09:30  22.06.19

    До коментар #2 от "Къде е курск ?????":

    Курск е там, където са Трешър и Индипендънт. Да се гавриш с гибелта на военнослужещи, независимо руснаци или американци, е меко казано идиотизъм.
  • Aли Раза
    Отговор
    121 09:49  22.06.19
    Ох, най накрая.
  • 122 09:59  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 123 10:06  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Балканец
    Отговор
    124 10:34  22.06.19
    Турция е време да напусне Европа. Границата ни с нея трябва да е Босфора.

    Коментиран от #125

  • Хасан
    Отговор
    125 10:46  22.06.19

    До коментар #124 от "Балканец":

    Да ама техните душевни граници са до Дунав ..кво правиме тогава !

    Коментиран от #128, #147

  • Кико
    Отговор
    126 10:48  22.06.19

    До коментар #115 от "1878":

    Бягай да си говориш на турски(цигански) в Турция.
  • Хан Тервел
    Отговор
    127 10:56  22.06.19
    За добро или за лошо това покачва българските акции на геополитическата борса. Дано този път нашите политически брокери ги изтъргуват малко по-добре. В Полша вече „осребряват” своите. Иначе на всекиго е ясно, че Турция не става нито за европейска страна, нито за член на НАТО. За първото е прекалено мюсюлманска, за второто е прекалено своеволна . Мисля, че в крайна сметка САЩ, ЕС и Русия ще и „скроят шапка” колкото и сега това да изглежда невъзможно. „ Восток дело тонкое...” както казваше товарищ Сухов.

    Коментиран от #134

  • Балканец
    Отговор
    128 10:59  22.06.19

    До коментар #125 от "Хасан":

    Те, едно време до скандинавите са се надявали, но от напъване на маймуната само още повече й почервенява дънцето. Каманак, пасък и жега. Това им е отредено за природа. И да си оберат кафевите слуги от тука, че аман от тях.
  • Балканец
    Отговор
    129 11:00  22.06.19

    До коментар #115 от "1878":

    Говорил е Хан Аспарух на турски, когато баба ти е лежала под кръстоносците.
  • Балканец
    Отговор
    130 11:02  22.06.19

    До коментар #122 от "Бе глупак":

    В 21-век се пъчиш със сухопътна войска?! Личи си, че още сте в 19-век.
  • Човешко дете
    Отговор
    131 11:04  22.06.19
    Турция, нека да гледа себе си, че така трябва! Турските секретни служби, нека да мируват! Ама наистина да мируват!!!
  • Балканец
    Отговор
    132 11:08  22.06.19

    До коментар #114 от "1878":

    Тук си прав. Ердоган постъпи по-умно от нашите продажни свине.
  • 133 11:09  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    134 11:13  22.06.19

    До коментар #127 от "Хан Тервел":

    Ние искаме пак да си наложим турските ценности на Балканиие ..лошо ли е ???.''стига с това джендърство и гейство което имате

    Коментиран от #135, #137, #149

  • Балканец
    Отговор
    135 11:18  22.06.19

    До коментар #134 от "Хасан":

    Не просто лошо, а направо нагло, безобразно и безбожно. И точно онождането на еднополови е ваш патент. Не ми пробутвай тия. Марш отатък Босфора! Там са твоите ценности, платен пропагандист такъв.

    Коментиран от #138

  • Един човек от балканският полуостров.
    Отговор
    136 11:19  22.06.19
    Турция нека предварително да знае, че трябва да МИРУВА, както в своята територия, така и по света, независимо ДЪРЖАВИТЕ, но и НАРОДИТЕ...!
  • Русенец
    Отговор
    137 11:23  22.06.19

    До коментар #134 от "Хасан":

    Няма турски ценности. Това са варварски изблици на подтисничесто, диващина, зверства, суеверие, насилие, омраза и хомосексуализъм. Никой не ви ще тия "ценности".

    Коментиран от #139, #161

  • Хасан
    Отговор
    138 11:31  22.06.19

    До коментар #135 от "Балканец":

    Еднополовите бракове ,осиновяване на деца от гейове ,педофилията са европейски ценности ..
  • Хасан
    Отговор
    139 11:32  22.06.19

    До коментар #137 от "Русенец":

    В бъдеще ще имаш гей внуче християнче

    Коментиран от #162

  • ВБА
    Отговор
    140 11:41  22.06.19
    Ердо иска да купи С 400, за да се застрахова, ако америте му приземят или свалят с един клик принудително F 35 и Турция остане без нито един изтребител. Много от вас сигурно не знаят, че америте имат 100% контрол върху продадените изтребители независимо в коя точка на Земята се намират. Същото ги чака F 16, които америте освен, че ни ги продават пре скъпо могат да ги изкарат от строя, когато си поискат, ама нашите баламурници пак се натискат за сметка на лошия материал така де, на оФцете поддържащи или не тази сделка. И недейте да си мислите, че америте мислят за обикновения българин. Няма такова нещо?! Още много може да се пише и то не само по този въпрос, но трябва да Ви се остави сами да стигнете до по реални изводи и мнения. Нямате си на представа до какви разходи, ще стигнем по тази сделка. И на мен ми се иска да имаме(както имахме) ВВС, но на този етап няма да стане независимо, какво Ви говорят и то по какво ли не. Управляващите са на принципа " не ме гледай, какво правим, а слушай, какво говорим"... Голямо набутване ни чака...та стягайте коланите, още повече и да не Ви се налага да влизате в болница или......

    Коментиран от #141

  • Хасан
    Отговор
    141 12:03  22.06.19

    До коментар #140 от "ВБА":

    Добре дошли в западния блок ....те да не са ти руснака всичко да ти дадат за една целувка на Живков с Брежнев
  • Радо
    Отговор
    142 12:06  22.06.19
    Празни приказки .Турция е сравнително бедна страна,няма почти нищо общо с това което показват по Турските сериали. БВП малко над нас Такава страна не може да си позволи конфронтации със САЩ и излизане от Алианса.

    Коментиран от #143, #145

  • Хасан
    Отговор
    143 12:57  22.06.19

    До коментар #142 от "Радо":

    Турците не се конфронтират със Сащ а просто си гонят иниереса ...бедност и развитие са сравнииелни неща ....
  • Старият пич
    Отговор
    144 13:07  22.06.19
    Евалла на Ердоган ще го фанат за к.ра краварите 687
  • ВБА
    Отговор
    145 13:11  22.06.19

    До коментар #142 от "Радо":

    БВП на Турция, около 850 000 000 000 $, а на България БВП, около 57 000 000 000 $. Така, че като пишете нещо, поне се посъветвайте с чичо Gо..... Е, колко пъти е повече от нашия... Бъдете здрави, и по внимателно с писането, но то си е за ваша сметка, а на останалите минава покрай ушите им....и ни капка внимание....

    Коментиран от #154

  • Хан Тервел
    Отговор
    146 13:19  22.06.19
    Какви „турски ценности” бе Хасане? Манафските мурафети от Анадола са известни по цял свят именно като „турски ценности”. Също и „Истамбулската конвенция” -букет от „турски ценности”,а пък за ислямския фундаментализъм да не говорим. Ти нещо си се пообъркал. Това за което говориш е останало от времето на Византия и се наричат православни християнски ценности срещу които се борят и Турция и Западна Европа. Слава Богу, че в ЕС все още има християни и реакцията срещу тях вече е на лица. Преобразуването на ЕС в съюз на християнските държави започна-вижте какво става в Европейския парламент
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    147 14:06  22.06.19

    До коментар #125 от "Хасан":

    Питаш кво правиме ли? Ми ще ти отговора с думите на един виден руски пълководец "Нет человека, нет праблема" - и въпроса с душевните ти граници е решен веднъж и завинаги и то кардинално.
  • Стефан
    Отговор
    148 14:07  22.06.19
    Заглавието НЯМА НИЩО ОБЩО със статията, поредната олигофренска маневра от тип Блиц, ако искате да узнаете отидете еди къде си и кликнете ТУК, искате кликвания, а не реален интерес, или както и казват порножурналиститутки, отврат.
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    149 14:13  22.06.19

    До коментар #134 от "Хасан":

    Ние пък не ви искаме анадолските "ценности" като да шибате овце, кози и всякакъв добитък и да си бъркате отзад и да си правите кафяви мустаци. Ето какъв език употребяваш "искаме да наложим", ми това си е насилие, а иначе на демократи се пишете. Не сте мръднали от маймунската си еволюция и на милиметър. Ще наложите, ама друг път. Най много на вас кюрдите да ви наложат нещо между филиите. Вие сте минало и колкото и да рипате все тая, ще ви разкъсат на парчета и ще възникнат няколко нови държави, където вие ще сте малцинството, а Константинопол отново ще е Гръцки. Не, че това последното ме интересува, но по-добре да е гръцки, отколкото ваш.

    Коментиран от #151

  • Агент
    Отговор
    150 14:20  22.06.19
    Трябват им мостри на американците, да си направят свой. Иначе всичко е театър.
  • Хасан
    Отговор
    151 14:38  22.06.19

    До коментар #149 от "Долу радикалния ислям":

    В Холандия има вече педофилска партия , в Дания в училищата се учи инцест ,има осинрвяване на деца от гей двойки ....това е и твоето бхдеще

    Коментиран от #152

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    152 15:10  22.06.19

    До коментар #151 от "Хасан":

    Ти си бай НИКОЙ, за да ми казваш, какво е моето бъдеще. Моето бъдеще си го определям аз, а не ти. А относно педофилията от вас радикалните ислямисти по-големи педофили няма. Тези "ценности" са ваши, както и гей "културата", защото и тя от вас се е разпространила по света. Преди това никъде в цивилизования свят не е имало такова анадолско извращение. Я МИ КАЖИ ЧИЕ "ТВОРЕНИЕ" Е ИБРИКА И ТАКА НАРЕЧЕНОТО "ОЛАБВАНЕ" на султана ??? Май не е Европейска, а Анадолско. Така, че по полека с жалките ти опити за прехвърлянето на европейските страни на тези анадолски извращения. Вие приехте, че е нормално да се встъпва в брак с малолетни момиченца, а сега се опитвате да изкарате други виновни за педофилията, педофили осакатени анадолски и нещастни. За това никой ви няма за хора, защото всъщност и не сте. За това никога няма да бъдете приети и в ЕС и ще бъдете изритани като кьопеци и от НАТО. Стойте си там в азиатската кочина, и прахолячещия анадол и не ни се мяркайте пред очите.

    Коментиран от #155, #156

  • Да да
    Отговор
    153 15:17  22.06.19

    До коментар #22 от "Име":

    А теб май те онождат мюслитата и Курнелия ти е в гръб с гегата от Крушовица!

    Коментиран от #178

  • Радо
    Отговор
    154 15:41  22.06.19

    До коментар #145 от "ВБА":

    Турция е бедна страна погледни Википедия и ще видиш къде се намират по БВП ,и с колко места са пред нас В Източната им част още живеят в кирпичени къщи А и нито са атомна сила, нито имат петролни залежи За това най добре, да си натискат парцалите в НАТО.

    Коментиран от #157

  • Хасан
    Отговор
    155 15:43  22.06.19

    До коментар #152 от "Долу радикалния ислям":

    Хомосексуализма е болестно състояние и го има при всяка нация ...но социалния статул,законовата основа като брак,семейство,осиновяване го има само при еврооейците и американците ....руските православни християнски ценности ги забраняват

    Коментиран от #158

  • 156 15:47  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хасан
    Отговор
    157 15:47  22.06.19

    До коментар #154 от "Радо":

    Турчина има рязана карабина а ти дупе на което се надяваш
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    158 15:50  22.06.19

    До коментар #155 от "Хасан":

    Каквото и да бръщолевиш си оставаш един изостанал анадолски индивид нямащ нищо общо с европейците. Никой никъде не ви иска. Стига сте се напъвали да се прилепите към европейския свят - вашата няма да стане. Освен за миячи на кенефи за друго няма да ви ползват, защото нямате и необходимия капацитет и квалификация. Еволюционно сте изостанали поне 3000 години след хората и още 5000 в ляво и след маймуните.
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    159 15:51  22.06.19

    До коментар #156 от "Ти си":

    Въобще не ми дреме за маймунското ти мнение. Оплачи се на шалварите на баба си.
  • Оня
    Отговор
    160 16:22  22.06.19

    До коментар #4 от "Долу радикалния ислям":

    Кой гониш бе мишок благодарение на турция сте в НАТО и ЕС,ако искаше Турция можеше да блокира влизането на България. Ако не знаеш Турция е от първите членки и има много голям принос за НАТО от бг. А сега може да се обърнеш и да опърдиш кочана на Бай Ердо.

    Коментиран от #163, #168

  • 161 16:33  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Русенец
    Отговор
    162 16:45  22.06.19

    До коментар #139 от "Хасан":

    И ти също. Да ти се връща!
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    163 16:45  22.06.19

    До коментар #160 от "Оня":

    Кажи бе обрязан маймун. Какво искаш за това, че сме влезли в НАТО благодарности ли? Че то това не е за хвалене. Това е поредната ни голяма грешка и както винаги сме на губещата страна. За мен Османлъто е враг, който никога не ни е мислил доброто. Защо ни приеха в НАТО? Народа питаха ли го на референдум дали е съгласен или не? Защо не ни питаха? Защото не е в интерес на народа, а само на шепа национални предатели. Няма да го забравя онова еврейче дето цивреше сякаш са ни приели в междугалактическите космични сили.

    Коментиран от #166

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    164 16:52  22.06.19

    До коментар #161 от "kapitan":

    На теб пък какво ти разбира главата от Европейски град бе изселнико. Живей си там, където си и не се бъркай в живота на Българите. А след като пишеш за гр.Русе вземи и се ограмоти има толкова много материали и то не само в интернет. Русе е най европейския град, защото сградите са проектирани от европейски архитекти и не случайно и викат малката Виена. Освен австрийски и немски архитекти има и италиански паметници и т.н., но виж за турски "принос" не съм чувал. Ако вие бяхте направили нещо то Русе нямаше да има европейски облик, а анадолски. Анадън му?

    Коментиран от #171

  • Русенец
    Отговор
    165 17:00  22.06.19

    До коментар #161 от "kapitan":

    Капитане, гемията ти е продънена, като кратуната ти. Мидхат паша управлява дунавския вилает до 24 Фев 1868г, след което е отзован в Цариград. Ха сега, поразходи се малко из Русе, и виж датите на плочите на красивите му сгради, от коя година са. Само две-три са от времето на Мидхат. Едната е кукленият театър, бивш хотел Гюл Шахин (който с нищо не грабва окото), а другата е хотел Ислях Хане, за който днес напомнят само купчина камънак и треволяк. Останалите са доста след управлението на Мидхат. Доходното здание - най-красивата ни сграда, е от периода 1898-1902г и е построена с парите на училищното ни настоятелство. Другата ни красива сграда - Хотел Тетевен, е от 1897г, цели 29г след управлението на Мидхат, построена от братята французи Тюриьо. А операта ни е от 1949г (къде отиваш, може би?). Сградата на банка ДСК е от 1895г, отново 27г след Мидхат. Прочети малко историята на сградите, преди да си преписваш чужди активи. Една крепостна стена е имало от него време, и тя е срутена, а върху й е построен бул. Цар Освободител, като само Кюнт капу е останала да напомня за съществуването й. Анадъмну, пришалец такъв?
  • Русенец
    Отговор
    166 17:04  22.06.19

    До коментар #163 от "Долу радикалния ислям":

    Браво за коментара! Който цвили за НАТО и Турски ценности, да си прескача Босфора и да не стъпва отсам.

    Коментиран от #170

  • При кулите близнаци...там е..!
    Отговор
    167 17:07  22.06.19

    До коментар #2 от "Къде е курск ?????":

    Ясно ли ти стана вече..?
  • 168 17:08  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Е..и..?
    Отговор
    169 17:15  22.06.19

    До коментар #71 от "Trimpi знаеш нали":

    Дори и да излезе от НАТО,кво от това..? Ти за Турция хич не мисли,ами си напъни мозъчето с какво ние да сме по-добре от тях. И да е в НАТО,и да е вън нас не ни дреме много. Ако сега решът да ни прегазят за 24ч ще са на румънската граница. Щото нашта армия е от плашипутарници,и жени вече....еманципация братче...кво да се прави. Само не знам тия парадни автомати дето ги държат по националните празници дали са правели марш на скок и дали знаят след 10км бягане колко тежи същия тоя автомат..! Смешни и жалки сме в сравнение с армията ни от 80-те години дори.

    Коментиран от #176

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    170 17:24  22.06.19

    До коментар #166 от "Русенец":

    Ами то това си е истината, ама някакви си тук антибългари се опитват да ни възхваляват някакви османски глупости и едва ли не трябва да им се чувстваме задължени с нещо. Ай циба оттук. Който реве за османлъто границата ни е отворена и може спокойно да си хваща багажа и да се измита. Никой не ги задържа насила. Няма да ми е жал за тях.

    Коментиран от #172, #173

  • Хасан
    Отговор
    171 17:26  22.06.19

    До коментар #164 от "Долу радикалния ислям":

    Генно ще те модифицираме ...пак ще имаш възрожденски български ценности които имаше при турците ,пак ще живееш три пококения заедно

    Коментиран от #174, #177

  • Хасан
    Отговор
    172 17:27  22.06.19

    До коментар #170 от "Долу радикалния ислям":

    Руснака те научи на пиянство и курвалък а европееца на гейство и педерсстлък

    Коментиран от #175

  • Русенец
    Отговор
    173 17:28  22.06.19

    До коментар #170 от "Долу радикалния ислям":

    Абсолютно точно. И за да не се позволява проповядването на измислени исторически лъжи, трябва да настояваме МОН да върне старите учебници по история. Ама нали и те са от продажниците.....
  • Русенец
    Отговор
    174 17:30  22.06.19

    До коментар #171 от "Хасан":

    Като те чета, май ти си генно модифициран вече. С някой павиан ще да са те кръстосали, или с козел. А може и да не е било инженерно, а някоя ханъма в рода ти да е била палава, докато е пасяла стадото.
  • Русенец
    Отговор
    175 17:34  22.06.19

    До коментар #172 от "Хасан":

    Ако го бяха научили на това, нямаше да те прави крив и да те навира в кучи г*з с коментари. Явно е устоял, защото има по-здрави морални устои от тебе. И сега ти дава як отпор, та чак червенееш, като кремълска петолъчка, на която скоро ще поднасяш венци, както е тръгнало. Ердоган паша ще ви накара да пеете Салют для свободъй и да четете Пушкин, само за няколко ракети. Молодец, товарищ Хасан. Стягай ушанката, че Москва е твоята нова матушка. Ние вече минахме оттам. Както винаги, вървите след нас.
  • 176 17:40  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    177 17:53  22.06.19

    До коментар #171 от "Хасан":

    И как ще стане това генно модифициране, като отпоря сестра ти през шалварите и после ти го подам орално да му усетиш миризмата ли? Нали това са вашите анадолски "ценности" би трябвало да си много щастлив.

    Коментиран от #182

  • 178 18:12  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Роко
    Отговор
    179 18:25  22.06.19

    До коментар #101 от "Умен с IQ175":

    За томахавките не си прав от 52 проспаха 52. Та трябваше руснаците да измислят оправдания и руския гении ги измисли. Първото от военните: Земята е кръгла и заради кривибата й С-400 нищо не вижда. Второто от МИД (министерството на външните работи): Путин е идиот и не знае кви ги дрънка. А сега за сваления самолет след като го гръмнаха Едрдо веднага отиде да реве на НАТО да го защити, а въпросния преврат беше най - измислената комедия с по малоумен сценарий и от най - евтин турски сериал.

    Коментиран от #183

  • Роко
    Отговор
    180 18:39  22.06.19

    До коментар #176 от "Симо":

    И като се събуди разбра че си бръкнал контакта. Ако САЩ загубят базата в Инджирлик (нещо което няма как да стане защото тя не е на НАТО и дали Турция е член на НАТО е без значение, а на САЩ. Пример Куба е комустическа държава смъртен враг на САЩ, но Гуантанамо си е американска база) си имат други в Ирак от където могат да контролират всяка точка на източно Средиземно море, а британските бази в Кипър си остават бази на НАТО и както досега ще контролират източната част на Средиземно море. И тук дори не ствава дума за самолетоносачите на САЩ които и без наземни бази могат да осигурят превъзходство над смешния руски флот.
  • Роко
    Отговор
    181 18:42  22.06.19

    До коментар #176 от "Симо":

    А да кой мислиш че ще се настани в северен Кипър ако изгонят турците от там? Или си мислиш че газовите залежи около Кипър ще останат без американско внимание?
  • 182 18:47  22.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Николай
    Отговор
    183 18:51  22.06.19

    До коментар #179 от "Роко":

    Глупости на търкалета...! Атаките над Сирия бяха преди Русия да им достави С-300 за сирийската армия...! До тогава те бяха с стари ПВО системи руско производство „Куб” и по-новите им С-175. И въпреки това от толкова изстреляни Томахоук...бяха ударени 2 склада,1 празен хангар за самолет,и една резервна писта на летището им. Ей това успяха да „поразят” тия дърти 50г ракети. И айде сметни си сам,каква е ефективноста им..! 1бр.е 800 милиона,казваш 52бр.изстреляни,нали..? Как смяташ добри ли са,като са у ищожили толкова важни цели като складове,хангар и писта,.а.? И още 1 опашата лъжа. С-400 не са в Сирия да защитават страната им а руските бази там. Явно хич не ти е ясно или нарочно го премълчаваш. Не случайно няма изстреляна и една ракета от С-400 въпреки че са правели провокации нарочно за да засекът времето им на реакция,и секундите от изстрелването до унищожението на целта.Никой не си е позволил въздушна или ракетна атака към руската база там,защото лесно се определя кой е стрелял. Опитват но с дронове,минохвъргачки или др.малокалибрени оръжия които няма как да накарат С-400 да се задейства.
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    184 18:55  22.06.19

    До коментар #182 от "Хасан":

    Добре, че ти имаш аргументи като този "Генно ще те модифицираме" "умньо" смешен. Един исторически довод не си представил, за да защитиш тезата си. Е разбираемо е, защото за лъжите ви обрязани доводи и исторически документи няма, има само голи твърдения за някакви "душевни граници", които никъде не фигурират в историческите документи, както български така и чуждестранни.

    Коментиран от #191

  • Цецко Татин
    Отговор
    185 20:08  22.06.19

    До коментар #94 от "Хасан":

    Аз съм толерантен човек,но ти минаваш всички граници.Когато България е имало на територията на днешна Турция са живели диви племена.А България ще я има докато има свят.

    Коментиран от #186, #187

  • Хасан
    Отговор
    186 21:01  22.06.19

    До коментар #185 от "Цецко Татин":

    Бъзикам се бе човек ...бъзикам се с национал фашистите ,антиислямистите и шовинистите ...боли ме оная работа за ” българските ценности” или пък ”душевни граници ”
  • Хасан
    Отговор
    187 21:04  22.06.19

    До коментар #185 от "Цецко Татин":

    Обикновено статиите са за Турция и Кипър,Гърция,Сащ,Сирия ..но има една група боклуци които веднага почват да плюят срещу турците ...хората просто си гонят националния интерес ,какво го бърка българина
  • реалист
    Отговор
    188 21:14  22.06.19
    и в нато настава проблем не само с ЕВРОПА .
  • мислещ
    Отговор
    189 21:32  22.06.19
    тоя ги разбра че му готвят неприятности осъзна се и това ги прави още по злобни .
  • нечовек
    Отговор
    190 21:37  22.06.19
    Русия, Китай, Пакистан, Индонезия, Индия, Турция и може би още някоя страна и войната да се води на друг континент ха ???
  • Хасан
    Отговор
    191 21:51  22.06.19

    До коментар #184 от "Долу радикалния ислям":

    Няма таково понятие като ”радикален Ислям”...това е измислено от евреите и проеврейската медия с цел да се оправдае насилието в Палестина ,хаоса,разрушенията,убийствата,насилието ..и впоследствие се прилага в много страни срещу хората които св борят срещу чуждия окупатор

    Коментиран от #192

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    192 22:34  22.06.19

    До коментар #191 от "Хасан":

    Верно ли бе ? Значи няма ”радикален ислям”, а какъв е исляма, който прави бомби и ги взривява сред невинно цивилно население ? Може би това е вашата "мирна религия". Тези пропагандни клишета да вървиш да ги разправяш някъде другаде. Тук българите са повече от умни, а не разни налъми като вашето малцинство, които гледат като зомбирани като му плещят глупости на не български език и се опитвате да им повдигате смачканото его, че и те са нещо, а всъщност сте едно голямо НИЩО.

    Коментиран от #193, #194

  • Хасан
    Отговор
    193 23:49  22.06.19

    До коментар #192 от "Долу радикалния ислям":

    Ами когато «цивилизована ,развита» Франция хвърля бомби на бедуинско село в Либия или Сащ бомбардира Ирак и убива невинни жени и деца не е ли насилие

    Коментиран от #195

  • Хасан
    Отговор
    194 23:51  22.06.19

    До коментар #192 от "Долу радикалния ислям":

    Ти си едно голямо нищо..предаде си славянския братушка който ти създаде държава ,присламчи се към англосаксонеца който те няма за нищо

    Коментиран от #196, #197

  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    195 10:07  23.06.19

    До коментар #193 от "Хасан":

    Сега дай да направим разлика между нещата, защото има такава, но ти явно си слепец и не я виждаш. Както казваш ти «цивилизована ,развита» Франция хвърля бомби на бедуинско село в Либия или Сащ бомбардира Ирак и убива невинни жени и деца си е насилие. Така е. Обаче разликата е, че военните извършват това и те си носят отговорността и последствията, защото същото това може да се изсипе на техните глави и те са си поели риска като са станали военни нали? Всеки, който е избрал да е военен е поел риска някой ден да не се прибере у дома. Не е постъпил в армията, за да прави торти нали? А сега да видим другата страна - Разни радикални ислямски фашисти правят самоделни бомби и ги взривяват сред нищо неподозиращо мирно население, което по никакъв начин не е допринесло за смъртта на хората в изброените от теб по горе страни. Та радикалните ислямски фашисти избиват съвсем умишлено мирно население, а не военни нали? Ето в това е разликата. Защо не скочат там където е проблема срещу армията, а не срещу мирното население? Отговора е защото са страхливи, а тези бомби са отмъщение на страхливци. Всеки може да излезе с оръжие срещу невъоръжен човек и тогава той какъв е герой или страхливец? Ето това сте вие радикалните ислямисти фашисти най обикновени страхливци.
  • Долу радикалния ислям
    Отговор
    196 10:13  23.06.19

    До коментар #194 от "Хасан":

    Радикално ислямистче фашистче аз никого не съм предавал. Предателството беше извършено от българското правителство, а не от народа. Явно наистина си слепец, за да не виждаш това. Българският народ винаги ще има топли чувства към Русия за разлика от марионетните български правителства, които играят по свирката на англосаксонците, но и това ще е до време. Така, че не ми приписвай предателство квадратна чутуро. И не руснака ни е създал държавата, защото България е държава на много повече от 1300 години, ама това в турските учебници не го пише нали? Да не би и писмеността ни да е от Русия, защото не знам братята Кирил и Методий да са руснаци?

    Коментиран от #198

  • Русенец
    Отговор
    197 12:13  23.06.19

    До коментар #194 от "Хасан":

    Това, че половината българи се обърнаха срещу събратята си руснаци и мен ме дразни. Това, че радикалисти има и в исляма, и в християнството, че и във всяка друга религия, също е вярно. И това, че мен не ме е еня какво става в Турция, също е така. Ама ти, въобще не се бъзикаш най-невинно. Всеки твой коментар е провокативен, дразнещ, целящ да всява раздор между хората и го правиш нарочно. Не се прави на света вода ненапита.

    Коментиран от #201

  • Neco
    Отговор
    198 12:20  23.06.19

    До коментар #196 от "Долу радикалния ислям":

    За писменността питай македонците какво ще ти кажат.

    Коментиран от #200

  • Момчил
    Отговор
    199 12:24  23.06.19

    До коментар #10 от "SAAB":

    Топки, да откажеш на тръмп. Генетична черта било огъзването? Първо си неграмотен невежа с ниска самооценка. Какво знаеш ти за българския дух и величие? Това че описващ теб е друго. И човека с топките ти какъв си? Да не си поганец? Та глупако как сравняваш 70 милиона с 4.като извадим твоя етност толкова остава. Турция е наследника на византия империя която във военно отношение в момента е фактор. И въпреки това виж какво ще стане велики човече. Но Ти мижатурко втълпяваш качества който са твой не на България. Човек който не цени родината си е безродник прокълнати да си.
  • Русенец
    Отговор
    200 15:33  23.06.19

    До коментар #198 от "Neco":

    Македонците и за Уол Стриит да ги питам, отговорът им ще е същият.
  • Хасан
    Отговор
    201 20:27  23.06.19

    До коментар #197 от "Русенец":

    Аз лично уважавам българите ,България,българската култура и история,но ме дразнят българи дупедавци ...Ердоган е лидер на,Турция и гони турския интерес а не еврооейскуя ,гръцкия или американския ..

    Коментиран от #203

  • мнение
    Отговор
    202 13:49  24.06.19
    Турция купува Г-35 по 90 милиона долара , а ние купуваме Ф-16 по 160 милиона долара! Познайте къде отива разликата?

  • Русенец
    Отговор
    203 12:53  25.06.19

    До коментар #201 от "Хасан":

    О, ние всички мразим българите дупедавци. Но от твоите коментари струи само омраза към всички българи.
  • БОГАТИР
    Отговор
    204 13:28  25.06.19

    До коментар #1 от "Рускопишкофил":

    На равина...имама/ ибана...
  • мислещ
    Отговор
    205 12:41  23.07.19
    те с 400 са необходими за Турция при защита на нефтените пладформи край Кипър .
  • ФЕН НА БОЙКО
    Отговор
    206 09:20  19.08.19
    ТИЯ ДЕТО СА ЗА ЕРДОГАН ПУТКИН И МАДУРКО ДА ОТИДАТ В ОДРИН ПРИ РЕДЖЕП ДА РАБОТЯТ НА ДЕН ЗА 1 КИЛО МЕСО 80 ЛИРИ И ДА ХОДЯТ В СИБИР ДА ЯДАТ БОРШ ТЪПАНАРИ
  • Петтре
    Отговор
    207 00:25  20.08.19

    До коментар #22 от "Име":

    Леле. Това става да го рапира на следващия събор на Бузлуджа. Червените баби ше го оценят- също поезията на Вапцаров е...

Напиши коментар:


Публикувай