41 343 158

Турция към САЩ: Вижте картата!

Турската опозиция защити решението за покупка на руски ракети

Турция към САЩ: Вижте картата!
Снимка: БГНЕС/ EPA

Лидерът за турската опозиция призова Съединените американски щати да погледнат географската карта, за да си отговорят защо Турция е закупила зенитно-ракетни комплекси С-400 „Триумф“ от Русия.

Кемал Кълъчдароглу, лидер на Републиканската народна партия, защити решението на Анкара да купи руски ракети – въпреки натиска от Вашингтон. По думите му американският Сенат трябва да види картата, преди да бъдат наложени санкции на Турция.

Кълъчдароглу посочи, че Турция се намира в „огнен пръстен“ и поради тази причина трябва да гарантира своята безопасност. Той подчерта, че не одобрява натиска, упражняван от Вашингтон. „Турция ще направи най-доброто за себе си и ще продължи по своя път“, каза опозиционният лидер, цитиран от „Дейли Сабах“.

В Турция започнаха доставките на компоненти от комплексите С-400. Турският президент Реджеп Ердоган изрази надежда, че до месец април 2020 година всички системи ще бъдат доставени в Турция.

Турция
Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 66 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 11:07  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • тъпчо
    Отговор
    2 11:11  15.07.19

    До коментар #1 от "УНИКАЛЕН":

    Уникален си в простотията си! Не всички лижат за*ника на САЩ!

    Коментиран от #3, #6

  • 3 11:14  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор

  • Наивник
    Отговор
    4 11:20  15.07.19
    Имахме "СС", къде са. Имахме авиация за всичко, къде е. Имахме танкове, сега само за парад. Останаха тези с мек гръбнак. Чакали сме 500 години, ще чакаме още толко, дано идните дочакат.

    Коментиран от #44, #55, #81

  • Хахаха
    Отговор
    5 11:22  15.07.19
    Турция си прави сметки без кръчмар … Ц400 и проучването в Кипър за газ ще ѝ изяде главата. Ще последват кръстосани санкции от САЩ и ЕС. Фолксваген няма да направи завода в Турция. Може и да не е в България, а на трето място. Но политиката на Ердоган вкара Турция в ситуация, че каквото и да направи все ще е губеща.

    Коментиран от #7, #9, #10, #11, #146

  • 6 11:24  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 7 11:25  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 8 11:25  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Странно, но засега
    Отговор
    9 11:28  15.07.19

    До коментар #5 от "Хахаха":

    Все печели. И ц400 получи и продължава със сондажите. Някакви санкции и мислели, че то тя е под санкции отдавна, какво повече ще и наложат?

    Коментиран от #77

  • Точно обратното е
    Отговор
    10 11:33  15.07.19

    До коментар #5 от "Хахаха":

    Каквото и да направят ЕС и САЩ все ще е грешно защото подхождат грешно към ситуацията. Когато започнат да възприемат Турция като равностоен партньор, а не като васал като да не казвам кои, че някои се обиждат, то тогава може и да им потръгнат нещата.

    Коментиран от #49

  • Хитър Петър
    Отговор
    11 11:33  15.07.19

    До коментар #5 от "Хахаха":

    Завода на Фолксваген ако е в Турция ще е само един политически жест към Ердоган от съюзника Катар. Няма да реши проблемите на Турция. Там ще работят 5 000 души, а в Турция официално има 4,5 милиона безработни.
  • 12 11:34  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Малоумни всякакви
    Отговор
    13 11:37  15.07.19
    Сега си мислят, че са прави. Някой ден може да решат, че са сгрешили. Човешко е. Но не са като тукашните - "орел и рак и щука".
  • 14 11:46  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 15 11:47  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Българина
    Отговор
    16 11:54  15.07.19
    Ние също искаме ц400 ние сме от огнения пристен нанкартата, особено турския пламък ни пече вече 650 г и не гасне.... 10 комплекса ще потушат огъня поне за срока им на годност 50 г

    Коментиран от #20, #38

  • СссереМ
    Отговор
    17 11:55  15.07.19

    До коментар #14 от "Трепач":

    Ама ти си жив,не за дълго след тоя коментар.
  • Centurion
    Отговор
    18 12:02  15.07.19
    Колкото и да се пънат някой, турците показват независимост,а това може да стане заразно. Игрите и намеренията на Ционистката клика са разгадани и турците вземат мерки,против недвосмислените опити да бъдат изолирани от газовите находища.Отделно САЩ и Еврппа които създадоха Турция като икономика с нуждаят от марионетка която да слуша и изпълнява нареждания. Не успяха с преврата,сега ще се пробват с кюрдите,и с санкции.Целта на които е дестабилизаци и промяна в ръководството.

    Коментиран от #25

  • 19 12:06  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 20 12:06  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Дедо ви
    Отговор
    21 12:07  15.07.19
    Публикувано във факти.бг: "....до месец април 2020 година всички системи ще бъдат доставени в Турция."....Ще им доставят всички системи за 2.5 милиарда долара без едно копче за 1 долар. Едно червено копче на което пише "ПУСК". Копчето ще си остане в Москва....

    Коментиран от #86

  • 22 12:09  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 23 12:10  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • САЩ
    Отговор
    24 12:13  15.07.19
    А,Турция наистина я няма на картата!!!!

    Коментиран от #53, #157

  • анова
    Отговор
    25 12:14  15.07.19

    До коментар #18 от "Centurion":

    Да центурионе така е ВСЕ ПАК КАРТАГЕНТРЯБВА ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН
  • 26 12:23  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Тръмп
    Отговор
    27 12:44  15.07.19
    На нашата карта има Пуйка и Кюрдистан!!!:):):)

    Коментиран от #30

  • Centurion
    Отговор
    28 12:57  15.07.19

    До коментар #20 от "Настьенка и мама":

    Тролски простотии!
  • име
    Отговор
    29 13:00  15.07.19

    До коментар #1 от "УНИКАЛЕН":

    ... а всяка първа за Хамери
  • 999
    Отговор
    30 13:06  15.07.19

    До коментар #27 от "Тръмп":

    Турция от един век съществува и ще съществува на картата но май ние българите само на карта ще сме България

    Коментиран от #31, #40

  • Тръмп
    Отговор
    31 13:13  15.07.19

    До коментар #30 от "999":

    България е България от 1338години,не е малко!!!:):):)Ако се напънете,ще изкарате още толкова!!!:):):)Пуешката територия си мени често имената както винаги от Троя до Кюрдистан!!!:):):)

    Коментиран от #66

  • пенко
    Отговор
    32 13:34  15.07.19
    ОТ КОГО СА ИЗВОЮВАЛИ НЕЗАВИСИМОСТА СИ САЩ ???

    Коментиран от #147

  • куче
    Отговор
    33 13:49  15.07.19
    Турците според тях били в `огнен обръч`. И къде го видя тоя `обръч`? Само във главите им има такъв, за де оправдаят, че се въоръжават до зъби. Щели да се `защитават`? Понеже останалите ядат доматите с колците.

    Коментиран от #155

  • 34 13:54  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • колю
    Отговор
    35 13:54  15.07.19
    НЕ мислете че режеп имаше друг избор.... За този руски летец сега плаща цяла Турция ... режеп е в мъртвата хватка на Путин...от тая паяжина мърдане няма, ще изпълнява чинно.... каквото и да беше избрал все е НАЗАД. Освен ако не си тръгне САМ

    Коментиран от #39, #43, #69

  • 36 14:02  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 4567890
    Отговор
    37 14:05  15.07.19
    И ЕВАЛА
  • Zzz
    Отговор
    38 14:16  15.07.19

    До коментар #16 от "Българина":

    Kakvo vi vredi TURKİYA çe postoyanno ni posoçvate kato vragove

    Коментиран от #76, #103

  • Българин
    Отговор
    39 14:18  15.07.19

    До коментар #35 от "колю":

    А за българите е отзад!
  • 40 14:21  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Добре де
    Отговор
    41 14:29  15.07.19
    То не е зле и ние да погледнем картата, на нас жална ни майка.Само че ние още от никой не сме си купили системи за самоотбрана.Хората имат оръжие, ние - ФаФли.

    Коментиран от #42, #154

  • Свободен
    Отговор
    42 14:42  15.07.19

    До коментар #41 от "Добре де":

    Не разбирам???защо мразите Турция?А защо мразите Ердоган?да ви отговоря:Турция е независима държава.Приятелски настроена към България.А за Ердоган:Световен лидер с ГОЛЕМИ ТОПКИ.И НАЙ-ВЕЧЕ ОБИЧА РОДИНАТА СИ

    Коментиран от #45, #58, #105

  • Centurion
    Отговор
    43 14:46  15.07.19

    До коментар #35 от "колю":

    Глупости,човека си провежда независима политика,и купува с периспектива нещо което ще му трябва съвсем скоро,нещо което ще го предпази от Евреите. Къто пиша Евреите нямам в предвид само Израел .А самолета го свалиха проамерикански настроени военни ,за да дестабилизират Турция и да я вкарат в конфликт с Русия и от там всички произтичащи негативи за двустранното сътрудничество което пък е ущърб на Еврейските планове.

    Коментиран от #67, #121

  • Гост 2
    Отговор
    44 14:54  15.07.19

    До коментар #4 от "Наивник":

    Нищо не сме имали. Цялото военно уборудване е било на червената армия, както и българската армия е била част от червената армия. След колапса на ссср се разпада всичко. Сс23 са били един голям театър, и пералня за пари. Както и цялата светска пропаганда.

    Коментиран от #47, #59, #62, #71, #84, #117, #143, #153

  • Язък
    Отговор
    45 15:00  15.07.19

    До коментар #42 от "Свободен":

    Турците са хубави хора и единствени които изпитват симпатии към нас но Ердогана ще им разкаже играта на хубавата Светска Турция щом е тръгнал с Болшевишки диваци да се съюзява
  • Савата
    Отговор
    46 15:02  15.07.19
    И най-важното което е? Турската опозиция застава зад правителството при важни за Турция въпроси.Ха представете си сега ,че това беше българска опозиция.

    Коментиран от #48

  • Centurion
    Отговор
    47 15:06  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    Да,да шЪ ти повярвам!
  • Болшой разлика Понял
    Отговор
    48 15:09  15.07.19

    До коментар #46 от "Савата":

    Нашата опозиция не е Българска а Руска и никога няма да защити интересите на България пред Руските такива

    Коментиран от #54

  • Въйко
    Отговор
    49 15:12  15.07.19

    До коментар #10 от "Точно обратното е":

    Кажи си го, като България.. То други васали освен нас и украинците, други няма... Дори и Румъния е със собствена политика.

    Коментиран от #51

  • Гост
    Отговор
    50 15:18  15.07.19
    Интересно ми е България ако беше на мястото на Турция, след натиск на САЩ дали щеше да има смелостта да отстоява своите интереси. Дали биха се обединили българските партии за да защитят Българските интереси, или пак разединени

    Коментиран от #60, #73, #80, #87

  • Така е, ама някои се обиждат
    Отговор
    51 15:22  15.07.19

    До коментар #49 от "Въйко":

    Като им кажеш истината
  • 4567890
    Отговор
    52 15:26  15.07.19
    ЯКО ИМ ГО НАХЕНДРИХА И НАБАРДУЧИХА ЧАК ДО КОКАЛА И БАРАБАР С ТАКЪМИТЕ ЗАТУЙ МУ ЧАТ КРАВИТЕ
  • истината
    Отговор
    53 15:37  15.07.19

    До коментар #24 от "САЩ":

    Говедарче паси си говедата и не се занимавай с имперски нации !!!!
  • Абе...
    Отговор
    54 15:37  15.07.19

    До коментар #48 от "Болшой разлика Понял":

    Преиграваш стая Русия.Темата е друга.
  • Иван Шишман-НАТО вън 🇧🇬🇷🇺
    Отговор
    55 15:48  15.07.19

    До коментар #4 от "Наивник":

    Сащ марионетките знаят къде са. Въпреки всичко Русия ни държи., затова турците не ни закачат

    Коментиран от #106

  • 56 15:50  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • БЪЛГАРИН
    Отговор
    57 15:53  15.07.19
    Словения Хърватия Сърбия Северна Македония Албания Косово България Гърция Румъния В една федерация Чиста и свята Република

    Коментиран от #112

  • Добре де
    Отговор
    58 15:56  15.07.19

    До коментар #42 от "Свободен":

    А защо питате мен!?Къде споменавам, че мразя Турция.Казах ясно-всички се въоръжават, само ние не.А ако действително се наложи да отбиваме нечии атаки, как ще стане?Бас държа ,че на НАТО хич не му е в тефтера за нас.А срещу турците нищо не казвам, нали четете?Те като се въоръжават трябва ли сега аз пък да мисля, че нас имат предвид?То Вашата логика така сочи, а мен питате.
  • РамбоСилек
    Отговор
    59 15:59  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    Ти от коя дупка изпълзя бе мишок?

    Коментиран от #101

  • Сънчо
    Отговор
    60 16:01  15.07.19

    До коментар #50 от "Гост":

    Щяхме да клекнем от раз.Аз на Ердоганя шапка му свалям, че е такъв корав.Ето, турците казват - първо нашите интереси.Орбан и той така говори без да трепне.Затова го недолюбват в Европа.
  • Руският циганин
    Отговор
    61 16:13  15.07.19

    До коментар #12 от "наблюдаващотдалеч":

    Русия е номер 1 Слава на Путин...Които иска хамерика самолетчето и Марш...Българското освобождение е именно от братята Руси...А вие които лаете против Русия сте неблагодарни и...

    Коментиран от #64, #99

  • Б. Б.
    Отговор
    62 16:19  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    Твоята ислуфяла глава, е най умряла та пропаганда
  • Ти кога беше там
    Отговор
    63 16:21  15.07.19

    До коментар #12 от "наблюдаващотдалеч":

    бе задник вмирисан,та им видя какво имат и къде ходят,то туй да не ти е вашето село с 3 бабички и 10 мечки и да ходите в долчината и да се бършете с бъзови листа.
  • И за какво
    Отговор
    64 16:22  15.07.19

    До коментар #61 от "Руският циганин":

    ни е да сме с Русия. От Русия сме запомнили само войни, комунизъм, глад и други бедствия, като например широка мрежа от концлагери. Никога повече Русия!

    Коментиран от #75, #88, #98

  • Yavuz
    Отговор
    65 16:25  15.07.19
    Кемал Кълъчдароглу е по хитър от Насрадин ходжа и Хитър Петър взети заедно, в момента знае че над 70% от турците одобряват тази зделка и не иска без туй ниския му рейтинг да се срине напълно.
  • Само да отбележа
    Отговор
    66 16:27  15.07.19

    До коментар #31 от "Тръмп":

    махни от тези 1338 г. едни 500 г.,където на картата на Европа е пишело Отоманска империя,въпреки всичко пак сме най-старата държава в Европа,но това не означава,че ще оцелеем с тези темпове с които се топим като масло в нагорещен тиган. Жалко все пак за нас.

    Коментиран от #70

  • Т-34
    Отговор
    67 16:27  15.07.19

    До коментар #43 от "Centurion":

    Политика- ДА ,но независима- НЕ. Малко са независимите.
  • Тръмп
    Отговор
    68 16:30  15.07.19

    До коментар #40 от "Zzz":

    Пуйката е 100годишна,Османия е 500,а преди това сте племе козари и овчари,та сте доста назад в развитието спрямо България!!!:):):)А с Ердо съвсем ще изчезнете!!!:):):)

    Коментиран от #108

  • Ами така ще е
    Отговор
    69 16:33  15.07.19

    До коментар #35 от "колю":

    защото,когато го гръмнаха този пилот,САЩ и гъзоблизците им от еврогейският съюз побързаха на минутата да кажат,че те не са виновни и не са нареждали такава атака,и така забиха нож в гърба на Терция,като я оставиха сама да се оправя със ситуацията. Ето това е резултата от ситуацията, и тя не е много повкуса на САЩ и натовските им партньори. А санкции ако има,то Турция може да отвърне с изгонването на краварите от Инджирлик, и загубата им ще е колосална.

    Коментиран от #72

  • Тръмп
    Отговор
    70 16:35  15.07.19

    До коментар #66 от "Само да отбележа":

    Верно е,но някои българи правят и гледат по 3 деца,та все още маме шанс и нищо не е загубено!!!:):):)Да не говорим,че на Балканите всите сме братчеди и все някой ще оцелее още 1338години!!!:):):)Забравих и 200години византийско робство,но те са ни роднини и ме се брои!!!:):):)Константин Велики е българин от Ниш,все пак!!!:):):)

    Коментиран от #78

  • А бе ти
    Отговор
    71 16:38  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    въобще имаш ли 15 години за да даваш мнение. Я ходи ритай топката и скачай на ластика. Главата ти е в пералнята и след центруфугата ти е размътена кашата,заради това пишеш простоии.
  • Тръмп
    Отговор
    72 16:38  15.07.19

    До коментар #69 от "Ами така ще е":

    Инджирлик вече не ни трябва,имаме в Румъния и България!!!:):):)

    Коментиран от #79

  • Отговора на въпроса
    Отговор
    73 16:42  15.07.19

    До коментар #50 от "Гост":

    ти е много лесен,просто ние не можем да сме на мястото на Турция с такива народни избранници,като онези горе,които гледат да се нагушат,като патаци и нищо повече. За тях чичко паричко е над всичко,и няма Родина,род и народ,те са над всичко.
  • Невъоражен
    Отговор
    74 16:47  15.07.19
    Ким е въоражен, Русия и САЩ също, Израел също, турците и те...Я да помисля...а, да, Ирак ще правят бомба.Абе...к'во става!?Нали от Студената война насам уж всички се разоръжиха или...
  • Значи нищо
    Отговор
    75 16:48  15.07.19

    До коментар #64 от "И за какво":

    не си запомнил,сигурно и това,което пишеш някой ти го е казал. В българия концлагери не е имало,а за тези след 09.091944г. до 04.1956г. са лагери за политически и други затворници,но не и концлагери.
  • Фен
    Отговор
    76 16:50  15.07.19

    До коментар #38 от "Zzz":

    Той ти го каза кратко и ясно.Върни се назад до 14-ти век и няма да се чудиш ЗАЩО и КАКВО.
  • 77 16:54  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Хубаво е че
    Отговор
    78 16:54  15.07.19

    До коментар #70 от "Тръмп":

    правят по 3 деца,но са рядкост,а виж тези 1300 ес,са като хлебарки,и се издържат от детските само,та може би те ще оцелеят,защото държавата мисли за тях. По този повод сега на скоро в Русия за насърчаване на раждаемостта при семействата с повече от две деца се дават жилища с предимство,устройват на работа родителите,повече добавки и ред други предимства,а тук е точно обратното за българите държавата е мащеха. За тези 1300 ес е майка.
  • Не ства въпрос само
    Отговор
    79 16:59  15.07.19

    До коментар #72 от "Тръмп":

    за базата то се вижда колко сте недалновидни,ако играехте шах да сте вече мат. Въпроса е в това,че турската армия е една от най подготвените и въоръжени след тази на САЩ,докато румънската не е на това ниво,а за българската със съжаление ще кажа,че вече няма и такава. Загубата е толкова голяма,че е нееквивалентна с тези споменатите,ама карай вие се правите на гяволи,ама лошото е ,че гяволийте ви не вървят.
  • Казуар
    Отговор
    80 17:17  15.07.19

    До коментар #50 от "Гост":

    Папагалски се говори за натиск. На Турция и беше казано многократно да избере едно от двете. Ердоган иска и двете. Американците ще решат какво да направят, дали да има комбинация ф 35 и с 400.

    Коментиран от #89

  • Катър
    Отговор
    81 17:31  15.07.19

    До коментар #4 от "Наивник":

    Бил ли си някога в казарма? Виждал ли си тези оръжия на живо, а изтребител на по-малко от 200 м? Знаеш ли, че едно време като ни вдигаха по тревога половината от "великата" техника не можеше да запали. До 1989 г основните изтребители са миг 21 и 23. Вижда наблизо а стреля още по-наблизо. Каква техника бълнувате, слушате някой пиян фатмак от казармата с отворена уста и си мислите, че всичко дето хвърчи се яде. Особено в онази епоха на отявлена надпревара Гърция имаха 120 изтребителя (поне) повечето ф 16 още от едно време. Около 600 леопарда, а за нашите споменах по-горе, ако запалят обратния им завой е 2 км. За качеството на генералитета няма да говорим, същото е като сега, на офицерския състав същото. След 44-та армията ни е абсолютно селска. С нея или без нея, сега или преди 40 години все същото. Препоръчвам да се четат по 50 страници книга на ден, Ако четете всеки ден на година г/д ще имате прочетени 40-50 книги. Помага за критичното мислене и затова да не бъдете първосигнални както в умствен така и във физически аспект

    Коментиран от #90, #96, #109, #111, #131, #142

  • Иванов
    Отговор
    82 17:45  15.07.19

    До коментар #7 от "Хайл":

    Засега вирите гурец турчолята, но никой няма да ви позволи да теглите кипърски газ, не с400, а и с600 да имате.)
  • Патриот
    Отговор
    83 18:06  15.07.19
    Къде е Турция и къде са САЩ? Как така една държава, която ръси демокрация по цял свят ще казва на другата как да си гарантира безопасност и как не? А как няма да се намира в Турция в огнен обръч - от една страна арабският свят от друга България, с нейната непобедима армия от 500генерала и 800войника, въоръжени с автомати, картечници и двата танка. Респект за турците, че показват независимост, а на нас ще ни натресат летящи корита на баснословни цени, ама нали са ни приятели - дали сме им най-печелившите си предприятия, военни бази безплатно, защо да не им купуваме каруците и електроенергията на баснословни цени? Това е истинско партньорство!!!

    Коментиран от #92

  • Е да
    Отговор
    84 18:12  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    Ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха ха. По-тъп коментар не бях чел скоро.

    Коментиран от #97

  • бай Даньо
    Отговор
    85 18:14  15.07.19
    турците да гледат картата също от там ще дойде и решението на техните проблеми... една империя почне ли да се разпада няма връщане назад, няма такъв прецедент в историята , дори със далеч по успешни империи ...
  • Другото Хасан
    Отговор
    86 18:14  15.07.19

    До коментар #21 от "Дедо ви":

    Палячо
  • Бай Яни
    Отговор
    87 18:14  15.07.19

    До коментар #50 от "Гост":

    Човече, споко Когато бяхме натискане да заменим ЗРК НАЙ Вече С300 и КУБ2, ОТСТОЯХМЕ и сега си ги ползваме. Само че това когато ставаше нямаше ФАКТИ 🤔😎. Само СС-23,, скъд,,,, унищожихмевсеки ги е виждал във военният музей, ама има и на склад покрити де. ,,
  • Ханко Брат
    Отговор
    88 18:16  15.07.19

    До коментар #64 от "И за какво":

    Ти да не си рязана карабина? Както и да е, запомни, че комунизмът не е лошо, а хубаво нещо, за съжаление все още никъде не е постигнат, но светът върви към него. За концлагерите, такива е имало в Германия, където са кремирали евреите, в България е имало лагери до средата на петдесетте, докато са се разправили с боклуците-фашисти от рода на поручик Коста Йорданов/ за съжаление същият се е измъкнал) и националните предатели докарали ни националните катастрофи и изправили ни срещу братята освободители. Как само са се осмелили да се обявят против Русия, че и да вдигнат ръка срещу нея.......!!! Лагерите са били пълни и с битови боклуци, като днешните мутри, наркомани, дилъри, крадци на всичко, убийци и изнасилвачи! Представете си само, колко хубав би бил светът без горе изброените, да се разхождаш спокойно, да не се заключваш, да знаеш, че животът ти има стойност, че няма заплаха за децата ти и сигурност за бъдещето ти........! Сега нашият социализъм е вече при англичани, французи,германци, австрийци, скандинавци и т.н., дано един ден, докато сме живи се завърне и при нас, но за да се случи ще трябва да се върнат лагерите за да прибберст всичката тази паплач от депутат до крадеца на коли!
  • Гост
    Отговор
    89 18:22  15.07.19

    До коментар #80 от "Казуар":

    Кой би отказал на някой да купи 100 изтребителя? Тръмп го е яд, че не купуват от САЩ. Несъвместими били, всичко е ала бала

    Коментиран от #102

  • fiko
    Отговор
    90 18:35  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Абе непали, имахме една ГАЗКА - Перкинс само тя непалеше. Но с дърпане и тя палеше.
  • Тюфлекът
    Отговор
    91 18:36  15.07.19
    Турчина казал, че са в огнен обръч! Има предвид, че част от обръча сме ние, щото от нашите осем f-16 ше им фърляме ръчно бомби над главите.
  • бай Даньо
    Отговор
    92 18:39  15.07.19

    До коментар #83 от "Патриот":

    не знам на какво си мислиш че си патриот като лъжеш по най- безочлив начин . Двата наши танка който си споменал са всъшност 2400 танка и така България си е една от най големите танкови сили в света. Мисля на 13 място в света по танкове сме. Ако пък купим самолети и фрегати България си става с доста стегната малка но професионална и затова боеготовна армия ( поне колкото е възможно с такива пораженчески обществени нагласи у нас ). Междудругото Катър малко по нагоре добре е описал българската армия по соца - накратко пълна скръб. И още нещо ако нещо и липсва като въоръжение на днешната българска армия е точно заради "партиоти" като теб , кото сте все на спирачка когато ще "пръскаме пари за оръжия а не за пенсии" . Позна се нали!? Каквото и въоръжение да е имала българската армия преди 30 години то днес е старо желязо. Не случайно Америка има най-добрата армия защото има и годишен военен бюджет от $700 млрд .

    Коментиран от #93, #120

  • Патриот
    Отговор
    93 18:58  15.07.19

    До коментар #92 от "бай Даньо":

    Ти на какви хапове си? 2400танка? От къде измисли тия цифри? Навремето може и така да е било, ама сега... До преди няколко години съм имал доста сериозен досег с танковете на БА, ама ти знаеш по-добре. Даже ролките на танковете в страната вече не са 2400, и 1200 не са. Ти явно живееш в паралелна вселена или си живееш още в 1984г. Аз също съм на мнение, че за силна държава трябва силна армия и от там вече всичко се оправя, няма политическа воля за това. Единствено има воля да се слугува на чужди антибългарски интереси.

    Коментиран от #115

  • Патриот
    Отговор
    94 19:02  15.07.19
    А и още ако не знаеш именно онази скръбна армия при соца,хвъоръжена до зъби - танкове, пехота, самолети, артилерия, ракети много много други е спряла нахулването на турската армия по времето на възродителният процес. Какво ли би станало сега, ако турската армия поиска да влезе(не дай Боже)? Сега ако Турция пусне само няколкото милиона бежанци невъоръжени ще бъде проблем.

    Коментиран от #129

  • 95 19:24  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • popi
    Отговор
    96 19:35  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Дезинформираш дечурлигата и то с известна доза жлъч. Ако си живял по онова време, в което се съмнявам си бил или в Строителни войски, или в КЕЧ. Затова са ти такива впечатленията. Но мисля че си някой около 20-годишен келеш и така пишеш, защото така са ти казали, да изкараш някоя стотинка за тревица.

    Коментиран от #100

  • 97 19:37  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • И корупция
    Отговор
    98 19:39  15.07.19

    До коментар #64 от "И за какво":

    И корупция. Комунизма най-голямото зло пречинено на България за винаги.

    Коментиран от #104

  • А ти
    Отговор
    99 19:39  15.07.19

    До коментар #61 от "Руският циганин":

    Си трол и си кратун
  • fiko
    Отговор
    100 19:41  15.07.19

    До коментар #96 от "popi":

    Точно и ясно .
  • Гост 2
    Отговор
    101 19:42  15.07.19

    До коментар #59 от "РамбоСилек":

    Мишок си ти ве охлюв. А ти от коя кочина зобиш ярмъ. Смешко ли се казваш или подложко?

    Коментиран от #110

  • Гост 2
    Отговор
    102 19:44  15.07.19

    До коментар #89 от "Гост":

    До Гост! Ти ли си променяш имената и тролваш под мой коментари? Или е някой друг кавал. Като цяло съм съгласен с повечето което ти пишеш.
  • Пиши на български
    Отговор
    103 19:45  15.07.19

    До коментар #38 от "Zzz":

    Знам че можеш.
  • Патриот
    Отговор
    104 19:46  15.07.19

    До коментар #98 от "И корупция":

    В България комунизъм никога не е имала, имало е социализъм.
  • Гост 2
    Отговор
    105 19:48  15.07.19

    До коментар #42 от "Свободен":

    Най-вече обича да му е пълна спестовната сметка. Министър на финансите в Турция му е от семейството. Ама театъра е 5 звезди. Истанбул гласува, знаеш избора.
  • Ибан Пишман 🇺🇲🗽🇧🇬
    Отговор
    106 19:50  15.07.19

    До коментар #55 от "Иван Шишман-НАТО вън 🇧🇬🇷🇺":

    Къде си расъл къде си пасал ве идиот кой ти напълни картуната с бетон
  • 107 19:52  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост
    Отговор
    108 19:53  15.07.19

    До коментар #68 от "Тръмп":

    Значи навремето сте се оставили едни козари да ви поробят и да държат 500 години чатала на врата ви. Е,браво, браво
  • РамбоСилек
    Отговор
    109 19:59  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Много добре си се определил! Поздравления! За БА до 1998г.-страшилище за кръвожадните съседи! По видове войски: -сухопътни-три полеви армии, при мобилизация и четвърта -военновъздушни-осем авиополка+военновъздушното училище -ПВО и ракетни войски -бригади и дивизии на пряко подчинение на командванията на видовете въоръжени сили -военноморски сили-четири бази Въоръжение: -самолети-Миг29-над 25, Су25-над 15, Миг 23 над 500, други -над 100-пилотите ни най-добре подготвените наравно с руснаците -танкове-Т72-над 350, Т55ам2-над1000,Т64-над300,други-над500 Гаубици, гаубици-оръдия,оръдия(колесни,буксирни)-само ГЩ знае. Бронирана техника за пехотата и специална такава, само ГЩ знае -подводници-2бр., фрегати и катери Ракети SS22-четири дивизиона, ядрените боеприпаси се съхраняваха някъде в Рила, само там имаше руски военен състав. ПВО ракетни комплекси-само ГЩ знае, но бяха повече от достатъчно Свързочни средства, преправъчни, за РЕБ и други специални такива на сто процента. -Генералският, офицерският и сержантският състав-високо подготвени професионалисти готови на саможертва за всеки един от нас. Войнишкият състав, беше отлично подготвен, както мирновременният, така и военновременният. Техниката, като цяло боеспособна, разбира се,че е имало и проблем със запалване и ремонти, но на война не можеш да избираш, там се бориш с трудностите и ги преодоляваш за да я има България, там си гладен, изтощен и в калта, но това ти дава сила да продължиш, не както

    Коментиран от #113, #140, #144

  • Бай Хой
    Отговор
    110 20:04  15.07.19

    До коментар #101 от "Гост 2":

    Ти наистина си мишка, що се хабиш, бегай у дупката да не те изяде котката......!

    Коментиран от #139

  • Ханко Брат
    Отговор
    111 20:11  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Прав си катърчо, изстребителите ни завиваха и на повече от 2 км, като много често нарушаваха въздушното пространство на Турция и Гърция, но смееше ли някой да протестира пред най-силната и подгоъвена армия в Европа след Съветската!!!!!

    Коментиран от #118

  • Рамзан Бойкович
    Отговор
    112 20:19  15.07.19

    До коментар #57 от "БЪЛГАРИН":

    Че колко много та обичат сърбите и македонците, нямам думи. А в Одрин са топло кръвни оо комшу, няма злоба, завист от към турска страна, но от към БГ....
  • бай Даньо
    Отговор
    113 20:20  15.07.19

    До коментар #109 от "РамбоСилек":

    Напразно се напъваш като гладен в кенеф. Никаква армия нямаше , нито оръжие, нито бойна готовност, нито боен дух , нито генералски кадри ... нищо не беше социалистическата българска армия. Имаше "офицери" насила докарани от селата да стават военни бюрократи , войници който бяха като в затвор и генералитет от бивши шумкари без капка мозък или образование ... това беше прехвалената ви соц. армия. България е имала армия преди Балканската война и после пак малко преди 44-та ( заслуга на генерал Луков). Другото си го разправяйте в клуба на пенсионера.

    Коментиран от #127

  • 999
    Отговор
    114 20:22  15.07.19
    Айде беее , виж ти тя ква стана ? Ама аз като Ви казвам, дори и Ердоган да си иде от власт - пак турчин ще доде на власт. Ам и те всичките антиамерикански настроени беее. Сетих се за интервюто по СНН интернационал с новия кмет на Истанбул, тя го провокира ... той не схваща, ама тя пак ... наглата американка го подканва ... ама турчин човека."Аз съм кмет- той е президент ... съм длъжен да се съобразявам и работя с него за благото на републиката". Ах, ах ... се разочарования за американците!
  • бай Даньо
    Отговор
    115 20:25  15.07.19

    До коментар #93 от "Патриот":

    Ето ти линк за танковете . Ако не вярващ на тоя сайт , то аз спирам да вярвам че в Турция имате 1000 самолета , "патриоте" . 12 място в света ! https://www.globalfirepower.com/armor-tanks-total.asp

    Коментиран от #126

  • 4567890
    Отговор
    116 20:28  15.07.19
    ЩО ТРЙЙШ ВЕ БУНГУР ИМА РЯЗАНИ КАРАБИНИ МАНЛИХЕР.НА ЕРДОГАН Е ТАКАВА САМО ЧЕ С ДВА ВИСЯЩИ И КЛАТЕЩИ СЕ ПЪЛНИТЕЛЯ И КРАВИТЕ ШЕ МУ ПРЪДНАТ НА ТЯХ ДЕМЕК НА КИСИИТЕ
  • анова
    Отговор
    117 20:30  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    България разполагаше с първокласно въоръжение сс23 са основата на ИСКАНДЕР ЗНАМ много но ще кажа малко тежко на този срещу когото се използва СС23

    Коментиран от #119

  • анова
    Отговор
    118 20:37  15.07.19

    До коментар #111 от "Ханко Брат":

    Никой не си и помисляше да мъти водата на България един залп и държава с размерите на Унгария е няма 869
  • бай Даньо
    Отговор
    119 20:42  15.07.19

    До коментар #117 от "анова":

    Тоя сайт е пълен с идиоти! СС23 са типичен руски лоу тек и точно за това ни казаха че влизаме без него в НАТО. СС23 има огромна разрушителна мощ но не е точен , тоест това не е стратегическо оръжие за съвременна война където да унищожиш военната сила на врага и да спечелиш войната с малко цивилни жертви , каквато е и идеята за съвременна война в западния свят и о боже към който и натовска и европейска България принадлежи.... СС23 хърляш и гледаш с изненада къде ще падне, но не ечестно защото ще има огромни цивилни жертви ( в западния свят дори жертвите на противника са от значение защото е демокрация и ще има вътрешни протести! , дори да оставим морала настрана). В тоя смусъл СС23 е нецивилизовано оръжие като касетъчни бомни , куршуми с изместен център на тежеста... Анадън му?

    Коментиран от #123, #130

  • На гол тумбак...
    Отговор
    120 20:54  15.07.19

    До коментар #92 от "бай Даньо":

    Абе Байо, помисли върху няколко въпроса и после пиши: 1. Кой ни е нападнал през последните 30 години. 2. Кой е врагът- вътрешен или външен. 3. За чий са ни тези тенекии, след като няма да успеят дори да излетят-имаме 3-4 летища чиито писти още първите минути ще заприличат на узряло сирене. 4. Тези кораби за холивудски филм, също стават неизползваеми-просто всички потенциални противници разполагат с ракети С-300 ,С-400 и Пейтриът, които безпроблемно могат да се насадят във всяка точка на България. 5. Само след 5 години всичко, което купуваме днес ще е морално остаряло и уязвимо. А истинската заплаха се разраства в страната като тумор.
  • анова
    Отговор
    121 20:59  15.07.19

    До коментар #43 от "Centurion":

    ЦЕНТУРИОНЕ ДАЙ ДА НАПРАВИМ НЕЩО ЗА БЪЛГАРИЯ ГЛЕДАМ ТЕ СВЕСТЕН
  • 122 21:07  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • анова
    Отговор
    123 21:08  15.07.19

    До коментар #119 от "бай Даньо":

    ГОСПОДИНЕ ИДИОТИ СА ТЕЗИ КОИТО НАРЯЗАХА УНИКАЛНА РАКЕТНА СИСТЕМА не разбирам с какво ви обадих та говорите така
  • Матей
    Отговор
    124 21:14  15.07.19
    Да видят картата,че турците държат проливите и могат лесно да ги затворят за натовски кораби,могат и Инджирлик да затворят.А това ,че американците помагат на кюрдите,те турците все някой ден ще им го припомнят.Сухопътното трасе също минава през Стамбул,а икономически партньор вместо ЕС,лесно може да станат Русия и Китай,пък и Иран и Индия,свят широк,възможности безгранични.
  • 4577890
    Отговор
    125 21:34  15.07.19
    АЗ СЪМ.СЛУЖИЛ НА.СС22 У СЛИВЕН.86.ГОД СЛИВЕН ДЕБЕЛАТА КОРИЯ НИКОЯ ДЪРЖАВА НЕ МОЖЕШЕ.ДА.ГЪКНЕ ТОГАВА А СЕГА ЛЯГАЙ НА ВСИЧКИ.

    Коментиран от #135

  • Патриот
    Отговор
    126 21:35  15.07.19

    До коментар #115 от "бай Даньо":

    Не знам от къде този сайт има информация. Моята е от първо лице - служил съм след 2005-та година в единственото танково поделение в страната(виж ти в кой град от някой сайт). Няма как да ме убедиш. Представям си достоверността и на останалите държави.
  • НАРОДЪТ ПОМНИ
    Отговор
    127 21:51  15.07.19

    До коментар #113 от "бай Даньо":

    Имаше, имаше, този дето я е описал бая е бил навътре. Тебе кво те дразни бе тюфлек! Селянчетата офицери и генерали ли? Тези селянчета и онези селянчета, дето станаха доктори, учители, учени са от една черга с тези дето работеха в заводите, на полето, в мините-техните родители са същите селяни-те бяха гръбнакът на нацията! Лошото е, че имаше и такива дегенерати, като теб, наследници на предатели и кръвопийци на селска и работническа кръв-лентяи, които ни донесохте само беди, мутри, наркомани, крадци и всякакви други боклуци! Но това все едно някога ще свърши......!

    Коментиран от #136

  • 4567890
    Отговор
    128 21:56  15.07.19
    ЧИЧУМ НАВРЕМЕТО НЯМАШЕ САЙТОВЕ КАТ СЕГА А ИМАШЕ ЯКА ГОНКА
  • анова
    Отговор
    129 21:57  15.07.19

    До коментар #94 от "Патриот":

    Ако турците в описания от вас период имаха глупостта да ни нападнат сега нямаше да купуват ракети защото нямаше да ги има 2 язовира 24 ракети и край

    Коментиран от #134

  • КНЯЗ КАРДАМ
    Отговор
    130 21:59  15.07.19

    До коментар #119 от "бай Даньо":

    Ти си болен мозък! За Карлуково си!
  • НРБ
    Отговор
    131 22:00  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Абе май си бил от спец воиските.-(КЕЧ)-та колкото и да буташ,ръчната количка-/НЕ ПАЛИ/!!!
  • 22 часа
    Отговор
    132 22:03  15.07.19
    Няма лъжа няма измама супер коментари.
  • яТАГАН
    Отговор
    133 22:03  15.07.19
    Като чета коментарите на троловете си мисля и казвам: Голямата грешка на съюзниците от Отоманската империан, че сме убав човешки материал? Но нътцки хаха? Никога не е късно???
  • Патриот
    Отговор
    134 22:08  15.07.19

    До коментар #129 от "анова":

    До колкото съм помня турската армия е била готова да навлезе, когато са развърнати комплексите СС23. Тогава турското разузнаване докладва за тях(явно до тогава не се е знаело, че ги имаме) и това ги отказва от плана им. След това нарязването на тези ракети е било основно изискване(от страна на Турция, като член на НАТО за да влезем в НАТО).
  • анова
    Отговор
    135 22:14  15.07.19

    До коментар #125 от "4577890":

    Така беше ако гъкнат бум те за това хвърлиха маса хартия да ни съсипат ЗАЩОТО ТРЕПЕРЕХА ОТ СТРАХ
  • бай Даньо
    Отговор
    136 22:25  15.07.19

    До коментар #127 от "НАРОДЪТ ПОМНИ":

    От къде дойдоха мутрите, наркоманите , корумпираните политици , вероятно от Марс !? Или миже би и те са от работниеско селската черга... Колко наркомани и мутри има в Северна Корея ти това ли си предствяш за идеална държава!? Толкоз ни е хала на нас българите, но да взема да пиша оди за великите турци , сърби и македонци може би, а !? С тоя национал нихилизъм падаме курбан на още по некачествени народи , откачалки смотани! . Никой нищо не ви е натресъл , ако не ставаме за демокрация - изчезваме това е дилемата за българите, а не Русия или Америка или пък капитализъм или социализъм ... ама това на идиоти да го обясняваш който си знае като радиоточка "наш кви ракети имахме" , то и пишките ви ставаха едно време ама и това свърши...
  • ТРЪМП
    Отговор
    137 22:38  15.07.19
    Турция е Велика дано Бай ганьо да успее да го преглътне
  • Уъйн
    Отговор
    138 22:39  15.07.19
    Турция е номер 1
  • 139 22:41  15.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Гост2
    Отговор
    140 22:45  15.07.19

    До коментар #109 от "РамбоСилек":

    Това е въоръжение на съветските сили бе колега. Не е нс България. Имали сме го щото бай Тошо и брежнев се целуваха по устните. И вършавският договор имам в предвид. С за ляб си чакал по упашките помниш ли ги тия опашки? Имали сме ракети а сме нямали ляб да ядем.
  • Гост 2
    Отговор
    141 22:47  15.07.19
    До Гост, бай хой, и рамбо-дилек! Ти един човек ли си където си сменя името или сте 3ма галоша?
  • Професора
    Отговор
    142 23:22  15.07.19

    До коментар #81 от "Катър":

    Да, много подготвени. След 44-та истинските генерали и офицери ги избиват и изпращат по лагерите на тяхно място идват овчарите с 3-ти клас в училище. А днес са техните отрочета, които са научени на фразата "да живее международното положение". Независимо дали към СССР или САЩ. А тогава хората са си отстоявали интересите, защото са възпитавани по този начин. Независимо срещу кого щом става въпрос за България. Затова са се били и с англичани, с французи, гърци , сърби , руснаци и т.н. Това наричам аз войник и генерал. Да не говорим колко високо образовани са били. Тъпотията и селянията в армията идват с така бленувания от вас комунизъм, на който му свърши срока на годност, защото няма значение каква е формата на управление или обществения стой правилото "безплатен обяд няма" важи за всички и е редно и ние да го научим. Като гледам обаче много голяма част от населението си мисли, че някой ей така от въздуха ще ни дава, а ние ще си стоим и ще благодействаме.

    Коментиран от #151

  • Сульо
    Отговор
    143 23:33  15.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    Ти да не си от контингента на Карлуково? Или не си помирисвал казарма или там старите са се възползвали от тебе и сега си им ядосан.
  • Катър
    Отговор
    144 23:33  15.07.19

    До коментар #109 от "РамбоСилек":

    Хахахахаха голямо страшилище....хора, съветвам ви да си пиете хапчетата. Страшилище е била България преди комунизма затова при всяка една световна война са се надпреварвали в кой лагер да влезем, след това никой не ни е бръснал за слива. Ако проучиш добре фактите ще видиш, че миг 29 се доставя 3-4 месеца преди промените, миг 23 е непосилен за поддръжка и го връщаме на руснаците, с миг 25 и те не си го искат даже и се нарязват, защото и тяхната поддръжка е непосилна. И също така провери дали и руснаците не се отказват от миг 23 и 25 още през деведесетте . И от СС 23 още през деветдесетте години, а само ние оставаме последен оператор на тези ракети преди да ги свалим от въоръжение. Има договор подписан за такива ракети със среден обсег, но май и това не ви е ясно. Пак ви казвам-кръчмарски приказки само на нискоинтелигентни хора в нетрезво състояние.
  • възмутен
    Отговор
    145 23:49  15.07.19
    Не знам къде сте служили,Аз си имах модерна секретна телефонна централка На някокко годинки ЗИЛ Т140.В ЗАС парка и имах още един такъв чисто нов, който се обслужваше ( СТО служилите знаят какво е )само за война.Подписвахме декларации 5г. да не напускаме Родината и да говорим за казарма, явно "тъпите комуняги" са занаели , че до 5г нещата се променят.Преди да се уволня дойдоха и навите УРАЛИ кристал със сателитна комуникация(говорим за комунизма:)))) Няма такъв камион....все още го мисля!!!! А за тия дето не са ставали в 5 голи да кръста физарядка независимо от времето, марш на скок независимо т времето и никакви болни или настинали - е на броим единичните случаи да не пишат моля.Могат да си пуснат военния парад за 1300г България и да се почустват малко БЪЛГАРИ (има го в нета).Извинявам се последно да ви кажа, не се подигравайте с Стройтелни войски, защото може да живеете в жилище построено от тях.Ако не Вие родителите Ви, роднини, познати.Тези циганета и български турци научаваха занаят и след това работеха за Бъгария и за нас.

    Коментиран от #152

  • Овен
    Отговор
    146 00:18  16.07.19

    До коментар #5 от "Хахаха":

    Ти за Турция недей да мислиш а виж България станахме последната дупка на кавала,без санкции сме най мизерната страна в света благодарения на гейската демокрация и колонизаторите от гнездото на злото ФАЩ откъдето идват всички злини и беди на земята
  • Ваня
    Отговор
    147 00:21  16.07.19

    До коментар #32 от "пенко":

    От никого! А иначе,Нова Англия --- от Англия!
  • Roko
    Отговор
    148 00:36  16.07.19
    Ей колко сте прави, мъдри, възпитани. Браво. Що не вземете да работите нещо, кво сте виснали тука и пишете простотии. Нито един от вас не знае и грам за какво говори, "фантазьори".
  • Сула Щастливия
    Отговор
    149 00:38  16.07.19
    Ко става е, много специалисти по военно дело и геостратегия, безумници!!!!
  • 150 02:47  16.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • КНЯЗ КАРДАМ
    Отговор
    151 07:04  16.07.19

    До коментар #142 от "Професора":

    Професоре, знаеш ли значението на думата "професор"........? -Не знаеш! Сега по-въпроса. Пред всички народи, като главна и неизменна цел стои просъществуването през вековете(справка с историята ни показва, колко народи и цивилизации са изчезнали или да претопени/, в този ред на мисли, в нашия случай, за да ни има са отговорни руснаците/те ни освобождават и ни организират държавата-княз Черказки/, за вбъдеще пак зависим от тяхното благоразполжение, което съществува от братската ни връзка! Историята ни казва, че колкото пъти, не Народът,а крадливите ни и алчни " политици" са обръщали държавата срещу тях са следвали национални катастрофи и последствията са били за бедния изстрадал Народ. Дете, не парите, колите и дворците са богатството към което трянвада се стремим, разбира се в чисто битоваспект те са важни, но не толкова, колкото Моралът-той е устоите на обществото, чувството за справедливост и гаранция за верни държавнически решения. С две думи западната демонокрация ни носи разложение и заличаване, Русия -сигурност. Аз избирам по-скромен живот и сигурност с Русия за да може потомството ми да се определя, като БЪЛГАРСКО и да говори на българси език
  • 152 07:05  16.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • mnbvjdem
    Отговор
    153 09:11  16.07.19

    До коментар #44 от "Гост 2":

    СС-23 изобщо не бяха никакъв театър, ама ти явно си от онези чул недочул и вече "компетентен". Казвам го, защото лично аз служих в едно от тези поделения навремето и тези ракети си бяха напълно реални. А поделенията не бяха едно, а доста повече. Това не е тайна вече отдавна, защото го даваха дори по телевизията като нарязаха ракетите. Има останали само две и те са изложени във военните музеи.

  • Като домакин
    Отговор
    154 09:12  16.07.19

    До коментар #41 от "Добре де":

    Те и фафлите ни турски ...
  • Коко
    Отговор
    155 10:13  16.07.19

    До коментар #33 от "куче":

    Еми ще се въоръжават хората показват независимост от ПРОДАЖНОто НАТО тур ите не искат да бъдат васали на изметта от САЩ сега и последно поколение самолети ще си вземат а нашите продажници ще купуват тенекии за авиошоу тук всички които пишат трябва да им стане ясно че САЩ НАТО И ЕС СА ВРЕДНИ ЗА БЪЛГАРИЯ
  • 156 10:36  16.07.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Единака
    Отговор
    157 22:07  16.07.19

    До коментар #24 от "САЩ":

    То и теб те няма но оште говориш
  • Православен
    Отговор
    158 21:09  17.07.19
    До 38,гледай си порязаницата и не умувай!! Ако си умен и чел, отдавна да си захвърлил циганоподобното, но ти си българин - предател!!! А ракетките, трябва да СА СПЕЦИАЛНО ОБРЯЗАНИ, ИНАЧЕ СА НЕВЕРНИЦИ!!! 6 ТУК СТАВА ВЪПРОС ЗА МИЛИОНИ ДОЛАРИ!!!!

Напиши коментар:


Публикувай