"Някои западни политици ни предупреждават. Те смятат, че трябва напълно да се откажем от усилията да си върнем Крим. Но ви уверявам, че връзката между Крим и Украйна е много силна, тя продължава още от казашките времена и нищо няма да промени това“,заяви за PAP Тамил Ташева, постоянен представител на украинския президент на полуострова, цитирана от dariknews.bg.
"Те твърдят, че Крим наистина може да бъде върнат, но потенциалните последици ще бъдат огромни, както за жителите на полуострова, така и за Украйна като цяло. Те смятат, че трябва напълно да се откажем от опитите да го върнем ", заявява Ташева.
Според нея Русия няма да използва тактически ядрени оръжия и руският президент Владимир Путин трябва да разбере, че за него това е точката от която "няма връщане и разрушаването на цялата система, която той престъпно изгради в окупираните територии".
"Освободихме Херсон преди половин година и нищо не се случи, въпреки че според Москва това беше така нареченото нарушение на териториалната цялост на Русия. Според ядрената доктрина на Путин те трябваше незабавно да използват тактическо ядрено оръжие“, добавя Ташева.
Тя не е пожела да разкрие имената на политиците, за които говори. Тя е добавила, че в момента няма точна дата, когато въоръжените сили на Украйна ще освободят полуострова, но "вероятно ще е в близко бъдеще“.
Тема: Украйна
7 Май, 2023 06:53 5 208 186
Тамила Ташева: Западни политици призовават Украйна да се откаже от Крим
Те твърдят, че Крим наистина може да бъде върнат, но потенциалните последици ще бъдат огромни, заяви постоянният представител на украинския президент на полуострова
Снимка: ukrpressbg.com
Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 53 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 КОТарАК
Коментиран от #5, #15, #19, #29, #34, #48, #52, #54
06:58 07.05.2023
2 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
Коментиран от #56, #103
06:59 07.05.2023
3 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺
Коментиран от #155, #157
06:59 07.05.2023
4 Интересно
07:00 07.05.2023
5 Русия
До коментар #1 от "КОТарАК":
И преди, и сега е многонационална държава.Укритие укроцацрят ли ги прати?
Коментиран от #11, #90
07:03 07.05.2023
6 Вова
Коментиран от #107
07:05 07.05.2023
7 А не
07:06 07.05.2023
8 среднощен
Коментиран от #10
07:06 07.05.2023
9 Ангеларий
07:07 07.05.2023
10 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #8 от "среднощен":
Прав Сте07:08 07.05.2023
11 КОТарАК
До коментар #5 от "Русия":
РФ е последната колониална държава / украинците са се били за Освобождението....щот са били като народ и полкове най-близо/учете историяКоментиран от #14, #24, #36, #84, #109
07:08 07.05.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Мемфис
Коментиран от #59, #67, #71
07:15 07.05.2023
14 Русия
До коментар #11 от "КОТарАК":
никога не е имала колонии. Тя е губил или присъединявала територии. Колония е нещо друго но трябва да научиш какво е това.Коментиран от #105
07:15 07.05.2023
15 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
До коментар #1 от "КОТарАК":
между впрочем...за Освобождението тука са се били украинци /проверете дали лъжаКоментиран от 5============================================================================= Прав си.ИМАЛО Е РУСНАЦИ ,УКРАИНЦИ,ФИНЛАНДЦИ ПОЛЯЦИ ЛИТОВЦИ ГРУЗИНЦИ,РУМЪНЦИ И Т ,Н. ПО ВАЖНОТО В СЛУЧАЯ Е ОТ ИМЕТО НА КОЯ ДЪРЖАВА СА СЕ СРАЖАВАЛИ.
Коментиран от #17, #116
07:19 07.05.2023
16 Калпазанин
Коментиран от #42
07:21 07.05.2023
17 КОТарАК
До коментар #15 от "ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ":
над 90 процента са украинци!!!!!!и от коя държава са се сражавали??????????Коментиран от #25, #51, #118
07:23 07.05.2023
18 стелт
07:24 07.05.2023
19 Рошко
До коментар #1 от "КОТарАК":
Ти освободен ли се чувстваш, поробен си и на каишка и то от продажници има повече военни кравари и военна техника в бг отколкото хрантутници на тяхна наша де издръжка по адми нистрацииъе по кабинетите в софетоКоментиран от #101
07:24 07.05.2023
20 Не разбирам, ама коментирам
Коментиран от #55
07:25 07.05.2023
21 Абе
Коментиран от #23
07:26 07.05.2023
22 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
Коментиран от #27, #40
07:28 07.05.2023
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 Ццц
До коментар #11 от "КОТарАК":
През 1907 година в София е официално открит паметника на цар Освободител. На него пише: "...от признателна България"..... Защо хората са го поставили? Ами просто тогава не е имало просташка отвъдокеанска пропаганда, която да трови душичките на лесноманипулируеми "гражданчета". Били са живи още очевидците на Освобождението, които се въртят в гроба от някой техни правнуци. Коя история да учим? Историята или сегашната "история"? Да не би скоро да се окаже, че и България е освободена благодарение на "ленд лийза" на уинчестъри и коне от Дивия запад?07:35 07.05.2023
25 ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ
До коментар #17 от "КОТарАК":
над 90 процента са украинци!!!!!!и от коя държава са се сражавали??????????07:23 07.05.2023============================================================================== ВОЙНАТА Е ИЗВЕСТНА В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ КАТО РУСКО-ТУРСКАТА ВОЙНА ОТ 1877-1878 Г.НЯКЪДЕ ДА ВИЖДАШ ИМЕТО УКРАЙНА.ПРИЛИЧАШ МИ НА ,,МАКЕДОНСКИ ПОЛИТИЧАР,,.ЩОМ ТОЛКОВА ТЕ ВЛЕЧЕ ИСТОРИЯТА ПОТЪСИ ИНФОРМАЦИЯ ДАЛИ ПО ТОВА ВРЕМЕ Е ИМАЛО УКРАИНСКА ДЪРЖАВА.
07:37 07.05.2023
26 свидетел
Коментиран от #32
07:38 07.05.2023
27 Ццц
До коментар #22 от "ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ":
Господине, коментара ви не е политически коректен. Украйна и Македония са първите държави в света. Не е имало никакви Месопотамии, Египети и т.н. Почакайте САЩ да "освободят" и "демократизират" и тези територии и тогава ще мислим история и за тях. С вашия коментар ще ядосате много евроатлантици, които се чудят как да забравят историята, истинските събития от "украинския майдан" и, че Зеленият палячо и наркоманите преди него са едни от най-големите изр(18)ди на планетата.07:44 07.05.2023
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Бай араб
До коментар #1 от "КОТарАК":
Ти пък да не си мислил , че тези които подкрепят Русия го правят от някакви националистически подбуди - всичко е за проценти от горивата , те да продължават да прибират процентите от гърба на народаКоментиран от #31
07:53 07.05.2023
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Р.Овч.с жилетката от 2 000
До коментар #29 от "Бай араб":
Аз карам месеца с една пенсия.07:59 07.05.2023
32 И Херсон
До коментар #26 от "свидетел":
Беше руски .Коментиран от #50
08:00 07.05.2023
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 факуса
До коментар #1 от "КОТарАК":
котките винаги гледат да излъжат,важни са единствено те08:03 07.05.2023
35 Като си
Коментиран от #39
08:06 07.05.2023
36 факуса
До коментар #11 от "КОТарАК":
писанчо.гибралтар чий е фолкланските острови чии са,и още ред други,а британска колумбия а австралия08:06 07.05.2023
37 Макс
Коментиран от #70, #72
08:08 07.05.2023
38 Tутанкамон
08:09 07.05.2023
39 Това е
До коментар #35 от "Като си":
тема за размисъл за КОТарАКа...08:10 07.05.2023
40 факуса
До коментар #22 от "ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ":
а имало е, първите държави в света са били македония и украйна,от тях е тръгнала цивилизацията,всичко е тяхно,и трябва да им го върнем08:10 07.05.2023
41 Истината:
Тая също сънува победата на Укрите!
08:11 07.05.2023
42 Болшевишки.
До коментар #16 от "Калпазанин":
..мокри сънища.Затова ще редуциране Русия до 60 милиона
08:13 07.05.2023
43 Абе
До коментар #30 от "КОТарАК":
Не се ядосвай:)),връзките между нашия народ и руския са много по сложни и дълбоки от колкото е в главата ти:))),за да ги проумее.Писмеността е дадена там където ще пребъде и не случайно ,знаеш кой ни освобождава:)А ти какво чувстваш е без значение :)))Иначе и пустите Клисурци, станали Московци, а панагюрци Донски казаци и опълченците са били много по големи русофили и затова я има България:)А самият Стамболов държи реч пред народното събрание и чужди представители , за да подкрепи Граф Игнатиев за бг княз:)Може да я прочетеш в нета и да я прецениш сам:))))Коментиран от #53
08:13 07.05.2023
44 иваило
До коментар #30 от "КОТарАК":
по//ма./к от нпо сорос08:15 07.05.2023
45 факуса
До коментар #30 от "КОТарАК":
що не ни освободиха приятелите ти американци и англичани всякакви западняци,сигур щот всичките турски военачалници са все западняци,прочети нещо стига се пени,и намаше да си българин ако не баха се намесили русия,независимо от интереса08:17 07.05.2023
46 !!!?
08:19 07.05.2023
47 измекяр соросоиден
И колко е силна се видя на референдума ! Дори да предположим че има 10% някаква нередност , доколкото си спомням за присъединяването към РФ гласуваха повече от 85% . Хора , не бъдете наивни , не може хора с руско самосъзнание , с руска реч да им натрапваш украински език и култура , това е все едно от утре да ви "спуснат" на вас македонски .....
08:23 07.05.2023
48 койчо от койнаре
До коментар #1 от "КОТарАК":
И как са се били след като тогава Укрия не е имало !? Всичко знаем за тях , даже са прокопали Черно море !08:27 07.05.2023
49 Ццц
До коментар #30 от "КОТарАК":
"Рашките" или "украинците" последно? То е едно и също, макар едните да са утайката и в покрайнините, но понеже напоследък правите разлика....Не, вероятно не ни освободиха от братски чувства, защото никой, никога не е водил война от братски чувства или за права и свобода на друг народ. НИКОЙ, НИКОГА, разбра ли? Но това го мислим сега. А явно нашите предци са мислили друго, щом са правили такива паметници. А сега? Най-новият паметник, построен в България е.....на американските пилоти, загинали при бомбардировките над София????????????????? Това е абсолютен прецедент в цялата човешка история и е един голям срам и голяма обида за нас като народ и за нашите предци, защото не ми е известно да има паметник на загиналите български пилоти, които са защитавали родината си. Е това постигна "преходът". Обезличаване, обезродяване, срам, срам, срам. А ти си виден представител на истинските поражения на прехода, щом вярваш, че американците са ти приятели. Единственото добро, което сме видели от САЩ е победата над германците 94-та. Единственото.08:28 07.05.2023
50 до третополовия
До коментар #32 от "И Херсон":
И пак ще е не бързай !08:34 07.05.2023
51 явно си
До коментар #17 от "КОТарАК":
Учил в изгорялата гимназия.Друга причина да имаш такива малки познания по история не виждам.08:36 07.05.2023
52 Хаха
До коментар #1 от "КОТарАК":
Намери ми някъде в архивите от 19 - ти век думата "Украйна" или "украинец"!? Няма такива! Измисля ги другаряЛенин през 1917 - та година! Всички отановци разсъждавате, като северномакедонци, а утре ще се отречете и от България, ако така ви нареди Козяк!
Коментиран от #61
08:42 07.05.2023
53 Роко
До коментар #43 от "Абе":
Приятелю твърдението че българския народ обича Русия е изкривяване на истината. Най - сигурния начин една българска партия да загуби изборите е да се кълне във вечна любов към Русия защото народа меко казано недолюбва Русия. Дори руските подлоги от Възраждане схванаха това и смениха риториката си от русофилска на националистическа и преобуването даде резултат маргиналите станаха трета политическа силапървите две също заявяват анти руски позиции. Освободили били приятелю войната 1877-78 е за да "не се допусне създаването на голяма славянска държава на балканите" това е формулировка от официален договор на Русия (в Русия има една книжка: "Договори на руската империя от втората половина на XIX век" издадена от РАН там можеш да го прочетеш това в същия договор се казва че в резултат от войната ще бъдат създадени Княжество България и Източна Румелия има и други интересни неща). Вазов когато пише въпросното стихотворение е болен от русофилия, но после се излекува от нея (доказва на практика че това тежко заболяване е лечимо е вярно само за интелигентните хора) и пише други работи. Опълченците са българофили не русофили (бият се за България не за Русия) и да заради тях я има България те с подвига си спасяват от разгром бездарно и неадекватно командваната руска армия. Това не пречи руския консул в Русе да се гаври с тях като ги впряга вместо коне във файтона си. Приятелю не е зле да прочетеш защо туркофила граф Игнатиев е уволнен от руския дипломатически корпус
Коментиран от #57
08:46 07.05.2023
54 Руснаците са
До коментар #1 от "КОТарАК":
постъпвали както и сега. Пращали са на война тия които са искали да унищожат - финландци, румънци, украинци - за руснаците офицерските чинове. Сега в Украйна пращат дагестанци, тувинци, чеченци, сирийци, углавни престъпници и руснаци от малки далечни селца. Украинците са били най-много поради близостта и големия си брой., В Габрово има квартал "Киевци" където е имало гарнизон на руската армия 1878г. Когато габровци ги наричали руснаци те казвали - не сме руснаци, руснаците са московци, а ние сме киевци. Това са били войските сражавали се на Шипка. Руснаците имат навика да си присвояват всичко положително от Руската Империя и СССР. Руският поп Гундяев нафута Радев за това, че спомена финландци, румънци, украинци като освободители, а вицепрезидентката Йотова му целува ръка на колене.08:50 07.05.2023
55 Не си прав
До коментар #20 от "Не разбирам, ама коментирам":
ТЯО ще се използва във войната със следващото прокси на сащ-Полша! Руснаците въобще няма да се церемонят с тях,ще бъдат унищожени по най ужасен начин!08:51 07.05.2023
56 ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ
До коментар #2 от "ИСТИНСКИЯ ГРАД КОЗЛОДУЙ":
Слава Украина!08:52 07.05.2023
57 Хаха
До коментар #53 от "Роко":
Приятелю, един човек вече ти написа какво пише на паметника на цар Освободител в София от съвременниците на Освобождението през 1907 г., когато е имало още живи такива! Ако искате от Козяк да променяте историята и лакърдиите ти да хващат дикиш явно ще трябва да го бутате, а на негово място да преместите този на бомбардиралите София летци...Коментиран от #58, #64
08:53 07.05.2023
58 КОТарАК
До коментар #57 от "Хаха":
обикновено човек с чест . който са го предали руснаците , би мълчал тука09:02 07.05.2023
59 Ква Украйна бе?
До коментар #13 от "Мемфис":
Няма такава държава. Украйна са "крайни територии", покрайнините на руската империя. Това не е било никога отделна държава. Чуждестранните революционери Ленин от Швейцария и Троцки от САЩ след терористическата "руска революция" 1917 г са го обявили за "украинска ССР", окръг на огромната държава, за по-лесно администриране. Няма такава държава. Тези са си въобразили, че са. Винаги са били част от "голямата Русия "!09:05 07.05.2023
60 Инж
Коментиран от #63
09:05 07.05.2023
61 Роко
До коментар #52 от "Хаха":
Приятелю първото споменаване на термина Украина е от 12 век като под него са имали предвид централната част на Русъ около столицата Киев, в картите от 16-17 век земите продължават да се наричат Украйна едва след завладяването им от Московското княжество в края на 17 век са прекръстени на Мало Русия. През 18-19 век московските царе се борят с мало руския език издавайки ред укази по въпроса. Ако имаш желание все още можеш да ги прочетеш. Теорията за Ленин се разпространява от едно руско "царче" което блести с изключителната си необразованост по история всичките му изказвания и писания на историческа тема са бред сабачии както казват поданиците муКоментиран от #62, #65
09:08 07.05.2023
62 Гост
До коментар #61 от "Роко":
Приятелю, "Рус" не е "Украйна"! Четеш иснория, като дявол евангерието! Дай линк, копие от документ или кажи в кой архив да отида лично да прочета името "Украйна" от 12-ти или поне 19-ти век!?Коментиран от #160
09:13 07.05.2023
63 Глупости
До коментар #60 от "Инж":
С какво ти би бил интересен за Русия? Ние винаги сме били и "тако" и "овако"! Когато сме зле и ни трябва от някъде помощ, с удоволствие приемаме от Русия. Но, веднага забравяме и се присъединяване към техните врагове. Е, това е отвратително поведение.Коментиран от #66
09:16 07.05.2023
64 Роко
До коментар #57 от "Хаха":
Приятелю паметника не е построен от българския народ а от политици. Българския народ нищо не е писал там. Всичко което съм написал са исторически факти които могат да се проверят (ако имаш желание да се образоваш разбира се, както виждаш съм цитирал официален руски източник издание на руската академия на науките РАН) така че не променям историята като вас.Коментиран от #68
09:22 07.05.2023
65 Ццц
До коментар #61 от "Роко":
Приятелю? Понеже от край време съм изкушен от историята и претендирам да съм попрочел, кажи ми: от кой исторически източник от 12 век чу думата Украйна??? Единственият възможен отговор е Джо Байдън. Недей така, изглеждаш ми свестен тип, макар и малко пообъркан в разбиранията си за добро и зло в световната политика. Това е поправимо. И аз като малък вярвах, че САЩ се нещо добро и свято. После отидох и ги видях....Коментиран от #74
09:25 07.05.2023
66 Роко
До коментар #63 от "Глупости":
Приятелю би ли посочил пример когато Русия ни помага а ние после се присъединяваме към враговете й. Напротив Русия е единствената голяма държава която винаги е била враг на БългарияКоментиран от #76, #80, #100
09:26 07.05.2023
67 ежко
До коментар #13 от "Мемфис":
Доста си неграмотен, но звучиш като ,че си убеден в това което казваш.Ефектът на Дънинг – Крюгер за теб важи в пълна сила!След Санстефанският следва Берлинският договор който ревизира първият.Благодарение на сегашните ти съюзници -основно Англия и Австро-Унгария и Франция....Така,че не се пъни много, Русия никога не е искала да дава Тракия на Турция, едни други хора са я дали, щото са си гледали интереса и не им е пукало за теб.Точно както сега!
09:32 07.05.2023
68 Ццц
До коментар #64 от "Роко":
Приятелю, то и подкрепата за Западна Русия не я даде българският народ, а политиците му. Но поне този паметник, който строго гледа към работниците в сградата срещу него, не съм чул да иска да го маха никой. Дори Росен Плевнелиев, Иво Инджев или някой от другите бивши комсомолци, сега модерни карикатури. Защото мнозинството от грамотните българи няма да го позволи този път.Коментиран от #77
09:36 07.05.2023
69 Мемфис
Коментиран от #129
09:36 07.05.2023
70 Ама не
До коментар #37 от "Макс":
Географското название украина е руска територия!09:37 07.05.2023
71 Ветеран от Протеста
До коментар #13 от "Мемфис":
Къв Мемфис те гони Елвис ?Селйиооо от родното си Долно Уйно сигурно не си и излизал.
Коментиран от #102
09:37 07.05.2023
72 Доротея
До коментар #37 от "Макс":
Въпреки,че съм строга господарка,болонката ми на име Макс е доста разглезена.09:39 07.05.2023
73 Руснаците няма
Коментиран от #85
09:40 07.05.2023
74 Роко
До коментар #65 от "Ццц":
Поредния провалил се следовник на американската мечта разочарован от Америка. Приятелю както вече си разбрал на един щастливец постигнал американската мечта се падат по милион неудачници но за тях никой не говори говори се само за успелите. Колкото до споменаването на Украина беше в документ от 12 век писан в Киев ставаше въпрос за някакви поземлени спорове вече не си спомням къде точно (когато го прочетох го отбелязах като факт не съм се задълбочавал по въпроса с история се занимавам за лично удоволствие не за да участвам в научни спорове а интереса ми е свързан предимно с България по обясними причини) всеки може сам да я потърси ако има желаниеКоментиран от #81, #82
09:43 07.05.2023
75 Мемфис
А за теб важи ефекта на ежколизеца: колкото повече руски задници обработиш, толкова повече копейки! и предците ти са били същите ! Истинските българи НЕНАВИЖДАТ руските варвари, защото всичко, което имат - територии, богатства са ОТКРАДНАТИ И ПРИДОБИТИ С ПРЕСТЪПЛЕНИЯ И УБИЙСТВА!
А дали съм грамотен или не, една промита руска кратуна е последният фактор, който ще определи това!
Коментиран от #78
09:44 07.05.2023
76 Кюмюра от Драгалевци
До коментар #66 от "Роко":
Това ,че най веротно си имал някой дядо фашист,кацнал на едно дърво справедливо и поради това си върл русофоб.Нас какво ни интересуват личните ти драми?Пошол нах.й.Коментиран от #79, #110
09:44 07.05.2023
77 Роко
До коментар #68 от "Ццц":
Приятелю никой не иска да го маха защото е паметник.09:45 07.05.2023
78 Цунимига За
До коментар #75 от "Мемфис":
А ти колко атлантически и хохохолски Т3 ове си олий зал?09:46 07.05.2023
79 Роко
До коментар #76 от "Кюмюра от Драгалевци":
Приятелю ще е трудно дядо ми да е бил фашист тъй като в България фашисти не е имало.Коментиран от #83
09:48 07.05.2023
80 Ццц
До коментар #66 от "Роко":
Основното нещо, което "големите държави", сегашни "партньори" на България поискаха от нас след падането на комунизма, беше да ликвидираме всякакво производство, построено през комунизма. Защото те никога не са искали партньор, а потребител. За това ни принудиха да унищожим почти цялата си икономика. И сега се мъчат да унищожат земеделието, вкарвайки украинска отрова без мито и с 16 млн. евро "компенсация". Колкото и лоши страни да има комунизма, през него България е изградила сериозна индустрия, била е на шесто място по образованост на населението в света и т.н. Имало е с какво да се гордееш освен със Стоичков, разбираш ли? Е това не искат да имаш сега. За това например НПО-тата позволяват да се учи само "Радини вълнения". Изобщо това, което се опитват и постигат с България, не е било мислимо като съюзник на Русия. Но никога не трябва да забравяме, че и Русия си е "велика сила", която си има собствени интереси и за това не трябва да се стига до крайности и тяхна полза. Изобщо крайните залитания никога не са полезни.Коментиран от #91
09:53 07.05.2023
81 Ццц
До коментар #74 от "Роко":
Е, приятелю? обяснението ти за Украйна от 12 век силно ми напомня на статия на Денис Джамбазов или сводка на Британското разузнаване. Имало там нещо, в което май пишеше, което вероятно е така, но може би не е, ама щом руснаците го отричат, това означава, че е 100 % така... Приятелю, така не се води дебат. Отказа ме.Коментиран от #97
10:05 07.05.2023
82 Рико анаграмата
До коментар #74 от "Роко":
И коя е американската мечта,че не разбрах?Това ,че цялата им система на бизнес е базирана на измама,да прецакат другия поверигата,с удоволствие да те завличат постоянно с малки сумички с надеждата ,че за дребни неща няма да си хабиш нервите за да те държат на линия на изчакване 40-50 мин.С това,че е имал доста време,случаи да бачкам от 90,че и 100 часа на седмица без почивен ден.Америка е един трудов лагер в който хранеха добре.
10:14 07.05.2023
83 Ъхъ
До коментар #79 от "Роко":
Никога бе. Никога. Всичко е митове и легенди. Само каквото ти казваш е истина... Вярваш ли си?10:16 07.05.2023
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Боа
До коментар #73 от "Руснаците няма":
Нека украйна да извоюва 12 войни с Турция!Нека да пролее кръв за този Крим!Както казват-що лесно получаваш,лесно губиш!
10:27 07.05.2023
86 Петър
Коментиран от #95, #96
10:33 07.05.2023
87 Ноф
Коментиран от #92, #93
10:36 07.05.2023
88 1520
Коментиран от #94
10:51 07.05.2023
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 гост
До коментар #5 от "Русия":
Не , московския отпадък прати крепостните си мужици , за да направят и българите негови крепостни , обаче за ужас на всичката московска мърша номера не мина и българите се вдигнаха и се обединиха и извоюваха своята НЕЗАВИСИМОСТ !!!Коментиран от #117
11:16 07.05.2023
91 Роко
До коментар #80 от "Ццц":
Приятелю с кво е имало да се гордееш С Кремиковци отровил цялото софийско поле или Оловно-цинковия в Пловдив отровил пловдивско превръщайки зеленчуковата градина на България в токсична земя? Това са само два примера за глупостта комунистическа ако излезеш от тъмната си стаичка и обиколиш малко България във всеки български град ще намериш подобни примери за комунистическа промишленост. И приятелю не е необходимо да се правят заговори за унищожението на комунистическата промишленост тя сама се унищожава защото не се основава на икономически принципи. Произвеждало се е много през комунизма годината е 1990 година минали са едва няколко месеца от преврата свалил Правешкото говедо държавата се управлява от все същата БКП изведнъж се оказва че в България НЯМА НИЩО дори хляб, захар, олио, мляко (за битова техника или коли въобще не споменаваме такива глезотии в рай нямат място и затова ги нямаше) и правителството въвежда купони за основните продукти. Къде е изчезнало всичко нали преди няколко месеца имаше ще попита някой наивник? Имаше ма на хартия в реалния живот нямаше много си малък но попитай баба си да ти разкаже как на рафтовете в магазина стояха по няколко самотни консерви и ние се гордеехме. Марширувахме под радиоактивния облак след Чернобил за да докажем че съветската радиация е най - добрата радиация дори децата изкараха на манифестация та да не си помислят кремълските господари че се крием от хуманната съседска радиация като се сетя за това още се горд11:21 07.05.2023
92 Роко
До коментар #87 от "Ноф":
И двамата обявени за врагове на народа за който са загинали споменаването им беше забранено дори и до момента се споменават с половин уста. Обикновенно от национални предатели опитващи се да си направят евтин PR на техен гръб11:30 07.05.2023
93 Роко
До коментар #87 от "Ноф":
Неграмотни ми приятелю пише се Български а не Бългесрски11:32 07.05.2023
94 Роко
До коментар #88 от "1520":
Колко да е много няма и 150 години.11:34 07.05.2023
95 Роко
До коментар #86 от "Петър":
Приятелю в международното право Крим има статута на временно окупирана украинска територия. А и още нещо само с пожелания нещата не стават. Преди по - малко от година и вие и руските ви господари викахте че Херсон е завинаги руски а се оказа че това завинаги продължи едва няколко месеца.11:38 07.05.2023
96 стоян георгиев
До коментар #86 от "Петър":
Ти кой си че го реши това? Крим в момента е окупиран от руснаците и жителите му нямат статут извън русия .техните нови документи и легитимност не са признати никъде.даже китай и индия не признават крим за руска територия.Коментиран от #98
11:43 07.05.2023
97 Роко
До коментар #81 от "Ццц":
Приятелю защо не дебатираме по "няма да допуснем създаването на голяма славянска държава на балканите" цитирал съм точно от къде съм взел въпросната реплика. Не ти давам информация за това от къде съм взел информация за Украйна и няма да дебатираме. Извинявам се че не съм запомнил кой точно е документ който слабо ме интересува. Готов си да се хвърлиш на амбразурата за да защитаваш руските интереси в Украйна но когато става въпрос за интересите на родината ти вече не е интересноКоментиран от #113
11:48 07.05.2023
98 И кво от това.
До коментар #96 от "стоян георгиев":
Тя и БГ не е била призната от никой, като независима държава, освен от руснаците. Но какво стана? Има ни и днес и сега. 98% са руснаци там и се радват, че се отървали от укронацистите. Пука им, наш СтоЕнчо и др бандерки какво мислят за статута.Важно е, че хората си искат Русия. Хората са важни, не друго. Както каза хърватския президент. Щом за Косово може, и за Донбас и Крим трябва да е така. Международното право трябва да важи за всички, Лицемерие и двуличие подкопа доверието към запада. Всички нормални се отвратиха от двуличието.
Коментиран от #99
12:04 07.05.2023
99 стоян георгиев
До коментар #98 от "И кво от това.":
Тва че смесваш лъжи с истини не значи че си прав.българия е призната от много страни извън русия.дори въпросните са були причина русия да не ни глътне подобно на полша или грузия.народа на крим другар е съставен от руснаци,украинци и татари.освен руснаците другите не са фенове на руската окупация.а и така не става .няма кка като си голям и силен да окупираш съседни страни и да прииначаваш тяхната история.тва не се прави отдавна в европа и няма да бъде позволено на руския диктатор.в косово няма нищо общо ситуацията с крим.косово не е станало част от друга страна както става в крим и в косово се действа силово след като всички опити за мирно решение бяха изчерпани.при крим руснаците вероломно окупираха полуострова макар пе там местните руснаци имаха автономия.та смесването на лъжи с истини правят твърденията ти още по лъжливи.Коментиран от #111
12:19 07.05.2023
100 Ако не бяха те
До коментар #66 от "Роко":
Воювали с турците на Шипка, сега щеше да носиш фес и да говориш турски. Никой от западните или други страни не се е застъпвал за нас.Аз лично не искам да съм турска провинция. Дори само това, е огромна помощ.
Коментиран от #104
12:30 07.05.2023
101 А бе
До коментар #19 от "Рошко":
Кравари са били баба ти ,дедо ти, родителите ти ! Не можеш да го скриеш !!12:38 07.05.2023
102 Онзи
До коментар #71 от "Ветеран от Протеста":
Много мразя и ненавиждам буржоа от селски тип!!12:44 07.05.2023
103 Този коментар е премахнат от модератор.
104 стоян георгиев
До коментар #100 от "Ако не бяха те":
На шипка са воювали украинци.провери от къде са брянския и орловския полкове били се там.от другата страна в турска полза са били чеченците дето сега са най верните хора на путин.цялото ръководство на руската държава отговорно за освобождението ни не избито от службата на путин след идването на болшевиките на власт.така че на путлерасия ти нищо не дължиш не путин и кадиров са те освободили от турско.Коментиран от #108, #114, #115
12:47 07.05.2023
105 Добре запознат
До коментар #14 от "Русия":
Като завоевател, тя винаги ги е превръщала в собствени територии, но сега може да удари на камък.12:49 07.05.2023
106 Ветеран от Протеста
12:50 07.05.2023
107 А бе
До коментар #6 от "Вова":
Там където никога няма да стъпиш по вече!!!12:51 07.05.2023
108 гого
До коментар #104 от "стоян георгиев":
И буряти е имало стуенчо и буряти.12:52 07.05.2023
109 Каква история да учим?
До коментар #11 от "КОТарАК":
Тази, която се създава ударно в последните години? Никой тогава не се е възприемал украинец, а гражданин на Руската империя, всички са били руснаци, все едно след десетина години на някои тук да им хрумне да се отделят от БГ в автономия и да кажат че са тракийци или източно румелийци и да твърдят, че те са се били при Шипка, а не българи.Коментиран от #124
12:52 07.05.2023
110 Баааууууу
До коментар #76 от "Кюмюра от Драгалевци":
Най напред си изясни какво е фашизъм и то гава ръси небивалици! Стана вече за смях!!!Коментиран от #112
12:53 07.05.2023
111 ивайло
До коментар #99 от "стоян георгиев":
Сиси,що си мислиш че някой ти чете интелектуалните напъни?Коментиран от #122
12:54 07.05.2023
112 Кюмюра от Драгалевци
До коментар #110 от "Баааууууу":
Някакъв враг на народа,че са го пуснали в преразход,кво толкова.Да не са били всички светци,както се опитват да ги изкарат сега.12:56 07.05.2023
113 Рико
До коментар #97 от "Роко":
То пък щото Англия,Франция и Австроунгария само хубавото са ни мислили?Димитре,събуди се!12:59 07.05.2023
114 Пак глупости
До коментар #104 от "стоян георгиев":
То и шопи и старозагорци са воювали тогава. Украйна Е част от Руската империя, някаква Македония от сепаратисти днес. "Украинци ", "македонци" или "шопи", можеш да делиш всеки народ на махали и области.Коментиран от #121
13:00 07.05.2023
115 В празната ти
До коментар #104 от "стоян георгиев":
тиква само усраинци се разхождат13:00 07.05.2023
116 Историк
До коментар #15 от "ЧИЧО СТАМАТ ШУМКОВ":
По тази логика ще излезе, че българите нямаме една спечелена битка винаги е имало някакви други , които са участвали а И по тази логика САЩ не са спечелили една война винаги е имало един куп други националности. То ще излезе така че такива завоеватели като Чингис хан или Александър Македонски не са спечелили нищо понеже етническите монголци и македонци са малка част от състава на войските им.13:02 07.05.2023
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Тогава не е мало украинци
До коментар #17 от "КОТарАК":
Гогол е етнически краинец по сегашни. Стандарти, уверявам те на него никога не му е хрумвало че е украинец в смисъла в който се влага сега. Сега има и добруджанци и тракийци но те знаят, че са българи . Е ако някой след сто години реши да прави автономия може да каже че Вазов е тракиец а не българин Левски и той тракиец и така нататък с една дума никой на може да каже кой какво ще твърди след сто години. Това е така понеже нормалните хора не сме ясновидци.Коментиран от #123
13:14 07.05.2023
119 А бре
До коментар #117 от "Жребец под наем":
Какъв жребец си с това шест и половина?Коментиран от #120
13:15 07.05.2023
120 Жребец под наем
До коментар #119 от "А бре":
На6 и 25 е ,вярно е, но да не е от желязо,но това е след като те лаш каххх половин час.13:24 07.05.2023
121 стоян георгиев
До коментар #114 от "Пак глупости":
Тва с шопите и македонците пак службата на путин го измисли ама явно си го забравил.вожда на българските комунисти направи доброжанска македонска и тракииска нации.сега обаче комунягите го ползвате като аргумент.та за ваше разочарование украинците са доста по стар народ от руснаците.руснаците даже им откраднаха името.Коментиран от #127
13:32 07.05.2023
122 стоян георгиев
До коментар #111 от "ивайло":
Гого ти явно ги четеш щом пишеш поне три поста с различни имена на всеки.13:34 07.05.2023
123 стоян георгиев
До коментар #118 от "Тогава не е мало украинци":
Тва не верно.украинците винаги са съществували като различен от руснаците народ.имали са свой език своя азбука,свои поети писатели интелектуалци...в съседните на русия страни е имало украинци различни от руснаците ,наричали са се русини или малоруси щото московците са им откраднали името.няма руски историк или етнограф дето да отрича украинците като народ до времето на путлер.путлер се оказа специалист по история достоен за учителите си от кгб,дето измислиха народи или ги отричаха.Коментиран от #125, #128, #131
13:38 07.05.2023
124 Роко
До коментар #109 от "Каква история да учим?":
Приятелю примерно такава история източно румелийците са измислени от Русия но днес не съществуват заради гадните българи които са изкривили историята и ги присъединили към България. Тогава Русия много искала да поправи тази несправедливост но лошите англо сакси не й позволили да го стори. Затова възмутените руски дипломати отишли при султана и му се молели да въведе ред и да накаже българските завоеватели но той понеже бил английски шпионин казал че не вижда никакви онеправдани източно румелийци, после отишли при румънския крал да се молят за свободата на източно румелииския народ но той понеже им бил обиден че са му откраднали Молдова предал правото дело. После се молили на сръпския крал и той нали си е човеколюбив се опитал да защити източно румелииския народ от български гнет но ял такъв бой от гадните български милитаристи че се наложило Австрия да го спасява но дори и тя не се застъпила за бедния източнорумелийски народ нали е родина на Хитлер къде ти ще се застъпва за онеправданите така румелииския народ останал под българско робство.14:34 07.05.2023
125 Има и
До коментар #123 от "стоян георгиев":
Кюрди, палестинци, Валонци, бретонци шопи, гагаузи ама никой не говори за държави и нации.Само стуенчуу многониковия плещи за усръинска държава и усръинска нация.
Ама той си е чукча-писател но никога читател.
.................
Сега следва
Ти кой си бе бурят.
Коментиран от #134
14:37 07.05.2023
126 Матей
14:45 07.05.2023
127 Абе кви украинци?
До коментар #121 от "стоян георгиев":
Били "много" стар народ? Дрън, дрън... Защо няма украинска държава в миналото? Само, като племе са споменавани? Част от Русия винаги са били.Коментиран от #133, #135, #185
15:04 07.05.2023
128 Имали били свой език?
До коментар #123 от "стоян георгиев":
Ха-ха-ха... Ти бил ли си изобщо някога по тези територии? 90-те години искаха до се преподава в училищата и университетите там на т.н. "украински" ез. И знаеш ли, не можеха да намерят изобщо преподаватели, които да знаят този "език"!САЩ се опитват да създадат "нова нация" от тези шопи. И техния селски диалект, сега бил "украински " език. Така за 100 г създадоха от едни селяни "великата Македония " днес. Същата игра.
Коментиран от #132, #137
15:11 07.05.2023
129 Коко
До коментар #69 от "Мемфис":
Просто сме повече от вас прясно зарибените мисирки!15:12 07.05.2023
130 Рико
15:15 07.05.2023
131 Киев е Рус. Не укра
До коментар #123 от "стоян георгиев":
Киев (882 - 1243)Името на първия княз, официално управлявал руските земи, е Рюрик. Рурик е основателя на Русия. Той е основоположник на династията Рюриковичи, но от хрониките не става ясно в кой град се е намирала първата му резиденция – Ладога или Новгород. Сигурно е обаче, че неговият наследник Олег от Новгород завзема властта от своя брат Асколд. Олег толкова много харесва Киев, че се мести да живее там, заедно със своята свита, и, според слуховете, негови са думите: "Нека Киев бъде майка на всички руски градове". Това води до основаването на държавата Киевска Рус, а князът, който живее в Киев, е смятан за най-важния в Русия.
Киев остава РУСКА СТОЛИЦА до края на XII век, когато повечето влиятелни руски князе преместват резиденциите си в северния град Владимир, за да могат по-добре да се защитят от татарите, нападащи от юг. През 1240 г. Киев е опустошен от татаро-монголските орди и навлиза в период на регрес
Коментиран от #138
15:18 07.05.2023
132 Рико
До коментар #128 от "Имали били свой език?":
Това на което мяукат и наричат руски език е изкривен диалект на българския език. Очевидно и очеслушно е. Няма руски език. То и затова граматиката им е толкова сложна, защото не могат да се "наместят" в чуждия за тях език. Език? Те пирон не могат да направят, ама език имали.15:20 07.05.2023
133 Рико
До коментар #127 от "Абе кви украинци?":
Сигурно за 10-и път кще го напиша: когато през 1654 става унията, владетелят на Украйна Хетман Богдан Хмелницки пита - " Да минем ли под Московския цар ". Московски ,не руски. Означава че през 1654 е имало държава Украйна, държава Русия не е имало. Имало е Московско княжество.Коментиран от #136, #139
15:26 07.05.2023
134 стоян георгиев
До коментар #125 от "Има и":
Няма руски историк и етнограф през.последните 100 години дето да не казва че руснаци и украинци са два различни народа.та не съм само аз,но аз съм чел някой от тях за разлика от теб.кюрдите са народ не по различен от всеки друг макар че са без държава.15:27 07.05.2023
135 стоян георгиев
До коментар #127 от "Абе кви украинци?":
Има украински държави в миналото и то не една.киевсканрус е най старата такава но имат и след нея различни формирования.кирвска рус е различна държава от московското княжество което и краде името рус в последствие.и последно.дори да нямаш никога държава може да си стар народ.примери бол.албанците да речем нямат държава до 1920 година и кво?Коментиран от #175
15:29 07.05.2023
136 Русия
До коментар #133 от "Рико":
Олег прави Киев своя столица,882г. като така обединява двата най-мощни центъра на древната руска държава. В резултат на това той и баща му Рурик за истинските основатели на древна Рус. Градът става политически и икономически център на страната, която е наречена "Киевска Рус".Коментиран от #140, #144
15:31 07.05.2023
137 стоян георгиев
До коментар #128 от "Имали били свой език?":
Украинския писмен нов език е по стар от новия български език.по стар е и като литература.тва са фактите.украинските писатели от началото на 19 ти век пишат на украински.демек над 200 години.българските писатели почват да го правят около 50 години по късно.значи ли че ние не сме народ ?15:33 07.05.2023
138 стоян георгиев
До коментар #131 от "Киев е Рус. Не укра":
Кво тук те притеснява? Киевска рус е различна от московското княжество възникнало почти 500 години по късно.тва че московското княжество реши да се казва рус е следствие.Коментиран от #141
15:36 07.05.2023
139 Украинската ти история е фалш
До коментар #133 от "Рико":
Държава Украйна никога не е имало. Няма украински царе, императори, няма украински пари. Има много руски царе и императори и руски разменни монети.защото са държава А областта Украйна не е имала държавност никога.Коментиран от #142
15:36 07.05.2023
140 стоян георгиев
До коментар #136 от "Русия":
Ква е тая древна руска държава?в киев се заселват викинги и с местните славяни правят държава.тва е киевска рус.500 години на 1000 км северно местните племена правят московското княжество,ползват на киевското стандартите като религия,управление език а накрая и името.15:38 07.05.2023
141 Смешко
До коментар #138 от "стоян георгиев":
И коя им е била столицата. И кой им е бил императора на укрите. С какви пари са пазарели. Хихихихи.Коментиран от #143
15:38 07.05.2023
142 стоян георгиев
До коментар #139 от "Украинската ти история е фалш":
Украйна е има което истинските руснаци ползват след кражбата на името им.наричат себе си русини или малоруси за да се обозначат като различни от московците.Коментиран от #145
15:40 07.05.2023
143 стоян георгиев
До коментар #141 от "Смешко":
Столицата им е била киев ,но не само князе имат поевче сигурно от московците.те съществуват по дълго от московските княжества щото са по стари както писах с над четиристотин години15:42 07.05.2023
144 Рико
До коментар #136 от "Русия":
На убитите, пленени и предали се воиници от руската армия в Украйна, да се прави ДНК. Да се види колко са руснаците. Нека науката каже - има ли изобщо и ако има руснаци колко са като % от съства на РФ.Коментиран от #146, #149
15:42 07.05.2023
145 СтоЕне,
До коментар #142 от "стоян георгиев":
Щом нямаш парични разменни монети, а ползваш руските, значи си руснак, не украинец Нямаш държавност, нямаш столица, нямаш княз, император, нищо. Само крадеш руска история и пренаписват твоята.Коментиран от #148
15:45 07.05.2023
146 стоян георгиев
До коментар #144 от "Рико":
Само им виж ръководството и няма нужда от тестове.виж путин,шоигу,кадиров,лавров....все европейци...ххахаха15:45 07.05.2023
147 Хоко
15:46 07.05.2023
148 стоян георгиев
До коментар #145 от "СтоЕне,":
Кое нямаш? Имаш свои князе имаш своя история ама московеца ти краде името.тва е ситуацията.името рус е ползвано за първи път при украинците.те се отказват от него когато московците казват че също са руснаци.Коментиран от #150, #154
15:47 07.05.2023
149 Боже,
До коментар #144 от "Рико":
Макетата казват, че няма българи, бълг земя и бълг история. Ние сме я откраднали. ДНК ще покаже ,че сме с една кръв, демек макета.Коментиран от #151, #152
15:48 07.05.2023
150 Смешко
До коментар #148 от "стоян георгиев":
А разкажи кои са им князете, по години? И коя им столицата? И какви са им парите? Хайде. Слушам. Давай. Разказвай.Не повтаряй само едно и също. Давай да видим кой е крал. Май укрите се мъчат да си присвоят чуждото. ДАВАЙ . РАЗКАЗВАЙКоментиран от #153
15:52 07.05.2023
151 стоян георгиев
До коментар #149 от "Боже,":
Макетата действат по съвет на руснаците и то точно на службата на путин.там така за ден създават нови или изтриват стари народи.имтересно защо ти обаче тия работи ги пропускаш? Между другото на макетата им се сбъднаха лъжите щото разчитаха на точно такива като теб патриоти.Коментиран от #158
15:53 07.05.2023
152 Рико
До коментар #149 от "Боже,":
Последната македонци (като общност), братът на Крум Страшния преселва от дн.Одринско в дн.Молдова. Случва се през 813 година. От тогава компактни македонци на Балканите няма. А днес изобщо никъде няма - претопени са от историята.Коментиран от #159
15:55 07.05.2023
153 стоян георгиев
До коментар #150 от "Смешко":
Първият им цар и основател на държавата е Олександър Велики,чието имеи история гърците и македонците са откраднали.
Коментиран от #156, #161, #183
15:57 07.05.2023
154 Иван
До коментар #148 от "стоян георгиев":
Кажи на човека бе. Кво мълчиш. Няма Украйна. Това да пазариш с рубли и да викаш че си украинец на кво мяза. Значи си руснак. Историята и архивите не можеш да ги излъжеш, Шар.нКоментиран от #167
15:59 07.05.2023
155 катран
До коментар #3 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":
и ти ли си казачка..или резачка..16:00 07.05.2023
156 Скрий се бе, ох...в
До коментар #153 от "стоян георгиев":
А да бе. Те все им откраднали нещо на украинците. Те се мъчат да откраднат гръцки и руски събития, за да си натъкмят историята. Че обвиняват всички други .Ма при гърците не вървят кражбите. Я у левоКоментиран от #162
16:02 07.05.2023
157 Този коментар е премахнат от модератор.
158 Рико
До коментар #151 от "стоян георгиев":
Македонците изтляват в историята и изчезват като народ поради липсата на език и писменост! Ползват гръцки такива. Гърците няма да пропуснат възможност да ги претопят. Това и става. Отломки се пръскат, но вече не са държава. Изведнъж всички македонци забравиха майчиния гръцки и изведнъж усвоиха новоизмисления македонски. Да си чувал за по-голям абсурд?Коментиран от #163
16:04 07.05.2023
159 Ха...
До коментар #152 от "Рико":
Те друго казват.Като украинците и те . На макетата им подарихме половината си история официално, под натиска на Макрон. Вече свърши. Надигат гласове и те като украинците.Разбрахме. Нали и укри са създатели на света. Даже укрите прокопали Черно море, според публикуваните им учебници. От които се възмутиха французите
16:07 07.05.2023
160 Мито
До коментар #62 от "Гост":
Разбираш ли колко е нелепо да кажеш че няма такава държава Украйна, след като нашата собствена държава няма да я има след по-малко от век. 6 милиона и половина българи, половината от които пенсионери.Над 40 милиона се определят като украинци. Помисли върху числата
16:11 07.05.2023
161 Абе Стоене много си т п
До коментар #153 от "стоян георгиев":
Гри́вня или гри́вна (на украински: гривня; МФА: ˈɦrɪu̯nʲɑ) е националната парична единица в Украйна, ВЪВЕДЕНА ПРЕЗ 1996 г. Назована е така в чест на ДРЕВНОРУСКАТА ГРИВНА – древна парична единица, представляваща отливка от сребро. 1 гривня се равнява на 100 копийки (копейки).УКРАЙНА Е НЯМАЛО. Държава без пари НЯМА.
Коментиран от #165, #166
16:13 07.05.2023
162 стоян георгиев
До коментар #156 от "Скрий се бе, ох...в":
Ти май не разбра,че тъй нареченият Александър Македонски,всъщност е билукраинския цар Олександър Велики.абе учете ги тези работи.
Коментиран от #164
16:13 07.05.2023
163 стоян георгиев
До коментар #158 от "Рико":
Комунизма е силен на абсурди.особенонлато ги измисля непрекъснато.сталин създаде истински бомби в етническите зони дето владя.създаваше народи други местеше трети обявяваше че ги няма с идеята че е най умния и че така лесно ще манипулира баламурниците.16:14 07.05.2023
164 стоян георгиев
До коментар #162 от "стоян георгиев":
Дискусията с путлеров фен винаги завършва така.почваш да пишеш щуротии с името ми щото няма кво да кажеш реално.16:15 07.05.2023
165 стоян георгиев
До коментар #161 от "Абе Стоене много си т п":
Те руснаците тогава са били диви блатници и тази хривна си е чисто украинска.16:15 07.05.2023
166 стоян георгиев
До коментар #161 от "Абе Стоене много си т п":
България в историята си е нямала пари.лева го измисляме без да има история и кво?Коментиран от #168, #173
16:16 07.05.2023
167 стоян георгиев
До коментар #154 от "Иван":
Ваня украйна е по стара от русия с 400 години.създадена е в началото на девети век.русия е създадена в средата на 13 ти.руснаците крадат украинската история изкарвайки се приемници на киевска рус.само че киевска рус е различна държава от московията.двете страни съществуват парашешно до 1782 година когато последното украинско формирование е погълнато от руската държава.реално украинците са били част от русия около 150 години,до 1917 когато се разпада царска русия и се създава независима украйна.после украина става част от ссср ,но със свой национални и етнически характеристики.Коментиран от #169, #174
16:22 07.05.2023
168 Този коментар е премахнат от модератор.
169 Този коментар е премахнат от модератор.
170 Този коментар е премахнат от модератор.
171 стоян георгиев
До коментар #169 от "гого":
Гого аз съм образован човек не просяк.не всички са като теб.Коментиран от #180
16:28 07.05.2023
172 Гого,
До коментар #169 от "гого":
Какво се занимавате с тая подлога негр@мотн@. Дали има 4 клас. Като му чета щуротиите на бурята знам че е обут с две леви обувки , а историята му е чужда наука, както и военното дело.При К19 пак се изкваше и изхвърляше напористо и нищо не позна. Мани го тоз туzемец
Коментиран от #177
16:35 07.05.2023
173 Подложкин
До коментар #166 от "стоян георгиев":
Хахаха. Как нямала история. Продаваш си историята, за да докажеш че област Покрайна е държава. "Похвално"Коментиран от #178
16:38 07.05.2023
174 Този коментар е премахнат от модератор.
175 Рико
До коментар #135 от "стоян георгиев":
Селище и по късно разгърнала се държава основават 3 братя и една сестра. Бягат ми имената им, но не звучат по славянски. Доколко е легенда, не зная, но е датирано. Това за Украйна. А руснаци означава гребци на лодки, които се спускат от север.Коментиран от #176
17:35 07.05.2023
176 стоян георгиев
До коментар #175 от "Рико":
Киевска рус е основана от викинги.няма особени спорове за историята на първата украинска държава.тя съществува да средата на 13 ти век и се разпада под натиска на монголи поляци и литовци,но различни нейни структури съществуват още 500 години като лявобережна и дяснобережна украйна ...последното независимо държавно образование влиза в руската империя към 1780 година.западните украински области пък остават в австроунгария и това е до 1917 година когато се разпада руската империя а на другата година и австро унгария.демек украинците са били без държава едва 140 години.ние да речем сме били доста повече.17:47 07.05.2023
177 гого
До коментар #172 от "Гого,":
Майтапи си правим със ексстаршинката,който сега е пъдар.Коментиран от #179
17:47 07.05.2023
178 стоян георгиев
До коментар #173 от "Подложкин":
Нищо не си продавам,напротив показвам че лъжците дето прииначаваха българската история сега го правят с украинската а подлогите дето ги оправдаваха за македонизма сега ги оправдават пак.17:49 07.05.2023
179 стоян георгиев
До коментар #177 от "гого":
Гоги да говориш сам със себе си е заболяване.никога не съм бил старшина и пъдар .тва между другото.17:50 07.05.2023
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 стоян георгиев
До коментар #180 от "гого":
Гоги гледай никога да не се срещнем .няма да те спаси но канада ни торонто на простотиите и обидите дето си писал за мен.разбра ли шв естър?Коментиран от #182
17:57 07.05.2023
182 гого
До коментар #181 от "стоян георгиев":
стуенчоу недей така с лошото аз искам да ти помогна да те изкарам от мизерията ,ти ся се сърдиш.18:12 07.05.2023
183 Матей
До коментар #153 от "стоян георгиев":
Браво бе Стоянчо!:)) И Александър Македонски стана украинец:)))....сега ако кажеш,че Филип е основал Киев няма да се учудя:))))Коментиран от #184, #186
18:13 07.05.2023
184 стоян георгиев
До коментар #183 от "Матей":
Филип е основал Филипополис но неговите хора и те са били от древните украинци - скити.доста по късно идват славяните.18:17 07.05.2023
185 Роко
До коментар #127 от "Абе кви украинци?":
Приятелю разпространявал поредния руски фейк в украинските учебници такива глупости не пише. Остава сега да ни разкажеш как в уроците по биология учат украинските деца да избиват червеношийки щото били руски птици или на бойните комари създадени специално да хапят само руснаци (само как ще ги различават щото така наречените рассияни са смес от над хиляда етнически групи от различни раси сигурно ще им искат паспортите и ако е с руски паспорт ще го хапят ако не е няма)19:09 07.05.2023
186 стоян георгиев
До коментар #183 от "Матей":
Ти не си добре бе...подобно на останалите путлерови фенове.фантазираш.си кво съм писал и го развиваш...тва е тежка патология20:21 07.05.2023