Женева, Швейцария. Наш екип от мястото на събитието.
Салонът край Женевското езеро е най-значимото ежегодно събитие на Стария континент за автомобилния бранш. Той отвори врати за 85-и път и отново там блеснаха най-стойностните премиери за годината. За много от тях вече ви разказахме, но в изложбения център Palexpo са изложени над 900 експоната на площ от 110 000 квадратни метра.
Световните и европейски премиери са над 130, а организаторите очакват посетителите на салона да надхвърлят 700 000. От множеството най-нови масови автомобили, концептуални машини, редки екзотични модели и суперкари, естествено, най-голямо внимание посетителите обръщат на т. нар. суперкари. Сега сме подбрали за вас 12-те най-значими супер коли на годината.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дошo
11:16 11.03.2015
2 Дошo
Коментиран от #3, #4
11:16 11.03.2015
3 Skier
До коментар #2 от "Дошo":
Ми те не останаха. Искам да кажа, че болшинството са на VW. Така че пак губиш Дошенце, моето момче.11:20 11.03.2015
4 Румен Янев
До коментар #2 от "Дошo":
Абсолютно прав!!!Ферарито ,регерата и агерата просто изпъкват на фона на другите!!!Коментиран от #5
11:21 11.03.2015
5 Марто
До коментар #4 от "Румен Янев":
Щото Ламбото не изпъква, нали?11:25 11.03.2015
6 Турбото
11:31 11.03.2015
7 Кобрата
11:54 11.03.2015
8 Was
11:54 11.03.2015
9 Сандьо
12:03 11.03.2015
10 оня същия
12:07 11.03.2015
11 до автора
Коментиран от #15, #16
12:15 11.03.2015
12 Vasik Atanasova
КЪРТЯТ МИВКИ
12:28 11.03.2015
13 разбирач
12:44 11.03.2015
14 Жоро
VAG царя в автомобилостроенето
12:44 11.03.2015
15 Maurice
До коментар #11 от "до автора":
Топ 12 си е топ 12.Ако беше Топ 13 можеше и Хондата да влезе в обектива. Пагани какво ново са показали на Женевския салон? Влизай в ролята си в Dumb and Dumber и не отправяй критики за нещо с което не си наясно!Коментиран от #17
13:19 11.03.2015
16 Ицака
До коментар #11 от "до автора":
Елементарно е пич. NSX може да се нарече супер кола, но тези тук са далеч по-супер. То в Женева сигурно има и още суперкари, но тук изборът пада до една дузина, а хондата (не, че е лоша или пък не е суперкар) но не може да се мери с нито една от гореизброените и респективно не попада в избора.13:22 11.03.2015
17 Shmeker
До коментар #15 от "Maurice":
Honda не е супер кола. Колкото и GTRа не е суперкола. Трябва да е милион лева че да е супер.Коментиран от #18
13:24 11.03.2015
18 Maurice
До коментар #17 от "Shmeker":
Колко от колите в тази класация струват над милион(не уточни валутата)? Ако сложим нашият лев, то поне половината от колите изпадат моментално... Ако минем на евро, остават само 3-4. Колкото до това дали GTR и NSX са суперавтомобили - ДА! Това, че не са използвани екзотични материали в интериора, като кожа от слонски уй примерно и по-евтини железа за каросерия и прочие не означава, че не могат да влязат в категорията. И двете са топ-технологични, и двете правят за смях доста от колите в класа си с кожа от .....! Виждал съм на живо безброй Ламбота, Ферарита,Поршета, Астън Мартин, Ягуар, Мазерати, Корвет, Вайпър, R8, SLR и трябва да кажа, че въпреки това GTR изглежда впечатляващо, без да струва колкото 8 етажна панелка с 6 входа в София.Коментиран от #19, #20
13:46 11.03.2015
19 gt r
До коментар #18 от "Maurice":
Не знам какво толкова го спрягаш този Нисан, в два теста съм виждал как му изпушва двигателя при върхово натоварване за разлика от останалите европейски коли, които са по-скъпи но за това си има причина - много по-качествени са, така че Нисана е евтин, но това си е за сметка на издръжливостта му, няма нищо случайно, хубаво и евтино няма!Коментиран от #29
14:22 11.03.2015
20 Evolution
До коментар #18 от "Maurice":
Къде го буташ ся Нисан-а сред коли които реално погледнато не се борят за приза - Най-бърз на 1/4 миля... Тези коли са няколко нива над това... Тук говорим за това което дават те - а именно класа. Единствено R8 може да не се каже че попада сред тях, защото е най-евтин... Интересно ми е ти кои коли би заменил и най-вече с какви... ;) Личният ми топ 3 от показаните е - Agera RS... Aventador SV... GTA Spano...15:35 11.03.2015
21 Къню
Коментиран от #27
16:06 11.03.2015
22 Иво
16:27 11.03.2015
23 ddd
17:02 11.03.2015
24 lada
17:34 11.03.2015
25 роман ценов
18:30 11.03.2015
26 Гошо
19:35 11.03.2015
27 само селяните карат хонда
До коментар #21 от "Къню":
че те да не са супер кари тея каруци селски19:53 11.03.2015
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 ниссан
До коментар #19 от "gt r":
Явно малко си чел мойто момче...Когато Европейските "коли" издържат на на натоварването което издържа ГТР-а ще си купя голф... Да може да има 1-2 клипа с прегрят двг но я се разтърси и виж колко има с тези така наречени от теб скъпи и "надеждни" автомобили, а и да защото японските коли не са надеждни за това заемат челните места в калсацията за 2014 г. Като нямаш японска кола и не си имал нямаш право да оплюваш марката,ако имаше мнението ти щеше да е много по различно...Коментиран от #30
23:18 11.03.2015
30 fiff
До коментар #29 от "ниссан":
Дечко,оризовите двигатели държат високи обороти,ама тръгни на 300км с газ до долу с 911 и GTR и сам се сети кое първо ще прегрее...тва дето работи на 7500 или тва дето работи на 9500оборота...Японците правят двигатели за косачки и резачки,другото им не става
Коментиран от #31, #34
00:17 12.03.2015
31 аз
До коментар #30 от "fiff":
Прав си.Само дето нисана го надуват до към 1500к.с. пък порше с такава мощност надали има.В youtube има клипчета и на пипано порше което не изкара и 1|4 миля на драг пък ти за 300км говориш.Това,че японските вдигат повече обороти е ясно-могат го.Да се пробват и другите ама дупе трябва.01:18 12.03.2015
32 гост
05:44 12.03.2015
33 CarPro
19:16 12.03.2015
34 Mr. Swaggerson
До коментар #30 от "fiff":
За това миналата година прибираха GT3-ки, защото имаха навика да се запалват. Колко ферарита и ламбота са горяли, само потърси в гугъл. Два изпушени двигателя са нищо.Всеки, който безцелно плюе марка или не разбира от коли или е идиот или и двете.
19:19 12.03.2015