След като преди месец, на 21 септември, Volkswagen се оказа в центъра на вниманието на американските надзорни органи заради умишлено занижаване на вредните емисии от автомобилите си, се завихри грандиозен скандал, получил прозвището "Дизелгейт". Скандалът продължи да се разраства и в Европа, като освен проблемния дизел TDI от серията EA 189 бе замесен и още един агрегат от семейството на EA 189 - EA 288 със стандарти EU-5 е EU-6. VW веднага излезе с официално становище по темата.
В изявлението от страна на Volkswagen AG се казва, че концерна потвърждава, че автомобили в Европейския съюз с двигатели тип EA 288 със стандарт EU-5 е EU-6 не са засегнати от актуалната тема за отработени емисии на дизеловите двигатели. Това означава, че в тях не е използван софтуер, който в режим на изпитание неправомерно повлиява емисионното поведение.
Съответно автомобилите на групата Volkswagen отговарят на законодателните изисквания и нормите за опазване на околната среда на Европейския Съюз, отнасящи се за стандарти EU-5 и ЕU-6. Vokswagen продължава да разследва темата за дизеловите емисии в световен мащаб. Концернът се стреми към цялостно решаване на проблема, което да доведе до спазване на действащите норми.
След обстойна проверка беше установено, че в автомобилите с двигател тип EA 288 със стандарт EU 5 не е използван софтуер, който изключва неправомерно. Това беше установено и потвърдено от VW преди време и за автомобилите с двигател със стандарт EU 6, което означава, че и двата двигателя отговарят на действащите норми.
В момента се работи усилено върху техническите решения заложени в плана за мерки. От 20 януари 2016-а започват дейностите по подобряване на автомобилите , безплатно за клиентите. Техническите решения се разработват за всеки модел и моделна линия, като първо се представят на отговорните институции, а впоследствие се уведомяват и собствениците на съответните автомобили.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Волен Сидеров
абе то се види на пътя на живо -цялата им гама която се произвежда под тяхната шапка пушат та се късат на пътя....
ей тръгвам за риба
10:57 25.10.2015
2 asdaf
11:33 25.10.2015
3 Стан
Коментиран от #4
13:39 25.10.2015
4 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
До коментар #3 от "Стан":
Муньо, тука не става дума за коли от преди 20 год., а за нови или съвсем скорошни модели. То ако се почне и със старите модели на ваг да се занимават комисиите, ще трябва да сложат катинара на тия клозети.14:17 25.10.2015
5 SRT
16:00 25.10.2015
6 шибаген
Коментиран от #7, #10
19:00 25.10.2015
7 Иво
До коментар #6 от "шибаген":
Ало, комплексарчето. Пазарът, байно, е определил групата VW и Toyota като най-надеждните и най-продавани марки в света, без да са най-евтините.Обърни внимание, че и двете марки са най-атакуваните и "най-дефектните". Тези неща се правят за такива като теб. Хайде сега качвай Дачията и бъди щастлив. И никакви тойоти, аудита, поршета и фолксвагени.19:31 25.10.2015
8 Дядо поп
карат пръдливия Ханс с 2км пушек след него,те се ядат
с концерна щото ги отвя като пътен знак по отношение
на качество и цена
20:13 25.10.2015
9 Жельо
20:20 25.10.2015
10 EMSKI
До коментар #6 от "шибаген":
Сигурно караш електроавтомобил за да си толкова изпълнен с омраза,или.....по-вероятно -гроздето е кисело,защото не е достъпно!!!20:28 25.10.2015
11 2dw
20:45 25.10.2015
12 шибаген
21:18 25.10.2015
13 dhcp
22:45 25.10.2015
14 бай Иван
18:24 26.10.2015