Last news in Fakti

25 Октомври, 2015 09:54 17 705 14

Няма проблем в мотора EA 288 на VW

  • volkswagen-
  • дизелгейт
След като преди месец, на 21 септември, Volkswagen се оказа в центъра на вниманието на американските надзорни органи заради умишлено занижаване на вредните емисии от автомобилите си, се завихри грандиозен скандал, получил прозвището "Дизелгейт". Скандалът продължи да се разраства и в Европа, като освен проблемния дизел TDI от серията EA 189 бе замесен и още един агрегат от семейството на EA 189 - EA 288 със стандарти EU-5 е EU-6. VW веднага излезе с официално становище по темата.
 
В изявлението от страна на Volkswagen AG се казва, че концерна потвърждава, че автомобили в Европейския съюз с двигатели тип EA 288 със стандарт EU-5 е EU-6 не са засегнати от актуалната тема за отработени емисии на дизеловите двигатели. Това означава, че в тях не е използван софтуер, който в режим на изпитание неправомерно повлиява емисионното поведение.
 
Съответно автомобилите на групата Volkswagen отговарят на законодателните изисквания и нормите за опазване на околната среда на Европейския Съюз, отнасящи се за стандарти EU-5 и ЕU-6. Vokswagen продължава да разследва темата за дизеловите емисии в световен мащаб. Концернът се стреми към цялостно решаване на проблема, което да доведе до спазване на действащите норми.
 
След обстойна проверка беше установено, че в автомобилите с двигател тип EA 288 със стандарт EU 5 не е използван софтуер, който изключва неправомерно. Това беше установено и потвърдено от VW преди време и за автомобилите с двигател със стандарт EU 6, което означава, че и двата двигателя отговарят на действащите норми.
 
В момента се работи усилено върху техническите решения заложени в плана за мерки. От 20 януари 2016-а започват дейностите по подобряване на автомобилите , безплатно за клиентите. Техническите решения се разработват за всеки модел и моделна линия, като първо се представят на отговорните институции, а впоследствие се уведомяват и собствениците на съответните автомобили.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Волен Сидеров

    4 3 Отговор
    айдеее почнаха да се оправдават като нас булгарите ,а нашите джурналисти почнаха и да лансират куп несериозни мнения на вълците от W...оправдават се като вдовици за у.
    абе то се види на пътя на живо -цялата им гама която се произвежда под тяхната шапка пушат та се късат на пътя....
    ей тръгвам за риба
  • 2 asdaf

    1 4 Отговор
    чудо голямо колко са му вредните емисии.които не го харесва, да не си го взема.
  • 3 Стан

    2 4 Отговор
    Те на опелите които горят литър масло на 100км им са много добре емисиите.Ами на зиловете , газките и камазите ? Те повечето автомобили по улиците 20 годишни с незнайно много емисии на всякакви субстанции...

    Коментиран от #4

  • 4 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    4 2 Отговор

    До коментар #3 от "Стан":

    Муньо, тука не става дума за коли от преди 20 год., а за нови или съвсем скорошни модели. То ако се почне и със старите модели на ваг да се занимават комисиите, ще трябва да сложат катинара на тия клозети.
  • 5 SRT

    2 3 Отговор
    А щатските 6-7 литрови кенефи хвърлят сладолед и бонбонки във въздуха. Поредната гнусна печалба от въздуха и удар под кръста.
  • 6 шибаген

    3 4 Отговор
    Ей, това Вагените са изключително нагла пасмина! Вместо всичките им шефове да са вече в затвора като криминални престъпници - фалшификатори в изключително големи размери, те продължават на воля да си плямпат глупости! 11 млн продадени фалшиви кочини, а те ти викат: ама на останалите 20 бр. нищо им няма... Ай с....р и пърдялниците!

    Коментиран от #7, #10

  • 7 Иво

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "шибаген":

    Ало, комплексарчето. Пазарът, байно, е определил групата VW и Toyota като най-надеждните и най-продавани марки в света, без да са най-евтините.Обърни внимание, че и двете марки са най-атакуваните и "най-дефектните". Тези неща се правят за такива като теб. Хайде сега качвай Дачията и бъди щастлив. И никакви тойоти, аудита, поршета и фолксвагени.
  • 8 Дядо поп

    1 2 Отговор
    Не бях фен на VW но след Дизелгейт станах.Хората още
    карат пръдливия Ханс с 2км пушек след него,те се ядат
    с концерна щото ги отвя като пътен знак по отношение
    на качество и цена
  • 9 Жельо

    2 1 Отговор
    Преди 30-40 години трите водещи автопроизводители бяха Дженерал мотърс , Форд мотърс и Крайслер мотърс . Тоест водещи бяха американските корпорации . Сега обаче нещата се промениха и това е некоректният отговор на янките . Иначе няма по добри автомобили от европейските , дори японците се кооперираха с европейски производители за да съществуват .
  • 10 EMSKI

    2 2 Отговор

    До коментар #6 от "шибаген":

    Сигурно караш електроавтомобил за да си толкова изпълнен с омраза,или.....по-вероятно -гроздето е кисело,защото не е достъпно!!!
  • 11 2dw

    0 3 Отговор
    сички проблеми идват от бош,
  • 12 шибаген

    1 2 Отговор
    Еее, браво, радвам се, че и у нас има хора, които са горди, че са сред 11-те милиона прее*ани от Ваген! Дет се вика, дай боже всекиму! Ама тука разни Ифчовци говорят за пазар и сравняват Тойота с Ваген!? Дефекти може да има при всеки производител, но крадец-фалшификатор е само един - Ваааген! За разлика от Ифчовците, аз, когато отида в кръчмата и си поръчам уиски, искам да пия точно уиски, а не цар киров фалшификат в същата бутилка! И щом разбера, че ми пробутват фалшификат, и бутилката, и келнера хвърчат през прозореца. А Ифчовци казват: аууу, туй хубавото уиски откъде го вземате, ние само от него ще пием цял живот? Бе то и досега не можехте да ми видите фанелката по магистралата, ама като ви вкарат в еконормите ще трябва да ви давам вече и по 20 км преднина... :))
  • 13 dhcp

    2 0 Отговор
    И за напред по един 3г модем за да се знае какво се случва със всяка кола. При съмнение, че я тестват за скрит софтуер, то администратор задейства от разстояние защитни механизми и кара софтуера да държи колата в еко норми. Да взема да патентовам идеята, може лев да падне Па американските коли са бензин, който е по-безвреден от нафтата, но и те тръгват след еко ш.тните.
  • 14 бай Иван

    0 0 Отговор
    Проблема си е в нас ,че си даваме парите за тези кихавици! Едно време мъжете караха истински коли с атмосферни двигатели с с по 8 цилиндъра и с по 500 коня и кренвиршите бяха от месо а сега жените носят панталони а мъжете обици и гердани до кръста.Ей на къде върви този свят не знам.