Last news in Fakti

16 Август, 2016 05:30 32 948 19

6 достъпни "драйвърски" автомобила

  • автомобили-
  • драйвърски
6 достъпни "драйвърски" автомобила - 1

Започваме с уговорката, че определението "достъпни" е доста променлива величина. За повечето от нас и тези автомобили са недостъпни, но на фона на други бързи коли със сходни характеристики изброените по-долу са направо евтини. Иначе ще си говорим за сравнително масови модели на известни марки, които неочаквано за мнозина доставят удоволствие от шофирането.

Тук ще прескочим всеизвестните BMW-та и други премиум марки, както няма да се спрем и върху новите "американски мускули", въпреки че и от тях има прилични в ценово отношение автомобили. Ще стане дума за два модела от среден клас, за две градски резачки и за две малки купета. Ето ги.

Volkswagen Golf GTI/R6 достъпни "драйвърски" автомобила

След като Subaru прекрати производството на WRX STI, за своеобразен крал в класа на достъпните хечбекове с двойно предаване бе избран Golf R. Този автомобил е бърз и универсален. В него има достатъчно място за оборудване за къмпинг, има 4х4 система, за да не се притеснявате от снега, и наред с това е достатъчно добър и на писта. По-слабият му събрат GTI не е 4х4, по-маломощен е, но пък е значително по-евтин и предлага сходно удоволствие от шофирането.

Subaru WRX6 достъпни "драйвърски" автомобила

Новият WRX безусловно е най-добрият в цялата история на модела. Освен подобаващата мощност този автомобил притежава уникална управляемост. Subaru WRX впечатлява с боксер с турбокомпресор и традиционното постоянно задвижване на всички колела Symmetrical All Wheel Drive.

Toyota GT866 достъпни "драйвърски" автомобила

Въпреки че не е популярно у нас, това купе едва ли се нуждае от сериозно представяне. Изключително леката конструкция в съчетание с ниско разположения боксер на Subaru са мечта за истинския автомобилист. Тази кола ускорява до 100 за седем секунди, но производителят не залага на това. Акцентът е феноменална управляемост.

Mazda MX-56 достъпни "драйвърски" автомобила

Този лек като перце кабриолет е изключително драйвърски ориентиран. Любопитното е, че въпреки всички възможни мерки за безопасност, новата генерация тежи 1 057 килограма, което е съвсем малко повече отколкото оригиналната MX-5, появила се на бял свят преди 25 години. Според мнозина специалисти това е най-забавният сравнително евтин кабриолет.

Fiat 500 Abarth6 достъпни "драйвърски" автомобила

Тази "въшка" разполага със 160 коня и тежи само 1 134 килограма. Благодарение на съвкупността от динамика и габарити модификацията 500 Abarth може да се определи като градски снаряд, а още по-хубавото е, че звукът ѝ е почти като на Ferrari.

Mini Cooper JCW/S6 достъпни "драйвърски" автомобила

Когато се говори за т.нар. хот-хечове, хората много често забравят за Mini. В тази насока това е един от най-недооценените автомобили от т.нар. премиум клас. А всъщност наточените изпълнения, обозначени с индекси S и JCW, предлагат страхотна управляемост, много як турбомотор и удивителна практичност.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BMW be BMW

    0 0 Отговор
    А Alfa Romeo Giulietta QV
  • 2 6скоростнаголфиня

    0 2 Отговор
    Голфо си е номер едно из целио свет!
  • 3 karam golf

    0 0 Отговор
    mazda mx-5 :)
  • 4 GTE

    1 0 Отговор
    Аз бих заложил на Субару, Тойота или Мицу Ево, което тук не е посочено.
  • 5 АМИ

    0 0 Отговор
    Renault Megane RS
  • 6 ВУНДАБА

    1 0 Отговор
    Залагам на японските машини.
    Швабските чупливи кенефи,да го д...т.

    Коментиран от #7, #18

  • 7 Селянина с Колелото

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "ВУНДАБА":

    Хаха.....японски викаш....лелееее....е така е, като нямаш пари за "ШВАБСКИ"! Да вярно е японските и другите посредствени автомобили за 5 лв. правиш 500к.с. и си първия качил се на някое дърво. А хората които правят автомобили...тея швабите те са едни такива тъпаци че като направят някой М- power, AMG, Brabus, ABT, Alpine, Shnizer, Lorinser, Carrera GT1-2-3 и т.н. такива като вас очите им стават по големи от гъзъ, и понеже няма кинти, почвате да плюете какви каруци са направили ШВАБИТЕ. Така че карайте си кошниците с яйца и не гледайте в паницата на класните автомобили от Швабско!

    Коментиран от #8

  • 8 LEX

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Селянина с Колелото":

    Швабите са толкова добри, че за да се конкурират с един семеен японски автомобил (GTR), махнаха всички екстри и задните седалки на 911.

    Коментиран от #10, #12, #17

  • 9 гост

    0 0 Отговор
    амиии...голф и субару съм имал, в мини само съм се возил, тойотата и фията само на картинки съм ги вижда и от това, което мога да споделя от личен опит е, че са съвсем различни машини. Да, мощни и бързи са, но чара на субаруто си остава ненадминат, а също и стабилността, която дава боксера, за 4х4-то пък никакво сравнение не може да говорим. Голфа обаче ми легна по на сърцето, харесва ми изработката и качеството повече. Минито...ок, бързо е, има страхотна динамика, но при високи скорости усещането е по-скоро неприятно. Ще ми е интересно И да подкарам абартчето
  • 10 лекса

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "LEX":

    Лекс, прочети какво си написал! Как може ГТ-Р да е семейна кола?!
  • 11 драйвъра

    1 0 Отговор
    Българина купува коли за по 4-6 хил лева, не виждам нито една "достъпна" кола тука.
  • 12 Ярослав Станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "LEX":

    Да бе,глей колко народ си кара Житиерите като семейни коли.Ходят на пикник и до пазара с тях.Мани ми и децата си карат на училище с ГТР.Направо разбиха Пасат,Астра,Авенсис,Акорд,все модели с комбита и типично семейни коли с тоя "семейния" ГРТ.
    Много мъка има по тоя свят.Мноооого.

    Коментиран от #14

  • 13 хехе

    0 0 Отговор
    Golf R е с 300 коня, DSG и 4х4. Много странно защо не го споменават, щото той с лекота издухва всички цитирани тук коли?
  • 14 LEX

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Ярослав Станчев":

    Идеята ми е, че има 4 места, комфортен е, има много екстри и голям багажник в сравнение с 911 GT2 RS и GT3 RS. В същото време Поршетата нямат нищо от горе споменатите неща, само за да може да се сравняват с GTR на пистата.
  • 15 Д'Мин

    0 0 Отговор
    "за своеобразен крал в класа на достъпните хечбекове с двойно предаване бе избран Golf R"
    Споменат е,но кой да чете.
  • 16 Драйвъра

    0 0 Отговор
    Драйвърските коли имат V8 или V8 с турбо :) Това са прекрасни алтернативи, но са евридейки ;) съчетаващи прилична мощ от 4 цилиндров двигател, добър комфорт и сравнително малък разход на гориво при спазване на ограниченията. Прекрасен компромис, но все пак компромис. Също така драйвърските автомобили са само със задно, драйвърите знаят защо;) От тези само две са със задно.
  • 17 То60

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "LEX":

    Ади бе! Освен това Александър Македонски е македонец, нали?
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 ВУНДАБА

    0 0 Отговор
    Абе пубер,кой ли знае какъв си.Нито технически огрмаотен нито нищо.Колкото автомобили съм сменил,вие в махалата,нямате и толкова население.
    Японците са в пъти-добри в технологиите.
    Евтините им коли както казва мангалската ти уста,са в пъти по-добри от турско-швабските боклуци,коити са сервизни автомобили.Да не говорим за комфорта в японския автомобил,а немската возия,твърда и дискомфорта.Имаш хляб да ядеш,вземи книжка излез от махалата на село и ще говорим.
    Когато японците преди 20-30 години правеха спортни автомобили,немците се чудеха дали да бъдат комунисти или капиталисти