Last news in Fakti

12 Ноември, 2016 11:24 14 019 7

Една седмица с два рекорда за Nissan GT-R

Една люта битка за трона за най-бързия Nissan GT-R на планетата се е разразила между Бахрейн и Северна Америка. В продължение на няколко години Ekanoo Racing и AMS Performance си прехвърлят рекорда за драг на 402 метра, но в последната една седмица нещата загрубяха.

На 8-ми във вторник, бахрейнците от Ekanoo пуснаха видео, в което чудовищната им машина постига време от 7:168 с терминалнаскорост от 209 мили или 336 километра в час. Колкото и странно да звучи за този телепортиращ се автомобил, той има изцяло нов кит и тепърва ще се разработва, настройва и развива.

Рекордът обаче, бе върнат почти веднага в Америка, благодарение на машина наречена AMS Alpha G и собственикът и Гиди Чамди. Проектът се развива от близо година, като това е един от първите му тестове и потенциалът е разкрит - време от 7:145 и терминална скорост от 212 мили или 341 километра в час за 402 метра. Гиди спокойно може да бъде наречен кралят на ускорението, защото притежава и няколко Lamborghini-та дело на Underground Racing, с които троши и рекордите за максимална скорост. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой

    0 0 Отговор
    По-бърз от този ГТР са може би само колите с реактивни двигатели. Интересно ми е, защо най-значимите проекти за драг скорост, са свързани предимно с ГТР?!

    Коментиран от #2

  • 2 корса

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "Някой":

    Отговора колега е едни единствен, немските кошници нямат възможност за такива скорости и време!
    Каквито и букви и мощности да кичат, не могат да минат под 4сек/100км.
    Дебели и смешни алудита, бенвета, и мерцове.
    Срам!А като чуят за GTR и мълчат като женски органи!

    Коментиран от #4

  • 3 Корса хаха

    0 0 Отговор
    Корса, mnogo si mi smeshen, mnogo pochna da razbiraj i ti, kade e bmw, audi i mercedes, GTRve drug klas kola takache...
  • 4 hellmaker

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "корса":

    Поредния "разбирач".... за Порше да си чувал??
  • 5 dexter

    2 0 Отговор
    Нормално корса да харесва тоя ГТР. Все пак е същия ръждив кенеф като Опел-а, че даже е и по-зле.

    Коментиран от #6

  • 6 корса

    0 2 Отговор

    До коментар #5 от "dexter":

    GTR, обърка целия автомобилен свят, особенно спящите инДжинери от Германия!
    Времето 2.7сек/100км. е трудно за преглъщане!
    Вече 10г. не могат да го достигнат!
    А за порше, да бива ама на космическа цена и 500гр/1000км масло!
    И Пол Уокър изгоря в тоя кенеф, неуправляема кола!

    Коментиран от #7

  • 7 123

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "корса":

    1. 2.7 е ускорението до 60 мили/96км/ч по официални данни, до 100 е 2.9
    2. немските марки умишлено подценяват данните си и дават най-консервативни стойности на ускорение. дори лимузината s8 я дават 3.9 докато я засичат на 3.4 до 100
    3. има един бюлюк немски коли който правят 2.9 до 100, като започнем с баналното 911 турбо и турбо с (не говорим за по-мощните екзотики)
    4. всички резултати на ламборгини и бугати следва да се считат за изцяло немски тъй като техниката е тотално немска, само марките от една гола гордост са оставили италиански и френски (същото важи и за пенсионерски марки като ролс ройс и бентли)
    5. колите са достатъчно бързи вече че повечето хора гледат 0-200 а не 0-100, където нисан гтр губи дори от гореспоменатото двутонно ауди с8 (10.2 на 11.4)
    6. разбитите скоростни кутии на гтр (личен опит на двама приятели които никога няма да си купят гтр повече) в следствие на лоунч контрол са повод за подигравки
    8. германците са учили японците на инженерство по политика на императора на япония в период от 40 години в края на 19 и началото на 20 век така че да правиш паралели е просто смешно. питай всеки японец какво мисли за немската техника
    7.колко още причини искаш, ...карай си изкорубената японска кошница от местната автоморга и се утешавай че немското е зле понеже имаш 2000 лв в живота и друго освен хонда сивик от 2001 година