54 031 68

Lada Niva: 1000 км без зареждане

Радослав Славчев

Руският всъдеход Lada Niva е добре известен със своите високопроходими умения, но той никога не се е славел с икономичност. Сега обаче от АвтоВАЗ подготвят една нова версия, която според представители на марката, ще може да изминава разстояние от 1000 километра, без да се налага презареждане.

По-конкретно става дума за версия с метанова уредба, която ще постъпи в дилърските центрове на марката още от следващата година. Стандартният 1.7-литров мотор на Niva е леко дефорсиран. Мощността му е намалена от 83 на 75 конски сили. Това води и до по-слабо с две секунди ускорение от 0 до 100 км/ч.

Ако стандартната Niva прави упражнението за 19 секунди, то метановата версия ще ускорява до 100 за 21 секунди. Максималната скорост също е по-ниска с 14 км/ч. Lada Niva на метан ще може да развива 123 км/ч. Според експертите от АвтоВАЗ всичко това се прави с цел икономичност.

Новата версия ще е по-бавна, но комбинирано и на бензин, и на метан ще може да изминава разстояние от 1000 километра. Руснаците се надяват тази версия да има успех на местния пазар, основно заради големите разстояния в страната. Цената на метановата Niva ще е по-висока от тази на стандартната със 100 000 рубли, което е приблизително 1500 евро.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Реалист
    Отговор
    1 10:42  27.12.16
    Ако това беше нормална държава досега ВАЗ да са фалирали - "базовия 1.7 двигател" е от поне 30 години. Сега тролчетата на Путя ще налазят да обясняват каква велика кола е Нивата и какви ракети имало в Раша. Защо никъде не споменават разхода на "баба Яга"?

    Коментиран от #9, #13, #17, #19

  • Киро
    Отговор
    2 10:48  27.12.16
    21 секунди до 100 км/ч в 21 век??! Боже, прибери си вересиите!

    Коментиран от #5, #7, #15, #29

  • Hahaha
    Отговор
    3 10:51  27.12.16
    По-добре електрокар. По-бърз,по-ускорителен и по-красив ще е. Тази щайга ще трябва тежката и голяма метанова уредба да я влачи в ремаркее :). Абе мобиле,чудя се понякога плащат ли ви мурзилките да пишете за жалката им техника,и не разбрахте ли че при чемоданите от намерения до реализиране има огромна разлика? И пишете с колко литра ще ги изминава. Защото 1000 км отдавна не са проблем за нормалните коли с 50 литра бензин,или нафта колкото е нормален резервоар. А и с 50 литра газова бутилка правиш към 1500-1700 км. Смешни бездарни руснаци! Сто години тази щайга правят!
  • гост
    Отговор
    4 10:51  27.12.16
    Ами тя колата не е лоша, но найстина времето й е минало преди 20г. Това "постижение" може да се направи със всяка една нива като й се монтира метанова уредба от всеки квартален майстор. Заводските метанови конверсии са много повече от бутилка в багажника: имат няколко бутилки на мястото на оригиналния резервуар, дори и на мястото на крайното гърне като ауспуха е по-къс и завършва преди бутилките (това само на някои модели), пружините са подсилени, спирачките също, има малък 10л. резервуар (или тръбата на оригиналния резервуар) за безнин. Тогава може да е скъпо. Със сигурност братушките не се напъват да мислят толкоз.

  • Тик так Тик так
    Отговор
    5 10:53  27.12.16

    До коментар #2 от "Киро":

    На мен в гората хич не ми трябват 100 км/ч....А ти като че ли на Бентли си возиш перфорираният г.з........
  • гост
    Отговор
    6 10:57  27.12.16
    Вартбурга навремето с 50кс ускоряваше за толкова, а тази гениална, съвременна машина на 2016г е пак толкова бърза, страхотен прогрес. Дори съм сигурен, че един Варц ще го скъса в реални условия.

    Коментиран от #68

  • релито е такова
    Отговор
    7 11:03  27.12.16

    До коментар #2 от "Киро":

    Киртаки,че то и Форд-150 (знамето на американската индустрия) вдига 100км/ч за 19,4 сек....дори и с огромният си двигател...-така че не се пеняви тук.Когато искаш да имаш мнение-поне мисли с кратунделата...

    Коментиран от #24, #25, #61

  • Миро
    Отговор
    8 11:06  27.12.16
    Индия е сериозен конкурент на конструктурите на Нива с използването на изтекли по давност 30-40 годишни лицензи в автомобилостроенето
  • MasterBoy
    Отговор
    9 11:08  27.12.16

    До коментар #1 от "Реалист":

    Те и VW правят същото ама гледам много добре се продават
  • Тошибиян
    Отговор
    10 11:11  27.12.16
    Нали ви е много ускорението колко от вас са притежатели та G 55,63,65?тези ускоряват колкото супер спортна кола
  • onq s konq
    Отговор
    11 11:30  27.12.16
    Не разбирам как може горивата в Русия да са два пъти по-евтини от тука,заплатите и пенсиите им да са по-големи от българските,храните на пазара също да са драстично по-евтини,отоплението и градския траспорт-също и ...руснака да мисли непрекъснато за икономии,изразяващи се в направата на тая САМОДЕЛКА примерно!?Обещавам от сега нататък да слушам внимателно обясненията на русофилите и се надявам да ми се изяснят нещата по въпроса.

    Коментиран от #12

  • шруум гъбков
    Отговор
    12 11:36  27.12.16

    До коментар #11 от "onq s konq":

    дори и някой да прояви желание да ти обяснява едва ли ще имаш възможност да го разбереш...
  • шруум гъбков
    Отговор
    13 11:39  27.12.16

    До коментар #1 от "Реалист":

    първият дизелов двигател вложен в автомобил, с минимални подобрения е бил влаган до 80-те години (това е в мерцедес)
  • Shmeker
    Отговор
    14 11:48  27.12.16
    Руският всъдеход Lada Niva е добре известен със своите високопроходими умения - ХАХАХА Ако стандартната Niva прави упражнението за 19 секунди, то метановата версия ще ускорява до 100 за 21 секунди. - ХАХАХА Максималната скорост също е по-ниска с 14 км/ч. Lada Niva на метан ще може да развива 123 км/ч. - ХАХАХА Развеселих се с тази новина

    Коментиран от #16

  • 15 11:48  27.12.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 16 11:51  27.12.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 17 11:53  27.12.16
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Грую
    Отговор
    18 11:54  27.12.16
    Що имате против руските мотори бре? Няма по-евтин за поддръжка мотор от руските синджирни мотори, които движеха ладите. Западните ремъчни мотори са безумно скъпи за поддръжка, дори когато ползваш по-ниско качествени турски консумативи. Ама щом сте си навили на масрафа- действайте.

    Коментиран от #22

  • До реала
    Отговор
    19 12:04  27.12.16

    До коментар #1 от "Реалист":

    Щот не ги интересува ве реален бег,там те имат нефт ко ги и.е колко гори.
  • Lexus RX400
    Отговор
    20 12:08  27.12.16
    Добре де - защо не спряха от производство Лада Урбан - след като вече продават Х Рей в Русия и Турция? - Хрей е със новите мотори 1.6 106 коня и 1.8 122 коня на Нисан-Рено Груп? Само 4х4 трябва да му сложат! Нали Рено - Нисан Груп купи 30% от Лада. Или на фейслифтираната Нива с ново име Урбан да и сложат малък турбо-дизел Комън рейл 1.5 дци 115 коня и 6 ст. кутия от Нисан Кашкай.....може да стане 17-18 000 евро с акциза и митото в Евро съюза - НО само така Лада Урбан ще стане така съвременен автомобил! Съмнява ме някой да се мръщи - ако Лада Урбан е със съвременно турбо-дизелче и 6 ст. кутия пък макар и с цена 17 000 евро с включено мито за ЕС.
  • Косматия
    Отговор
    21 12:24  27.12.16
    Ся остаа да кажат дъл мое да мини иляда километря без да се разпадне!!!!
  • Косматия
    Отговор
    22 12:28  27.12.16

    До коментар #18 от "Грую":

    Да бе бате ама сметаш ли как един западен моторий му даат сто илядо килметра докат смениш ремъко. На русийский синжирен мотор на сто илядо километрий му се прай осноен ремонт штот има по два пръста луфт у буталата веки!!!! И немой и най малкио баир да качи!!!! Кат турнеш и разликата у разходя на гориво май наопъки ке излезнува сметкята ми съ чини!!!!!

    Коментиран от #44

  • Мършата
    Отговор
    23 12:33  27.12.16
    Малиии, то щом не бронирана не върви, ква ли ще е бронирана! Не чи ми пука, ама лидера обеща такава да поръча! Това популистите мамини мили русофилски разказахте играта на България, че и на малкото хубаво тук ПП ГЕРБ
  • Викито
    Отговор
    24 13:02  27.12.16

    До коментар #7 от "релито е такова":

    Брат, объркал си се с врмената на форда! Няма модел на F150, кйто да ускорява до 100 за НАД 10 сек. http://www.zeroto60times.com/vehicle-make/ford-0-60-mph-times/ Имал съм лада нива при това чисто нова, и на 2000 км я карах за съединител.
  • Ал Купоне
    Отговор
    25 13:25  27.12.16

    До коментар #7 от "релито е такова":

    Я, ако може за 19.4 секунди до 100 от

    Коментиран от #27

  • T 34
    Отговор
    26 13:25  27.12.16
    Абе ако я качат на влак може да измине много повече от 1000 км.
  • Ал Купоне
    Отговор
    27 13:28  27.12.16

    До коментар #25 от "Ал Купоне":

    до 100 от F-150 c огромния двигател, малко по подробно.
  • без претенции
    Отговор
    28 13:32  27.12.16
    А аз се ядосвах че субаруто ми гори 13/100 градско.... те милите... останах без думи... ускорение , 1000 км , двигател. Е не няма таквЪз лимонаТа.
  • Голфа е друго нещо
    Отговор
    29 14:02  27.12.16

    До коментар #2 от "Киро":

    Кирчо, Кирчо ... Лада Нива е доказан в цял свят високопроходим автомобил и като такъв, ускорението е последното нещо, което има значение. Ама друго си е голфа ти ... и ускорява, и вози меко, а в гората изобщо няма проблеми с бутането, и особено когато някоя Нива го дърпа от калта или снега!!!
  • обяснение
    Отговор
    30 14:13  27.12.16
    И аз съм се чудил. Но преди, няколко години го разбрах. Оказа се, че само 1,7 литровият бензинов двигател може да запали при минус -35-40 градуса. Другите лъскави джипове при тези температури стоят неизползваемо замръзнали. В Русия по принцип почти не се карат дизелови двигатели, много са малко поради климата. А поради огромните разтояния ( Руската федерация е най-голямата държава) пробег от 1000 километра е изключително полезно. Ясно е, че Нивата не е подходяща за Монако например. Но в тайгата са различни нещата.
  • Lexus RX400
    Отговор
    31 14:58  27.12.16
    Виждам че някои са болно влюбени в Русия и комунистическият диктатор Путин пък нямат елементарни познания за руските комуняги. Лада Нива не пали на минус 10 за по-надолу да не говорим. Който е бил в Сибир знае че днешно време рядко се виждат дори там руските таралясници. Руски коли там отанаха Камаз....и понеже не палят на минус 30 не ги гасят нощем. Като угасаснат ако им свърши горивото се налага с бензинава горелка да им се награвят тръбопровидете. В Русия към днешна се продава дизел навсякъде. Имат си зимни добавки. Преди няколко месеца бях в малко градче в русия и по спомен на бензиностанциите имат 86 октана - 92 октана и дизел....високооктанови бензини 95 и 100 имат само в големите градове.
  • jump
    Отговор
    32 15:03  27.12.16
    Да му мисли бате Бойко, който след като стане отново премиер обеща, че ще се качи на "NIVA"..........
  • Ниваджия
    Отговор
    33 16:01  27.12.16
    Нивата е кола, която постояно се разваля! Най- добре да спрат от производство! А за ръждата да не говорим! Докато вдигне до 100км/ч то вече ще е ръждясало :)))

    Коментиран от #34

  • СИБИР НЕ Е ЗА БМВ И ПОДОБНИ
    Отговор
    34 16:22  27.12.16

    До коментар #33 от "Ниваджия":

    ПРОДАЖБИТЕ ГОВОРЯТ ЗА ДАДЕН ПРОДУКТ. ЩОМ СЕ ТЪРСИ ПИ ЦЕЛИЯ СВЯТ ША Я ПРАВЯТ ДО СКЪСВАНЕ.САМО БЪЛГАРИТЕ СТЕ ГОЛЕМИ БАЛАМИ И ТАРИКАТИ ДЕТ СЕ РЪСИТЕ ЗА ЕВРО КЕНЕФИ ДЕТ ПРИ ЕЛЕМЕНТАРЕН ПРОБЛЕМ СИ АБОНАТ СЕРВИЗИТЕ КОЖОДЕРИ.ЛАДИТЕ СА ЗА КРЕАТИВНИ ХОРА ДЕТ СИ ГИ РЕМОНТИРАТ САМИ С КЕФ С ПОДРЪЧНИ СРЕДСТВА ДОРИ И НА ХИЛЯДА КМ.ОТ ПЪРВИЯ СЕРВИЗ.

    Коментиран от #35

  • BMW
    Отговор
    35 16:41  27.12.16

    До коментар #34 от "СИБИР НЕ Е ЗА БМВ И ПОДОБНИ":

    Само да ми кажеш, ти лада ли караш?

    Коментиран от #36

  • БМВ НЕ Е ЗА СИБИР
    Отговор
    36 17:04  27.12.16

    До коментар #35 от "BMW":

    ДА ИМАХ 316 НА КОЯТО ДВА ПЪТИ И ГЪРМЯ НА МАГИСТРАЛАТА РАДИАТОРА СЛЕД ДВА ШЛАЙФА НА ГЛАВАТА.НАКРАЯ Е БАРТЕРОСАХ 2004 ЗА 15 ДК НИВА.
  • Мааалиииййййй
    Отговор
    37 17:08  27.12.16
    Малиииииииииииииийй, майкоууу, те таа машина ма преби. Начи, оно я си ги аресФам руснацете, ама според мен тука далаверата а у друго. Като го заярат тава инженерно чудо некви дечурлига, и да сакат, с повече от 120 нема ка да са плеснат у неко дръво. Та мое и да оцелеят. А според мене и некак не искат да ги продават тия коли, кой че ти даде повече пари за по-бавна каручка?! Според мене 30 годишниу гоуф е по-оферта, ръгай на промишлена нафта и те боли. А има и такива каде са 4х4 ама комбита, па па си гори 5-6 дизел.
  • Лаик
    Отговор
    38 17:11  27.12.16
    Пародиен автомобил от пародийни производители. Ще ме скъсат от смях! Остава да направят и такава, която да изкара 1000 км без ремонт .

    Коментиран от #39

  • КУЧЕТТА СИ ЛАЯТ А КЕРВАНА СИ ВЪРВИИИИ
    Отговор
    39 17:26  27.12.16

    До коментар #38 от "Лаик":

    ХОРТА СИ ГИ ПРОДАВАТ И СИ ПРАЯТ КИНТИТЕ ВАС КО ВА БЪРКА ШМАТАРОЦИ НЕЗЕМНИ.
  • abv
    Отговор
    40 18:11  27.12.16
    Лада Нива се нуждае от модерен дизелов агрегат с автоматично включване на блокажа на междуосевия диференциал по подобие на TORSEN на ауди. Това ще доведе до икономия на гориво. Това с метановата уредба е голяма измислица. Получаваме спъната кола с допълнително повишаване на собственото тегло и намаляване на товароносимостта.
  • Факта
    Отговор
    41 18:11  27.12.16
    Колата е с много приятен дизайн, компактен и проходим джип. Страхотна е за ниски скорости и катерене по калотиите. Аз лично много я харесвам като възможности, защото тегли и ремарке по пясъците - не говорим за 3-метрови дюни, а за около 50 санта пясък - минава добре. Като единственн недостатък, като автомобил из а дълъг път е високият разход на гориво. Според мен, конструкторите можеха да го намалят значително дори ис атмосферен двигател, дори и ако пуснат с по-висока предавка скоростна кутия или автоматик за модела? Но едно е сигурно, че джипчето е страхотно. Карал съм, не е с лукса на натрууфени други аналози, но върви без проблем из калта. Жалко само, че не е паднал и разхода значително. Все пак има начини затова. И все пак за работа е страхотно. Но аналозите на това с такива кубатури и мощности, че и по-високи горят поне наполовина по-малко. Дори Мазда СХ-5 дава минимален 3 и нещо. А това за много хора има значение и в пари и в екология. И все пак е страхотен джипа. Красива машиинка и върви без проблеми.
  • Зоро краваря
    Отговор
    42 18:23  27.12.16
    Тая Нива няма да мине на нашият светофар... Ускорението и е цели 21 секунди, а свегофара се сменя на 20.... като виси половин час ще я избутат или ще я вдигне паяка. Иначе вади фасон. Бих си взел една за село там на баира няма светофари.
  • БАЙ ГАН4О
    Отговор
    43 18:26  27.12.16
    Ами то гроздето много кисело ба.Като не можете да си купите нова Нива ,кефете се на стари западни боклуци.Дори и премиера в оставка бат Бойко се осъзна и вече ще се вози на Нива,що го обиждате човека така?
  • Факта
    Отговор
    44 18:44  27.12.16

    До коментар #22 от "Косматия":

    22-ри, безспорно двигателите на повечето неруски фирми издържат по-дълъг пробег преди ремонт. Проблема не е фатален. Руските двигатели издържат на по-непретенциозно лашкане, визирам каране с гориво през няколко октана включително - кюфкат, но вървят. Също така, като му правиш на около 200-250 000 основен ремонт, според карането, ремонта му излиза под 700 лева основен, ако не се налага смяна на колянов вал, а главно лагери и дреболии. За тези пари не можеш си оправи двигателят на повечето други автомобили. Но да се радваме, че има ИЗБОР - това показва свободата на хората да си изберат каквото искат и могат. Затова разпнообразието е нещо полезно. Русските автомобили са част от него. И естественно е да си имат критикари и привърженници. повечето хора закупили нови коли ги лашкат до 150 000 и ги пуснат на автокъщи и морги, откъдето търговците ни ги мъкнат повечетос превъртени километражи и ни препродават. Реално ако караш тази Нива 150 000 км и я хвърлиш, ти си карал един високопроходим джип, без висок лукс, но практичен за калта. Естественно е, че има и Дъстър, Втора употреба разни. подбери си според твоите нужди! Това е нов джип, с не особенно икономичен двигател, но яко работно муле и с добри проходими качества. Купи си Пук, или Муссо или Паджеро като не ти харесва, но поддръжката е по-скъпа!

    Коментиран от #45

  • Факта
    Отговор
    45 18:55  27.12.16

    До коментар #44 от "Факта":

    Ето един любопитен факт, който не зная дали повечето електронномоделирани и управлявани ДВГ могат? Преди да ми се сдуха двигателят на Жигулката - гръмна поради пластмасови шлизи на масленна помпа - неоригинал, сменяна в сервиз, неподавала масло на двигателни части, двигателят е работел през годините на А71 до А98 Еко. С малки настройки на карбуратора и върви. Едва ли повечето други биха го сторили? Което показва, че и руските автомобили, въпреки по-високият разход и не особенно високият лукс-качество са нелош работен автомобил. за лимузините на политици не зная какви са? Говорим за обикновенна кола... Оказа се, че двигателят, на Жигулата може да смъкне разхода си с цели 2 литра на сто, ако се постави 5-6 степенна скоростна кутия и се пипнат някои настройки. Тогава минимално пада над 5 на сто и под 9 на сто при форсирано градско... Е, не е Сузуки Марути нито рекорд, но говорим за стар модел...

    Коментиран от #46

  • бати
    Отговор
    46 19:45  27.12.16

    До коментар #45 от "Факта":

    Всъщност ладите с 5 степенни ск. кутии и подобрена аеродинамика дават съвсем приличен разход. При използване на хубави масла и бензини издържат доста време и са достатъчно надеждни. Нивата си е кола за офроуд, съобразена с тежките руски условия, харчеше се много добре и в Европа, предполагам че все още е така, въпреки санкциите. Все пак основния пазар за нея е Русия, бившите й републики и някои "по-непретенциозни държави".
  • ооооооо
    Отговор
    47 19:47  27.12.16
    истинска Матрьошка..няма друга фирма по света толкова години да произвежда един морално и технически остарял автомобил.. това го могат само мурзилките. скоро ще има снимки, като ония в ЗиЛ.
  • високопроходим 2121
    Отговор
    48 20:15  27.12.16
    Пълен боклук са тия новите ВАЗ 2121 с климатик и евро 6. Нито климатика е климатик, блокажа изключва сам като се натовари. На 11 хиляди километра вече и съеденителят заминава. Половинате тампони вече ги няма първо тези на предния торсион, а после и задните. ЗАГРЯВА ЗА НИЩО НЕ СТАВА ПЪЛЕН БОКЛУК НЕ СИ КУПУВАИТЕ СПЕСТЕТЕ ПАРИ И ЯДОВЕ И СЕРВИЗНА БАЗА НЯМАТ В СТРАНАТА. САМО В ХАСКОВО ИМА КОМПЮТЪРНА ДИАГНОСТИКА ЗА ГАРАНЦИОННИТЕ.
  • Ники
    Отговор
    49 20:27  27.12.16
    Возило с ускорение до 100км 21секунди и максимална скорост 123км/ч няма място на асфалта в цивилизования свят от много години,но според мен е идеална за ловци,рибари,гъбари и пияни руснаци
  • Minielectro
    Отговор
    50 21:25  27.12.16
    Ако си малка държава,винаги има някой около тебе,който да ти каже къде си слаб.Ако обаче си голяма държава , и граничиш с морета,ледове или неандерталци с чалми това няма как да стане..... Продължавайте да живеете в 18-ти век....ДРУГАРИ.И вие техни ДРУГАРИ от България!
  • Гост
    Отговор
    51 21:36  27.12.16
    Нагледно е показано до какво води липсата на конкуренция и стремеж към развитие..... Местния пазар...Сигурно имат предвид тундрата и отдалечените райони...Там още са в 80-те години....
  • 1234
    Отговор
    52 21:40  27.12.16
    към №6.Тая нива не е направена за състезания по скоростно каране,а е за трудно проходими места където обикновените коли не могат да се движат успешно.Така,че първо се огледай за каква кола иде реч тогава си пиши глупостите.Гостенино наистина си гост на тая тема.
  • 1234
    Отговор
    53 21:51  27.12.16
    Към №51.Да не би в Аляска да са по напред от тундрата в Русия???Същите условия,същото развитие,даже са малко по зле,защото понякога елените им напускат Аляска и отиват в Канада и ги чакат пролетта да се завърнат да имат какво да ядат,така,че се позаинтересувай малко по вече и пиши тогава.Интересно ми е с какво друго освен с уазки ,ниви и шейни и виетнамки с какво друго можеш да се движиш при минус 40/50 градуса когато всичко замръзва.Там се движат САМО бензинови коли дизела замръзва.
  • Гнида
    Отговор
    54 23:43  27.12.16
    Ако беше кубче форумните лизачи щяха да прехвалят творението , но нали е лада . Какво от това , че е сравнима с всички нейни скъпи конкуренти ? Не е комфортна , няма скъпи материали , но минава откъдето искаш , евтина е здрава и не ти се свиди . Е това е ИСТИНСКИ джип !
  • бай Ангел
    Отговор
    55 00:25  28.12.16
    Карам Ауди 80 - 1989г. На газ и бензин. Резервоар бензин - 70литра, газ - 40 литра. Разход - извънградски - бензин 7.5, газ 8.5. С пълни резервоари - бензин 800 км + газ 400 = 1200 км. минимум при нормално /80-120 км/час каране/. С тази статия се опитвате да ми кажете, че някой иска да измисли топлата вода ??? Стига де. Смешно е.

    Коментиран от #57

  • onq s konq
    Отговор
    56 01:09  28.12.16
    Защо не са представени заводски данни за МПС-то колко харчи на 100?И за газ и за бензин,пък купувача ще си направи сметката колко км ще измине с едно зареждане.И още-защо не се споменава че тия 1000км/ако се вярва на инфото/ могат да се изминат САМО ПО ЕВРОПЕЙСКИ АСФАЛТ,но не и из разбитите руски пътища...ако изобщо ги има на места!
  • КЪТ ЧЕТЕШ ПРОУМЯВАЙ ЗА КО ПИШАТ ХОРТА
    Отговор
    57 05:53  28.12.16

    До коментар #55 от "бай Ангел":

    БАЧО ЯЗЪК ЧЕ СИ БАЧО .ТУКА СТАВА ВЪПРОС ЗА ЧЕТИРИ ПО ЧЕТИРИ С РАЗДАТКИ БЛОКАЖИ БЪРЗИ БАВНИ И Т.Н. НЕ ГОВОРЯТ ЗА ЛАГЕРНИ КОЛЧКИ КЪТ АУДИТО.
  • Бай Тошо
    Отговор
    58 11:35  28.12.16
    В сняг, кал и гориста местност добре си джиткат
  • бббббб
    Отговор
    59 12:06  28.12.16
    Дреме му на руснака за чуждото мнение.Произвежда Нивата за вътрешния пазар и за техните пътни условия,а не за ЕС.
  • Puti n
    Отговор
    60 12:49  28.12.16
    Нивата на Баба на село ускорява и харчи по-малко
  • Puti n
    Отговор
    61 12:50  28.12.16

    До коментар #7 от "релито е такова":

    Да, с екубууст двигатела сигурно за толкова ускорява. само дето форда и тегли и носи и е комфортен, а тая шляпавица трака и се троши като за 100 форда
  • JJIvanov
    Отговор
    62 14:34  28.12.16
    Засега единствените екологични автомобили са тези на газ вкл бутан пропан и метан .. Допустими за движение са само тези с Доказано безопасни класически фарове.. Всички с бели скенери вкл led ,lazerni i Xenonovi трябва да се блокират за движение..нанасят зверски жестоки непоправими увреждания на Земята .. активирали са вече милиарди аномални зони..
  • гост
    Отговор
    63 15:11  28.12.16
    https://www.lada.bg/bg/about-us.php Гледайте колко струва, какви са му заводските данни за разход и ускорение. Това е кола със здрава 4х4 система, алтернативите на 4х4 автомобил започват от 36х.лв нагоре, а Ладата струва 16х.лв. Да, те имат екстри, но както е казал народа нямаш екстри, нямаш проблеми. И моята кола е 4х4, но 10г струва колкото нова Лада и ако бях фермер и ми се налагаше да газя кал по нивите със сигурност щях да се насоча към просто и евтино като Нива или ГУ5, истински 4х4 с шаси и допотопна техника.
  • румен
    Отговор
    64 19:07  28.12.16
    имам нива от 10 години купих я 6 годишна сменил съм 1 път съединител никога не е отказала да запали карам я всяка събота и неделя минал съм 90000 км

  • стоян георгиев
    Отговор
    65 21:32  28.12.16
    като забози дискусията в авто то и се пускат еи такива смехории.ладата има такава цена щото е много зле и затова въпреки цената не се купува.четох ,четох и е смях.имала здраво 4 по 4 ри имала незнам кво си...аз имам лада купена чисто нова и ви казвам тва е пълен боклук,трошлив абсолютно неадекватен на асвалт или дълъг път и в никакъв случаи евтин .технологично е кола от ранните 90 и една 10 годишна тоиота е в пъти по-добър избор.
  • турбо
    Отговор
    66 22:32  28.12.16
    s://www.vbox7.com/play:f97a52926c /ttps://www.youtube.com/watch?v=Hd7w5-Ep1GQ след 10 минута
  • Сап
    Отговор
    67 00:16  30.12.16
    Поне ускорението е малко по добро от на магарцидес
  • обективен
    Отговор
    68 17:14  14.07.17

    До коментар #6 от "гост":

    Не забравяйте,че "Ханса"е двутактов...Тук "конете"нямат значение,за пъргавината на двигателят!!!

Напиши коментар:


Публикувай