Малкоизвестното тунинг ателие SchwabenFolia в кооперация с швейцарската фирма Dahler представиха специална версия на роудстъра Wiesmann MF5. Автомобилът получава и различно име - Black Bat, което в превод означава "Черен прилеп".
Външността на тунингования автомобил не се отличава много от донора Wiesmann MF5. Впечатление правят черният мат с който е боядисан автомобилът, ефектните черни лети джанти BBS с размер 20 цола и контрастиращите хромирани емблеми.
Салонът на Black Bat също е решен почти изцяло в черно, като голяма част от интериорните детайли са тапицирани с черна алкантара. Там ефектен акцент се явяват белите бутони, разположени в централната част на средната конзола.
Както вече стана ясно, по-интересното се крие под капака на автомобила. Вместо 4.4-литровия V-образен осмак с мощност 555 к.с., тунинг специалистите са монтирали атмосферен десетцилиндров мотор от старото M5 на BMW.
Не е тайна, че отявлените фенове на баварската марка са силно привързани към излезлия от употреба петлитров V10 и именно поради тази причина хората от SchwabenFolia и Dahler са решили да експериментират с него.
Този двигател пасва идеално на автомобилите Wiesmann. Ще припомним, че именно с него беше оборудван моделът MF5, който измина северната дъга на "Нюрбургринг" за 7.47 минути, като показа време аналогично на това на суперкара Ferrari F599 GTB Fiorano.
Специално за Black Bat обаче класическият атмосферен V10 мотор е форсиран допълнително. Основно е препрограмиран електронният блок на агрегата, изцяло нова е и изпускателната система. В резултат на тези промени мощността нараства от 507 до 600 к.с.
Това се отразява и на динамичните характеристики на автомобила. Ако стандартният Wiesmann с новия V-осмак ускорява от 0 до 100км/ч за 3.9 секунди, Black Bat изпълнява това упражнение с 0.4 секунди по-бързо. До 200 км/ч "Батмобилът" ускорява за 9.9 секунди.
Максималната скорост също е доста висока. Тя е 321 км/ч и поради тази причина се налага монтиране на по-мощна спирачна система. Новата е дело на Brembo и разполага с 380-милиметрови двойно вентилирани и дискове и шестбутални спирачни апарати.
За съжаление хората от SchwabenFolia и Dahler не съобщават колко струва превъплащението на Wiesmann MF5 в "батмобил", но това едва ли има значение за финансовосимпатичните любители на екзотики. Автомобилът ще бъде пуснат в много ограничен тираж и още от сега се смята за колекционерска ценност.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 520 zender
15:20 14.11.2011
2 Майро-HONDA
17:18 14.11.2011
3 330i
18:57 14.11.2011
4 330и
19:00 14.11.2011
5 Майро ЖДМ
Не сравнявай повече ГТР с М5 че ние се знаем ама другите ще ти се смеят
22:43 14.11.2011
6 ГТТ
01:06 15.11.2011
7 330и
14:02 15.11.2011
8 R6-tak
az pretpochitam M5 Gpower
brabus pasti da ydat pred Gpower
17:03 15.11.2011
9 520 zender
22:17 18.11.2011