Last news in Fakti

23 Ноември, 2011 14:29 17 573 16

Renault подготвя кола за 5 000 лева

  • renault-
  • bajaj-
  • tata-
  • nano

Renault започва разработка на свръхбюджетен автомобил, съобщава BBC. Информацията обаче все още не е потвърдена официално, макар че слухове и спекулации вече се завъртяха в интернет пространството.

 
Става дума за градска малолитражка, която се прави основно за пазарите от Третия свят, но не е изключена появата й в Европа. Идеята е новата бюджетна кола да стане пряк конкурент на Tata Nano, която в момента е най-евтиният автомобил в света.
 
Тази идея на Карлос Гон ще бъде осъществена благодарение и на индийската компания Bajaj, която през лятото на миналата година подписа договор с алианса Renault-Nissan за началото на съвместна разработка на съвършенно нов суперевтин модел.
 
Първоначално се твърдеше, че за дизайна, констуирането и производството ще отговаря Bajaj, но после стана ясно, че проектът ще се ръководи от Жерар Детурбе, шеф на т.нар. платформа А, която засяга точно тези бюджетни разработки.
 
От Renault обаче все още не коментират нищо по случая, но според експертите за да измести Tata Nano, новото бюджетно френско-индийско предложение трябва да е по-евтино. В интернет усилено се въртят слухове за цена на автомобила от 2 500 евро.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 nqmam

    0 0 Отговор
    5 bona nova
  • 2 Пешивар

    0 0 Отговор
    Рено, чак пък да е Рено
    Това ще е индийска кола, явно насочена към индийския пазар където ТАТА мачкат конкуренцията.
  • 3 Съдран Джобев

    1 0 Отговор
    Ако продължават така един ден ще се чудим нови маратонки ли да си купим или нова кола за същите пари
  • 4 rado

    2 0 Отговор
    Да и познайте ако се блъсните с 50 в някой пред вас - дали ще сте живи. За толкова пари вътре ще е някоя долнопробна пластмаса, която ще се пука и от температурни разлики
  • 5 минаващ от тук

    0 2 Отговор
    Е,за толкова пари какво искаш?Все пак става въпрос за градски автомобил....не че няма да има хора , дето ще ходят на почивки с него,но какво от това?Пък и както казва Форд,когато го запитали коя е най- хубавата кола,отговора е -новата....Да не би една 30 годишна бричка,КАКВАТО И МАРКА да е е по за предпочитане от това????????.............
  • 6 оцеола

    1 0 Отговор
    Амчи ,че то коня е по-скъп...
  • 7 Опел Фен

    1 0 Отговор
    Давате ли си сметка това за 5 бонa какъв голям боклук ще е ???
  • 8 rally fan

    0 0 Отговор
    Идеята на тази кола е да е 2-ра (3-та) кола в семейството и да се ползва основно за градско шофиране ,защото при нейния малък двигател и малко тегло , разхода също ще е минимален. Така са по-малко вредните емисии в големите градове и местата за паркиране стават повече с тези минимални размери . За скоростта - в повечето населени места е ограничена ДО 50 км/ч както знаете ......, така , че и при евентуален удар с тази скорост , пораженията ще са минимални .
  • 9 bateto

    0 0 Отговор
    абе хора индийците цървули нямат та кола ще ти направят . да си гледат свещените крави и буда.
  • 10 !!!

    0 1 Отговор
    що пък трябва да е боклук някой замислял ли се какво на бмв или мерцедес му струва 100, 000 евра всичко е спекулация комплексарите да изкачат от джобовете съшите пласмаси и ама изкелеферчени по дръг начин и емблема
    че не става за дълго не става ама това е реалната себестойност и надругите с 2-4000 горница айде!
    като не слагам кожени салони
  • 11 Манол Капитанов

    0 0 Отговор
    Проблема ще дойде когато хората започнат наистина да консумират тази кола. Скапе се нещо - сменяш колата. Дали ще се рециклира - едвали. Ще има нови сметища от автобоклук в затънтени африкански държави, както ги има и в момента,но за електронните отпадъци... Консумацията толкова одавана е на пиедестал...
  • 12 tedavenger

    0 0 Отговор
    Само лаишки коментари. Автомобилите се правят по определени стандарти. Автомобилът е малък. По-малко части и по евтини материали. Това е.
    Веднага бих я купил да я ползвам в града.
  • 13 jadaia

    0 0 Отговор
    хахаха че тва кола ли е ?
  • 14 Teo

    0 0 Отговор
    @tedavenger
    Напълно подкрепям казаното от теб ;) Повечето хора не разбират нищо от автомобилни тенденции, класи и т.н. и се изказват супер неподготвени и много малко от тях могат да оценят всъщност какви предимства би имала тази кола в големите градове като София, Варна и т.н.
  • 15 Стоян Кънчев

    0 0 Отговор
    Колата наистина никак не е лоша,но ако наистина е предназначена за големияград(евент. и близките околоградски селища),най добре би било ако е бензиново/електрически хибрид,или чист електро-мобил.Но защо пък с десен фолан?
  • 16 Тео

    0 0 Отговор
    Предполагам щом е предназначена за големия град - да можеш да паркираш отдясно на улицата примерно където е обозначено и да слезеш директно към тротоара, а и малката й ширина предполага че няма да е затруднение за шофьора дясната дирекция. А иначе не е хибрид или чиста електричарка защото тази технология е скъпа, а целта е възможно най-евтин автомобил в завършен вид