Last news in Fakti

7 Май, 2017 07:15 19 375 28

Когато диностендът не може да смогне

Когато диностендът не може да смогне - 1

Борбите за най-бърз Nissan GT-R на планетата изобщо не са свършили. Ekanoo Racing и AMS Performane може да са най-известните, но още много са се впуснали в надпреварата и едни от тях са Extreeme Turbo Systems. За автомобилът им от много време се говореше, че ще подмине извънземната граница от 3000 конски сили и сега той наистина го прави. Резултатът постигнат в последния динотест е малко на 2700 конски сили измерени на колелата, а към тях можем да прибавим и загубите по трансмисията, които при задвижване на двата моста са около 20% и постижението е факт. Очакваме обаче, как ще се представи този потресаващ автомобил, който прехвърля капацитета на диностенда на пистата и класическите 402 метра.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Браво

    24 11 Отговор
    Годзила,няма стигане!
  • 2 бай Иван

    29 7 Отговор
    Айде де, кога ще видим някой немски кошник да вади 2700 коня при това на колелата(~3000 на колянов вал)?



    П. С:Ако на някой му е много интересно къде са руснаците в цялата картинка да потърси "russian drag cars" и ще ви излезе един линк към stavtech( http://www.stavtech.co.uk/home/russian-drag-cars-theyre-fucking-mental-part-three ) . Та там има снимки и описания на 9-10 секундни коли с 1.5 16V от приора. (10 сек. само с бутала от нива(биелите и коляновия вал са стандартни иначе има други подобрения.))
    Естествено и с японски двигатели се занимават.
  • 3 японски кошник

    14 8 Отговор
    нали знаеш, че този ГТР няма нищо общо с твоя умрял ръждясал сивик 1.4 от 95та. Просто ГТР дава голям потенциал за модифициране спрямо цената си :)

    Коментиран от #5

  • 4 Опа

    16 5 Отговор
    Голяма работа е GTR.
    От 1969 до сега вече 48 години GTR твори спортна история.

    Коментиран от #9

  • 5 Civic

    3 11 Отговор

    До коментар #3 от "японски кошник":

    Ей тука гледай дали сивик с 1.6 няма потенциал. И то това е SOHC мотора... 700к.с на колелата.
    https://www.youtube.com/watch?v=NAl180zN3Z0
  • 6 Ловеца на поршета

    10 28 Отговор
    За какво ли се мъчат да и вдигат конете на тази изтърбушена щайга като никой нормален човек не се интересува от Нисан! На това клипче могат да се кефят само нашенските Църо и Пъро, които са виждали кола само на компа докато играят игри!

    Коментиран от #8, #11

  • 7 онзи

    10 1 Отговор
    Къде го " оня с коня " че липсва нещо и е скучно
  • 8 бай Иван

    16 4 Отговор

    До коментар #6 от "Ловеца на поршета":

    Много моля кварталните майстори да не се обаждат.
    Когато направите със собствените си ръце нещо подобно, тогава вече можете да давате компетентни мнения.

    Коментиран от #13

  • 9 Wishmaster

    1 13 Отговор

    До коментар #4 от "Опа":

    Нисан и спортна история:)
    Ти сигурно се майтапиш???
    Посочи ми една титла и ще се съглася с теб.

    Коментиран от #10, #12, #18, #19

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Японеца

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ловеца на поршета":

    Пич, ловец си ти на хранителни отпадъци в моноблока у вас!
    Нищо няма друго да уловиш, а акъла ти като на петокласник!
  • 12 Корса

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "Wishmaster":

    ЩЕ ТРЯБВА ДОСТА ДА ПОЧЕТЕШ, неука момченце.
    Дрифта също е измислен от японци, а за такива като теб с немски имена и огромен умствен капацитет всичко е ясно, започва и свършва с гоуф или бенве!
  • 13 Ловеца на поршета

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "бай Иван":

    Бай Иване днес ми се виждаш нещо попревъзбуден!

    Коментиран от #15

  • 14 onq s konq

    3 13 Отговор
    Годзила модзила моита дизеларка ще му скърше гръкляна
  • 15 бай Иван

    4 3 Отговор

    До коментар #13 от "Ловеца на поршета":

    Що?
    Просто ми е приятно да виждам как великите немски кочини ги късат много яко по всичко японците.



    п.с: кеф е турска дума

    Коментиран от #28

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Nema smisal

    1 3 Отговор
    Тва не ми го хвалете 1.6 700 кс 1.6 е умрял кон няма никакъв въртящ момент
  • 18 Опа

    2 0 Отговор

    До коментар #9 от "Wishmaster":

    Божееее смях.
    Както има DTM така има и JTCC (Японски пистов шампионат)
    R32 има 29 победи в 29 съзтезания.
    Рекордьор на Нурбургринг за заводски автомобили.

    http://www.snaplap.net/legend-car-spotlight-nissan-skyline-gt-rs/

    Коментиран от #20

  • 19 Опа

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Wishmaster":

    Ето ти и малко видео
    https://www.youtube.com/watch?v=262Rak0TBq4

    И дали пък Нисан не прави спортни автомобили.
    Skyline серията / GTR KPGC10, KPGC110, R30, R31, R32, R33, R34, R35
    S серията / S10, S11, S12, S13, S14, S15 sylvia Nismo 270R
    Z серията / 240Z, 260Z, 280Z, 350Z, 370Z
    ZX серията / 280ZX, 300ZX
    По-малките модели:
    Micra Superturbo,
    Datsun 510,
    Datsun fairlady,
    Nissan Pulsar GTI-R

    И вероятно изпускам и други. 90% от тия нисани са участавали в различни състезания. Datsun 510 побеждава Алфа Ромео в Американския шампионат с огромна опозиция. За невежи ще кажа че тогава тази Алфа е най-бързата в шампионата пред БМВ 2002 и Мерцедес. 240z участва в Baja 1000 и т.н. 240S участва в Световния рали шампионат както и в група Б.
  • 20 Wishmaster

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Опа":

    Единият ми говори за драг, другият за JTCC. Е да ама там се състезава с Форд и Тойота!!! Освен това ако Спайдъра и Хуракана не са заводски автомобили то какво са?
    Нямам нищо против японците , аз самият карам кореец но другите японци имат много по-славна история от Нисан а вие ги подценявате за сметка на 1800кг нисък СУВ.
  • 21 Авто-Фактор

    6 0 Отговор
    До Wishmaster,
    Приятел 100% съм сигурен, че си чувал понятието Godzilla и го използваш,няма да е зле да напишеш в чичко Google "Що е Нисан Годзила?" или ако си на "ти" с чуждите езици да напишеш "The History behind Nissan R32 Godzilla" и да разбереш за множеството му успешни участия! :)

    Коментиран от #22

  • 22 Wishmaster

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Авто-Фактор":

    Да предположим че не мога да чета нито на Български нито на Английски. Ти първо ми кажи една титла на ГТР която е най-важната и най-съществената?!?!

    После за всяка една от теб посочена аз ще ти кажа по две за Тойота, Хонда, Субару, Митцубиши.

    Не забравяй, историята не се пише от журналистите а от титлите!!!!!
  • 23 VAG

    0 5 Отговор
    Тези безмислици зако ги правят ,кой купува Нисан ?!!...добре ,че беше Рено да ги спаси от фалит .... а двигател от 3000 кс могат да направят и ТАТА .

    Коментиран от #24

  • 24 бай Иван

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "VAG":

    Тези които не са тъпи да робуват на марка, известна тук главно заради дефицита й през комунизма.
    Ми като могат що не направят?
    При това от 3.8 V6 двигател.
    Да ги видим твойте прехвалени немци какво могат?

    Коментиран от #27

  • 25 Benz

    0 3 Отговор
    Da go pusnat s noviq Mercedes
  • 26 111

    0 6 Отговор
    На мой приятел баща му си купи гтр от магазина,и не можа да навърти 100 000 км. Производителя казва,несполучлива зглобка.
  • 27 hellmaker

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "бай Иван":

    Германците,когато са се доказвали в автомобилните постижения,японците тепърва са развивали следвоенната икономика.. Явно не си наясно с историята на немското автомобилостроене...
  • 28 hellmaker

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "бай Иван":

    Кое по-точно късат японците на германците??