Отговора на този въпрос са се заели да установят от YouTube канала Drive Tribe. За да научи колко точно конски сили развиват Audi TT RS, BMW M2 и Porsche 718 Cayman S, водещата Вики Парът откарва трите бегачки в базата на едно от най-известните британски тунинг ателиета Litchfield. Там са измерени както мощността, така и разпределението на теглото между двете оси. Оказва се, че един от производителите разпространява откровено неверни данни и това надали се дължи на случайно недоразумение.
Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 112
15:06 22.05.2017
2 Бай Оня
15:15 22.05.2017
3 123
Коментиран от #33
15:22 22.05.2017
4 някой
15:26 22.05.2017
5 Morgoth
15:26 22.05.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Корковата тапа
16:12 22.05.2017
8 гост
16:24 22.05.2017
9 Кольо Камиона
Коментиран от #13
16:26 22.05.2017
10 гост
Коментиран от #11
16:32 22.05.2017
11 до гост
До коментар #10 от "гост":
Ти наистина ли си толкова тъп че не знаеш че и Порше е чат от VAG ?Коментиран от #15
16:45 22.05.2017
12 Трът
16:46 22.05.2017
13 гостенче
До коментар #9 от "Кольо Камиона":
Коле,ти бате като типично нашенско чадо считаш за лъжа само ако са те ударили в грамажа надолу. Но ако са ти дали повече значи не те лъжат.
А я сега се замисли ако беше шеф на някоя конкурентна компания и твоя автомобил се бори с аутито какво щеше да излезе ? Еднакви клила, еднакви коне, един калибър, а се оказва че Аудито на 400м. лети с 15 метра преднина.....
И ти започваш да се блъскаш в главата как нещо не е наред, започват проверки по всички възли на колата, от вентилите на гумите до скоростната кутия и мотора. И всички започват да си викат " Абе Аудито си е изпипано, механизмите му са така синхронизирани, че резултатите спрямо другите са потресаващи".
А то какво било??? Форсирали мотора още 5% (Нещо което всеки може да постигне) и видиш ли ти страшно е...!
Същото е и килограмите... "тия братче как са оптимизирали всичко направо нее истина" а то какво.....??? 70 кила нагоре..... МНОГО СА!! 5%!!!
Так че не гледай само че кочината ще върви повече отколкото пише....!
Коментиран от #27, #29, #32
16:56 22.05.2017
14 Vasik Atanasova
17:13 22.05.2017
15 гост
До коментар #11 от "до гост":
Порше може и да е част от групата, но като се има предвид, че преди 10г. Порше бяха собственици на ФВ, то картинката е доста по-различна. Порше разработва спортните си коли отделно от ФВ, Ауди, Сеат или Шкода, които от своя страна са конфекция с различна марка и цена. Ауди е най-доброто от ВАГ (за теб пояснявам, изключвайки Порше), но и Ауди няма общо със спортните коли на Порше (пак пояснявам, че СУВ моделите може да делят общи платформи и части, но спортните модели са напълно самостоятелни като двигател, шаси, конфигурация и дори вътрешно обзавеждане).17:20 22.05.2017
16 Име като гост
17:25 22.05.2017
17 Алфа Ромео
19:37 22.05.2017
18 Тъпаци
Коментиран от #28
20:33 22.05.2017
19 Shmeker
21:03 22.05.2017
20 Бай Иван
Коментиран от #21
22:00 22.05.2017
21 ФРАНСЕТО
До коментар #20 от "Бай Иван":
По добри от френските няма !Коментиран от #22
22:03 22.05.2017
22 Бай Иван
До коментар #21 от "ФРАНСЕТО":
Оди се Пери некъдеКоментиран от #24
22:12 22.05.2017
23 Алфа Ромео
Коментиран от #25
22:43 22.05.2017
24 бай Иван
До коментар #22 от "Бай Иван":
Вярно че не пиша под това име вече, ама това не значи че е свободно...22:53 22.05.2017
25 Shmeker
До коментар #23 от "Алфа Ромео":
Фиатовете са най-добрите23:06 22.05.2017
26 onq s konq
23:19 22.05.2017
27 Кольо Камиона
До коментар #13 от "гостенче":
Тъй като говориш за "нашенско чедо", най-нашенския страх е да не настинеш и да не се минеш. Ако отидеш на пазара и кантара покаже че ряпата която си си избрал струва пет и шейсе, но продавача ти вземе само пет кинта, кво правиме тогава? И ти започваш да си блъскаш главата как нещо не е наред, и се почват едни проверки по всички възли на ряпата, от дръжката до корените, а ние си викаме, брех, много изпипана тая ряпа... С други думи, аз като нашенско чедо си казвам: ако колата е с 10% по мощна отколкото е по каталог и цената е същата, дайте я насам, а на чуждите чеда нека живота им минава в страх да не вземат да настинат, пардон, да не се минат.23:21 22.05.2017
28 Георги
До коментар #18 от "Тъпаци":
Че то това е много по-важно. Иначе накрая ще се оправдаваме, че ферарито е с изпушил съединител и затова ония трабант ни е задминал23:29 22.05.2017
29 Random
До коментар #13 от "гостенче":
Много се вживяваш/филмираш23:42 22.05.2017
30 GPlllllll
Типичен пример за занижаване на мощността е E63 amg 5.5 битурбо, който по официални данни "прави" 575к.с. на маховик. След измерване на дино се оказва, че мощността е над 590к.с. на колела, което прави с около 20% процента повече на маховик, имайки предвид трансмисионните загуби.
07:58 23.05.2017
31 Андре
08:54 23.05.2017
32 загрижен
До коментар #13 от "гостенче":
Гошко, Коя е тая фирма производител дето се поне, пъти и чуди как така конкурента е по-добър без причина?Дано се занимаваш със земеделие, туризъм или нещо такова!
Иначе си за обжалване...
01:27 24.05.2017
33 гощо
До коментар #3 от "123":
Точно ВАГ не се чупят! Явно само си лалаш тука без да имаш преки наблюдения! Не се изказвай неподготвен!07:48 24.05.2017
34 Измамници
07:50 24.05.2017
35 Spec b
20:30 24.05.2017