Новата ера за този английски производител е зашеметяваща, като всичко започна преди шест години с пускането на модела MP4-12C. От тогава насам се радваме на 650S, 675LT, P1, малкия дявол 570S, най-новото попълнение 720S и всичките произходни лимитирани версии.
От началото на тази нова ера, един от старши дизайнерите е Роб Мелвил. През първите две години Мелвил седи на тази позиция, но следващите пет преминава на по-ръководна - като главен дизайнер. Сега обаче, той ще може да взима решенията, кой от проектите ще стига до поточната линия, защото вече е директор в това подразделение. Това естествено ще означава повече решения и по-малко проектиране.
Мелвил споделя за повишението си, че помни как през 2009-та влиза в компанията и сега чувства същата тази радост от повишението си. Според него McLaren са сформирали чудесен екип, в който са интегрирали дизайнерска философия, която поддържа страстта в разработването на автомобили.
Той ще замени Франк Стивънсън, който преди това е работил в Jaguar Land Rover, където от ръцете му излиза супер успешния Range Rover Evoque. Последното им творение 720S не бе прието особено добре от света и навярно това може да е довело до решението са свалянето му от поста.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Като гост
17:36 01.06.2017
2 гамена
18:29 01.06.2017
3 ккк
Комерсиализацията се каза тежката дума !
/класически случай на това, когато някой хора копират/имитират други модели, сякаш си мислят, че с това ще ги "догонят" и с това ще направят своите модели "по-успешни" и "по-продаваеми".....? Дори копират тези другите, които са още в концептуален етап. Хммм /
Според мен трябваше да заложат на своите по-стари, но индивидуално-уникални дизайнерски решения/попадения и да ги разширят/увеличат/развият, вкл. височината на предлагания салон до 4 местен- практически пригоден за всекидневието автомобил.
Така ЧАРА, щеше да се запази и носталгично да се развие/прелее в новите решения, а сега просто го отмиха. Жалко!
19:32 01.06.2017
4 ккк
20:04 01.06.2017