Last news in Fakti

1 Юни, 2017 07:15 3 211 4

McLaren с нов дизайнер

McLaren с нов дизайнер - 1

Новата ера за този английски производител е зашеметяваща, като всичко започна преди шест години с пускането на модела MP4-12C. От тогава насам се радваме на 650S, 675LT, P1, малкия дявол 570S, най-новото попълнение 720S и всичките произходни лимитирани версии.

От началото на тази нова ера, един от старши дизайнерите е Роб Мелвил. През първите две години Мелвил седи на тази позиция, но следващите пет преминава на по-ръководна - като главен дизайнер. Сега обаче, той ще може да взима решенията, кой от проектите ще стига до поточната линия, защото вече е директор в това подразделение. Това естествено ще означава повече решения и по-малко проектиране.

Мелвил споделя за повишението си, че помни как през 2009-та влиза в компанията и сега чувства същата тази радост от повишението си. Според него McLaren са сформирали чудесен екип, в който са интегрирали дизайнерска философия, която поддържа страстта в разработването на автомобили.

Той ще замени Франк Стивънсън, който преди това е работил в Jaguar Land Rover, където от ръцете му излиза супер успешния Range Rover Evoque. Последното им творение 720S не бе прието особено добре от света и навярно това може да е довело до решението са свалянето му от поста.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Като гост

    0 0 Отговор
    Закъсняхте месец и половина за тази статия!
  • 2 гамена

    0 0 Отговор
    Трагедията на McLaren се казва F1 (шампионата) със скапаният Хондов двигател, показаха го и в Indi 500. Какви са, щом не могат да изкарат собствен мотор, за което винаги съм се чудел, цял живот все чужди ползват (F1)
  • 3 ккк

    0 0 Отговор
    Характерната дизайнерска осанка вече е няма/ от предишните модели/, уникалният от миналото светлинен отпечатък се търси и тук, но и това безвъзвратно е променено вече. Толкоз!

    Комерсиализацията се каза тежката дума !

    /класически случай на това, когато някой хора копират/имитират други модели, сякаш си мислят, че с това ще ги "догонят" и с това ще направят своите модели "по-успешни" и "по-продаваеми".....? Дори копират тези другите, които са още в концептуален етап. Хммм /

    Според мен трябваше да заложат на своите по-стари, но индивидуално-уникални дизайнерски решения/попадения и да ги разширят/увеличат/развият, вкл. височината на предлагания салон до 4 местен- практически пригоден за всекидневието автомобил.

    Така ЧАРА, щеше да се запази и носталгично да се развие/прелее в новите решения, а сега просто го отмиха. Жалко!
  • 4 ккк

    0 0 Отговор
    За който не следи отблизо темата с моделите на McLaren имам в предвид /писаното по-горе/ McLaren 675LT, и особено показателният McLaren P1.Особенно него!