Last news in Fakti

7 Юли, 2017 05:30 6 389 23

Всички нови коли Volvo - на ток

  • volvo-
  • електромобили
Всички нови коли Volvo - на ток - 1

Volvo Cars официално обяви, че поетапно ще оборудва всичките си модели с електродвигатели. Електрификацията на колите Volvo ще започне през 2019 година. Това решение, на практика, е една от най-значимите крачки, що се отнася до масовите автомобилни производители.

Електрификацията ще залегне в основата на бъдещия бизнес на Volvo Cars. В периода 2019 - 2021 година компанията ще пусне пет нови електромобила, като три от тях ще са с марката Volvo, а останалите два - с Polestar.

Гамата ще бъде допълнена от бензинови и дизелови хибридни модели, както и от т.нар. "меки" 48-волтови plug-in хибриди. Идеята е компанията да предлага най-широкият асортимент от електрифицирани автомобили в света.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВСИЧКО НА ТОК ВСИЧКО

    25 5 Отговор
    ДА ИДВАТ ДА ИДВАТ ПО СКОРО
    Малко да УМИРАТ Скапаните араби с техният петрол да мрът като мухи

    Коментиран от #15, #19

  • 2 Max

    22 6 Отговор
    Като не са арабите с петрола, ще са някои други с батериите. Не знам що се прехласвате по тия електрички като още никой не знае колко ще струват батериите , и колко скъп ще стане тока. Не се радвайте на нов началник и малко прасе, че не знаете ква свиня ще стане. И за електричките е така.
  • 3 гощо

    11 10 Отговор
    Електрическите имат някой предимства в подръжката и то когато са готови! Няма малса,филтри,ремъци,ролки! Скоростите ще са елементарни,няма въртящ момент,спирачната система ще е по простовата! Вякакви такива неща! По леки ща са самите коли!

    Коментиран от #4, #5, #7, #12

  • 4 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    ....и нов комплект батерии за 15 х. еврака на всеки 200 х.км.
  • 5 Иван Радев

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    муахахахах… това беше изказването на деня
  • 6 Грую

    8 7 Отговор
    Зареждането на батерии с електричество, произведено от изгарянето на фосилни горива не помага. Само докарва още по-големи загуби от пренос и трансформация от топлинна в електрическа и след това загуби при пренос, загуби от съпротивлението при зареждане и чак тогава получаваш механична енергия. Някой сметнал ли е колко са тези загуби по веригата от това да изкопаеш въглищата до това да задвижиш електродвигател на електромобил. Поне според мен това е едно скъпо начинание, което не помага на природата по никакъв начин поне докато в електрическата мрежа не текне зелена възобновяема електроенергия.
  • 7 тоа па

    11 4 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Публикувано във факти.бг: Няма малса,филтри,ремъци,ролки! Скоростите ще са елементарни,няма въртящ момент,спирачната система ще е по простовата

    Очевидно нищо не разбираш от автомобили , за това по-добре си трай , вместо да се излагаш . Има си и масла и филтри . Спирачните системи са същите . А ако няма въртящ момент , няма да тръгне въобще :)
  • 8 Господаря на Вселената

    4 3 Отговор
    Max e супер незапозното. Всичко което написа показва колко нашето момче живее в гората. Даже не си заслужава да му обяснявам къде греши и защо. Просто за всички да си знаят че това с ел автомобилите и слънчевите панели безвъзвратно променя света и няма връщане назад.

    Коментиран от #14

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Himler

    3 1 Отговор

    До коментар #3 от "гощо":

    Ти затова ли говориш или за колело онова дето се върти с педали то няма масла филтри и въртящ момент или може би на село всичките имат електрически коли и оттам си навътре в нещата сигурно с електрическа кола се пренасяш фуражи малките прасета
  • 13 123

    9 2 Отговор
    Ей за това ще оцелее/просперира България. След 10 години, когато автомобилите в цял свят ще са на ток, у нас още най-популярните модели ще са Мерц 124ка и БМВ 318.
    И тогава като избухне термоядрената война, само ние ще можем спокойно да се придвижваме по фронта с аналоговите си автомобили. Е - 10 - те собственика на ел. автомобили в София, ще трябва да ходят пеша, ама няма страшно столична община развива велоалеите в града.
  • 14 Гост

    5 6 Отговор

    До коментар #8 от "Господаря на Вселената":

    Слънчевите панели ли са променили света? Май ти живееш в гората и вярваш на лъжи?!
    Вземи се образовай малко, преди да пишеш тъпотии - слънчевите батерии могат да работят през 20-25% от годината. Само тогава ли ще караш колата си, пред деня и в слънчево време?
    Аман от глупави хора!
  • 15 КЕШ

    8 1 Отговор

    До коментар #1 от "ВСИЧКО НА ТОК ВСИЧКО":

    Не бързай да се радваш, ами вземи прочети малко информация, и то точно от шведски учени и инженери. Оказва се че колите на ток не са никак толкова "ОК". Първо за да се нопроват батериите се използват вредни вещества/изредени са в статията/ и забележете!!! ОТДЕЛЯТ В АТМОСФЕРАТА 25 ТОНА ВРЕДНИ ЕМИСИИ!
    Второ: Относително бавно зареждане.
    Трето: Малък пробег. Четвърто: Висока цена на батерията. Пето: Специални депа за рециклиране на негодните батерии.
    Така че все още никак не е рентабилно пък и опасно за околната среда са електромобилите. И ако се замислиш повече, ще разбереш че това е "зарибяване"пък после ще гризем дървото.
    Преди доста години един учен беше изобретил двигател задвижван с........вода!! При това не става въпрос за лабораторен тест а в реална кола. Знаеш ли какво се случи с него? Запушиха му устата с много пари и след това изчезна безследно. Е, как мислиш, дали ще се случи и с електроавтомобилите? Не разбира се.По важното е кой има интереси от производството на тези електрокари.
  • 16 Гущери

    2 3 Отговор
    Келеш тия ги разправяй на м...лите в селото си. От всичко може да се изведе енергия дори имаше и японци които го правеха от изпражнения!!!

    Въпроса е накрая като сложиш чертата гущерите дали позеленяват или си на червено.
  • 17 Има начин

    3 3 Отговор
    Забравяте една малка подробност. Електричеството е стока, а когато една стока се търси, предлагането не закъснява.

    За разлика от бензина, електричество може да произведе всеки.
    В сравнение с цената на електромобила, изграждането на фотоволтаична мощност за неговото захранване е нищожна.

    1kWp фотоволтаици струва 1000$, заема 6 кв.м. и осигурява годишен добив 1320kWh , което се равнява на пробег от 6000км. Ако няма къде да сложите фотоволтаиците, със сигурност някой ще намери къде и ще ви продаде тока.

    Този ток, даже не е нужно да пътува по мрежата. Може директно да захранва автомобилът спрян под фотоволтаиците на сянка, А когато не зарежда автомобили, да захрани най-близката сграда.

    Същата тази енергия може да бъде използвана и за направата на батерията, за да няма вредни емисии при производството.

    Фотоволтаиците работят през цялата година, стига да пече слънце.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Има начин":

    И тъй като очевидно си търговец на слънчеви батерии, но те мързи да пишеш, виждам че си копирал мнението си от съседната тема.
    Ами и аз така ще направя:

    Публикувано във факти.бг: И как го изчисли ако не е тайна? Колко часа има слънце през годината в България? При максимални през годината 2000 часа слънцегреене за България, колко процента са от 8760 часа (една година)?
    Или смятате хората за малоумни и гледате да си продавате с лъжи слънчевите си батерии?
    Или пък ще зареждам колата си само като има слънце?
    Или може би ще си събирам в чували енергията, когато не съм си в къщи а има слънце, а?
    Аман от лъжи!!!

    Коментиран от #20

  • 19 Kiro yaponeca

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "ВСИЧКО НА ТОК ВСИЧКО":

    Nali vsichko se pravi ot petrola kak shte mrut te vinagi shte sa bogati dokato ne gi istrebim
  • 20 Има начин

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Отговорих ти в другата тема. Не продавам фотоволтаици, но това са фактите. Единственото в който има малка уловка, е цената. Това е цена за един мегават мощност. За по малки мощности се оскъпява 20-ина процента. От друга страна обаче, на две-три години цените падат с 20-тина процента, така че за времето когато в България електромобилите станат повече и има нужда от енергия, цената за инсталация на един киловат ПИК мощност ще е доста под 1000 долара.

    Моля те ако имаш някакви други различни данни за цифрите които съм споменал, публикувай ги тук. Смятам че всичко което съм написал е технически коректно.

    Коментиран от #21

  • 21 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Има начин":

    Отговорих и в другата тема, но и тук ще ти кажа, че сметките не са реални.
    Пропускаш малкото време за зареждане заради малкото слънцегреене и цената на акумулаторите в една такава система. Изобщо не е рентабилна и екологична.
  • 22 Варна

    1 0 Отговор
    Гледам, че се вихри някакъв ожесточен спор, кой знае повече...
    - Така или иначе скъпи приятели, колите вървят към новото си развитие, което бе спряно на няколко пъти още от времето на Тесла.
    Факт е обаче, че с нарастването на потреблението на ел. енергия ще има и увеличение на цените на електричеството. Тоест държавният апарат и корпорациите пак ще ни "наместят", под една или друга форма
  • 23 Има начин

    1 0 Отговор
    Пропускаш факта, че електроенергията за зареждане, а защо не и за дома, може да си я произвежда всеки. Не всички живеят в панелки, така че могат да си сложат няколко фотоволтаика на покрива. Не са дефицитни. Засега е малко безсмислено да се акумулира произведената енергия, но ако токът поскъпне, ще има смисъл.