24 964 83

Софийска патрулка със 170 км/ч! Защо?

Радослав Славчев

Потребител на mobile.bg ни изпрати едно видео, в което се вижда как кола на полицията се движи по околовръстното шосе на София със скорост от 170 км/ч, при положение, че максимално разрешената скорост в този участък от пътя е 80 км/ч.

Важно уточнение е, че патрулката е без включена специална сигнализация, което по закон не дава право на водача в нея да превишава максимално разрешената скорост, както и да нарушава правилата, определени от ЗДП. Въпросът тук е: Защо?

Такъв ли пример трябва да дават родните полицаи и има ли кой да вземе мерки срещу техните своеволия на пътя, защото е добре известно, че това от клипа съвсем не е единствено.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Красо Зелето
    Отговор
    1 13:15  23.01.18
    Пълни глупости. Настига патрулката със скорост 170км/ч и тъкмо я настига и пада на 130км/ч. Някои хора си нямат работа и създават само предпоставки за Птп. Не казвам, че Полицията знаят да карат, но в случая няма нищо общо едното с другото.

    Коментиран от #51

  • Ушев
    Отговор
    2 13:17  23.01.18
    Този дето праща клипа ако не е анонимен си е за репорт към КАТ също ....

    Коментиран от #36

  • попа
    Отговор
    3 13:20  23.01.18
    Еййй много педалчета бе И как разбра че кара с 170 или той е минал на 200 :):):)
  • Оня
    Отговор
    4 13:20  23.01.18
    Ми щот са под пагон, за тех сичко може

  • Патрулка
    Отговор
    5 13:27  23.01.18
    Тя тая патрулка даже и не ми се вярва да вдигне 170
  • Гост
    Отговор
    6 13:32  23.01.18
    Този, който снима е в нарушение. Самият той се движи със скорост, много над 80км/ч и вероятно използва мобилно устройство без устройство, позволяващо използването му без ръце. Как може медии, претендиращи за сериозни, да дават гласност на такива "репортерски" мераци на нарушители?
  • Morgoth
    Отговор
    7 13:36  23.01.18
    Патрулката се движи със 120-130, което пътя като настилка, натоварване и видимост позволява. Може би освен въпроса защо полицаите нарушават закона е добре да си зададем и въпроса защо ограничението е такова след като пътя позволява то да е по-ларш - 120 например.
  • На баба ти хвърчилото
    Отговор
    8 13:40  23.01.18
    А тоя дето снима с колко кара и какво му дава правото да нарушава закона, карайки с превишена скорост и използвайки мобилния си телефон... !!!!

    Коментиран от #10

  • Христов
    Отговор
    9 13:43  23.01.18
    Шофьора снимал с телефона кара със 170 - показва го и се вижда добре. Настига патрулката и скоростта му се изравнява с тази на патрулката - 135 км. Вижда се много добре на 0.29 секунда. След това спира снимането. Защо давате гласност на подобни манипулации? Дано полицията се самосезира за това
  • Оня
    Отговор
    10 13:50  23.01.18

    До коментар #8 от "На баба ти хвърчилото":

    Да ама нали се сещаш че полицаите са тия дет дават пример, не гражданите, полицаите кат не са за пример, ние ли обикновените граждани ???!!?
  • Жико
    Отговор
    11 13:52  23.01.18
    Вие да не мислите че полицаите са и монахини.Особено ако колата е чужда.
  • Кавал
    Отговор
    12 13:55  23.01.18
    Няма нищо чудно,нали и те са българи.Всичката ни е такава.
  • 13 13:57  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Оня
    Отговор
    14 14:02  23.01.18
    Тука само полицай четат кат гледам минусите на коментара ми дето е толкова обективен
  • Анонимен
    Отговор
    15 14:02  23.01.18
    Заглавието трябва да бъде. Келеш настига патрулка с 170 км/ч.
  • Алфа Ромео
    Отговор
    16 14:10  23.01.18
    Ми тоя отворко що кара със 170км/ч, патрулката не караше със 170 просто този я настигна със 170 и после намали на 130. Някои хора си нямат работа явно и търсят сензации, всичко ни е наред остана само патрулките да не карат със превишена скорост.
  • Врата у поле
    Отговор
    17 14:25  23.01.18
    Патрулката може да се движи и с 240 ако водача й прецени за необходимо, защото е автомобил със "специален режим". Не само "включения буркан" я прави такъв, а и режима на регистрация и външното обозначение. Има задачи за изпълнение, при които "буркана" и "сирената" са крайно неподходящи, затова не се и включват. Това не означава, че хората които ги изпълняват са в нарушение. И ако има такова изискване(включен буркан-скорост), нека автора да посочи конкретен текс в закона, а не да го тълкува като "врата у поле", тъй като и шофиращият отзад превишава скоростта над 40км/ч

    Коментиран от #40, #53, #69, #82

  • 18 14:33  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 19 14:34  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • сори майна
    Отговор
    20 14:41  23.01.18
    Тук има нещо пунта мара... няма как някой от тези издухани астри да кара с тези километри.. няма начин, карал съм такава астра, 1,6, а полицейските са 1,4 сори пич, нещо се гъбаркаш..

    Коментиран от #23, #52, #78

  • 21 14:47  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Kukite dami adat xuq
    Отговор
    22 14:48  23.01.18
    Ei smeshnici kakvo zashtitavate teq kuki we a kato vi nakajat sas nqkoi akt ili fish mrankate sega im dlijite gazovete

    Коментиран от #63

  • Гад
    Отговор
    23 14:49  23.01.18

    До коментар #20 от "сори майна":

    1,4 16V 90к.с Astra G комби вдига без проблем 180. Та не виждам какво ще попречи на хеч-а и той да ги вдигне!
  • ХХХ
    Отговор
    24 14:53  23.01.18
    `Станах мама полицайче ЗА ДА СИ ПРАВЯ КАКВОТО СИ ИСКАМ ...в ТОЗИ ЦИГАНСКИ КАТУН ОТ ТРЕТИЯ ПОЛ-ВСИЧКО Е ВЪЗМОЖНО.....
  • Гост
    Отговор
    25 14:56  23.01.18
    Не съм полицай , но е пълно с такива комплексари като тоя дето снима. Ако влезете във фейсбук групата , ще се изумите колко са прости българите и особено членовете в нея. Всичките са разбирачи и комплексари по големи от полицайте. Жалка картинка.

    Коментиран от #27

  • 26 15:04  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ПОЛИЦАЙ
    Отговор
    27 15:11  23.01.18

    До коментар #25 от "Гост":

    ТИ НЕ СИ ПОЛИЦАЙ НО ПЪК АС СЪМ ПОЛИЦАЙ И НАПЪЛНО ТЕ ПОДКРЕПЯМ

    Коментиран от #39

  • Шофьор
    Отговор
    28 15:15  23.01.18
    Авторът на клипчето си плаче за един солиден акт. Кара много бързо, ако наистина там е 80 км/ч ограничението, той кара с поне 90 км/ч отгоре и държи телефон в ръка и прави клипче и така създава много предпоставки за жестоко ПТП! Ако така направи ПТП с жертва, то това си е предумишлено убийство! Кой му дава на него право да кара така безумно и безразсъдно?! От клипчето не става ясно, точно къде се случва всичко и какво е точно ограничението на скоростта - дали е 80 км/ч или 120 км/ч. От клипчето става ясно, че авторът се прави на мъж и кара като луд и като настига колата и вижда, че е патрулка и намалява до към 120-130 км/ч и спира видеото. Т.е., там вече му е укапала онази работа, щото да не вземат да го глобят за бясното му каране. Постоянно се радвам на такива - бърза, бързат, ще те изпарят с къси-дълги, карат с 30-60 км/ч над ограничението, но като видят патрулка бам едни яки спирачки и започват да карат с поне 20 км/ч под ограничението! Че видиш ли, иначе може да вземат да ги глобят. В случая от видеото полицаите трябваше да извадят палката и още на място да го спрат и санкционират! Но явно са бързали за друго произшествие.

    Коментиран от #33

  • СвръхАз
    Отговор
    29 15:18  23.01.18
    Старшиии, Аз се пише със З!!! Ще ходим на проверовъчен!
  • Добро утро
    Отговор
    30 15:19  23.01.18
    МВР нарушава закона всеки ден. Но нима има кой да ги санкционира? Бойко им е казал правете каквото искате, само от време на време правете протести, за да ви вдигам заплатите. Дургите като са прости, ще плащат и за вас и за частните охранители, с които аз имам вземане/даване
  • обективен
    Отговор
    31 15:19  23.01.18
    какво като не карат със 170 км/ч, храните келешчето - да си понесе последствията, но никой не се сеща и оправдава полицаите, които в случая, не са в специалния си режим/светлини и сирени/, че движат с около 50 км/над разрешената макс скорост /130-80=50/, което си направете справка в закона какво наказание вещае за всеки от нас...
  • гост
    Отговор
    32 15:21  23.01.18
    Аз предлагам следното за оператора: отнемане на книжка, конфискуване на колата, на камерата и глоба от 2000лв.
  • Шофьор
    Отговор
    33 15:24  23.01.18

    До коментар #28 от "Шофьор":

    На мен това повече ми прилича на северната скоростна тангента, където ограничението е 120 км/ч. Така че там нарушение от страна на патрулката не виждам.

    Коментиран от #42

  • Vit
    Отговор
    34 15:29  23.01.18
    Много подлизурковци. - Как да докаже че се движи със 170 или 160 все същата работа - без да е настигнат патрула??? Мислете!!!
  • ЛОВЕЦ
    Отговор
    35 15:32  23.01.18
    КАТО МРАЗИТЕ ПОЛИЦАЙТЕ ЗАЩО ГИ ТЪРСИТЕ КАТО ИМАТЕ ЗОР

    Коментиран от #41, #71, #75

  • hmhmhm
    Отговор
    36 15:39  23.01.18

    До коментар #2 от "Ушев":

    Е такива доносници като теб най обичам да съм насаме

    Коментиран от #45

  • Пълна глупост
    Отговор
    37 15:45  23.01.18
    Към авторите на статията... първо проверете фактите, защото това е Северната Скоростна Тангента , на която ограничението е 120, а не 80, малка но съществена подробност.
  • родната полиция
    Отговор
    38 15:57  23.01.18
    Къде е сега оня Стратиев дето много разбира от безопасност на движението? Ченгелите си нарушават редовно правилата не само с патрулки но и с лични коли.Ако ги спрат показват картата и хайде по живо по здраво.
  • Прекалено късо име
    Отговор
    39 15:59  23.01.18

    До коментар #27 от "ПОЛИЦАЙ":

    Кука - пише се "АЗ" а не "АС". Хайде марш в първи клас - тоя дето снима очевидно е много зле ама тва не значи че ушевите сте хора - ясно?

    Коментиран от #58

  • гражданин
    Отговор
    40 16:01  23.01.18

    До коментар #17 от "Врата у поле":

    Ако не е включен буркана нямаш специален режим на движение. То ако беше както обясняваш въобще нямаше да слагат буркани и свирки по колите. Това че са ченгета не ги прави над закона.Дори трябва да го спазват повече от другите хора.
  • ха ха
    Отговор
    41 16:03  23.01.18

    До коментар #35 от "ЛОВЕЦ":

    А за какво им плащаме? Дай да спестим 1,2 милиарда и няма да ги търсим.
  • Шофьор
    Отговор
    42 16:19  23.01.18

    До коментар #33 от "Шофьор":

    Съдейки по рейтинга (повече минуси, отколкото плюсове) явно има много неграмотни хора тук, които не гледат фактите, а просто са против патрулката. Патрулката реално се движи с около 120-130 км/ч. Действието се развива на Северната скоростна тангента, където ограничението е 120 км/ч. Т.е., патрулката дори да се движи със 130 км/ч реално не е в нарушение. Но този тъпак, дето лети със 180 км/ч и снима си е в сериозно нарушение. Тогава защо защитавате истинския нарушител и сте срещу полицаите?! Погледнете фактите. Сега си мисля и друго... може пък полицаите да са спрели и санкционирали този безотговорен шофьор и той сега да се опитва с това клипче да си отмъсти като изопачава фактите.
  • Околовръстно
    Отговор
    43 16:29  23.01.18
    Това си е точно околовръстното. Новият участък между с.Мрамор и Люлин. Там е 90 км/ч.
  • волен сидеров
    Отговор
    44 16:36  23.01.18
    Този който е снимал-да му се вземе книжката и директно в затвора. Това се полицаии и те винаги имат право. за това апелирам този със фотото да се издири и да се закопчаее.... АМИ АКО СА БЪРЗАЛИ ПОЛИЦАИТЕ ,че са били детето му или жена му или мама и тати ....не тове е възмотително

    Коментиран от #54

  • 45 16:53  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    46 17:10  23.01.18
    на полицията кой може да им каже нещо моя познат си кара колата пил и като го гепат е нали сме колеги
  • 47 17:59  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Патриот
    Отговор
    48 18:28  23.01.18
    За къде са бързали? Ако са открили истинският Росен Ангелов да не избяга. Майтапа на страна. Неслучайно на пожарна, полиция, линейки е позволено да се предвижват със скорости над допустимите. Всеки различен от 80-те процента би се сетил сам защо. Същото е и в САЩ. И там патрулките/пожарни/линейки може да нарушават правилата за движение... дори и да блъскат други участници в движението. А другите макар и престъпници там защо нямат право на защита от тези блъскания от патрулки. Къде им е толерантността на американските полицаи. Някой следвал ли е този автомобил до целта? Да са спрели на кебапчийницата?
  • 49 18:32  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Папура
    Отговор
    50 18:55  23.01.18
    Ей ТИ С КОКЛКО КАРАШ МА ЖЕНО>
  • Патето Яки
    Отговор
    51 19:07  23.01.18

    До коментар #1 от "Красо Зелето":

    Публикувано във факти.бг: максимално разрешената скорост в този участък от пътя е 80 км/ч. Публикувано във факти.бг: патрулката е без включена специална сигнализация
  • Алфа Ромео
    Отговор
    52 19:17  23.01.18

    До коментар #20 от "сори майна":

    Никакъв проблем не е да вдигне Астрата 170км/ч дори и с 1.4 мотор, а патрулките мисля са 1.6
  • член законен
    Отговор
    53 19:17  23.01.18

    До коментар #17 от "Врата у поле":

    Даже няма право да паркира и спира неправилно, ако не е пусната синя или червена сигнална светлина. И защо някой трябва да ти цитира закона, ти не можеш ли да четеш?
  • Началник РПУ
    Отговор
    54 19:21  23.01.18

    До коментар #44 от "волен сидеров":

    Ас съм с камерата и съм началникът им, ще ги накажа да бръснат пет дни подред портрета на министъра и да си зашият джобовете.
  • abv
    Отговор
    55 19:32  23.01.18
    Защо ли си мисля, че това е продукт на монтаж с компютър...Нито кола на КАТ може да вдигне 170, нито пусналият клипа може да бъде наказан - въз основа на какво доказателство да бъде наказан - върху една измайсторена снимка ли? Клип може да се измайстори по такъв начин (върху компютъра!, камо ли такава снимка...Куп коментарии от невежи читатели...
  • Полицая
    Отговор
    56 19:43  23.01.18
    Само че на много от хубавите ни патрулки не им работи звуковата и светлинната сигнализация!!!
  • бай село
    Отговор
    57 20:01  23.01.18
    До ловец ! От прочетените коментари , не разбрах , че някой е имал зор и е търсил , помощ от полиция! В случая , става въпрос за нарушение на правилника от полицейски служители , без да са изпълнявали своите служебни задължения! Полицаите драги , никой не трябва , да ги търси , независимо дали има зор или не !Тяхното задължение е , да гарантират сигурност, и да опазват имуществото и живота , на гражданите , които ги хранят и обличат! Полицаите , трябва , да разберат , че не са собственост на политици и управляващи, за да се грижат , само за тях. Ние данъкоплатците , храниме , политици , полицаи , и много други паразити, затова заслужаваме малко внимание! В дадения случай , вина носят , както полицаите , така и техния преследвач. В нормалните държави , никой , не е над закона! За съжаление в нашата кочина , закон има , само за , честните и трудещи се хора! Бог да ни пази!

    Коментиран от #64

  • ПОЛИЦАЙ
    Отговор
    58 20:06  23.01.18

    До коментар #39 от "Прекалено късо име":

    ДА ДОПУСНАТА Е ГРЕШКА ДАЛИ СМЕ ХОРА ИЛИ НЕ НЕ Е ТВОЯ РАБОТА И НИКОИ НЕ СИ ЧЕ ДА НИ ОПРЕДЕЛЯШ ВСЕКИ КАКВАТО ПОПАРА СИ НАДРОБИ ТАКАВА ЩЕ ЯДЕ СЕГА ЯСЕН ЛИ СЪМ
  • 59 20:10  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 60 20:19  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • тони
    Отговор
    61 20:23  23.01.18
    Като има ограничение на скоростта 80 км/ч ти защо караш с превишена скорост? Спазвай си ограниченията и не гледай полицията за къде бърза. Щом бързат значи случая е спешен.
  • 123
    Отговор
    62 20:47  23.01.18
    Пълна инсинуация! Дръгливото Митсубиши се напъва за некви рекорди, че и снима рецера даже, и изведнъж стига до патрулката! Упс! Опааа! Кротнахме се! Смех....
  • Амтон 1
    Отговор
    63 21:08  23.01.18

    До коментар #22 от "Kukite dami adat xuq":

    Здравей умен приятелю ! Здравей грамотен приятелю! Не си прав и майка ти ме е права и целия ти род не са прави ! Бъди жив и здрав ! И ако пишеш от телефон позволяващ кирилица си още по умен и всички ние ценим много твоето мнение !
  • КУЧЕ
    Отговор
    64 22:00  23.01.18

    До коментар #57 от "бай село":

    ХА ХА ХА ЩЕ ГИ ХРАНИШ ДОСТА ИМАШ ЗА ПЕНСИЯ А ТЕ ЩЕ СЕ ПЕНСИОНИРАТ ПО РАНО И ТИ ПАК ЩЕ РАБОТИШ ТЪРТЕЙ
  • Леви
    Отговор
    65 22:19  23.01.18
    Тая патрулка кара на прекъсвач! :D :D :D :D
  • Алфата
    Отговор
    66 22:30  23.01.18
    Работата е по български ама, ако няма такива, като шофера на 156-цата, как ще бъде видно, че Ганьо стражаря си прави каквото си знае, а?! Предлагам дори с възпитателна цел по възможност повече изцепки на "органите" да се документират! Дори и само заради видеообмена - и така също се респектира! Разбира се, ако може без влияещи на реакциите и отвличащи вниманието технически средства.
  • 67 22:42  23.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Франс
    Отговор
    68 23:01  23.01.18
    10годишен Опел на 300000 км с буркани отгоре може да вдигне 170 км само ако го тегли някой с тази скорост
  • Ники
    Отговор
    69 23:10  23.01.18

    До коментар #17 от "Врата у поле":

    ДА! ако всички мислят като теб,ще продължаваме да имаме Х6 линейки и товарни автомобили Ферари ! много умно няма що.... И според мен пича кара с тази скорост само за да покаже на нас как пазителите на закона го потъпкват и самите те правят предпоставки за ПТП... аман от разбирачи в тая "скапана" държава....
  • Гост
    Отговор
    70 06:25  24.01.18
    ОПЕЛ АСТРА 170 километра?!?!? Може и да ги вдигне , ако я хвърлят от самолет.
  • Todik
    Отговор
    71 07:24  24.01.18

    До коментар #35 от "ЛОВЕЦ":

    Защото за това са се разписали да СЛУЖАТ а именно да слугуват на Народа
  • гощо
    Отговор
    72 07:30  24.01.18
    Човека показа,че полицайте нарушават закона,правят си каквото искат безнаказано а вие го на.рахте него!?!?!? Ние сме малък,но пък за това изключително прост народ!!!
  • Всички експерти
    Отговор
    73 07:40  24.01.18
    На никой ли не му направи впечатление че клипа е заснет на северната дъга където разрешената скорост е 120км?
  • Жан
    Отговор
    74 08:40  24.01.18
    А на фотографа кой му разреши да кара с 170км/ч ?
  • Ох ох
    Отговор
    75 09:24  24.01.18

    До коментар #35 от "ЛОВЕЦ":

    Те по често ни търся от колкото ние тях
  • ГОСТ
    Отговор
    76 11:47  24.01.18
    По интересен е въпроса: Защо полицайте не ползват предпазните колани?
  • тоа
    Отговор
    77 12:43  24.01.18
    да не ми снимат патрулките ама да снима селяните които минават на червено , че съм сигурен че и снимача минава на червено
  • Гого
    Отговор
    78 13:00  24.01.18

    До коментар #20 от "сори майна":

    Нещо си в грешка полицейските астри са 1,6 туйн порт и повярвай ми вдигат си 200
  • Емо
    Отговор
    79 15:32  24.01.18
    Много бавно шофират.

  • Михайлов
    Отговор
    80 16:53  24.01.18
    Карат така защото са комплексари селяни и тъпанари.В Германия например в задръстване или на светофар полицаите стоят чинно и чакат наравно с другите водачи.Мотористите също чакат.Няма минаване отляво отдясно.Полицаите там са образовани интелигентни и високи,всяват респект.Какво очаквате от милиционери кухи като хралупи.Селяндури неграмотни които не могат един акт да напишат като хората.Какъв респект може да се очаква от шопари които на погледа им е изписано че са празни от вътре.
  • male
    Отговор
    81 17:50  24.01.18
    къде 170 от тоя кошник
  • 82 21:30  24.01.18
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vilisav
    Отговор
    83 12:31  25.01.18
    170 ще вдигне умрелата астра ако я хвърлят не само от самолет, ами и по посока вятър.

Напиши коментар:


Публикувай