Last news in Fakti

8 Март, 2018 14:23 26 929 73

Идва нов Закон за "гаражните сервизи"

  • сервизи-
  • автомобили-
  • българия
Идва нов Закон за "гаражните сервизи" - 1

След като в българското медийно пространство се завъртя една новина, в която се твърдеше едва ли не, че гаражните сервизи ще бъдат затворени, започнаха какви ли не спекулации по въпроса за лицензирани и нелицензираните сервизи за автомобили у нас. За конкретика по темата потърсихме мнението на Националната камара на автосервизите в България (НКАБ) и по-конкретно от нейния координатор Ангел Димитров. Вижте какво каза той по темата.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Малякис

    98 7 Отговор
    Ясна е посоката. Камарата на автосервизи!?!? Представителя или, какъвто и да е човека, който коментираше, си нямаше идеяза същността, всичката работа е да се въведе лицензионен режим, с който да въведат регламентиран рекет и зависимост, към някаква формация на която да се даде право да извършва"контрол" или по-правилно да изнудва автосервизи. Кой ще определи критериите за такава лицензия? Кои ще са "специалистите" , които ще определят тези критерии? Дали оборудването ще даде качеството на извършените ремонти или пък образованието на някой, който ще "отговаря" за автосервиза!? Нито едното, нито другото! Продължават да ни управляват парашутисти и поставени лица, навсякъде, включително и тук!
  • 2 Пешу гаечния ключ

    52 5 Отговор
    Ке ми пръднат на сайдеру.............
  • 3 Гостенин

    72 3 Отговор
    Аз си ремонтирам колата сам,без лиценз,тогава?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 гост

    101 5 Отговор
    Тоя па сравнение с Германия ще ми прави, каква е заплатата там и каква е тука бе прошляк?
  • 6 Един

    12 47 Отговор
    Бате що обиждаш човека,че е прошляк?
    Боли ме фара,ама ни го знаеш ни го познаваш?
    Ти някакъв барбалейчо ли си къФ си? Да не си от Фейсбук бия с S класите на газчица и гуми от втората?
  • 7 гост

    88 1 Отговор
    Бил съм в сервиз от тези лицензираните и там ми откраднаха таблета от багажника на колата, след скандала който им вдигнах и след преглед на видеокамерите намериха лайнара който ми го беше задигнал.
  • 8 Driving pleasure

    57 1 Отговор
    Даже не ми се и гледа, щот ще ми вдигнат кръвното..
    в крайна сметка знам че квото и да стане драгия потребител ще бъде изклатен!

    Редно е да има някакъв ред, винаги съм казвал, че гаражните майстори трябва да се обединяват по нянакъв начин така че имат възможност за предоставяне на по-качествени услуги... но докато народа си брои стинките и кара 20 годишни трошляци всичко е безсмислено!
  • 9 Малякис

    22 4 Отговор
    По-скоро, да се направи, така че прегледа да Автомобила, да бъде адекватно извършен, за да се даде съответния документ, с който да се гарантира, че колата е технически изправна. Преглед в една Англия, Швейцария, Франция или коя и да е развита европейска държава, при който, се гарантира, че няма да излезе по пътищата автомобил застрашаващ движението. Контролът ни липсва във всичките му форми. Набляга се там, където ефектът, ще се в персонален интерес за определени кръгове в държавата. Съдебна система, образование, обслужване,... Закони има, само не се спазват, ако няма интерес, да се контролира.
  • 10 гост

    72 2 Отговор
    ситуация....изчезнаха ми: отопление на задно стъкло, чистачки, вентилатор на перката, габарити,аварийни....ужас...едва не прегря...карам я в Дунев и жичкаджията си хихикат нещо с приемчика и последният идва при мен "караш я утре и се приготви за цял ден бачкане, ще ти се обадим привечер като свършим, щото е сериозна работатата"...викам му "колко да си приготвя"...А приемчика "80-100 лева, но може и повече ще видим накрая, но не го отлагай, че може да стане голям проблем"...
    Действие 2: Отивам след това при кварталния ел. техник и в резултат:
    5 мин. работа, 5 лева, някаква си жица не правела хубав контакт...и заспа всичко...
    Извод: всеки да си го направи за себе си...аз просто споделям

    Коментиран от #12

  • 11 иванчо

    36 26 Отговор
    Отиваш при бати Пешо, който ти казва това е проблема. Даваш 500лв и след 2 дни проблема пак е на лице. Когато се върнеш при него и му го кажеш той вдига рамене и казва съжелявам дай другото ще сменим. Реално в момента няма къде да се оплачеш. Отделно Пешо данъци не плаща, защото е в сивия сектор и си е на чиста печалба.Просто държавата видя че има много пари в тоя сектор, а няма отчисления в нейна полза.

    Коментиран от #50

  • 12 Driving pleasure

    11 28 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Има некоректни сервизи, има и некоректни майстори!

    А за 5те лева... нали се сещаш, че кварталния майстор не е платил нито данък нито осигуровки нито дай-боже... не е инвестирал в нищо и каквото му бутнеш е добре дошло...

    Но това скоро ще свърши модерните коли са все по-малко пригодни за квартално майсторене!

    Коментиран от #15, #23

  • 13 ИЦН

    39 1 Отговор
    "ХЕЕД-91" са най-големите глупаци!
    аз имах проблем с паленето и тия въшльовци смениха хиляда неща плюс свещи и нищо, на другата сутрин пак не пали на студен мотор! само ми взеха 250 лева за тоя дето духа.. а аз му казах на разбирача- виж температурния датчик бе! "не, не е тва. остави ме аз работя тука 100 години, знам какво е"

    отидох си в едно гаражче до блока, пича каза остави я и ще ти звънна. след 2 часа каза, бате температурния датчик - 100 лева оригинален, 40 - китайски и 30 кинта труд.
    взх китайски че колата бе за продан и беше чук! ония мухъли от ХЕЕД що прочиствания на дросели, клапи, бърникания, свещи, работи, филтри...

    Коментиран от #48, #65

  • 14 Гост

    32 3 Отговор
    Модерните коли са все по малко пригодни за квсртален ремонт... ВЯРНО! Ама замисли се чисто в процентно съотношение какво е то Нови към Доста възрастни автомобили! Мисълта ми е, че когато Българския гражданин започне да си позволява такива нови автомобили, ще започне и да не го бърка като го "изклатят" в оторизиран сервиз
  • 15 Я изкарай Гано

    31 0 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    В такъв контекст разликата 5 към 500 да я коментираш... или 5минути към 1ден? Лицензи, данъци, сгради, табели, имена и накрая - ИЗМАМА.
  • 16 Човек

    34 0 Отговор
    Съвременното сервизно обслужване на автомобилите се основава на добра диагностика и подходящи/оригинални/ резервни части за подмяна.В този случай става дума за лобизъм и пари.
  • 17 Гостът

    45 5 Отговор
    Господин Димитров напатил съм си и от големи сервизи модерни и в момента голяма част от ремонтите си ги правя сам и такива лобисти като вас няма да ме спрат и като започнем да получаваме по 3000 лв.заплата тогава и ще ми говорите за Германия.
  • 18 Дедо

    41 2 Отговор
    В тъй наречените големи сервизи почти всички са осигурени на минималния праг.Читави майстори рядко се задържат!Обикновено има един Баш и останалите са чираци,които се учат на автомобила ви!...И тотално отстъпките от доставчиците на авточасти,които достигат над 30% не се калкулират в цената на ремонта!
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Гост

    27 1 Отговор
    Е, и !? Закон, а !? Ами то и за дискотеките по морето има закон и връзка с НАП и т.н. обаче ?
    Дискотека за 2000 души на вечер отчита оборот... 120 лв !
    Та и сервизите ще да са така де !
    Майката му е да намериш верния човек ! Във фирмения сервиз ТАКЪВ НЯМА !
    Е, аз съм го намерил ! Щото не всеки може сам !? Нали ?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Петър

    22 3 Отговор

    До коментар #12 от "Driving pleasure":

    Глупости говориш,автомобил от 2015 година и автомобил 1915 имат едни същи като принцип на работа носачи,карета,валове,амортисьори,гърнета,помпи и фарове,а това за което говориш са простотии по автомобилите от които почти никой няма нужда-нивомер за маслото,парктроник,сензор за дъжд,сензор за ходена на водача по малка нужда,подгряване на седалките,изстудяване на празна глава и още много други "екстри"
  • 24 Гост

    27 1 Отговор
    Ако ДАИ прави контрола ще стане много интересно.Чиста проба легален рекет.Ще изнасям семейство от тая дупка.

    Коментиран от #32

  • 25 РЕР

    9 1 Отговор
    Този филми вече сме го гледали ! Озаглавен е "учебни центрове". Последваха всяка година скандали в медиите, разследване от прокурори, уволнения, преместване на друга работа без присъди.Нищо ново.
  • 26 Справедлив

    24 2 Отговор
    За фалшивите части на пазаря никой нищо не казва.Търговците който ги продават трябва да бъдат санкционирани жестоко.

    Коментиран от #66

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 ихааа

    6 1 Отговор
    И докато няма отговорност затова което си извършил или НЕ извършил, триста ти сервиза, апаратури и майстори. Щом няма резултат от работата ти, дължа 0лв. Ако оправиш проблема си казваш цената. Иначе тия сменят светилата ти си плащаш и резултат нулев.

    Коментиран от #73

  • 29 Tomba

    30 3 Отговор
    Рекета на Бойко и неговите Герберисти.Аиде да пълним партиините касички.Тук в тая скапана държава законите се правят срещу хората а не за тях.
  • 30 Гост

    23 4 Отговор
    Винаги ще живеят гаражните майстори.Да живее сивата икономика.Ура

    Коментиран от #31, #34

  • 31 Георги

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Бай Данчо, майсторчето ти ли си бе, ще те прикарат да си плащаш като поп. Сега плащаш само на кака Цура да ти носи наливна водка, а после и патент ще плащаш.
  • 32 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Тръгвай бегай на далече още един "играч" по малко.
  • 33 гост

    15 0 Отговор
    Проблема им е че,нямат специалисти в големите сервизи,с фъстъци плащаш и ти работят маимуни,трудно може да се издържи на светло,знаите си цената колеги
  • 34 Госта

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Браво!!!
  • 35 Гост

    29 0 Отговор
    Като гаражен майстор съм напълно съгласен да изляза от сивия сектор.Но виждам нещата в следния ред,подавам документи за лицензиране.Идват от един коя си комисия за одобрение изкат пари под масата за подпис плащам ,после други маймуни за подпис плащам,и на още 3-4 места плащам.До тук добре няма лошо така е в БГ. Започвам легално работа ,ОБАЧЕ сина наркоман на някоя от купените маймуни прави катастрофа. И на другия ден в лицензирания ми сервиз пак маймуни за еди какво си ,изнудване докато не оправа ударената кола на наркомана и така до безкрай.Терминал 2 по бързо ,и съм и е-майката на всички курумпирани нагли долни маймуни.

    Коментиран от #38

  • 36 дедо ви

    37 0 Отговор
    ? Kолко е заплатата на работник в оторизиран сервиз?Ще ви кажа , от 800 - до 1200 лв. Кой истински майстор ще стои на тази заплата със шеф на главата? Никой! Така,че не ми говорете ,че в оторизираните сервизи се върши качествена работа! Който е наистина грамотен отдавна работи за себе си !Запомнете от дЕдо ви , старият майстор ,че второ качество майстор не може да свърши първо качество работа! п.с. ........и моля ви не се тревожете за качеството на обслужването в гаража ми,затова говори факта ,че хората чакат по 10 дена , за да влязат при мен!
  • 37 автосервиз

    14 0 Отговор
    Хора има логика в това но виждам ,че има и прекалено голям интерес и натиск това да се случи много бързо без никаква дискусия в бранша. Също вижте кои са инициаторите ( Дунев мотор спорт ) и реално аз не разбрах мотивите им и как и защо най вече се е родила тази идея . Не казвам ,че не трябва да има ред в бранша но защо толкова се бърза и защо винаги трябва да има някой контролен орган който да се превърне в рекетьор в последствие . На повечето хора не им е ясно какви са изискванията да имаш автосервиз ако тръгна да ги изброявам ще ви стане лошо а сега и да добавим ДАИ това вече ще е поредната глупост . Сега предлагам щом големите са решили да прецакат малките с разни тъпи идеи ами малките също да излят със становище и да видим кои са повече малките или големите АЗ залагам на малките . А за хората които мрънкат ,че в кварталният гараж са им взели парите за нищо или в големия сервиз е същото ще им кажа,че за такива угодия няма я млякото им е горещо я пък друго нещо както искате така ме разберете .

    Коментиран от #42

  • 38 Петър

    23 1 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    И аз съм гаражен майстор, докато мога никога няма да дам една стотинка на скапаната държава, имам си стари клиенти с които даже сме и приятели, от 20 години работя в тази сфера и ме е яд че сега някой се опитва чрез някакъв долнопробен театър да покаже колко е загрижен за келтите хора-клиенти

    Коментиран от #40

  • 39 Гост

    8 0 Отговор
    До преди няколко години сервизите бяха към занаятчийска камара и за да има действащ сервиз трябва да се ръководи от майстор с майсторско свидетелство , който може упражнява дейност та .И какво се получи гаражните майстори ,си извади ха свидетелства и почнаха и си работят законно, големите увиснаха , защото нямаха майстори и промениха закона и в момента няма закон , който работеха по закона за занаятите продължават да работят като заварено положение и никой не може да им забрани.
  • 40 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #38 от "Петър":

    Не е страшно ,не искат много около 200-250 лева излизат данъци и осигуровки .Просто трябва да се работи на нормални цени ,за да може да има развитие ,не става само с майсторлък, трябва и обурудване ,не може да се работи само за хляба.
  • 41 lz1

    6 1 Отговор
    Толкова е просто бе пичове... затегнат ГТП(без компромиси) и фактура с касова бележка за ремонта , а после Комисията за защита на потребителите си знае работата (на некоректните сервизи или им се завива свят от глоби или пазара ги изхвърля),.... но все пак сме в България
  • 42 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "автосервиз":

    Не е новост от преди 4 години е но тогава Бат Бойко падна и не го приеха и сега май пак ще падне.Изисквания напрактика няма . Логиката е гаражните майстори да излязат на светло и да ги озаконят,да работят в гараж законно.Не е проблем 1гараж 1работно място ,канал или повдигач ремонт скоростни кутии.
  • 43 Петър

    20 0 Отговор
    Аз как мислиш че работя по автомобили без оборудване и техника, около 200-250лв легалните пари на месец за държавата без тия за корупция, е нема как да дам около 4000-5000 хиляди лева за годината на държавата за да издържам цигани и държавни рекетьори

    Коментиран от #49

  • 44 Петър

    6 0 Отговор
    Питали ли сте защо държавата упълномощи КАТ да иска касов бон с ДКН на автомобила за винетка, а защо не ги упълномощи да искат касов бон за ГТП или гражданска отговорност?
  • 45 Гаражен сервиз

    10 0 Отговор
    Който може има собствен сервиз.
    Който не може обикаля ГОЛеМИТЕ сервизи. ( има и читави колеги в тях).
    Обаче какви КОУЕГИ има в мотоексперт ......................... с някои си действия чупят тъпомера редовно.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Шофьор

    13 0 Отговор
    Ако допуснете ДАИ да ви контролира ще работите двойно повече за да компенсирате рушветите.Тия в сервиз не трябва да влизат.
  • 48 Разказвай

    5 0 Отговор

    До коментар #13 от "ИЦН":

    Ами това си е правилно - споделяйте я тази информация и по повечето форуми, че ДА ИЗЛИЗА В ТЪРСАЧКИТЕ!!! Лъжат ли някъде - постваш снимките, осирането и коментар на ситуацията, нека ги изолираме такива хитреци!!! Бъдете активни и ще успеем да се пазим едни-други, иначе ще ни работят като Правителството....
  • 49 Пиянството на един НароТ

    11 0 Отговор

    До коментар #43 от "Петър":

    Е, ти какво искаш да издържаш??! - Театри, художествени галерии, исторически разкопки, културни мероприятия, сиропиталища, пенсионерски клубове или смяташ, че парите ти отиват за бензина, дето го наливат из паметниците за "Вечния ОГЪН" ??!
    Парите ти отиват за хотели, депутатски банкети, партийни каси и цигански добавки - Поздрави и НАЗДРАВЕ!!!

    Коментиран от #51

  • 50 Анонимен

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "иванчо":

    Иванчо подражавай на вятъра и си ходи в които искаш сервизи като си некадърник и не можеш сам да си оправиш курника.
  • 51 Петър

    3 0 Отговор

    До коментар #49 от "Пиянството на един НароТ":

    Парите които изкарам са само и единствено за семейството ми
  • 52 чичоХ

    8 1 Отговор
    Боковия ГЕРБ няма,ли да ни се махне от главите,че ми
    писна от лобистките закони и наредби.Като са толкова
    загрижени за живота и здравето ни,да оправят здравна-
    та система,та поне 30 годишни да не умират от инфаркт
    и деца да се разболяват от рак диабет и какво,ли не.
    Тръгнали гадовете да посягат на последния залък на
    сиромасите на,който не му харесва гаражен майстор
    да ходи в оторизиран сервиз вече има интернет и
    калпавите са ясни.Няма какво някакъв пияница да
    въвежда ред.
  • 53 клиент

    8 0 Отговор
    Основния проблем е откъде хората са доволни, ако регистираните сервизи са по добрите, къде и какъв е рейтинга им? Ако те бяха много по добри, щяха ли въобще да съществуват не регистрираните? т.е. ако тази регистрация води до нещо по добро и гарантиращо по добра услуга, то сивата икономика щеше автоматично сама да изчезне, защото клиента ще избере там дето хем ще му свършат работа, хем няма да го одерат 7 кожи. Сега като има контрол с регистрираните сервизи, нека господина посочи какви мерки се взимат ако някой е недоволен или му се счупи колата излизайки от тях?
  • 54 Гост

    0 2 Отговор
    Автовносителите защо мълчат?Ако ни удушът с тая гавра и на тях ще се отрази сериозно.
  • 55 Гост

    4 4 Отговор
    Достатъчно е да се въведе задължително водене на Сервизна книжка.
    Кой каквото прави, но сервизите да са задължени да отразяват ремонтите в книжката на автомобила. Така ще носят и отговорност за извършените дейности, не само пред клиента, но и пред съответните органи. Същото трябва да се приложи и за "Нов внос" автомобилите. Книжката да бъде издадена преди колата да влезе в страната, а при влизането и, незабавно завеждане на книжката в "Електронна система на КАТ" + допълнително описание на актуалното състояние на автомобила.
    Създаване на единен електронен технически регистър за всички автомобили в страната, както и тези нов внос.

    Коментиран от #57

  • 56 Гост

    0 0 Отговор
    Да се оргазмите за ПРОТЕСТ.
  • 57 Зло

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Гост":

    А за изпускателни колектор, искаш ли сервирана книжка.

    Коментиран от #59

  • 58 БАШ МАЙСТОРА

    12 0 Отговор
    Тоя го слушам и му се чудя като 100 пъти повтори в Германия как е да ли наистина не знае или са му платили да не знае.че там има хоби сервизи и всеки които има желание може сам срещу 10 евро на час да си прави колата. Октомври 2017г. аз лично се възползвах в гр.Аугсбург от такъв сервиз. Купих кола и тръгнах за България и тя започна да гасне в движение , включих един преносим авточетец с приложение към телефона и ми показа датчик колянов вал. с помоща на мой приятел който живее в Германия дадох телефона на продавача в магазина за авточасти и той му каза какво ми трябва след което в сервиза срещу 20 евро 10 за клетка и 10 за инструменти
    смених датчика и се прибрах в БГ. В Германия няма значение кой и къде ще ти прави колата важно е да мине успешно ТЮФ.
  • 59 До коментар #57 Зло

    1 5 Отговор

    До коментар #57 от "Зло":

    Ами искам, що?
    Като си плащам искам да знам какво получавам, пък ти явно не знаеш какво е да даваш, нито как да искаш - невръстенията афиширай пред обкръжението си!
  • 60 ЮвеЛТЛ

    10 0 Отговор
    Пълни тъпотиии!!!! Аз имам сервиз за гуми от 20години , но нямам техническо образование . Нека да дойде някой завършил дори и висше да се пробва да ли разбира повече от мен от работата ми . А и може ли някой да ми каже къде е завършил със специалност ремонт на ГУМИ. Това че е инженер по ДВГ не значи че може даже да извади една гума на машините с които се работи сега. И друго - фирмата ми е регистрирана дори по ДДС защо ми е сега регистрация в някакъв си регистър -пак пари бумащина и т. н.
  • 61 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 62 зенит

    8 0 Отговор
    Всичко това е за да се лансират големите сервизи - и да се МОНОПОЛИЗИРА пазара лека полека! Тоя мустакат папагал не престана да повтаря колко опасни били гаражните майстори, а много добре знае че малък сервиз ако няма качество на работата тоест постоянни клиенти е свършил за отрицателно време! На големи шматки се опитват да ни правят тея. Искат да вържат ръцете на хората които гледат да заработят трудейки се ЧЕСТНО не лека работа! ТОВА НЯМА ДА СЕ ДОПУСНЕ!!! ДА СЕ ГОТВЯТ ЗА МАСОВИ ПРОТЕСТИ! Правителството или парламентарна група приела такива закони няма да я бъде на следващи избори...

    Коментиран от #63

  • 63 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #62 от "зенит":

    Браво ,ясно и точно.
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Ицо

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "ИЦН":

    Онези изобщо не са глупаци! Яко са те изпързаляли и е трябвало веднага да смениш сервиза, щом не те слушат! "Продали" са ти услуги, от които не се нуждаеш. Няма да си първият, нито последният.
  • 66 НАП

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Справедлив":

    Наказани от кой? И дай няколко примера за такива търговци и части? Като си толкова СПРАВЕДЛИВ!
  • 67 Steks

    1 0 Отговор
    Така нито се правя на майстор нито пък и разбирам толкова но какво ми се случи на мен в ОТОРИЗИРАН сервиз МОТО ПФОЕ каран служебен ford c max шефа реши да и направят едва ли не основен ремонт колата нито тропаше нито тракаше след като я взех обратно от МОТО ПФОЕ ме беше страх да вдигна 30/кмЧ всичко дрънкаше и тропаше а на фактурата пишеше малко над 4000лв следва повторно връщане в МОТО ПФОЕ този път на фактурата пишеше малко над 1000лв след което не знам дали изобщо я оправиха защото нито я взех аз този път а и вече бях пред напускане та питам се аз кой нормален Българин може да си позволи да дава ремонт за над 5000лв при положение че колата струва 8000
  • 68 хаха

    1 0 Отговор
    Аман от "Мислещи" за моето добро!!!
    Този господин Ангел Димитров иска да е поредния монополист. Явно е стара номенклатура, трябвало собственика или едни от персонала да има необходимото техническо образовани, да така се правеше навремето един подписва ама какво подписва. В състояние ли да следи всеки в сервиза как извършва ремонта, абсолютно не. Ако човека който извършва ремонта няма необходимите познания то за какво говорим.
    А относно ремонта в двора на моята къща в моя гараж някой да ми налага глоба че си сменям маслото, извършвам профилактика или някакъв ремонт :).
  • 69 Е пак ли

    1 0 Отговор
    Момчета искам да ви попитам щом гаражчетата са саботьори на големия бизнес защо от кока кола рекламират кварталното магазинче? Лично мен в голам сервиз ми сменяха ангренажа и докато си пиех кафето отвън тези изроди ми сменили свещите : bosch platinium на няма и 500 км със някакви боклуци . Разбира се на оплакването ми защо са пипали свещите към собственика той ревна че това е недопустимо да обвинявам без доказателства . То видеозапис ли трябва да правя на ремонта ? Ето голям сервиз
  • 70 Кирилица

    0 0 Отговор
    На гол гъз чифте пищови.
  • 71 Ангелов

    0 0 Отговор
    Ясна е посоката - корупция и рекет.
  • 72 Георги

    0 0 Отговор
    Да ги закриват половината(или да държат някакъв изпит там) в Бургас един ми губи времето 6 седмици а се разбрахме за 2 (колкото и каквото каза платих налях 3000 в колата а още ме бута Николай Панев до затвора )ако знаех,че ще е така до сега да я бракувах и и да си взема друга.За първи път от толкоз години се сблъсквам с такова безхаберие.
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.