Seat представи официално най-големия кросоувър в гамата си. Tarraco ще се предлага в пет- и седемместна конфигурация, а продажбите започват в началото на следващата година.
Новото SUV е испанска версия на Skoda Kodiaq, но въпреки името (кръстено е на средиземноморския град Тарагона) и потеклото си ще се произвежда във Волфсбург. Автомобилът е дълъг 4 735 и висок 1 658 мм. Отличава се от останалите кросоувъри на Seat по по-релефния преден капак и изцяло светодиодните фарове с триъгълни дневни светлини.
Гамата от двигатели се състои от бензинови турбомотори с обем 1.5 и 2.0 литра (150 и 190 к.с.). Двулитровият дизел ще бъде достъпен в две версии с мощност 150 и 190 коня. От Seat обещават и хибридно Tarraco без да се обвързват със срокове.
Купувачите ще могат да избират между шестстепенна трансмисия с ръчно превключване или робот с два съединителя DSG и седем предавки. Ще се предлага както предно, така и двойно предаване 4Drive. Адаптивните амортисьори DCC (Dynamic Chassis Control) се заплащат отделно.
Tarraco ще може да се поръча с виртуален приборен панел Digital Cockpit с 10.25-инчов дисплей, мултимедийна система с 8-инчов екран и функция за жестово управление, адаптивен круиз контрол, система за следене на слепите зони и разпознаване на пътни знаци.
Seat започва да приема поръчки за новото си SUV през декември. Моделът ще се предлага в две нива на оборудване - Style и Xcellence.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
12:38 19.09.2018
2 гост
Коментиран от #5, #9
12:53 19.09.2018
3 Гошо
Коментиран от #6
13:17 19.09.2018
4 Зорлем
Коментиран от #8
14:09 19.09.2018
5 Дачия фен
До коментар #2 от "гост":
Точно така Дъстър на половин цена15:36 19.09.2018
6 Ку-ку
До коментар #3 от "Гошо":
Какво ти е ?16:54 19.09.2018
7 Към автора
17:52 19.09.2018
8 123
До коментар #4 от "Зорлем":
Е разликата е ясна - Тигуана е доста по-малък и доста по-скъп от Кодиака. Иначе този Сеат ще е като Кодиака. Сеат по принцип продават малко по-скъпо, а и не могат много да правят коли, но пише, че този модел ще се произвежда в Германия. Аз все пак бих заложил на чешкото качество и цена. А пък да сравняваш Дъстър с Кодиак е като да сравняваш Лада Нива с Дъстър. Въпреки, че на новия Дъстър не съм се качвал, но той пък не е много по-евтин. И много интересно какви точно по-хубави коли може да си вземеш вместо Кодиак за 60 000, че не се сещам. Все пак в неговия клас като габарити са Туарег, ХС60-90, Кю 7 и т.н.Коментиран от #12
17:59 19.09.2018
9 tctc
До коментар #2 от "гост":
Като например?22:20 19.09.2018
10 Японеца
00:24 20.09.2018
11 Японеца
00:27 20.09.2018
12 гост
До коментар #8 от "123":
Новият Колеос е доста по-стилен, голям и луксозен от това чудо, а цената му е същата. Еквивалент е на Нисан Х-трейл. Не гледай трети ред седалки, защото там никой не иска да е, а и няма багажник в този вариант. Ако искаш да возиш 6-7 човечета то ти трябва ван, а не СУВ. Дъстър е два-пъти по-евтин, да, но е бюджетен и малък, не правя сравнение с него.Коментиран от #14
08:58 20.09.2018
13 БатП
10:37 20.09.2018
14 123
До коментар #12 от "гост":
За стилен не мога да кажа - въпрос на вкус. Шкодата по-ми харесва. Но, като външни размери са еднакви. И кой говори за 7 места. Интересува ме багажника да е голям. Ако ще се возя сам ще си взема Рав 4 или Карок. Реното е с обем на багажника 570, а Кодиака е 720 литра. Перфектно е за семейство. Цената на Колеоса почва от 57 000, а на Кодиака от 46 000. И при двете това е версия без 4х4. Та не виждам причина да дам 10 000 повече и да се налага да слагам кутия на тавана за да си хвана багажа.14:34 20.09.2018