7 284 14

Испански Kodiaq от Германия

Seat представи официално най-големия кросоувър в гамата си. Tarraco ще се предлага в пет- и седемместна конфигурация, а продажбите започват в началото на следващата година.

Новото SUV е испанска версия на Skoda Kodiaq, но въпреки името (кръстено е на средиземноморския град Тарагона) и потеклото си ще се произвежда във Волфсбург. Автомобилът е дълъг 4 735 и висок 1 658 мм. Отличава се от останалите кросоувъри на Seat по по-релефния преден капак и изцяло светодиодните фарове с триъгълни дневни светлини.

Гамата от двигатели се състои от бензинови турбомотори с обем 1.5 и 2.0 литра (150 и 190 к.с.). Двулитровият дизел ще бъде достъпен в две версии с мощност 150 и 190 коня. От Seat обещават и хибридно Tarraco без да се обвързват със срокове.

Купувачите ще могат да избират между шестстепенна трансмисия с ръчно превключване или робот с два съединителя DSG и седем предавки. Ще се предлага както предно, така и двойно предаване 4Drive. Адаптивните амортисьори DCC (Dynamic Chassis Control) се заплащат отделно.

Tarraco ще може да се поръча с виртуален приборен панел Digital Cockpit с 10.25-инчов дисплей, мултимедийна система с 8-инчов екран и функция за жестово управление, адаптивен круиз контрол, система за следене на слепите зони и разпознаване на пътни знаци.

Seat започва да приема поръчки за новото си SUV през декември. Моделът ще се предлага в две нива на оборудване - Style и Xcellence.

Поставете оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Driving pleasure

    13 1 Отговор
    Изглежда не лошо, но прилича на новия Хюндай Санта Фе
  • 2 гост

    7 10 Отговор
    Сеат продават сувовете от 50х.лв нагоре, като това от теста ще е приблизително 65х.лв. Колко по-хубави коли може да си вземете за толкова пари, с много по-вълнуващ дизайн. Не, мерси.

    Коментиран от #5, #9

  • 3 Гошо

    19 21 Отговор
    VAG затвърждават позициите като производителя с най-добър дизайн и най-качествена изработка на автомобилите си.Заслужено са номер 1 по продажби и по качество.

    Коментиран от #6

  • 4 Зорлем

    18 1 Отговор
    На мен пак не ми е съвсем ясно каква е разликата между това, Кодиака и Тигуан, че дори и с разните им там Q-та на тази ФВ група (освен емблемите и етикетите с цените, естествено). Изобщо тая работа с многото марки под една шапка и моделния канибализъм между тях винаги ми е била странна, но какво ли разбирам аз.

    Коментиран от #8

  • 5 Дачия фен

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Точно така Дъстър на половин цена
  • 6 Ку-ку

    0 3 Отговор

    До коментар #3 от "Гошо":

    Какво ти е ?

  • 7 Към автора

    3 2 Отговор
    Към автора.Не е лошо преди да пишете да си проверявате информацията. Този Сеат не е "испанска версия на Skoda Kodiaq"
  • 8 123

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Зорлем":

    Е разликата е ясна - Тигуана е доста по-малък и доста по-скъп от Кодиака. Иначе този Сеат ще е като Кодиака. Сеат по принцип продават малко по-скъпо, а и не могат много да правят коли, но пише, че този модел ще се произвежда в Германия. Аз все пак бих заложил на чешкото качество и цена. А пък да сравняваш Дъстър с Кодиак е като да сравняваш Лада Нива с Дъстър. Въпреки, че на новия Дъстър не съм се качвал, но той пък не е много по-евтин. И много интересно какви точно по-хубави коли може да си вземеш вместо Кодиак за 60 000, че не се сещам. Все пак в неговия клас като габарити са Туарег, ХС60-90, Кю 7 и т.н.

    Коментиран от #12

  • 9 tctc

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Като например?
  • 10 Японеца

    3 6 Отговор
    Сеат е менте на ментето, смотан голф с лампички, стрелбище и висок Клиренс!
  • 11 Японеца

    3 2 Отговор
    Отзад като наакан е клекнал и увиснал!
  • 12 гост

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "123":

    Новият Колеос е доста по-стилен, голям и луксозен от това чудо, а цената му е същата. Еквивалент е на Нисан Х-трейл. Не гледай трети ред седалки, защото там никой не иска да е, а и няма багажник в този вариант. Ако искаш да возиш 6-7 човечета то ти трябва ван, а не СУВ. Дъстър е два-пъти по-евтин, да, но е бюджетен и малък, не правя сравнение с него.

    Коментиран от #14

  • 13 БатП

    1 0 Отговор
    Отзад е толкова грозно, че чак ми харесва. Допадат ми такива коли, но наистина отпред много бие на Санта Фе и не трябва и много да се заглеждаш, а вече от доста години е на пазара.
  • 14 123

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    За стилен не мога да кажа - въпрос на вкус. Шкодата по-ми харесва. Но, като външни размери са еднакви. И кой говори за 7 места. Интересува ме багажника да е голям. Ако ще се возя сам ще си взема Рав 4 или Карок. Реното е с обем на багажника 570, а Кодиака е 720 литра. Перфектно е за семейство. Цената на Колеоса почва от 57 000, а на Кодиака от 46 000. И при двете това е версия без 4х4. Та не виждам причина да дам 10 000 повече и да се налага да слагам кутия на тавана за да си хвана багажа.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки.