Last news in Fakti

3 Октомври, 2018 12:14 12 134 45

BMW 3er G20 се оказа по-голямо от 5er E39

  • bmw-
  • 3er-
  • 5er-
  • g20-
  • e39

Трета серия на BMW отдавна не е компактният седан, който беше през 70-те години на миналия век. Новото поколение на модела също се вписва в тенденцията на всеобщ растеж, като темповете са дори леко изненадващи.

Пряко сравнение на габаритите показва, че BMW 3er G20 има сходни размери с 5er E39, като в някои отношения дори го превъзхожда. Погледнати отстрани, двата седана изглеждат почти еднакви.

С дължина от 4 775 мм E39 си остава една идея по-дълъг от G20 (4 709 мм). За сметка на това новата "тройка" има по-голямо междуосие - 2 851 срещу 2 830 мм.

При поглед отпред и отзад обаче, акселерацията става още по-явна. 3er G20 е както по-широк от 5er E39 (1 800 срещу 1 820 мм), така и по-висок (1 435 срещу 1 442 мм).


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Суетня

    32 5 Отговор
    Суетня след суетня, ламарина и субсидиране на богати държави да стават по-богати, получаваш на час по лъжичка, но плащаш като поп заради едната суета.
  • 2 Random

    19 5 Отговор
    Еми то и Jetta е колкото Passat, и C-class е колкото някоя стара Е-class. Нищо чудно. Колите стават все по-големи заради безопасността
  • 3 Гост

    36 10 Отговор
    Абе някак си линиите и пропорциите на старите БМВ-та са си по- красиви. На новите едни остри ръбове, все едно си ги гладил с ютията и вървят във всевъзможни посоки. За сравнение между двете на е39 всички странични линии вървят почти успоредно и преливат плавно във формите и се създава оптическо усещане за по голям автомобил. А на G20 всяка линия и чупка се бори за собствено мнение и така се губи някак си целия силует. Лично мнение, но предполагам и на голяма част от хората. Карам БМВ.

    Коментиран от #9

  • 4 гост

    6 6 Отговор
    Много ясно , правиш една кола но я продаваш под различни имена , все някой ще клъвне , така правят всичко на платформата на 5-ца но зависи от фейса я кръщават я 3 я 5 я 7 за всеки по нещо.След като двигатели и окачване са едни и същи е разбираемо.То и новото поло е по-голямо от стария гооф.

    Коментиран от #14

  • 5 Здравейте

    6 31 Отговор
    Селянииии с BMW

    Коментиран от #11

  • 6 гост

    4 23 Отговор
    Пластмасов боклук

    Коментиран от #10

  • 7 Георги

    11 15 Отговор
    От както минах тиинеджърските години, бмв вече не са ми интересни
  • 8 асдасд

    5 2 Отговор
    В кой речник я видя тая дума "акселарация" бе Жорка ?
  • 9 Random

    10 11 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    E39 е малко като амеба - много високо, много извито, много обло. Е34 е много по-красиво, Е38 също, Е36 е малко цигания, обаче не е зле в купе вариант и 320+.

    Коментиран от #17

  • 10 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Кое е железно?
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 скакалец

    7 16 Отговор
    Голям малък това бмв си остава немски бидон харчеш като ГАЗ-ка

    Коментиран от #15

  • 13 Mladenov

    25 6 Отговор
    Защо да е боклук. Защото вдига 200 а харчи 7, защото градско гори 6 ли? Или пък защото е близо 200 коня и има смешен разход. При правилна експлоатация изкарва 250х.км без ремонти. В момента предишната 3ка е ок 30-35 х.лв. и получаваш динамика, комфорт и 8 скоростен автоматик. Няма нищо общо със старите кошници който на 200х.км харчат масло и се разпадат. Гроздето е кисело както се казва.

    Коментиран от #26

  • 14 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    БМВ отскоро са с единна модулна платформа - всичко произлиза от 7-серия. G10-7 G30-5 G20-3.Че е преоткриване на топлата вода - си е - Другите производители отдавна така правят коли, При ФВ Пасат и Голф са една платформа, а Туарега е с главини от Транспортер.
  • 15 Random

    10 3 Отговор

    До коментар #12 от "скакалец":

    Е ти разход като 0.9 TCe ли искаш? Всеми си тогава Дачия, ама не забравяй да доплатиш за климатик и ел стъкла.

    Коментиран от #23

  • 16 Айде няма нужда

    5 15 Отговор
    По-голямо е за да събира повече шишета с масло в багажника за да може гордия собственик да долива на всеки 1000 км както и всеки друг собственик на БМВ
  • 17 Гост

    18 0 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Да съгласен съм, за е34 и е38 няма спор. Сравнението беше между е39 и това новото. А е36 си е класика в жанра за купе, особено както казваш с 320+ коне. Жалко е че поевтиняха много и се превърнаха в една циганска мечта - масово циганите карат издухани седанови е36.
    И аз карам е36, ама не съм от тъмнозелените, просто си ме радва формата й, слуша ме и си я обичам ;))))
  • 18 Алфа Ромео

    5 5 Отговор
    Не мога да разбера защо производителите правят все по-големи и тежки гюлета, коли които навремето са били замислени като компактни сега са безумно големи и тежки.
  • 19 Алфа Ромео

    11 6 Отговор
    Е 39 е по-готиното и красиво БМВ, новите са голяма изгъзица вече. Е 38 също много красива кола.
  • 20 Зорлем

    4 2 Отговор
    Защото човекът е алчно животно и му е кеф на душата като получи повече за парите си. И макетинговите отдели на производителите само това и чакат. Друго си е като ти пуснат мухата, че ако си вземеш новия модел, който струва кажи-речи колкото стария, ще получиш малко по-голяма кола, нали? И така малко по малко продуктовите им линии се местят "нагоре", та затова се налага по някое време да "подпъхват отдолу" разни такива неща като БМВ 1-ва серия, ФВ Ъп, Форд Ка, Рено Тиунго и т.н. и т.н.
  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Ким

    5 1 Отговор
    Карам е38. За мен е супер кола,отвсякъде погледното . Е39 е малко по-висока.
  • 23 SKIN HEAD

    3 7 Отговор

    До коментар #15 от "Random":

    Отдавна се предлагат Дачии със сериен климатик и навигация,и то на достъпна цена.Нова кола среден клас за около 20 Хил. си е добре.

    Коментиран от #24, #35, #36, #37

  • 24 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #23 от "SKIN HEAD":

    Хахаха, Дачия среден клас... Среден клас е ФВ, висок - БМВ и Мерцедес. Дачията е най-долу.
  • 25 Ще ви къртя

    12 6 Отговор
    Само смотаняци и разбирачи сте тука. БМВ било гърбово,пластмасово ,горили като газка. Това са думи на стриптизьори който никога не са карали БМВ. Нито е пластмаса,нито гърбово нито гори ако не е естествено някой развинтен звяр. Верно по старите са спартански в интериора, но всичко в тях е спортно и има агресия . Сега новите БМВ та си интериор и екстериор уникални. Аз съм с 330 xd и повече от 7,5 разход не дава повече и конете са 245 и върви за страх. Така стриптизьори който не са карали бмв си го набутайте знаете къде.

    Коментиран от #27, #34

  • 26 Моля

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Mladenov":

    Кола 200+ коня, харчеща под 20 на сто градско? Ти от кой " град" си? От Тутракан ли?
  • 27 TDI

    3 5 Отговор

    До коментар #25 от "Ще ви къртя":

    Егати и пенсионера! Мойта кола е пасат 2'0 140 коня и харчи 10 в града, естествено винаги съм пръв, а ти със 100 коня отгоре ми говориш за 7 на сто? Ти само по инерция ли караш? За какво са ти тия коне тогава? Защо никое БМВ като твойто не ме изпреварва? Купи си трицилиндрова Шкода,та да ти харчи 6,5 на сто! Ега ти и глупака, купил кола 240 коня и се хвали,че му харчи 7 на сто и аз със 100 коня надолу го изпреварвам на всеки ъгъл! Ц,ц,цц!959

    Коментиран от #33, #42

  • 28 Чичо

    1 4 Отговор
    Селянка!!!От години карам 528 и в града /Бургас/не повече от 14/15 макс.Големия мотор е разтоварен и не ламя,като някоя тротинетка бензинова става реч.

    Коментиран от #30

  • 29 БМВ глупак

    3 0 Отговор
    До 25ей,къртача, със 7,5на Ст градско, гледай да не си изхарчиш инвалидната пенсия, че не знам от кой инвалиден град си, да не си от Златоград? Ха-ха-ха ха
  • 30 Софиянец

    2 0 Отговор

    До коментар #28 от "Чичо":

    Коя година е тоя кенеф, защото производителя му дава по- голям разход, ама ти явно си "МНОГО ГОЛЯМ ШОФЬОР" и можеш да караш по- икономично от производителя! Ха-ха-ха ха-ха-ха
  • 31 БМВ ентусиаст ама с пасат

    2 1 Отговор
    Вие сте много зле! По света БМВ е символ и мерило за социален статут. Вие ще си дадете последните пари за15 годишно БМВ, но няма да ви останат пари за нови гуми, от които тази кола крещящо се нуждае! И точно тогава ще ми е голям кеф, че за 600 лева ще си купя едни от най-добрите гуми и ще ви изпреваря при спирането, малоумни.мници такива. Желая ви добре да запомните задния ми номер, който ме може да се запомни, защото е "stock" айде гледайте ми стоповете,комплексари загубени
  • 32 Друг Софиянец

    0 0 Отговор
    Браво комши и аз съм забелязал, че в Бургас са страшни некадърници! Мога да влезна през задна дясна врата и да изляза през предаде лява, без шофьора да разбере какво става! Ама да са живи и здрави!
  • 33 ...

    1 2 Отговор

    До коментар #27 от "TDI":

    Ти чувал ли си нещо за twin turbo
    Даже вече и новите ги правят с по три
    Дава ти не по вече от 7-8 градско
    Ти ако караш някаква каракуда от 1996 та година това е друг въпрос
  • 34 1234

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "Ще ви къртя":

    Добре бе нестриптизьор.карай си дръгливата тройка с раздатка и не припадай.и ние сме карали беемветори,даже и по-големи и по-нови.айде не ни отваряй на коли.само ще ти кажа едно:не е сериозно дърт мъж да кара трета серия или голф.
  • 35 Шофьор

    1 1 Отговор

    До коментар #23 от "SKIN HEAD":

    Дачията е нисък клас автомобил, не среден
  • 36 Шофьор

    2 1 Отговор

    До коментар #23 от "SKIN HEAD":

    Дачията е нисък клас автомобил, не среден

    Коментиран от #38

  • 37 Шофьор

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "SKIN HEAD":

    Има много хейтъри, които заклеймяват дадена марка заради липсата на инфо, предразсъдъците...но погледнато чисто технически, кола с редови 6 цилиндров двигател, без стабилизиращ вал, с опора на коляновия вал на минимум 6 места, със постоянно зацепване на задните колела осигуряващи тракция при потегляне и не обременяваща управлението заради недозавиването при предното предаване на скучните масови автомобили, динамиката и геометрията на самата платформа...това прави една марка различна и наложена като стандарт за управление и динамика. Затова всеки път виждаме едно и също- всеки нов Лексъс, Бентли, Мерц, Ауди, Тойота, Хонда, Инфинити...се сравняват със съответният модел БМВ от сходна големина и клас.

    Коментиран от #39, #40

  • 38 SKIN HEAD

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Шофьор":

    Ама става за семеен!Не е баш Тико,че да е само за града.Това ми бе мисълта.Иначе си е бюджетна марка,това всеки го знае.Та по-добре нова Дачия за 20-25 к. лева,отколкото БМВ за същите пари,ама на 200-300 к. км.Капиш!?
  • 39 SKIN HEAD

    3 2 Отговор

    До коментар #37 от "Шофьор":

    Карал съм ги.Два броя.Шестак 192 КС със шпер.Е,и!?18 на100 бензин.Много е приятно.Да гори масло.Много е приятно.Да тропа-изтървал кеф.Не,мерси!Кола,дето И е свършил живота,аз да я поддържам да не умре.Иначе за пътното поведение си прав,кеф е.Ама...на мен ми трябва кола да пътувам,надеждна,икономична.Иначе ако имах средства бих си взел Баварец от магазина.
  • 40 Мутра

    7 1 Отговор

    До коментар #37 от "Шофьор":

    Много точно го каза.Вече 30г само БАВАРЦИ карам и пазя старата петица щото е кабрио и е 400к и не пипа масло грам и е класика но който си има брада да си има и гребенче
  • 41 Alfa Romeo 159 TI

    5 1 Отговор
    Аз лично направих, така: Хванах разделителя на снимката и го оставих на Е39!
  • 42 Тост

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "TDI":

    Абе ти ненормален лиси бе?Карал ли си БМВ?Кви глупости ръсиш бе?Де си тръгнал да сръвнявш кон с магаре?Койно се е качвал на БМВ да кара знае ,че няма друга кола.Аз карам 530д и ми гори 6,6.5,който не вярва или не е карал БМВ или да заповяда на тест драйв.
  • 43 Coupé

    0 1 Отговор
    Да да. Те затова вече ги гледам че преминават леко в насрещното на завоите. А вчера един с А8: не можа да паркира на Билла докато не откри местенце където просто даде назад.... Господ да ни е на помощ с малоумните производители.
  • 44 The real BMW

    1 1 Отговор
    Всичко хубаво ама тия все по големи бъбреци са супер тъпотия
  • 45 The real BMW

    2 2 Отговор
    Най новия джип Тойота рав 4 предпочитам пред тази кочина