Малко серийни автомобили са по-близки до състезателните машини от продукцията на Gumpert. Немците обаче не спират да търсят начини да радикализират своя Apollo още повече.
Доказателство за това са двете нови версии на германския суперкар, които бяха представени в Женева. Apollo Enraged ще бъде произведен в едва три бройки, които надали ще стоят дълго на склад. Автомобилът е снабден с познатия 4.2-литров V8 от Audi, но с увеличена до 780 к.с. мощност.
От Gumpert мълчат за динамичните му показатели, но предвид теглото от 1 175 кг не са необходими кой знае какви математически познания, за да бъде направено предположение за скоростните качества на Enraged.
За разлика от тази модификация, Apollo R няма сертификат за движение по цивилната пътна мрежа. Автомобилът е чисто състезателен, тежи едва 1 100 кг и разполага с табун от 860 коня.
И двете нови версии на Apollo са окичени с повече крила, отколкото средностатистически летящ апарат, а на капаците на двигателите им се мъдри надпис на чист немски "Pure German Speed".
На какво точно са способни предстои да се изясни съвсем скоро, когато стъпят на асфалта на "Нюрбургринг".
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Maurice
13:50 08.03.2012
2 Ts@ar
14:30 08.03.2012
3 ххх
надпис на чист немски "Pure German Speed".
Коментиран от #5
15:24 08.03.2012
4 Клаус Лешке
15:28 08.03.2012
5 Клаус Лешке
До коментар #3 от "ххх":
@3 Абе полиглоте, от шега не разбираш ли? Има една думичка "ирония"! Научи значението и!!!15:29 08.03.2012
6 ML 320 CDI
15:45 08.03.2012
7 Дошо
Коментиран от #12
15:47 08.03.2012
8 Дошо
15:54 08.03.2012
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 др.Мермерски
18:02 08.03.2012
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 МММ
До коментар #7 от "Дошо":
@7/8 Дошкоаз също съм почитател на нисанчето ма първо тука не му е темата и малко прекаляваш с ускорението до 300км.ч. Казвам ти го защото за втори път вече те засичам да го пишеш това ускорение.
Както и да е но тука е тема за горепосочения автомобил и той наистина дава страхотни времена на писта.
А за AUDI : пише се АУДИ а не аЛуди. Запомни го.
Коментиран от #14
19:18 08.03.2012
13 Алкапоне Мафия
19:28 08.03.2012
14 Maurice
До коментар #12 от "МММ":
@12 Явно си нов във форума,защото имитатора на Дошо вече поне 10000 пъти е писал за ускорението на Нисан! Ясно е че заводски Нисан няма да вдигне 300 за 7 сек,но определено има такава опция,ако го преправят на драгстер с поне 2500к.с.19:53 08.03.2012
15 Клаус Лешке
22:14 08.03.2012
16 Ганьо Балкански
Коментиран от #17
08:24 09.03.2012
17 Maurice
До коментар #16 от "Ганьо Балкански":
@16 Гай Баньо,ти видя ли че ще произведат само 3 броя от тази "кола". Кой го е еня за дефекти и т.н.!! Това си е чиста проба болид за да бият на Зонда Р рекорда на "Северната Дъга"Коментиран от #18
09:06 09.03.2012
18 Ганьо Балкански
До коментар #17 от "Maurice":
@17 Като си го купиш (пожелавам ти го) и го запалиш, и вместо 860 получиш 300 коня(Не ти го пожелавам) и няма кой да ти отрази проблемите ще разбереш кой го е еня. Освен това сега са 3 броя от тая модификация, като ги продадат ще направят някоя с 10 коня по-мощна и ще пуснат още 3... това с ограничените бройки е история от миналото която рядко се среща в настоящето.Коментиран от #19
09:14 09.03.2012
19 Maurice
До коментар #18 от "Ганьо Балкански":
@18 Мерси за пожеланието,но нямам и никога няма да имам парите за да си купя такова чудо.Освен това не съм достатъчно добър зад волана за да разбера възможностите на болида и това е още една причина да нямам желание да го притежавам.Исках да ти кажа,че това никой няма да го кара на пътя,а ще остане по музеите и търговете след като изпълни целта си и подобри рекорда на Pagani Zonda R - 6:47.510:08 09.03.2012
20 Wow
Коментиран от #21
10:45 09.03.2012
21 Клаус Лешке
До коментар #20 от "Wow":
@20 Прав си, за немска кола не е зле.21:58 09.03.2012