Три години след представянето на второто поколение от Audi решиха, че вече е време за модернизация. Купето и спайдърът с централно разположен двигател са подложени на козметична операция за опъване на "бръчките". Подобрения има и по техническата част.
Измененията по външността на R8 не са кой знае каква изненада. Какви промени предстоят подсказа състезателният прототип от клас GT3 Audi R8 LMS, показан от спортното поделение на марката в Париж. Серийният модел също получава по-агресивна предница с по-релефни фасети на уголемената радиаторна решетка, над която има три прореза в стила на Sport Quattro от 80-те години на миналия век. Друга форма има и вентилационната решетка в задната броня.
Техническите изменения също не са сензационни. Доработено е окачването, а кормилната уредба е пренастроена както в базовата версия с традиционна рейка, така и в опционалния механизъм с променливо предавателно число.
Системата за стабилизация е прекалибрирана, за да се подобри спирачната ефективност. Инженерите на Audi са успели да съкратят спирачния път от 100 км/ч с 1.5 метра, а от 200 - с цели пет метра.
Въпреки прогнозите, че R8 ще започне да се оборудва с 2.9-литров V6 от Porsche Panamera , единственият двигател в гамата на модела остава атмосферният V10 с обем 5.2 литра и сух картер. Той ще продължи да се предлага в два мощностни варианта, но вече с 570 и 620 к.с. - съответно с 30 и 10 коня повече, отколкото досега.
Мощността е увеличена чрез използване на по-леки титаниеви детайли на клапановата група. След модернизацията флагманската версия сменя името си и вместо plus получава обозначението performance. Същият мотор се монтира и на Lamborghini Huracan, но той ще продължи да превъзхожда немския си братовчед по мощност - 580, 610 или 640 к.с. в зависимост от модификацията.
Увеличението на мощността се е отразило на динамичните показатели на R8. И двете версии на суперколата ускоряват от 0 до 100 км/ч с 0.1 сек. по-бързо. Базовото купе с 570 к.с. изпълнява упражнението за 3.4 сек., а спайдърът - за 3.5. Максималната им скорост е съответно 324 и 322 км/ч.
Закритата и откритата версия на модификацията performance спринтират от място до 100 км/ч за 3.1 и 3.2 сек., а максималната им скорост е 331 и 329 км/ч.
Списъкът с екстрите включва 20-цолови колела (серийно - 19 цола), преден стабилизатор на напречната устойчивост от въглеродни влакна и алуминий и спирачни дискове от въглерод и керамика. Продажбите в Европа започват през първото тримесечие на 2019 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Pir
19:03 24.10.2018
2 Димо
19:16 24.10.2018
3 Не глеам таувизия
19:39 24.10.2018
4 Tervel bitcoin
Искам я
20:20 24.10.2018
5 Ввв
Коментиран от #9
20:37 24.10.2018
6 гост
21:58 24.10.2018
7 tarikat
23:21 24.10.2018
8 Японеца
09:36 25.10.2018
9 Антон
До коментар #5 от "Ввв":
А коментара ти за нисан гтр какъв ше бъде? Вече 10 год. едно и също, с леко променени декоративни елементи по бронята и повишение на мощността с по 10-20 коня всяка година, и така вече едно десетилетие.....той каляска ли е ако изхождаме от начина то на мисленеКоментиран от #10
09:54 25.10.2018
10 Ввв
До коментар #9 от "Антон":
GTR е същото поколение от 2007!!!Никой не е казал,че е нов,а подобрен.Сигурен съм,че новият рязко ще се различава от стария,разбира се,не само по визия,а не като АлУди-сменим фара,стопа леко и хоп,дай чувал париКоментиран от #11, #17
13:58 25.10.2018
11 Антон
До коментар #10 от "Ввв":
Хехе, ти май не разбираш какво пиша - от десет години нисан правят същото с пластмасовия гтр, ама какво да ти обяснявам. Няма нищо подобрено, десет години фейслифт на един и същи модел, имам си един r35 от 2017 модел та няма как да ме убедиш в противното. А нов модел никой не знае дали ще има, и ако има въобще кога ще излезе. В момента ВАГ с порше 911 рс 2 и отново ВАГ с ламбо хуракан перформанте , а също и макларъм за разкош прекалено много са вдигнали летвата, та не е много сигурно какво ще решат в нисанКоментиран от #12, #16
14:42 25.10.2018
12 Тином
До коментар #11 от "Антон":
Ти май не разбираш. Той ти обяснява ,че ВАГ на всеки фейс го наричат нов модел, докато другите директно си казват ъпгрейд или фейс... ГТР съответно също казват, че е подобрен не Р36...15:35 25.10.2018
13 ЕвроЗона
15:47 25.10.2018
14 Радко
16:56 25.10.2018
15 красив ум
17:06 25.10.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Зелено
До коментар #10 от "Ввв":
И къде видя да се пише че аудито е нов модел? Мисля че е ясно за всички че е фейслифт. Няма смисъл да се заяждаме за очевидни неща. Дори от Ауди не мисля че го наричат нов модел. Колкото до нисана, има много повече разновидности на модела от 2007 насам. Дори последната версия уж щеше да бъде нов модел ама излезе малко разкрасен фейслифт07:16 26.10.2018
18 Зелено
До коментар #16 от "АLFA Q4":
Приятелче, вижда се кой е неграмотния. Виж какви простотии си написал, които едвам се разбират. Поправи правописа и пак заповядай. Явно това е нормално явление за жалки неграмотни алфистчета с капаци на главата07:19 26.10.2018
19 АLFA Q4
Коментиран от #20
08:47 26.10.2018
20 Зелено
До коментар #19 от "АLFA Q4":
Не, просто споделям мнението на колегата. Не съм редовен тук, но ми правят впечатление умопомрачителните ти коментари и уникалния правопис12:57 26.10.2018
21 vasik atanasova
00:59 27.10.2018