Last news in Fakti

9 Декември, 2018 10:30 8 742 52

Драг между Lamborghini Urus и Tesla Model X с неочакван край

  • lamborghini-
  • urus-
  • tesla-
  • model x-
  • драг
Драг между Lamborghini Urus и Tesla Model X с неочакван край - 1

Електромобилът Tesla Model X и по-конкретно неговата версия P100D, дълго време се смяташе за най-динамичния кросоувър в света. Двата електромотора дават системна мощност от 720 конски сили и позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 3.1 секунди.

От автомобилите, оборудвани с двигатели с вътрешно горене обаче се появи един достоен съперник. Новото Lamborghini Urus не е толкова мощно, колкото Tesla-та - 650 конски сили и ускорението до 100 е по-слабо - 3.2 секунди, но...

Двата най-бързи кросоувъра в света се изправят един срещу друг на класическо драг трасе от 402 метра. Неведнъж сме виждали как tesla-та унищожава какви ли не именити съперници, само че, както се казва, всеки си намира майстора.

От резултатите на няколкото надпревари между двата автомобила се оказва, че Urus е по-бърз. Най-добрият резултат - 11.23 секунди и 193.2 км/ч на финала са нов рекорд сред серийните кросоувъри. В случая електромобилите отстъпват на бензиновите двигатели.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 констатация

    25 21 Отговор
    рева на двг не може да се замени с писъка на миксера махни скоростта винаги може да е и обратното

    Коментиран от #4

  • 2 Антиелектрика

    28 27 Отговор
    Чакаме нова порция хумор, сатира и забава от електрофилчетата. Единственото "предимство" на миксерите се оказа, че не съществува. Кола с ДВГ и 650 к.с. ние миксер с 720 к.с. - сега ще има електро сепуко.

    Коментиран от #9, #11, #20, #26

  • 3 Емил

    29 24 Отговор
    Разлика от десета от секундата - може да е от пилота, може да е от гумите, може да е от 100 други дребни неща!!! Сравнете цените и тогава "боготворете" ДВГ - "варосани гробници" беше казал Христос са тъпите традиционалисти!

    Коментиран от #21

  • 4 Емил

    24 3 Отговор

    До коментар #1 от "констатация":

    Явно не си женен! Този рев е доста посредствен, в сравнение на рева на жена заварила мъжа си с друга!
  • 5 111

    11 5 Отговор
    Урусът изпусна старта
  • 6 Гост

    21 17 Отговор
    Само една справка и тя е, че теслата има ~770 коня и все пак падна от джип със ~120 коня по-малко и разлика от 200 килограма. Сега искам да видя оправданията на електрофилчетата фенове на повелителя на обещанията - принц Мъск

    Коментиран от #7, #8

  • 7 гост

    24 10 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Ето ти клипче от същия "автор" , в което СЪЩАТА Тесла бие Авентадор със 750 коня !!!! Мисля , че друг коментар е излишен , а кой какъв е гласуват купувачите с портфейлите си , а не пишман "блогъри" и българските им "фенове" !!!
    https://www.youtube.com/watch?v=_NnNEuxqoPo

    Коментиран от #12

  • 8 гост

    15 5 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Всъщност поправка , Теслата не е същата , а по-старата , със 588 коня !!!!! Това добре ли е или зле , според твоите "критерии" ???
  • 9 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    "Хумора" от коментар 7 достатъчен ли ти е или имаш други "нужди" ??
  • 10 резултатът би бил още по плачевен

    12 10 Отговор
    за теслата на разстояние например 150 км...просто няма да финишире.
  • 11 гост

    12 12 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Също така май скоро ВАГ беше осъден за фалшив софтуер , обаче що ли ми се струва , че скоро ще бъде осъден и за фалшиви реклами ??
  • 12 Антиелектрика

    10 9 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Ти като го даваш този клип, да видя случайно, че Ламбото би всички тесли? За това се гледат абсолютни стойности. То не става само да търсиш в Google по ключова дума - поне да го беше изгледал, че се изложи за пореден път!

    Коментиран от #15

  • 13 Иво

    17 10 Отговор
    ДВГ е история, след 20 години, 90% от новите автомобили ще са на ток! Проблема сега е в баериите, иначе като агрегати ел. мотора превъзхожда ДВГ по абсолютно всеки един показател!

    Коментиран от #14, #29

  • 14 Антиелектрика

    10 11 Отговор

    До коментар #13 от "Иво":

    Хм, тъкмо се чудех кога ли ще се появи този редовен и абсурден коментар с поредния ник, без който не може да мине нито една тема за миксери. ДВГ бил история, пък по-дъртите електирички са бъдещето? Абе не ви ли писна едни и същи лъжи да пишете?

    Коментиран от #36

  • 15 гост

    9 8 Отговор

    До коментар #12 от "Антиелектрика":

    Интересен прочит на фразата : TESLA MODEL X Wins by ,05 seconds , изписана с големи червени букви през целия екран !!! Явно ти "работиш" с някакъв друг английски , неизвестен на света , хахах !! Както и времето на Модел с от 10,94 срещу 11,16 на Авентадор , въпреки че последния ОЧЕВАДНО тръгна по-рано на старта !!! И пак напомням , това са модели на Тесла отпреди две години , които са почти секунда по-бавни от актуалните !!
  • 16 Антиелектрика

    6 7 Отговор
    Какъв прочит като не може да четеш, а явно не може и да виждаш? Я пак си изгледай клипа и виж колко пъти спечели Ламбото? А ето ти официални данни за това Ламбо: https://www.zeroto60times.com/vehicle-make/lamborghini-0-60-mph-times/ Та официално Авентадора е с време 10,4 секунди на 1/4 миля. Хайде спри да се излагаш, че направо вече те съжалявам.

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    4 6 Отговор

    До коментар #16 от "Антиелектрика":

    Ауууу , недоверие към "великия" автор , показал "победата" на Урсуса ли виждам , сакън , анатема , хахахах !!!

    Коментиран от #18

  • 18 Антиелектрика

    5 5 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Не ти изнасят официалните данни от сайта, който ти дадох ли? Сепукото май не е далеч за теб ;)

    Коментиран от #23

  • 19 Фалш

    6 1 Отговор
    Тези интернет клипове са само едно шоу за събиране на зрители. Не са достоверни тъй като тестовете са любителски, а не официални, не са под контрол и всичко зависи от това кой колко си е платил и как се управлява колата (което зрителя реално не знае).
  • 20 асддса

    7 3 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Аз не съм фен на електромобилите и не бих си купил, докато не стане задължително, но разбирам колко много предимства има за хората, които не се интересуват от спортни коли и хубав звук.
    Теслата е 700 коня, но еллектромотора има много по-голям потенциал за мощност от двигателите.

    Коментиран от #22

  • 21 асддса

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Когато разликата е десета от секундата 5 пъти поред, тези фактори отпадат.
  • 22 Антиелектрика

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "асддса":

    Никой не го отрича, но и никой не прави реактивен ДВГ за коли, така че и никой няма да сложи 5 MW електромотор на автомобил. Тук всичко опира до батерии и техните химически реакции, за да се получи електричество.
  • 23 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #18 от "Антиелектрика":

    Сепуко май правеха самураите останали без господар , та в тая връзка , при положение , че любимците ти ВАГ ОФИЦИАЛНО обявиха , че минават на електромобили и се отказват от ДВГ , май на теб ще ти е много по необходимо или поне "прекръстване" , че даже и тик рекламираната "подмарка" вече има електрически прототип за недалечно бъдеще !!! А между другото не разбрах мнението ти за намерението на Тесла да изкупи затворените заводи на GM , също като сегашния във Фриймонт и то за смешните 42 млн !!!! Ей това си е направо за сепуко , хахаха !!!

    Коментиран от #24

  • 24 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Наистина тотално изтрещя! Как може да си измисляш, че ВАГ са ми били любимци някога? И какво ме занимаваш с някакъв завод на GM? Ако искаш утре пиши как Мъск е мандръсал Амбърт Хърт и за това бъдещето е на миксерите! Ти изобщо си тотално скаран с логиката и реалността!
  • 25 В.И

    7 6 Отговор
    Електричарите първо да спрат да си палят печките вкъщи, на дърва въглища и кой каквото намери и после да списват колко ги е грижа за екологията и как ДВГ замърсяват опасно околната среда.
  • 26 СНиколов

    4 8 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    "Чакаме нова порция хумор, сатира и забава от електрофилчетата"
    Не Ви прави чест.

    Коментиран от #28

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Антиелектрика

    7 4 Отговор

    До коментар #26 от "СНиколов":

    Така ли? Кое по-точно не ми прави чест, че не съм по лаконичните изказвания?

    Коментиран от #30

  • 29 NikNay

    11 6 Отговор

    До коментар #13 от "Иво":

    Един резервоар и две туби в багажника и минавам 3000 километра извън всякаква цивилизация -- колко дълго може да ме следва електричката ? ДВГ е свобода и независимост!

    Коментиран от #32

  • 30 Язе

    6 4 Отговор

    До коментар #28 от "Антиелектрика":

    Недей така бре човек.Сега има опасност,Госта от много сълзи да го хване ток от батерията.То зимата и без това нямат много заряд въпреки предишно твърдение на Госта,че зимата се вдигал пробега с 25%.Чете но не разбира нищо-полиран въздух,това са му твърденията.Остана ли вече някакво предимство на миксерите след като и на старт ДВГ ги бие?Очаквам някой да се включи с любимото ми-2020год излиза Тесла Роудстър с 10000Нм,1000к.с.,1,2,3,4,5.....10мВт батерия.Тогава ще видите вие стогодишните😁😁😁😁😁😁

    Коментиран от #33

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Tribal

    4 4 Отговор

    До коментар #29 от "NikNay":

    Е каква независимост.Пари и гориво няма навсякъде.Като си купиш ел.кола ,ще си вземеш и 3,5м2 слънчеви сглобяеми панели и ще идеш до марс...

    Коментиран от #35

  • 33 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #30 от "Язе":

    Не разбрах кой трябва да рони сълзи след съвсем скорошното клипче тук , което и ти и дружката ти не сте счели за "манипулирано" !!!!! Със същите "герои" и още двама "динозаври" и също от доста по-обективен "автор" , за ваше съжаление :
    https://fakti.bg/avto/342628-urus-sreshtu-model-x-amg-g63-i-svr
    Публикувано във факти.бг:

    Антиелектрика
    (гост)

    Неутрално
    9 17:26

    12.11.18 ОТГОВОР
    Уаууу, електричката с 773 к.с. бие по ускорение Ламбо с 650 к.с. Ама много "коректно" сравнение.

    Публикувано във факти.бг:
    Зорлем
    (гост)

    Неутрално
    2 16:47

    12.11.18 ОТГОВОР
    И победител в категория "Безсмисленост" е.... филмът "Драг състезание със СУВ-ове с ниско профилни гуми". Честито на печелившите!

    Нещо не забелязах съмнение в резултата на победителя , хахах !!!
  • 34 двг мъка

    7 6 Отговор
    Електропродуктите без това да им е основна цел се подиграха с не един и два спортни автомобила на специализирани само в това брандове, вкл. и Ламбо. Клипове в мрежата бол. Какво сепуко и оправдание чакате, след като неизбежно и Ламбо и всичко останало ще е на ток? Сепукото си го правите вие с вашата наивност, че елколите нямат бъдеще и не си струва развитието им...
  • 35 NikNay

    5 5 Отговор

    До коментар #32 от "Tribal":

    Като отидеш на Марс с електричката ми се обади от там. Ама преди това трябва да пресметнеш колко време трае едно зареждане с панела. Не забравяй да отчетеш и факта че има и тъмна част от денонощието. . . . .
  • 36 Да да

    2 3 Отговор

    До коментар #14 от "Антиелектрика":

    Работи ли ти машинката за постригване с новия ДВГ? Гледам и метрото по твой проект ще го модернизират с ДВГ, че нещо не вървяло! Всъщност нафта ли пиеш или бензин?

    Коментиран от #37, #38, #42

  • 37 NikNay

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Да да":

    Нещо не си на ясно с нещата, метрото и машинката за подстригване са в постоянен контакт с ел. мрежата а ел. автомобилът е със захранване от батерия - два съвсем различни концепта . Ти двата пръста в контакта ли мушкаш?

    Коментиран от #41

  • 38 Бухахахахахха

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Да да":

    С какво ти идва хляба до магазина?С какво ти идва всичко останало до магазина за да има какво да ядеш?Бухахахахахха.С електрокар ли?Бухахахаха.

    Коментиран от #39

  • 39 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "Бухахахахахха":

    Историята там е много интересна и свързана с друга огромна компания за доставки – Германски пощи/DHL. След като не получи решение от VW или Mercedes, логистичният гигант не само се обърна към StreetScooter, а направо купи компанията и започна производство, след което дори увеличи доставките и се превърна не в клиент, а в конкурент на големите германски автопроизводители. Те от страна бяха раздразнени безкрайно от това развитие, но сами са си виновни за това и колкото по-бързо го осъзнаят и ускорят промените, толкова повече шанс имат да се върнат в бизнеса.

    Междувременно германски пекари (!!!!!) също започнаха сами да си внасят електро ванове , отново от Китай, което си е шамар за родната германска тромава в това отношение индустрия. ПОВТАРЯМ ЗА ПЕТРОЛОФИЛИ С ДЕМЕНЦИЯ !!!! ГЕРМАНСКИТЕ ПЕКАРИ ПОРЪЧВАТ ЕЛЕКТРОВАНОВЕ ДИРЕКТНО ОТ КИТАЙ < ОТЧАЯНИ ОТ БЕЗУМИЕТО НА СТОГОДИШНИТЕ !!!!!!!

    Коментиран от #40

  • 40 NikNay

    5 3 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Електрически бус който изминава максимално 200км празен и го завеждаш 6 часа с базова цена 40400 € - не, благодаря.

    Коментиран от #46, #47

  • 41 Ха ха ха

    3 3 Отговор

    До коментар #37 от "NikNay":

    Концепциите имат навика да се променят при всяка възможност. И именно това е тенденцията. При всяка една възможност, всеки ДВГ да бъде заменен от електродвигател. Дали тези двигатели ще се захранват с литиево-йонна или други технологии, дали въобще с батерии, бъдещето ще покаже. Едно е сигурно обаче. Тенденцията за изместване на ДВГ от електродвигатели е сигурна и необратима. ДВГ отдавна изчерпи потенциала си.
  • 42 Антиелектрика

    3 3 Отговор

    До коментар #36 от "Да да":

    О, разбира се, че и тази редовна твоя идиотщина трябваше да я пльоснеш тук. Имам чувството, че си бавноразвиващ и колкото и пъти да ти се обяснява, че всяко нещо си има сфера на приложение, пак няма да го проумееш. Хайде пийни си киселинка и хапни точец.
  • 43 опа

    1 4 Отговор
    Ще видиме, като излезе новия Роадстар 2020 , 100км за 1.9 сек. дали тогава този урос ще се отваря. ето тука прочетете https://www.tesla.com/roadster?redirect=no

    Коментиран от #44

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Зорлем

    4 1 Отговор
    Ех, едно време надничахме през прозрците на колите да видим до колко км/ч е разграфен километража им и така определяхме коя е "най-добра". Сега обаче вече е модерна работа - гледане на драг състезания в Ютюб. Ама иначе много се развил светът разправят...
  • 46 гост

    0 3 Отговор

    До коментар #40 от "NikNay":

    Доколкото си спомням въпроса беше какво предпочитат хората , които "докарват хляба и другите храни в магазина " !!!!!!! А не твоите "предпочитания" , които за пореден път се опитваш да изкараш "авторитет" !!! Е за твое съжаление не са и никога няма да бъдат !!!
  • 47 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #40 от "NikNay":

    И за твое съжаление цифричките ти също са мнооого остарели !! А освен немските пощи и американските вече минават на ток , както и всички останали "логистични" , което значи 90% от транспортния бизнес !!! Голяма поръчка за нови ванове на ток прави FedEx към стартиращата компания Chanje.

    1,000 наистина е голяма бройка на сегашния етап от развитие на пазара на електрическа мобилност, като FedEx ще купи директно 100 от вановете и ще вземе на лизинг останалите 900 от компанията за управление на авто паркове Ryder. Chanje е основана от бивши служители на Tesla и основен инвеститор в нея е FDG, като вановете се произвеждат в Хангжоу, Китай. Новият модел за FedEx се казва V8100, с товароносимост 2.8 тона, около 240 км пробег и макс. скорост 130 км/ч. Защо електрически ванове от стартираща компания, като вече идват такива от утвърдени производители? Например Volkswagen e-Crafter, Mercedes-Benz e-Sprinter или Renault Master Z.E.? Вероятно защото големите все още не показват сериозен ангажимент за производство и адекватна технически данни като достатъчен пробег и по-малко време за зареждане. Затова на пазара излизат по-малки компании и очевидно големите, които имат нужда от техниката, която се бави, се обръщат към тях. Най-вероятно голямата поръчка на FedEx ще донесе и други такива за Chanje, а още един добър пример за това, че малките могат да предложат адекватен продукт и да се развият е StreetScooter.

    Коментиран от #48

  • 48 Зорлем

    3 0 Отговор

    До коментар #47 от "гост":

    Като копираш така безугледно да беше копирал също, че автопарка на ФедЕкс е към 60 000 МПС-та, т.е. тия 1,7% електрички не са точно "минаване на ток". Удобно си пропуснал, също така, че точно ФедЕкс вече са си купили и някакви водородни баничарки от Workhorse Group. С две думи хората експериментират, а не инвестират!

    Коментиран от #49

  • 49 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #48 от "Зорлем":

    Даа , "експериментират" , хахаха , също като DHL !!!! По точно избират кой стартъп да закупят като тях и да си ги произвеждат сами , че и на други да продават , а честито на стогодишните !!! Още двама трима такива "експериментатори" и направо могат да затварят поделенията за лекотоварни !!!! Ако не знаеш немските пощи 40 години бяха най-големия клиент на ВАГ с близо една трета от продажбите в Германия , а сега са им КОНКУРЕНТ !!!!!

    Коментиран от #50

  • 50 Зорлем

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "гост":

    Въпросът беше да не се правиш на ударен и да не цитираш избирателно само части от новини и данни. От там насетне твоите виждания и предвиждания вече слабо ни интересуват.
  • 51 experta

    2 1 Отговор
    ТОКА Е ПО БЪРЗ, ДО 200 МЕТРА

    Коментиран от #52

  • 52 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #51 от "experta":

    Даа , а в следващите 200 вече е недостижим , хахахах !!