Last news in Fakti

23 Май, 2012 11:03 12 599 85

Все пак редови шестак за новото M3

  • bmw-
  • m3-
  • f80-
  • f82

Ръководството на BMW се е отказало от идеята да оборудва новото поколение на M3 с V-образен двигател. Новината е оповестил лично президентът на северноамериканското поделение на компанията Лудвиг Вилиш, съобщава BimmerPost.

Слухове, че баварците планират да "отрежат" чифт цилиндри от V-осмака на сегашната M-тройка и да монтират получения V6 на бъдещия седан F80 и купето F82, хвърлиха в потрес феновете на марката. Лудвиг Вилиш е признал, че подобни планове са съществували, но в Мюнхен все пак са се спрели на разработката на изцяло нов агрегат.

Моторът на бъдещото F80/82 ще бъде снабден с два или три турбокомпресора. Скорошни сведения, че BMW разработва електрически нагнетател, навеждат на мисълта, че поне един от компресорите ще работи на ток. Според запознати двигателят ще развива мощност около 450 к.с.

Следващото поколение на M3 трябва да се появи на пазара до година и половина-две. Към момента за автомобила със сигурност може да се твърди, че ще бъде по-лек, по-бърз, по-мощен и едновременно с това по-икономичен от предшественика си. Добра новина за почитателите на карането с вратите напред е и новината, че модификацията ще се предлага и с механична трансмисия.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 асааа

    1 0 Отговор
    БРАВОООООООООООО !!!!!!!!!
  • 2 Ники Николов

    2 0 Отговор
    тия не се научиха че не става 6 и редови после пукат глави и такива простотии ама това го правят към 200 000км,какво ги бърка сега като се хвалят с него
  • 3 до Ники Николов

    0 0 Отговор
    редовия 6 цилиндров мотор е възможно най балансирания мотор който съществува. Даже като се замисли човек е и по лесен за хлаждане отколкото V образните мотори. А това ,че пукали глави ДА има един ТДС на който се случва да спука глава ,но освен него имат десетки R6 мотори които са безупречни.
  • 4 Баварски глупости

    2 0 Отговор
    Просто балъците от БМВ не са искали да харчат пари за нова разработка на V 6 .
    И за сведение на пишещия преди мен 6 цилиндровия мотор не е по добре балансиран от 12 цилиндровия или от 8 цилиндровия редови да не говорим за 16 цилиндров.
    Но и двата мотора не се използват широко поради ред причини.
    Както всички добре знаем фирми като Нисан и Хонда правят V6 мотори от които БМВ могат само да се учат .
    А М серията е просто смешна сравнена с GTR истинска екстремна машина с високи технологии , които БМВ още дълги години ще се мъчи да въведе.
  • 5 Ники Николов

    2 0 Отговор
    бмв е супер спортен и готин автомобил,но...,не е само тдс всичките им редови 6 ,това 520,523,525,528,защо всяка втора обява в чужбина е с проблем в главата
  • 6 Минувач

    2 0 Отговор
    Ами да сложат един 2jzgte на новата им M3 и всички ще са доволни.
    И без това после ще се опитват да вкарат този двигател в коша на оригиналния по всевъзможни начини и да пускат клипчета в utube колко конски сили са докарали.
    Така ще им остане само да си купят по един тунинг кит от интернет и колекторни тръби :)
  • 7 Hyundai/Mercedes

    0 1 Отговор
    До 4 (Баварски глупости)-само да уточня, че Nissan GT-R не е с японски двигател :)
  • 8 Red

    1 0 Отговор
    до Hyundai/Mercedes
    Верно ли? :))))) и какъв е двигателя?
  • 9 Джони

    0 1 Отговор
    Най-балансираният мотор е 5 цилиндровия редови,а не 6-ка...
  • 10 Hyundai/Mercedes

    0 1 Отговор
    Малко известен е фактът, че двигателя на Nissan GTR е произведен от една френска фирма Sodemo Moteurs. То и голяма част от електрониката е френска, отчасти на Рено...

    Коментиран от #15, #17

  • 11 BMW

    1 0 Отговор
    Абе Николов ти ако гледаш само строшените коли в мобиле щи излизат с проблеми хаха. Е нема такова животно бенз БМВ 6-так да пука глава ти ЛУД ли си кола карал ли си хаха. То никой нормална кола бенз не пука глава ей така хахаха ти тр да я прегрейш жестоко. BTW 6-така е класика за марката има сантиментана стойност :).
  • 12 520 зендер

    1 0 Отговор
    Ники Николов-Незная БМВ да има проблем с главата но ти със сигурност имаш такъв проблем.Тез ги разправяй на тъпаците в месната кръчма или на децата дето нямат шофьорски книжки или пък на такива дето не са и помирисвали бензинов баварец.Не ми говори за ТДС-Няма нищо общо със тотално издръжливия редови бензинов шестак който е носи на всякакви изродски натоварвания на високи обороти изминавайки хиляди километри.Личен опит.А сега по темата.Истинското М3 според мен трябва да е с редови шестак.Кубатура-незнам.Мощност-около 500кс...без ограничител на скороста.Дори незная какво ги прихвана германците с тоя ограничител на скоростта..Ма то всеки може да го премахне тоя ограничител. с мешно е..
  • 13 520 zender

    1 0 Отговор
    А пък дали да има турбо или не...незная.С турбо ще е по-експлозивен но без турбо пък ще се върне към корените си и ще е много обичан но според мен не конкурентноспособен.И ми се ще новия GTS да бие на писта аналогичното 911,така както на времето се случи с CSL.За сега ,само мечти ,блянове и фантазии..
  • 14 Speeder

    1 0 Отговор
    От инженерна гледна точка редовия шестак е най-добрия шестак.
    Освен това редовия шестак е най-добрия редови мотор.
    Няма никакъв смисъл V6, единствено го правят за да може да се събере в кола с малък кош, щото е по-къс.

    Евала на баварците, по-добре да разработят нов редови мотор, отколкото да режат от стария. Скалъпените неща не са присъщи на БМВ и с този ход го доказаха отново!
  • 15 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Hyundai/Mercedes":

    @10 да се чуди човек на какво да се смее най-напред! На начина по който слагаш пълния член, на съдържанието или на ника.

    @14 от инженерна гледна точка редовия шестак е най простия шестак.
  • 16 малко факти

    0 0 Отговор
    Ооо Зендер мечтай си баварски кош да бие Порше.
    Що се отнася до изродски претоварвания никой шестак на БМВ не издържа форсиане като шестака на Нисан Скайлайн.
    Просто свикни с мисълта че БМВ е кола за показност не за истински екстремни постижения.

    А на колегата от коментар 10 само ще кажа че двигателя на GTR се прави в Йокохама а не във Франция.Що се отнася до останалите компоненти те не се използват в други коли а най малко в Рено.GTR изцяло се изработва в Япония.
    А онази френска фирма която споменаваш е специализиран в изработка на състезателни автомобили и използва двигателя на GTR за да го вгради на Дачия за едно състезание в Америка.

    Коментиран от #21

  • 17 Пламен Кисьов

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Hyundai/Mercedes":

    10 .. 8 ... ся 6 ...
  • 18 до 14

    0 0 Отговор
    Колега би ли обяснил защо редовия шестак е по добър от редовия осмак.
    А БМВ ползват една и съща конструкция за този редови шестак от поне 30 години.
    Сега не могат да се справят с V6 и правят по лесното да останат на стария редови шестак по лесен за правене.
    Типично за тази фирма със скалъпени набързо решения които често се повреждат поради недомислие.
  • 19 Зайо

    0 0 Отговор
    Ххахах няма никакъв смисъл от V6, защото ще се развали разпределението на масите. Все пак BMW-то е със задно предаване и изнасянето на масата по-далеч спрямо предната ос е препоръчително и за това трябва да е "по-дълъг". R6 освен това си е много добър като цяло и има приложения в доста интересни коли (Toyota Supra да речем :) ) Лично бих предпочел липсата на еко норми и термини като доунсайзинг и наличието на V10 (или по изключение V8). R6 turbo в това купе ще е доса примамливо за манияците на ъпгрейд китовете и наличието на доста потенциал за модификации.
    Аз не знам за М30B35 със спукана глава, дори и с налягане на турбото от 1,2 - 1.5 бара (650+ к.с.) по-скоро проблемите са в стоковата гарнитура ;)

    p.s. И както са казали великите умове: "Шестака си е шестак"
  • 20 Джони

    0 0 Отговор
    До @18-редови осмак няма...
  • 21 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "малко факти":

    16-Какво да мечтая бе младеж..CSL-а биеше на писта тогавашния аналогичен модел на 911 ама му забравих абревиатурата.Но това се промени при Е92 -450кс -толкова и при 911 защото бумера беше много затлъстял и тромав в завои.И кво пак ми говориш за ГТ-Р като със М3 нямат нищо общо-нито в задвижването нито в техниката.Като се научиш да сравняваш тогава ще споря с теб.Засега само мога да се усмихна ехидно и да махна пренебрежително с ръка изразявайки с това че няма какво повече да си говорим..
  • 22 читател

    0 0 Отговор
    Зендер имат едно общо нещо . БМВ искат за жалкия си кош който наистина е на светлинни години назад от технологията на Нисан повече пари.
    А що се отнася до Порше и БМВ Порше имаше кола която биеше CSL още тогава но ти нали обичаш да сравняваш коне с магарета си пропуснал.
    И добре са ти го написали.Смотания шестак на БМВ НИКОГА не може да достигне мощноста на Скайлайн. Сети се сам защо.

    Коментиран от #25

  • 23 до 20

    0 0 Отговор
    Джони редови осмаци е имало много ,така както имаше много редови шестаци.И редовия осмак е много по добре балансиран от шестака.
    Но дошло време в края на 50 -те когато хората заменили редовия осмак с V образен. Същото направиха сега и със шестака.
    Но некадърниците от БМВ понеже не искат да си правят труда да правят по трудния технологично V6 мотор още се пънат със стария редови.

    А едно блестящо доказателство за добри V6 мотори са тези на GT R . 550 коня от 3,8 л. и това е серийно. За качествата на колата няма да говорим само ще допълня че БМВ още няма такава кола в производство и както изглежда скоро няма да има.
  • 24 Минувач

    1 0 Отговор
    Нека изложа няколко факта:
    1. Редови шест цилиндров двигател е най-добре балансирания 6 цилиндров двигател (клипчета показващи защо - има много).
    2. Редови 6 е с много просто изпълнение.
    3. Редови 6 е много надежден (виж т.2).
    3.1 Вярно е също, че в началото е имал проблем с хармонични честоти при около 6к оборота, но това отдавна е преодоляно.
    4. Редови 6 е по-надежден от редови 8, защото има по-къс разпределителен вал (виж т. 3.1).
    5. Редови 6 е по-надежден от V6 защото има два пъти по-малко разпределителни валове.
    6. Редови 6 позволява по-малък маховик => по-бързо развъртане на двигателя без нуждата от намеса на ECU за компенсиране на моментите.
    Разбира се има и недостатъци:
    1. Загрява по-бавно.
    2. Има нужда от повече място (не става за кола с предно предаване).
    3. Все по-трудно отговаря на всякакви екологични измислици.

    Аз лично предпочитам редови 6 пред V6.
  • 25 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "читател":

    22-Чета редовно ауто билд.Там го пише това за Е46 CSL-а.Аз не си го измислям,така че ти на мене можеш и да не вярваш ама хората са ги сравнявали на времето както и последващите модификации и знаят повече от теб.Така че никога не казвай никога..
  • 26 за минувач

    1 0 Отговор
    Абе минувач кой те пита какво предпочиташ.
    Маховика на 8 цилиндров редови е по малък от 6 цилиндров и позволява по бързо развъртане .
    По дългия разпределител вал на 8 цилиндров редови въобще не е по малко надежден от 6 цилиндровия.По твоята логика 4 цилиндровия е по надежден от 6 цилиндровия.
    И по т3.1 хармоничните честоти са за 6 цилиндров не за 8.И този проблем е решен.

    Проблема в тези мотори е мястото , което заемат.За това ги махат .
    И мога само да ти кажа че V6 мотори на Хонда от 1990 монтирани на NSX са по издържливи от всичко което БМВ е правило като редови шестаци.
    Така , че проблемите с V6 отдавна са преодолени.
    Сега и във Формула 1 моторите ще са такива , а не редови ти си прави изводите.
  • 27 Грозната истина

    0 0 Отговор
    Зендер БМВ М3 CSL прави през 2003 невероятното за БМВ постижение 7.50.00 на Нюрбургринг.Това постижение се дължи на факта че изхвърлят всичко от колата и масата и е 1380 кила.
    Порше 911 GT2 има постижение 7.46 .00 през 2000 година.
    Така че не знам кой Аутобилд си чел но това са показали часовниците на пистата.
    Порше 911 GT3 RS има постижение 7,43 през 2003 година на същата писта.
    Отново БМВ духа супата.В следващите години има още много примери как баварските смешници са задминати не само от порше но ит от много други.
    Забележи Зендер , че това е писта а не разни фукльовци по магистралата дето се пънат на някой Опел или Хюндай с 8 цилиндрови мотори по 5 литра.
    Когато излезе срещу истински спортни коли БМВ е на колене .
    запомни това и спри да вярваш на всичко което пише в Ауто Билд.
    И те са хора и те допускат грешки.
  • 28 Hyundai/Mercedes

    0 0 Отговор
    До 16 - на мен човек, който цял живот е в ралитата (WRC) и 24 часа на Льо Ман ми каза, че именно мотора на Nissan GT-R (R35) е разработен от тези Sodemo Moteurs :)

    Коментиран от #32

  • 29 Skyline

    0 1 Отговор
    А на мен човек ,който работи в Нисан америка и близък с хора участвали в разработката ми каза че е разработван основно от американци и японци.И определено се произвежда и сглобява в японски заводи.
    А това ,че някой може да е давал съвети не го прави конструктор и производител на този двигател. Има много примери в автомобилостроенето за това.
    И както се писа по преди Sodemo Motors правят преработен такъв за Дачия. Както и тунинг на такива мотори.
    Щом толкова настояваш намери къде е писано , че Содемо са направили този двигател.
    Lexus LFA например ползва моторизация от Yamaha и никой не крие това .
    Така ,че докато не намериш ясно доказателство за думите си по добре не се изказвай .
  • 30 520 zender

    0 0 Отговор
    Повтарям-не ми се спори с хора непомирисвали редови шестак колко е издръжлив въпросния.Това е все едно да спорим кое е първо-яйцето или кокошката...Карал съм...карал съм и съм настъпвал зендера толкова много че свят да ти се завие.Изобщо не мисля и искам да те убеждавам в издръжливостта на R6.Повтарям за децата със ГТ-Р-а:тази кола има двойно задвижване срещу задно на бумера и битурбо агрегат срещу атмосферен в настоящия вариант на М3.Да не говоря за стартовата техника която е взета от формулата и с която М3 не разполага.За това аз лично не сравнявам тези два модела.Всъщност-те са несравними особенно по цена.Има копувачи за ГТ-Р има и такива за М3.След като са различни явно има и различни вкусове а че след покупката се тунинговат е друг въпрос който не ми се коментира.
  • 31 520 zender

    0 0 Отговор
    Междо другото-времена на спортисти през 2002-ра на пистата на DSF:Митсубиши ево 7-18.92,М3 CSL-18.94,Вайсман фв-19.28,Порше ГТ3 -19.49.Мисля че с това съм достатъчно ясен.Просто повече не ми се търси инфо щото ми е почивен ден и фиркам и нямам време за келеша и тиинеиджърски заяждания...На магистралата виждам за кво става на въпрос...тогава става ясно кой кум кой сват и кой бърборко на булката с москвича брат.Да-знам че лафа не е такъв но го доукрасих щото съм на няколко питиета-не това е проблема. БМВ М3 ще го пребъде и винаги ще бъде съперник на аналогичните си конкуренти.Копува се-факт.Така че независимо от това дали е по-добър от преките си конкуренти като S4 и други се харчи доста добре и то на солена цена.А пък спрямо ГТ-Р и цената му...еми не ми се говори-прекалено досадно и банално стана-все пак всеки знае-щом е скъпо си заслужава....

    Коментиран от #33

  • 32 Prelude

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Hyundai/Mercedes":

    @28 би трябвало да знаеш че това е абсурдно. (независимо кой ти го казва)
    Двигателя на ГТР е наследник на VQ серията която Нисан използва от началото на 90те и се произвежда в Йокохама
    http://www.youtube.com/watch?v=zta0skI9J4c

    А общото със Sodemo е че са взели двигател от ГТР донапомпали са го и са го бутнали в тази Дачия
    http://www.youtube.com/watch?v=PFnyaow_wok
  • 33 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "520 zender":

    @31 Изобщо не знаеш колко издръжлив е редовия шестак на старите GT-R-и. Освен това е с турбо и много по-лесен за тунинг. Нз дали знаеш но първия Скайлайн ГТР е 1969та година и е 2.0 редови 6 атмосферен 160к.с. А най-успешния от всички ГТР-и до сега е R32, който размазва всички коли от неговото време дори и суперкари по-скъпи от него. Печели всички състезания в японския пистов шампионат и т.н. А това за магистралата са пълни глупости. Бързата кола не се определя на магистралата, а на пистата и по планинските пътища. Там където ATTESA-та на R32 e ненадмината. Е30 М3 е мнооого далече от технологичното ниво на R32. Това че не си виждал и си знаеш 320ките колко вървят и тук таме ако си карал някоя М-ка далеч не означава че няма или не е имало по-бързи коли. Виж в България - Да рядко ще срещнеш кола на магистралата по-бърза от М-ка, но това не доказва абсолютно нищо.

    Коментиран от #34

  • 34 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Име:":

    33 Ма все ми е тая колко е издръжлив шестака на японските коли.Мен си ме интересува с какъв мотор ще излезне новото М3.За мое съжаление преди години излезе с осмак.Ще се радвам отново да излезе със редови шестак.
  • 35 читател

    0 0 Отговор
    Зендер за пореден път показваш колко ограничени познания имаш.
    Няма да коментирам глупостта за това как на магистралата изпреварваш москвичи.БМВ само срещу такива противници може да се пъне.
    Както колегите казаха технологията на GTR е несравнимо по добра от БМВ. И най хубавото е , че плащаш същите и дори по малко пари.
    А че не си помирисвал V6 мотор и за това говориш глупости от далеч е видно.

    Нека Prelude ако има търпение да ти обясни за мотора на NSX V6 , който е по здрав от всичко ,което БМВ е правило.Но ти от къде да го знаеш това в автокъщите в България само щайги 525 и 530 дизел на БМВ е пълно.
    За това няма да ти се сърдим за невежеството , но поне чети малко в този форум има хора , които разбират мисля , че няма нужда да назовавам имена.
  • 36 читател

    0 0 Отговор
    Зендер за пореден път показваш колко ограничени познания имаш.
    Няма да коментирам глупостта за това как на магистралата изпреварваш москвичи.БМВ само срещу такива противници може да се пъне.
    Както колегите казаха технологията на GTR е несравнимо по добра от БМВ. И най хубавото е , че плащаш същите и дори по малко пари.
    А че не си помирисвал V6 мотор и за това говориш глупости от далеч е видно.

    Нека Prelude ако има търпение да ти обясни за мотора на NSX V6 , който е по здрав от всичко ,което БМВ е правило.Но ти от къде да го знаеш това в автокъщите в България само щайги 525 и 530 дизел на БМВ е пълно.
    За това няма да ти се сърдим за невежеството , но поне чети малко в този форум има хора , които разбират мисля , че няма нужда да назовавам имена.
  • 37 520 zender

    0 0 Отговор
    Пич,аз може и да имам ограничени познания но данеби да е забранено да харесвам БМВ.Самата статия е за двигатели на БМВ и по-точно за редови шестак.Все ми е тая каква свръх технология ползва гт-р.Ако ще и от 1000 кубика да вади 2000кс аз пак ще си харесвам Е36 и Е36 които имат САМО 321 и 343кс.Не разбираш ли че други марки мене не ме вълнуват.По-скоро не ме вълнуват колкото БМВ и в частност М3-Статията е за този модел.А че другите имали V6 или V8 или незнам си там какво което да е по-напредничаво от двигателите на любимата ми марка ми е все едно.Освен това приятно ми е да изпреварвам Москвичи-ти кво,завиждаш ли.И все ми е тая колко 530д има в България.Моето си е от Германия и съм доволен от него.Ииии,пич,не бери грижа колко много пари давам за ремонти.Имал съм-дал съм.Ти кво-сметката на парите ли ще ми правиш...
  • 38 BMW NEVER

    0 0 Отговор
    Зендер ти си поредният ограничен фен на БМВ.Харесвай си каквото си искаш , човек живее най добре с илюзии.Изпреварвай си москвичите и се мисли за велик.
    Високите технологии не са за хора като теб .

    Коментиран от #41

  • 39 330i

    1 1 Отговор
    Много комплексирани има тука от БМВ ей, откъде идва таз омраза ? идва от там 4е повечето с бмв-тата сме паралии , то не е само редовия шестак намесен, и след като нисан са на светлинни години напред, за6то НЕ са по-богата фирма, или пък що не се пробват във Ф1, или за6то не можаха да бият бмв на северната дъга последния път, а?
  • 40 BMW NEVER

    0 0 Отговор
    Кой последе път? Nissan има официален рекорд 7,21 а BMW 7,48.
    Има няма 27 секунди по бавни.
    А за Формула 1 не ми говори защото БМВ там от 20 години участия нямат една отборна титла.Който ги хване ги рита Рено,Мерцедес,Ферари,Форд,Хонда,Порше.и т.н

    БМВ са пълни нещастници само правят двигатели с големи кубици за улиците защотото ако са малки съвсем няма да издържат.
    Знаеш ли кога от БМВ ще направят 2000 кубика мотор с 250 коня серийно който да мине 300 000 километра и да няма дефект.
    НИКОГА.
    И Тойота като е по богата от БМВ значи е по хубава.Тогава си купувай Тойота бе отворко щом за теб е важно на колко и се оценяват акциите.

    Поредният високоинтелигентен фен на баварските коптори се изцепи да ни покаже какъв паралия е с 15 годишния си таралясник.
    Евала бате много си напред с матрияла.

    Коментиран от #42

  • 41 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "BMW NEVER":

    38-Аз не живия с илюзии.ПОВТАРЯМ ЗА ТАКИВА 20 ГОДИШНИ БЕЗРАБОТНИ КАТО ТЕБЕ.Имам фирма женен съм имам дете кола и апартамент.На 36 години съм и съм постигнал всичко в тоя живот.Не виждам що да живея с илюзии..тук пиша за разтоварване,ако ме питаш що съм в тоя саит всеки ден...
  • 42 330i

    0 0 Отговор

    До коментар #40 от "BMW NEVER":

    @40
    бмв правят кола с по-малко коне от 240 коня, която въпреки по-голямата си маса "пердаши" таз S2000 както си иска, че даже и на разход е по-добре, ама тез подробности не са важни- важно е 2000 кубика - 240 коня, то и бмв имат 2400 кубика - 750 коня - атмосферка, ама то е друга тема
  • 43 330i

    0 0 Отговор
    и като става въпрос постояно за гтр-а, за6то не го пуснат на 24 часа на нюрборинг, А ?
    нали са на светлинни години...
    http://bimmer.bg/2010/05/30/24-te-tchasa-na-nyurburgring-sabrani-v-19500-kadara/
    е за тва говоря, купуваш м3-ката и гтр-а - нови - пуска6 ги да обикалят на макс на някоа писта, и познайте кой ще изпуши първи ?
  • 44 ха ха ха

    0 0 Отговор
    Нещо си се объркал пич.Серийно БМВ със 750 коня няма.
    А онзи мотор на Хонда е толкова здрав че баварските никога не са можели да се доближат до такова качество.
    Ами купи ги нови да видим кой ще издържи повече.
    Като знам БМВ какви са трошляци не бих се обзаложил че ще издържи повече.
    Едно съм сигурен БМВ то ще диша праха на нисана .
    Карай си таралясника по пътя и свикни с мисълта , че БМВ не може да се мери с такива високо технологични коли.
    Добре ги видяхме и във формулата какви са смешници.
    Ако искаш да видиш коли които по всяко време ще наритат БМВ влез на този сайт
    http://supergt.net/
    Айде лека и да сънуваш как изпреварваш GTR на живо няма да ти се случи.
  • 45 Speeder

    0 0 Отговор
    @BMW NEVER
    Абе колега, не мога да разбера защо сравнявате ПОДЧЕРТАНО спортен модел (без каквито и да е комфортни и практически качества) на Нисан и времето, което е постигнал на някаква си писта, било то и Норда, с коли, които са направени да се карат на дълги разстояния и да си возиш семейството с тях?

    БМВ винаги са били лидер във високите технологии и не вярвам Нисан да са по-добри от тях, въпреки че имат един модел (САМО!) който е нещо много добро на писта.

    Всеки един модел на БМВ последните 40 години е изпреварил времето си по отношение на безопасност, надеждност и комфорт, а това не важи за Нисан. Нито са най-надеждните в класа си, нито са най-безопасните. За комфорта - много са зле.
  • 46 Speeder

    1 0 Отговор
    Който не е карал шестак на БМВ той не знае що е кола ;)
  • 47 R34

    0 0 Отговор
    Не ми говори за БМВ защото те винаги изостават с технологиите.
    Нито една технология не са въвели първи.
    И нисана е нормална 4 местна кола която вътре е по широка от баварския кош 3 серия.Най хубавото е че по широкия и по тежък Нисан е много по стабилен на пътя от смотаното баварско произведение.
    Който не е карал Скайлайн мисли БМВ за кола.
  • 48 Speeder

    1 0 Отговор
    Нека вземем старата Е39. Това е първата кола с 4 звезди от NCAP, много преди Волво и Сааб. Ауди А6 (C5) и Мерцедес W210 са с по три звезди до края на моделният им живот.

    X-drive, I-drive, Efficient Dynamics да ти говорят нещо? Сигурно не са ги измислили BMW?

    Колкото до Нисан - това е една фалирала марка - не ми я хвали толкоз. Няма как да се впишат в здравината на баварците...

    Японци? Е39 примерно е конструирана от японец. Като нещата не са били орязани от към бюджет, както е при масовите нисани.

    Скайлайн може и да е хубав модел, но е само един. След това става GT-R. Освен това моторите на скайлайн са редови шестаци, по идея от баварците ;)

    Коментиран от #49

  • 49 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "Speeder":

    48-Ма то тука става въпрос за двигатела на М3 ве човек.Не се манипулирай от феновете на японските коли.То се вижда и какъв интерес има към японските коли щом почти няма статии за тях.Не разбираш ли че на хората им се говори за ГТ-Р.Ама няма статии за него и те затова го намесват.
  • 50 330i

    1 0 Отговор
    до хахуто
    как изобщо може да си помисли6 4е 2 литра мотор от хонда може да се доближи до 3 литра на бмв, едното е еднодневка, другото е изчислено да те надживее, едното е пластмаса, другото е встествена кожа от избрани материали, едното е от хора които са измислили двигател и автомобил, и какво от това 4е не е сериен мотора от 750 коня, нали става въпрос за това че са "смешници" и не могат да правят мощност от малка кубатура, а колкото до серииния хондов 2000 кубиков 240 коньов - представям ПО-СТАРИЯ мотор от бмв 231 коня, който има по-малък разход и по-висока макс. скорост, ускорението до сто е "еднакво" но хондата след малко припада с по-високата си мощност и по-малко килограми, и това на вас ако не ви говори нищо, за мен означава едно -- БМВ СИ Е БМВ
  • 51 one

    0 1 Отговор
    Много сте зле момчета.Двигателят на Хонда надживява всяко БМВ дори когато работи на 9000 оборота.БМВ могат само да се учат на двигатели от Хонда.
    Хонда въведе променливите фази на разпределение много преди БМВ и го направи качествено.
    X-drive на БМВ е копиран от Хонда.Останалите глупости на БМВ също са въведени от други фирми много преди тях.Като не знаете не се излагайте.
    Тук говорим за други неща.Говорим как Нисан показва на жалките баварски нещастници как се прави кола която кърти всяко тяхно произведение.И какво ми говорите за 750 коня като такова БМВ не се произвежда.Ако вървим в този ред има коли с 1600 коня от по малки мотори от баварските.Не се напъвайте нямате достатъчно знания за да спорите.
    Учете се от зендера купуваш баварски кош с 3000 кубика и после гледаш да изпреварваш някой с опелче или москвич и внимаваш да не те среща някой яонски спортист по пътя защото ще те резне без замисляне.

    И БМВ може да се учи как се прави редови шестак от Скайлан , толкова здрав и позволяващ форсиране мотор БМВ не е имало и няма да има.

    Айде много здраве аматьорчета.
  • 52 330i

    1 0 Отговор
    смешник, дай пример с някоя хонда която е на повече км от бмв, и за6то ми бягате по тъча, нали бмв нямали двг 2000 куб 240 коня, ми бмв имат 3000 куб. 230 коня, който въпреки по-малката мощност, пердаши тоз на хонда отвсякъде, 4е даже и по разход, и на вси4кото отгоре е по-стар, чакам отговори, а не алабала портокала
  • 53 Име (не съм логнат)

    1 1 Отговор
    Хонда от 3000 кубика вадят 280коня и пердаши дори смешната 8ма серия. А това че върви и може би харчи по-малко, в което се съмнявам е заради ВЪРТЯЩИЯ МОМЕНТ. Ви-тек моторите на хонда до 6000 оборота харчат ужасно малко. Средния разход на С2000 е 9 на 100. А не ставай смешен С2000 ако го хване това БМВ на писта или в планината ще видиш как тежката баварка изостава на всеки завой, та дори и с повече коне да е. Мощността не е всичко, по-важен е БАЛАНСА, ако изобщо си имаш представа какво е това. БМВ правят мощни комфортни коли за магистрала, но на завойте и по пистите изостават от истинските спортни коли -ФАКТ. БМВ е добра в това да прави компромис м/у бързина и комфорт, но в този вариант ти нито имаш спортна кола която да се мери с другите спортни коли, нито имаш комфортна кола по-добра от изцяло комфортните автомобили. А зендер що се отнася до интерес към японското вземи отвори Speedhunters! Това че в Б-я най-много се харесва БМВ е ясно. От кога бмв има бърз седан със редови мотор, защото първия ГТР е 1969 година и е абсолютен хит дори и до днес. Хората все още се състезават с него по трак дей събитията. Ама като единствената ти инфо е от този сайт и ауто билд няма как да знаеш.
  • 54 Prelude

    0 0 Отговор
    Абе не е лоша М тройката, стига се карахте. Просто на вид не са я докарали. А това че за спортен автомобил баланса е по важен от мощността се вижда и тук
    http://www.youtube.com/watch?v=00QG0VAWrdI&feature=player_embedded
  • 55 Speeder

    1 0 Отговор
    Прелюд, това видео е нагласено. Видя се с просто око, че ферарито бие.
    А от всичките коли само БМВ-то си беше 4+1, демек седан и се движеше доста добре като за такава кола.

    Коментиран от #58, #69

  • 56 2 в 1 ?

    1 1 Отговор
    БМВ правят големи мотори за да компенсират липсата на баланс и по ниските технологии.
    Примера за S2000 който има 2 литра мотор и издържа повече от 3 литровите баварци е показателен.
    БМВ не може да прави здрави мотори и за това прави големи кубици за да компенсира това.
    А за линията на Nissan GTR която води началото си от 60-те всеки запознат по навътре с автомобилите знае , че БМВ не може въобще да се сравнява въпреки че струва колкото него и дори повече.
    6 цилиндровите мотори на тези нисани са пример за изключителна издържливост на форсиране.БМВ за да даде подобна мощност използва 8 цилиндрови.Това е още един пример за това как баварците ползват повече обем защото иначе моторите им се трошат.

    Просто всеки да си знае мястото.БМВ е кола която се опитва да събере спортно с уж луксозно.Но това е като всесезонната гума.Уж била за всичко но всяка друга гума я бие.
    Това става и с БМВ при спортните коли само присъства а при луксозните сравнено с S класа е слабо.
    Това е момчета 2 в 1 при колите не е най добрата комбинация.

    Коментиран от #70

  • 57 Speeder

    1 1 Отговор
    Ако искаш да ти покажа шестак на БМВ на 400000 км. и още не е почнал да пипа масло даже. Много ми е чудно на колко км. почват да го пипат??
    Колкото до моторите на хонда, повечето още от завода си ядат маслот.
  • 58 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #55 от "Speeder":

    @55 Никой не казва че М3 е лоша кола. Но в никакъв случай не е най-бързата.
  • 59 Speeder

    1 0 Отговор
    Никой не казва, че М3 е най-бързата. Просто е най-бързата в класа си.
    А Хонда S2000 са направили мотор, който е по идея на първото M3. Дет се вика открили са топлата вода след като са си купили немски бойлер :D

    Коментиран от #60

  • 60 Име:

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Speeder":

    @59 Зависи за кой клас говориш точно. Защото R32 е по-бърза. Овен това impreza 2005 година е само секунда по-бавна от м3 на ринга:
    BMW M3 8:05.00 153 '07 420 / 1619 ////
    Subaru Impreza STI Spec C MK.II 8:06.01 153 '05 280 / 1370
    Виж за каква разлика става въпрос 4 литра срещу 2 литра 8 цилиндъра срещу 4, 420 коня с/у 280, предаване само на една от осите срещу двойно, което на дългите прави на ринга е сериозна пречка. Да импрезата има предимство откъм тегло и откъм цена, доста по-евтина е. Според мен 1 секунда за 20км дистанция не е чак толкова сериозна разлика. Mazda rx7 също е 2 врато купе, която добре направена побеждава GTR R35 на touge и time attack. Колите са твърде различни за да се причисляват само към един определен клас. А като стана дума за импрезата мисля че все още е най-бързата 2 литрова серийна кола на северната дъга.
  • 61 Speeder

    0 0 Отговор
    Тия резултати ги чета от доста време, но няма как да ме трогнат. Просто защото философията е различна на колите, които се състезават там.
    БМВ се опитват да правят комфортни автомобили, които се карат по много и целта им е да вземат клиенти от Мерцедес, Сааб, Волво, Ауди и от Порше примерно. Субита, нисани и други кашони, в които главата ти става мека като тръгнеш за морето са ги оставили на японци, французи и т.н.
    Много ясно, че след като си се доказал в моторните спортове, направил си мотор 1500 кубика, способен да развие 1400 коня и който е станал шампион по времето когато се е състезавал, направил си веднъж кола за LeMans и тя печели безапелационно.

    Идеята на японците е да имат в моделната гама една добра еднодневка-турбо-резачка, ако може и да постави някой рекорд на ринга и по този начин да си промотират конфекцията на пазара, предимно с мотори от 1.3 до 2.3 . После правят зарибяване чрез PS2/3 на келешите и всичко заспива :D

    Не че не бих покарал някоя японска бегачка, но искам като пътувам да не се изморявам, а когато реша да бързам и да цедя колата - да има какво да дава. Да не влиза в сервиза на всеки 10 000 км. и да не и вдигам капака за да гледам маслото на всеки 300 км. Защото като тръгна на някъде минавам по 1000 - 2000 км. за няколко дни. А, да и в същото време да има къде да сложа да седне жената, детето, детската количка и т.н.

    Като сметнеш всичко това - отговорът е БМВ 5-ца туринг или БМВ X5.
  • 62 Име:

    0 1 Отговор
    Аз предпочитам спортна кола, която да е лека да върви и да се кефя по завойте. Пък ако ще и камъните в бъбреците да ми разбива хич не ме интересува. Като стана на 50 години ще търся мека возия и тих двигател.
  • 63 Speeder

    1 1 Отговор
    Това е защото не караш много. А колкото до завоите, там БМВ има какво да показва, все пак са най-балансираните автомобили ;)

    Коментиран от #64

  • 64 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "Speeder":

    @63 Стига глупости. Най-добре балансирани са Поршетата и Субарутата. Боксер мотор нисък център на тежестта. Нищо не е по-балансирано.
  • 65 Speeder

    0 0 Отговор
    Не виждам какво му е балансираното на Порше 911, след като моторът е зад задната ос. Опитват се да го олекотяват от години и като цяло го оставят възможно най-компактен. Но задницата си остана по-тежка от предницата. За това въведоха 4х4 система на повечето модификации на 911.
    Сега ако наистина разбираш от коли, кажи ми кои модели на порше са наистина балансирани?

    При баварките моторът е възможно най-изтеглен назад, и като цяло центърът на тежестта на самия мотор е зад предния мост. Шестаците са от магнезий или алуминий от доста време, точно за да олекотят нещата. Като цяло колите им са 50:50 weight ratio.

    BMW ползват боксер при мотоциклетите, това им е от едно време, там наистина има значение. Щото редовия шестак от инженерна гледна точка е много по-добър за един автомобил с голям ресурс, отколкото боксера, който хем е капризен, хем няма как да даде комфорта и балансираната работа на редовия шестак.

    Що иначе редовите шестаци са най-продаваните БМВ-та??

    Коментиран от #66

  • 66 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #65 от "Speeder":

    @65 Виж какво Порше са едни от най-балансираните коли. А не ми говори за боксеровите мотоциклети на БМВ, защото са ужас. Питай който моторист искаш. В завойте всеки друг мотор различен от боксера накланя купето много повече. За целта се използва по-твърдо окачване - откъде идва и по- кофти возия. Що се отнася до разпределение между предна и задна ос 50 на 50 е много добре и М3 са горе долу така. Но ляво- дясно няма по-добър баланс от боксера, главно заради центъра на тежестта. Освен това като двигател боксера е изключително балансиран. Можеш да прочетеш малко повече. За разлика от v6 и редоваците той няма нужда от балансиращи валове. Едиственото му отклонение е по оста на коляновия вал.

    Коментиран от #67, #76

  • 67 520 зендер

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    66-БМВ-Няма нищо общо с гт-р.Намесвам се малко късно в разговора но мислех да не пиша.Сто пъти съм го казвал.Не можеш да сравняваш 3.8 турбо със 3.2 или 4.0литров без турбо мотор.Не можеш да сравняваш двойно срещу само задно задвижване.Не можеш да сравняваш лънч-контрол срещу автомобил който изобщо не е снабден с такава техника.И не си мисли че ГТ-Р вади голяма мощност.Можеби не са надули достатъчно мотора но всеки аматьор ще го тунингова до 520-560кс.Колко ще изкара двигатела на БМВ ..Гледам че всички го знаете тоя отговор.Аз като човек който е притежавал бмв с редови бензинов шестак ще ти кажа че е много издръжлив.Е не е задължително да ми вярваш.Разбрах че обичаш леките и малки коли зада си бърз в завоите.Пич когато създадеш семеиство или когато евентуално ти се наложи да караш всеки ден и да изминаваш големи разтояния ще заобичаш и големите коли.Да ти кажа ли минал съм през много малки коли.Отначало просто нямах нужда от голяма кола.Голямата кола има по-големи разходи но от както съм в София смених едно Мондео и една Вектра за кратко.Но вече ми се налага да карам всеки ден или почти всеки ден.Минавам големи разтояния-боря се с времето постоянно.За това предпочитам голямата кола.Лично аз се спрях на динамиката и комфорта на БМВ5.На теб можеби не ти харесва но след години ще ме разбереш.Пич всеки обича да се състезава по крастовищата но когато си минал в живота си примерно около 400 000-500 000километра вече не ти е до това.Незнам ,можеби с годините се променям.Сега повече ми харесва теглителната сила на доускоряването на магистралата.Но определено вече не правя простотиите които на времето съм правил с ГСИ-то или с 205цата..
  • 68 видял

    1 0 Отговор
    Понеже не сте в час ще ви кажа че Хонда Акорд е по комфортна и много по малко дефектираща кола от БМВ 3 . Пробвайте колите преди да говорите наизуст.
    БМВ НИКОГА не правило по здрави двигатели от Хонда и почват да бутат масло много преди японците.Освен че бутат течове от гарнитури започват много по ранопри баварците.Само като отвориш капака на Хонда и виждаш разликата.

    А аз лично съм брал доста ядове с с редова Е34 шестица.Като почнеш от бобини и стигнеш до водни помпи и лесно кривящи се глави.
    Така че не ми говорете колко били здрави.Новите са още по зле.

    БМВ направи променливите фази на газоразпределение след Хонда и още не може да си изглади проблемите там.
    Въобще не правете сравнения по такива показатели.
    NSX е обявена за най здравата спортна кола правена някога и до ден днешен държи цена минимум 30 000 евро.БМВ 850 вече можеш и за 4000 евро да намериш.
    Това показва колко по добри коли прави Хонда.

    Що се отнася до GTR БМВ е много далеч и като технология и като възможности от тази кола.

    Много показателна беше излагацията на БМВ във Формула 1.
    Те са фирмата с най много участия и без нито една отборна титла.
    На времето в турбо ерата точно Порше и Хонда ги наритаха . Там се видя че баварците не вървят срещу такива противници.

    Иначе на реклама го докарват.Самият факт че пишете такива неверни неща тук показва , че пропагандата ви е заблудила.
  • 69 Prelude

    1 0 Отговор

    До коментар #55 от "Speeder":

    @55 постнах това да се види значението на баланса за една кола. Не е нагласено, силата на колите НА ТАЗИ ПИСТА е такава каквато се вижда на видеото. Да, вижда се че олекотеното Ферари е по бързо, но това няма смисъл да се отбелязва. Това което си струва да се отбележи е какво може NSX само с 280 коня. Мощност се прави лесно, баланс не.
  • 70 BMW N1

    0 1 Отговор

    До коментар #56 от "2 в 1 ?":

    @56 Абе младеж на BMW не им трябва да са номер 1 в луксозния клас там номер 1 са Ролс-Ройс , която е част от "БМВ груп няма S-класи няма Мецедеси.... нали разбираш за какво ти говоря че няма смисъл да си правят сами конкуренция .
  • 71 ха ха ха

    0 0 Отговор
    Младеж БМВ не са номер едно в никой клас освен в класа на фукльовците.
    Фолксваген като притежават Бентли,Бугати,Ламборгини са най спортни и луксозни по твоята логика.
    Тата като притежава Ягуар е страхотна луксозна и спортна фирма.
    Направо изби рибата с тия простотии дето ги написа.
    Точно заради това БМВ купува фирма с история в лукса защото си няма своя , както го правят индийци,китайци и кой ли още не.
  • 72 330i

    0 0 Отговор
    аве кой каквото си иска такова да кара, но все пак макар и по-стария 231 коньов шестак на бмв има по-добра динамика и разход от s2000.
    сто пъти съм писал че бмв е изнасяло уроци за това как се дългове4ен двигател, за дизел какво да говоря -- там е вездесъщата е46 320д със 136 коня от дале4ната 1998 г. - тогава когато дизела никой не го е броял, тогава когато "великите" японци в хонда не бяха помирисвали нафта понеже не признаваха дизела за двигател, и им се наложи да се поу4ат за сетен път от бмв .... и в един момент великите учени от хонда зарязаха великото си изобретение за променливите клапани и бяха принудени да правят дизел, щото видиш ли таз 320д от 1998 г оставя зад себе мноооого бензинови хонди с променливо отваряне на клапаните НА ДВОЙНО ПО-НИСЪК РАЗХОД, та така, сега пък се учат пак от бмв - как да правят кола с 164 кс и разход извън града - около 3.5 л/100
  • 73 Име (не съм логнат)

    1 0 Отговор
    А бе ти правиш ли разлика между 2 и 3 литра? И да ти кажа Хонда точно пък от БМВ е видяла че съществува такова нещо дизел. Ако искаш да знаеш в Япония почти не се карат дизели заради вредните емисии, които отделят. И какво направи дизел и веднага спечели награда още с първия си дизелов двигател. Също както и субару спечелиха награда с първия си дизелов двигател. Точно от БМВ са се учили да знаеш. : )
  • 74 Speeder

    0 1 Отговор
    Айде да не говорим за награди, всички знаем кой обира наградите за двигатели :D

    Още не съм срещал на пътя субару или друго японче дето да може да се опре на баварката ми, т.е. реално съм по-бърз от 80% от всичко японско дето се движи в България.

    А който не вярва, че мотор на БМВ на 400 000 км и още не пипа маслото - мога да му го покажа. Естествено колата се е обслужвала с добри масла и когато трябва.

    Коментиран от #77

  • 75 330i

    0 1 Отговор
    а ти правиш ли разлика между 231 и 240 коня, също между 1 тон и 1,5 тона, въпроса е, че с повече мощност и по-малко кг диша пушулек
  • 76 Speeder

    0 1 Отговор

    До коментар #66 от "Име:":

    @66
    Редовия шестак няма никакви отклонения колега. Още в казармата на старите ЗИЛ 159 бях изумен от плавния ход на мотора му, при положение, че 131 работеше като трактор в сравнение с него. Просто редовия шестак е най-балансирания мотор след V12.

    Боксерите съшо са балансирани, но тук може да се спори дали 4 цилиндров боксер (Субару) е по-балансиран от 6 цилиндровия (Порше) ;)

    Както си и знаех - не знаеш нищо за поршетата. С най-добър баланс са 924/944/928, Бокстер, Кайман, Карера GT. Просто защото моторите им са монтирани така, че да се запазва разпределението на масите най-добре. Иначе си прав - боксерите са с най-нисък център на тежестта, въпросът е защо не ги правят толкова, колкото редоваците и редовите шестаци ;)
    То дори и V моторите ги правят повече...

    Колкото до представянето на BMW във Формулата - нещата около стария тим не ми харесваха, но не ми харесва и цялата формула. Не може един цех за лимонада да бие концерни като Мерцедес, Ферари и т.н. С БМВ се отказаха и Хонда, явно има защо. Явно не е изгодно да поддържаш отбор в Ф1 и да не ти излиза пасианса всяка година, за сметка на лимонадения отбор :D

    При шампионският им двигател от 80-те нещата са интересни до там, че моторите, които ползват са 4 цилиндрови M10, 1500 cc, стандартни, ползвани в серийното производство, които успяват да форсират до 1400 коня. И да печелят с тях. Никой не е инвестирал милиони, както е правил примерно Форд за да печели. При Хонда никога не е ползван сериен блок, нито при Порше ;)
  • 77 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #74 от "Speeder":

    @74 Положението в България не е показателно изобщо.
  • 78 видял

    1 0 Отговор
    Speeder много глупости изписа.Но не ме учудва , феновете на БМВ обикновено са с промити от реклама мозъци.
    За Формула 1 както вече казахме БМВ никога не е печелило отборна титла.Дали защото не са направили мотор като хората или по други причини е отделен въпрос.
    Факт е че Хонда е символ на турбо ерата във формула 1 и баварците са се учели но така и не са се доучили как се правят толкова надеждни и мощни мотори.
    И великите японци направиха дизели за да влязат не евро пазара защото както знаеш в Америка и Япония дизел е мръсна дума.И още с първия опит Хонда направи двигател за пример със здравина и икономичност и спечели награда за това.
    А БМВ естествено на японския и американския пазар продават символично защото никой не иска да плаща скъпо за кола която стои по сервизите.
    А за баланса е от ясно по ясно, щом GTR дава 27 секунди по добро време от М3 на обиколка прави си сметката къде е баланса.

    И между другото V6 вече толкова се развиха че баланса им е последна грижа.Ако отвориш капака на V6 Хонда ще видиш че работи по плавно от редови шестак на БМВ.Как са го направили само те си знаят.Но за сега БМВ още се учат на това , както се учеха и на torque Vectoring от Honda която още през 2004 го въведе масово в 4х4 системите си.На БМВ им трябваха години за да въведат копие на тази система в X drive моделите си.Учеха се и на VTEC технологията въведена първо от Хонда в NSX на V6 мотор който дори след 20 години експлоатация не мръдва.БМВ 850 от онова време вече се разпада и струва 4000 евро а тази Хонда е поне 30 хиляди.
    Основното в което Хонда превъзхожда е НАДЕЖДНОСТ.
    Който е карал двете коли по дълго време знае за какво говоря.
    А за състезания по пътищата и как никой не можел да изпревари БМВ то на Speeder е смехотворно въобще да се говори.
    Има достаттъчно коли които го могат , въпрос е да попаднеш на колата и човека желаещ да ти покаже колко слаби всъщност са БМВ срещу истински силни противници.
  • 79 Speeder

    0 1 Отговор
    Утре продавам бмв-то и минавам на хонда :D
    Колкото до глупостите ми - вярно, трябваше отдавна да спра да пиша, понеже при вас положението е трагикомично.

    Сега ще кажа колко много се е объркал на един колега японец, който си мисли че мерцедес и БМВ са върха и си взе Е-класа вместо някоя хонда. Много ще ти се смее :D
  • 80 ;))))))))))))))

    1 0 Отговор
    Аз пък ще кажа на един колега германец който кара Лексус и по случайност е автомобилен инженер колко се е заблудил като не си е купил германска кола , да дойде да чете форума и да разбере колко добри са германските коли когато не са в сервиза.
    В България са най добрите експерти по БМВ . В цял свят класациите сочат БМВ като дефектиращо и проблемно само в тук вървяло по милион километра без повреда.
  • 81 Prelude

    0 1 Отговор
    "в един момент великите учени от хонда зарязаха великото си изобретение за променливите клапани и бяха принудени да правят дизел"

    Едното и другото нямат общо. VTEC продължава да се използва в бензиновите двигатели, а дизели се включват в гамата за Европа -само тук се намират разбирачи дето ги купуват (що да не им се взимат парите)

    "моторите, които ползват са 4 цилиндрови M10, 1500 cc, стандартни, ползвани в серийното производство...При Хонда никога не е ползван сериен блок"
    Когато си доставчик на двигатели клиентът ти не се интересува, че са ти евтини двигателите защото били серийни. Сериозните отбори могат да си плащат и искат най-доброто, затова Уилиамс и Макларън караха с Хонда. И Хонда им донесе 6 поредни титли.

    Коментиран от #82

  • 82 Speeder

    0 0 Отговор

    До коментар #81 от "Prelude":

    @81
    Така е, прав си. Всичкото това което казах за М10 иде да покаже колко корави блокове имат баварките. И как с малко пари са направили шампионски мотор. При хонда положението с инвестирането беше различно, телеметрията се гледаше в Япония със сателит и можеха да коригират режимите на мотора по време на състезание от там......

    Нямам нищо против Хонда, от японските са ми най-любимата марка, след това са купетата на Нисан.

    @80
    Пич, не говори глупости, дай да видим кои класации гледаш. Масово баварките в България са на над 500 000 км., освен това през 2000 година ADAC беше класирал Тойота, БМВ и Форд като най-безпроблемни и надеждни марки.
    Тойотата основно заради Ярис и Корола, които са доста опростени модели. БМВ-тата от тия години всичките са като космически кораби.
  • 83 някой

    0 0 Отговор
    Погледни американски и английски класации.Лексус IS е много по напред от 3 серия БМВ която се води уж най добре разработената на баварците.Във високия клас нещата са същите.Лексус се класира отделно от Тойота и колите не са по малко оборудвани и сложни от БМВ.

    Що се отнася до блокове в състезанията се вижда кой какви блокове прави.БМВ благодарение на здравия си блок няма нито една отборна титла.Това са фактите.
  • 84 Speeder

    0 0 Отговор
    Авенсиса им на тойота, който се равнява на тройката е горе-долу на същия хал. Естествено королата е да бест, лексусите са много добре за класа си, ама честно, кога тойота и лексус спечелиха някаква титла?
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.