Last news in Fakti

14 Юни, 2012 10:31 23 272 59

И двигател на 2012 година е...

  • двигател на годината-
  • награда

Еднолитровият трицилиндров EcoBoost на Ford спечели престижната награда "Международен двигател на годината". Призът бе връчен по време на Engine Expo в Щутгарт, Германия. Победителят бе определен с гласовете на автомобилни журналисти от цял свят.

Малолитражен агрегат печели наградата за втора поредна година. През 2011-а приза грабна 900-кубиковият двуцилиндров TwinAir на FIAT. В категорията за екологични мотори бе отличен 1.4-литровият мотор на Chevrolet Volt/Opel Ampera.

Най-много награди тази година обаче прибраха от BMW. Баварците триумфираха в категориите 1.4-1.8, 1.8-2.0, 2.5-3.0 и 3.0-4.0 литра, поделяйки приза при най-малките с PSA. При спортните агрегати очаквано спечели Ferrari с новия си 4.5-литров V8.



Най-добър двигател на 2012 г.
Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus, 100 к.с., 125 к.с.)

Най-добър екологичен двигател на 2012
GM 1.4 (Chevrolet Volt, Opel Ampera, 150 к.с.)

Най-добър спортен двигател на 2012
Ferrari 4.5 V8 (458 Italia, 458 Spider, 570 к.с.)

Най-добър двигател над 4.0 литра
Ferrari 4.5 V8 (458 Italia, 570 к.с.)

Най-добър двигател между 3.0 и 4.0 литра
BMW 4.0 V8 (M3 Coupe, M3 Convertible, 420 к.с.)

Най-добър двигател между 2.5 и 3.0 литра
BMW 3-liter bi-turbo six-cylinder gasoline (1-er M coupe, 335is, Z4 35is, 340 к.с.)

Най-добър двигател между 2.0 и 2.5 литра
Audi 2.5-liter five-cylinder turbo (Audi TT RS, RS3 Sportback, 340 к.с.)

Най-добър двигател между 1.8 и 2.0 литра
BMW 2-liter twin-turbo four-cylinder petrol (125i (218 к.с.), 320i (184 к.с.), 328i (245 к.с.), 520i (184 к.с.), 528i (245 к.с.), Z4 20i (184 к.с.), Z4 sDrive 28i, (245 к.с.), X1 20i, X3 20i (184 к.с.), X1 28i (245 к.с.))

Най-добър двигател между 1.4 и 1.8 литра
BMW/PSA 1.6-liter turbo petrol (Mini Cooper S, Clubman Cooper S, Countryman Cooper S, Coupe / Roadster Cooper S (184 к.с.), Mini Cooper Works, Clubman Cooper Works, Coupe / Roadster Cooper Works (211 к.с.), Peugeot 207, 207cc, 208, 308, 308cc, 3008, 508, 5008 (156 к.с.), 308 GTI (200 к.с.), RCZ (156 к.с., 200 к.с.), Citroen DS3, C4 Picasso / Grand Picasso, C5, DS5 (156 к.с.), DS5 (200 к.с.), DS3 Racing (202 к.с.), DS4 (163 к.с.), DS4 Racing (200 к.с.))

Най-добър двигател между 1.0 и 1.4 литра
Volkswagen 1.4-liter TSI Twincharger (VW Polo (180 к.с.), Beetle, Golf, Golf Plus, Golf Cabriolet, Scirocco, Eos, Jetta, Tiguan (160 к.с.), Sharan (150 к.с.), Touran / Cross Touran (140 к.с., 170 к.с.), Passat CNG, Touran / Cross Touran CNG (150 к.с.), Audi A1 (185 к.с.), Audi A3 (180 к.с.), Seat Ibiza FR, Alhambra (150 к.с.), Cupra (180 к.с.), Skoda Fabia RS (180 к.с.))

Най-добър двигател под 1.0 литър
Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus (100 к.с., 125 к.с.))


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 mercedes

    2 5 Отговор
    xaxaxax Mercedes ne ochastva v jurito , zashtoto ne e chestno da pecheli nagradata vsqka godina
  • 2 do komentar 1

    3 2 Отговор
    xaaaxaxxa, kato niama kakvo drugo da kajesh i si nameri opravdanie, po-dobre trai, mercedes gi niamma shtoto samo imeto im ostana...
  • 3 Дошо

    5 1 Отговор
    Ха ха ха това ми прилича на наградите на телевизия Планета.Събрали се германците да си раздават награди.Тоя с награда, оня с награда....после двигателите им на годината дават един куп дефекти.
  • 4 Милен

    2 1 Отговор
    Доста интересна класация с преобладаващо присъствие на двигатели на БМВ. Наскоро имах удоволствието да покарам БМВ 125i, и трябва да кажа, че е голям fun . Много добра динамика, страхотна смяна на предавките, много готино усещане за каране. Не е моя колата и за съжаление не мога да споделя допълнителна информация, но определено доставя голямо удовослствие.
  • 5 ВИЛИ МИЛАНОВ

    2 1 Отговор
    Е КЪДЕ Е МЕРЦЕДЕС.....
  • 6 $$$

    1 1 Отговор
    Ами мерцедеса са за пенсионери как да го има тука то залязоха отдавна тия пенсионерски коли ВИЛИ...
  • 7 Speeder

    1 1 Отговор
    Що така много БМВ-та пак? Къде са японците?
  • 8 Дядо поп

    2 1 Отговор
    До #6, що не вземеш да отидеш да се лекуваш някъде.Мерцедес били за пенсионери.Абе тъ......р ти ако имаш щастието да се сдобиеш с Мерцедес май друго ще говориш.Или си лаеш така от злоба.Били залязли.Абе ти чуваш ли се какви ги говориш бе.Това е най старата марка в света която е синоним за качество, лукс и дизайн.Всички автомобили от тази марка се славят с висока безаварийност и ремонтопригодност и винаги са държали високи цени дори и като станат по на 20 години.Сега в последно време и от БМВ малко промениха тактиката и от спортни попреминаха на луксозни автомобили чието качество също е висока летва за другите марки.А мерцедес е всичко друго но не и пенсионерска кола.Вземи погледни каталога на фирмата с какви двигатели разполага литрови обеми киловати и т.н за да не ставаш смешен.
  • 9 кик

    0 1 Отговор
    а къде са електро моторите?нали се надпреварват за хибриди?
  • 10 +++

    0 1 Отговор
    Стига с тоя мерцедес,класацията е за най добър двигател а не за най добра возия,така че мерцедес няма място тук!!!
  • 11 жапан

    0 5 Отговор
    японските коли са кенефи

    Коментиран от #13

  • 12 злеее

    0 2 Отговор
    двигателите на мерцедес изпомпват вода от радиатора и блокират при 30 градуса жега

    Коментиран от #40

  • 13 босса

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "жапан ":

    Японските коли са едни от наи добрите по цена качество.Отвори един форум и преди да пишеш се по образовай
  • 14 Венцеслав Иванков

    0 0 Отговор
    Най-добър двигател на 2012 г.
    Ford 999cc three-cylinder turbo (Ford Focus, 100 к.с., 125 к.с.)

    Най-добър екологичен двигател на 2012
    GM 1.4 (Chevrolet Volt, Opel Ampera, 150 к.с.)
    Най-добър спортен двигател на 2012
    Ferrari 4.5 V8 (458 Italia, 458 Spider, 570 к.с.)
  • 15 _FMC_

    1 0 Отговор
    А защо в статията не бе споменато, че тоя двигател на Форд събра най-много точки в цялата история на конкурса досега? Или това е маловажно? Вместо това се набляга на някакви победителчета в групите. Все едно да омаловажим победата на Лудогорец и да възхваляваме влизането на Ботев в А група или както се казва сега. В същото време се радваме как бай Колю от Калипетрово извел начело отбора си в А окръжна футболна група, ама нямал парички за В група и продал квалификацията.

    И между другото, тоя мотор на Форд наистина изпълнява обещанията си за нисък разход на гориво в ежедневието, за разлика от миналогодишния победител от ФИАТ или кой да е друг фаворизиран мотор с нисък разход на стенд. За интересуващите се, нека си купят миналия брой на Ауто Билд, вероятно все още го има по реповете. Точно там се вижда, как "супермоторът" на Фолксваген изразходва средно с повече от литър на 100 км, а уж модерния мотор на рено е дори с 1.6 л/100 км по-голям разход! Тук говорим за поне 5 годишно изоставане на конкуренцията. БМВ какво да го коментирам. Също яде дръвцето, подадено му от Фокус.
  • 16 toni

    2 1 Отговор
    Мерцедес=стари лаври
  • 17 _FMC_

    1 0 Отговор
    Те БМВ с тия двигателчета на Пежо няма да прокопсат. Затова и Форд избягаха навреме от дизелите им, че заради тях станаха за резил.

    Коментиран от #19

  • 18 Асен Христосков

    1 1 Отговор
    Za60 se vodiat bezmisleni sporove neznam ot iasno po iasno e 4e BMW i Mercedes sa nai-dobrite drug e vaprosa dali niakoi moge da si pozvoli podragka i vsi4ko e mnogo skapo no vse pak govorim za nai-dobri ka4estvo koeto ne vseki moge da si pozvoli
    No vse pak use6aneto e razlu4no kato karash tezi koli
  • 19 Стефан

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "_FMC_":

    По-скоро Пежо са с двигателчета на БМВ, води се съвместна разработка. Виж, че Форд са решили да си правят собствени дизели си е техен проблем, но ако не си карал кола с двигател HDi си карай фордчето и си мълчи. От малките дизели е от най-добрите, имай предвид, че Минитата са с него и се харчи като топъл хляб на запад, а не съм чул да има какъвто и да е проблем с него. Виж за дизелите на други марки тук там бая се чува, но да не намисаме още странични.

    Коментиран от #22

  • 20 напаж

    3 0 Отговор
    Германските коли са кенефи
  • 21 кик

    0 0 Отговор
    абе хорааа я си земете опел астра 1.4-1.8 сложете метан и ще карате с 22лв 250 км градско или 300км извънградско що се занимавате с глупости? една стра Г за 4к лева в одбро състояние и 4асти евтини и е здрава и един метан за макс 1000лв и ще се возите с пари за семки......аз карам такава ве4е 350 000 км и е супер кола и разхода е по наште възможности
  • 22 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Стефан":

    Колкото Пежо са с двигатели на Форд, толкова и са с двигатели на БМВ. Въпросът не е в това, дали двигателят е добър а в това, че тая обща разработка между Форд и Пежо не доведе до нищо добро за имиджа на Форд. И досега когото попиташ да ти каже нещо за Форд, едно от първите неща, които ще се сети е "скапаните дизели на Пежо". Няма значение кой е разработил тия мотори. Важно е, че вредят на имиджа. А и сега виждаме какво негативно отношение имат Ауто Билд спрямо новите съвместни мотори на БМВ и Пежо. Виждаш ли откъде почва провала? Най-напред от журналистите и после недай си Боже да се счупи нещо в тоя мотор. Аналогията с Форд ще бъде пълна и се чудя, как тогава БМВ ще излязат от ситуацията. А дали моторът е на БМВ или Пежо? А защо според теб GM купиха 11 % от акциите на PSA (май толкова бяха ако не греша)? Просто е. И GM искат да бръкнат в кацата с мед, пардон в кацата с мотори, че и те горките са я закъсали от доста време. И между другото, скоро чакаме и 1.5 литровите 3 цилиндрови мотори на БМВ. Да видим тогава коментарите.

    Коментиран от #26

  • 23 ldadal

    0 1 Отговор
    Как решават само с една година каране, че това е най-добрия двигател. За мен един наистина добър двигател трябва да е карам поне 200хил км и да дава същия разход на гориво какъвто е давал и на 20км + никакъв разход на масло. А такива двигатели има.

    Коментиран от #25

  • 24 _FMC_

    0 0 Отговор
    Че кой кара 200 000 км или по-точно кой го интересува това, след като след 5 години си сменя колата с нова? За такива като теб има нискооборотни корабни дизели.

    Коментиран от #29

  • 25 _FMC_

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ldadal":

    Подсети ме за нещо. Трябва да се организира и такава класация "+200 000 км". Ние, българите, сме най-подходящи за жури. 3 милиона "+200 000 км" автомобили се движат по пътищата ни и няма по-разбиращи от нас.
  • 26 Стефан

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "_FMC_":

    Пежо никога не са били с двигатели на Форд, HDi си е тяхна собствена разработка, която в последствие се оказа под капаците на Форд, Мазда, Мини, Волво, Мицубиши (само Аутлендър). Естествено Ауто Билд винаги са се стремяли да подкопават конкурентния PSA, а е конкурентен, защото каквото и да си говорим AutoBild е личният рекламен отдел на концерна VAG. Преди бях редовен читател там, само дето след определено време започва да ти се набива в главата как те VW са най-добрите, колите им са безупречни, а френските не стават, правят се от евтини материали и двигателите им са ниско качество. Аз, от друга страна, съм се карам 307 и съм се качвал и съм имал 'удоволствието' да карам Голф, който е същата година, като моята кола и на всичкото отгоре беше по-малко километри. Давам точно Голф за пример, защото и двете коли са хечбек, и двете са купени нови, не съм взел моята на 200 000, а сам си я направих почти на толкова. Пежото, нищо, че е плюто от Ауто Билд е по-комфортно, имай предвид като седалки, особено задните са коренно различни, таблото е по-приятно, защото е от мека пластмаса, след това се оказа, че гори по-малко, никога масло не съм досипвал, докато на TDI им се случва тук там. На всичкото отгоре 307 беше по-евтино. Обаче наистина защо да не послушаме Ауто Билд, които казват, че такъв пряк конкурент на Голфа е отвратителен. На това точно списание вярват безусловно 80 милиона немци (или колкото са сега), от там се подкопава нестабилната репутация на всички марки на немския пазар, включително Пежо и Форд, следователно Форд се отказват от този съюз, а Пежо бележат загуби на немския пазар. Бих отбелязал, че това на Фолксваген им е най-добрата рекламна кампания, да подкопават постоянно опонентите си и така да си бетонират собствения пазар. От друга страна Мини, чията репутация мисля е непоклатима, няма как да бележат загуби и си държат двигателя и си го ползват, защото е добър. Та така де, на Ауто Билд вяра нямам, имам си и причини.
  • 27 Дошо

    0 0 Отговор
    Стефане освен 80 милиона немци и няколко милиона българи вярват в мита за немските машини, които както и да го гледаме са посредствени откъм качество особено на фона на цените им, ама това на мутри с дъртите БМВ-та и Фолксвагени(респективно Аудита)не можеш да го обясниш.Немската пропаганда им е промила мозъците.

    Коментиран от #28

  • 28 520 zender

    0 1 Отговор

    До коментар #27 от "Дошо":

    Дошо нека все така ми промиват мозъка.Обичам такова промиване.Хората са ти го написали-най-много награди обаха БМВ.Какво толкова само злобееш немога да разбера...Но мен класацията не ме изненадва.БМВ умеят да правят големи двигатели но не разбират нищо от малолитражки.
  • 29 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "_FMC_":

    Не всички можем да караме нови коли като тебе.Междо другото то и аз мога да си купя нова Фиеста ама не и новата петица .На мен малка кола ми нетребе.По-точно трябва ми лимозина.Тя ми върши работа.Е,трябвали пари за подръжка-ми трябват естествено.И какво по-точно имаш против двигателите на БМВ...Нещо за дизели отваряш дума...БМВ има такива дизели каквито Форд никога няма да има или ще е доста след това което извади на пазара БМВ.Да дам ли примери...НАПРИМЕР-До кога Форд използваха примитивния 1.8тди при Мондео и Ескорт-Фокус-90кс.Ами при Фиеста-без интеркулер.Чак 2002-ра минават Фиетите на 1.4 тдци.Смешно,доста смешно и плачевно.Зная че на времето Форд много се гордееха с двулитровата си дизелова версия.Ма и там смях-136 кс.Стига бе човек .Форд има с какво да се гордее.Зная го това.И определено заслужава адмирации но не го сравнявай с БМВ.Най-малкото защото 535д или 550д нямат аналог при Форд.Поздрави...
  • 30 520 зендер

    0 0 Отговор
    И все пак съм изненадан от победата на М3 4.0-420кс.Мисля че в този диапазон има и по-добри двигатели..
  • 31 FMC

    1 0 Отговор
    Абе zender. Погледни новия 1.6 литров мотор на БМВ/Пежо, дето дори на стенд гори повече от еднолитровия на Фокус и тогава ми разправяй кой имал двигатели и кой нямал. Разбрахме, че малка кола няма да караш. Аз пък никога няма да карам голяма с 4 врати. И не защото не мога да сипозволя, а защото такова добиче не ми върши работа. Фиеста нямала дизели. Радвам се. Бих се радвал дори повече, ако вместо дизели и монтираха само еднолитрови бензинови мотори. Не уважавам дизела и никога няма да го уважавам, гледайки какви неща правят с бензиновите мотори. Форд нямал 3-5 литрови мотори. Ало. Тук говорим за 999 кубически сантиметра! И това е мотор на годината, не 3 или 5 литрова ламя! Ама ето ви малко информация за точното класиране, че гледам тук не си правят труда да напишат нещо свястно:

    1. Ecoboost на Форд - 401 точки

    2. 1,4 TSI Twincharger на Фолксваген - 288 точки

    3. 4,5L V8 на Ferrari - 224 точки

    Къде видяхте БМВ ?

    Спор няма, БМВ прави и мотори и автомобили. Ама айде да погледнем реално. Колко от вас имат парички да карат 3 литрови лами, та били те и 10 годишни? Реалността днес е такава - Форд скри шапката на всички свои близки и далечни конкуренти. Догодина може да е различно, когато БМВ и Фолкваген покажат своите 3 цилиндрови мотори, но сега ФОРД Е ПЪРВИ независимо от миналото!

    Коментиран от #35

  • 32 Питар

    0 0 Отговор
    Дошо Ако ти си карал досега само Японски еднодневки ОК проблема си е твои но недеи да плюеш всички останали марки глупаво е и не е чесно това не било така онова било пропаганда другото било само реклама а бе ти лудли си какав си когато аз имах Мицубиши старион ти не си имал сигорно и книжка и си го виждал само на снимка от давки Турбо затова спри да плюеш.ПС Междо другото Мицубишито беше и продалжава да е строхотен автомобил но това незначи че Мерцедес или БМВ и Ауди и Фолцваген са лоши коли само се замисли ако бяха кофти марки щяхали всички да изкат да ги карат от мафиоти до лекари и нобелови лолреати.
  • 33 i500

    0 0 Отговор
    След като В Auto Bild Ford Focus 1.0 би "най-гоуемио",значи нещата са наистина сериозни.Браво на Форд!
  • 34 520 zender

    0 0 Отговор
    Добре де защо пропусна двигателите между1.8 -2.0 както и 2.5-3.0 а също и 3.0-4.0литра...Сега по темата.Незная нищо за новия турбо 1.6 агрегат на Пежо-БМВ.Ама наистина честно.Повече се интересувам от дизели.Моето 530д се представя добре-отговарям ти по повод изказването ти че едва ли не никой не кара трилитрови десет годишни лами.Иииии..да ти кажа,макар че е шестак и то с чип ,ако се кара разумно не харчи много и изобщо не е ламя.Затова се и гордея с тази кола.А Форд какъв трилитров комън-реил има.......
  • 35 520 зендер

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "FMC":

    FMC-Въпроса ми е към теб........
  • 36 520 zender

    0 1 Отговор
    ЯПОНСКА СИЛА-Зада ви покажа че съм коректе веднага ви признавам.Според мен при 3.0-4.0 литра първото място трябва да е за двигатела на ГТ-Р.Не не се шегувам.Сериозно го мисля-убеден съм в това.Говоря за двигатела а не за техниката на ГТ-Р.Правете разлика между двете работи...Смятам че този двигател примерно е по-добър от мотора на БМВ М3 4.0-420кс

    Коментиран от #50

  • 37 дидо

    0 0 Отговор
    И азе кат спечелим от тотото ще си вземем едно Audi TT RS....
  • 38 FMC

    1 0 Отговор
    Аз коментирах конкретната статия и конкретния мотор на Форд. За останалото мога да се съглася. И на мен много не ми харесват старите мотори на Форд. Нито са икономични, нито много пъргави, нито пък позволяват на автомобилите висока скорост. Изобщо, средна работа. Обаче явно тоя еднолитров мотор е друга бира, след като е бил предпочетен с най-голямаата преднина в 13 годишната история на тоя конкурс. Да, германците харесват и 116i, което е с тоя мотор на Пежо/БМВ, но според мен 5.7 л/100 км разход на стенд и 6.6 л/100 км при тест са си доста повече от 5.6-те на Фокус. Откъдето и да го погледнеш, това си е дизелов разход. Като сложим, че цената на тия модели е дори по-ниска и от най-евтиния дизел, трябва човек да е голям фен на нафтата, за да предпочете дизел, та бил той и на Пежо. И тук не говорим за някаква флегматична машина, която по-скоро да ни изнерви с ускорението си отколкото да ни зарадва с разхода на гориво, а говорим за напълно жизнена кола с 200 Nm пиков въртящ момент и то в много широк оборотен диапазон, какъвто дизела не може да осигури. Рено също са направили отличен бензинов мотор с голям проблем - висок разход на гориво. Според АБ това са 7.2 л/100 км и колкото да е добър тоя мотор, все пак говорим за литър и половина повече! Сигурен съм, че скоро и другите производители ще предложат подобни мотори, но нека сега отдадем заслуженото на Форд. Няколко минути слава за 100 години история се преглъщат от антифордфеновете.
  • 39 FMC

    1 0 Отговор
    520 zender, да ти отговоря и за моторите на БМВ в тая класация. Тук почна да се коментира, че видите ли, БМВ едва ли не са превзели конкурса. Истината обаче е, че в тройката са Форд, Фолксваген и Ферари. А и сега вече кубиците не означават нищо. Почти всички производители се насочиха към намаляване на работния обем и ако преди време са произвеждали +2 литрови мотори, сега рядко стигат тая стойност на работния обем. Дори Форд и Фолксваген се ограничиха до 2 литра при спортните си масови модели. Конкуренцията над 2 литра намалява и който е останал, логично е да има голям шанс да спечели. Ето, Ауди печелят в един клас. Наистина техния мотор е доста хитроумен, но пак стандартния проблем - доста по-висок разход на гориво от обявения. Сега обаче се сетих за един тест в АБ, където се сравняваха Фиеста като моята с A1 и Polo. Та каква бе изненадата ми, като 1.4 литровия мотор на Форд се оказа по-икономичен в действителността от модерните турбомотори на Фолксваген и Ауди, които на всичко отгоре са и с малко по-ниска мощност. А аз си мислех, че моята машинка е лакома, въпреки че напоследък смъкнах под 6 л/100 км. И това не е единствен случай. Ако намеся и дизелите, доста често я Мондео, я Фокус са били най-икономичните или сред най-икономичните при тестовете на АБ. Тъй че да не оплюваме толкова Форд, защото и конкуренцията не е цвете за мирисане.
  • 40 хахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "злеее":

    затова правят по 1 000 000 километра, а арабите как ги купуват не знам. там колко градуса е. по голяма глупост не бях чувал. виж по чуждите сайтове за коли там 5-600 000 хиляди се виждат често при мерцедес. тези коли ги купуват да ги карат. не е бутиков автомобил за разхождане през уикенда.
  • 41 opel40

    0 3 Отговор
    ле-леееееееееееее,направо ме сцепихте с дълбоки размисли!!!
    Без да се впускам в коментари ,ще ви кажа само едно!!!
    Форд е боклук на боклуците,ама няма нови разработки,няма класации!!!
    отвсякъде чувам и виждам много хора да реват от боклучавите Фордове!!!
    Моят майстор ,сервиза който ползвам ,изключително способно момче,невероятен специалист,който всички които съм пратил при него оценяват и са много доволни каза: Ако някога си купя ФОРД ,вратите на сервиза ще се затворят за мен!!!
    Няма какво повече да коментирам!!!
    Познавам много Автомонтьори,всички посочват ФОРД като най-голям боклук!!!
    КРАЙ!!!
  • 42 FMC

    1 0 Отговор
    Е, моя даскал по ДВГ преди 20 години казваше, че Фолксваген правят най-добрите дизели. Вярвах му тогава, защото бе най-добрият автомонтьор в града ни. Сега обаче ако отворим статистиката виждаме, че може би Фолксваген са фирмата с най-големи проблеми и по дизели и по бензинови мотори. И то не какви да са проблеми, а големи, струващи хиляди евро на собствениците. Същото може да се каже донякъде и за БМВ, както и за доста други автомобили. Форд поне имат проблеми само с френските си дизели. Бензиновите им мотори са железни, стига да не са карани от като някои тук, пишещи с главни букви и удивителни, като няма какво смислено да кажат.

    Коментиран от #43

  • 43 Стефан

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "FMC":

    Ех, ама и ти си знаеш едно и на него си тъпчеш. Хайде кажи какви точно проблеми са имали с френските си дизели, освен това, че не се тачат в Германия, поради едни описани вече причини. Аз друга не мога да се сетя.

    Коментиран от #45

  • 44 ЗАЗ 968М

    0 0 Отговор
    Аз се чудя защо има толкова коментари, а то феновете на ВАГ са недоволни... Мислете позитивно, радвайте се все пак и Ауди имат титла.
    Най-добър двигател между 2.0 и 2.5 литра
    Audi 2.5-liter five-cylinder turbo
    И да плюете БМВ нещата не се променят. Факт!
  • 45 _FMC_

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Стефан":

    Ако питаш мен, проблемите са нормални. Не е така обаче за хората. Ето например Тойота привика няколко милиона автомобили в сервизите и дори да е било без нужда, вече се лепна черно петно на името и. нали се сещаш, че когато няма какво да кажеш за даден автомобил се захващаш дори и за сламка? Така е и при Форд. Няма с какво друго да се заядат и се заяждат с някои проблеми по дизелите и по някоя изгоряла крушка защото видите ли, 5 лева за смяна на крушка били голям проблем за качеството на Форд. Намерили петънце от ръжда под задния капак и това също е голям проблем. Нищо, че много дуги прехвалени автомобили са паяжина. Така, че ако питаш мен, проблем е ако ти се спука блока на двигателя или ти замръзне двигателя зимата.
  • 46 Ото

    0 0 Отговор
    Личи си че този форум е пълен с" разбирачи".Как не мога да прочета поне едно истинско мнение.Всеки чел чел някъде и преразказва без дори да разбира за какво става въпрос.Едно не мога да разбера .Как може да давате мнения за коли в каквито не сте се возили дори?
  • 47 ЗАЗ 968М

    0 0 Отговор
    Ото, това е българска черта. От всичко разбираме и всичко можем - само на приказки обаче;)
  • 48 _FMC_

    1 0 Отговор
    Това тук е направено за приказки, а не за действия. Не съм чувал досега "форум" да ремонтира автомобили. Ти? Като искаш да си оправиш бангията, има "специализирани" сервизи за това, пълни със "специалисти". Тук ти даваме само наклон , за да ти е по-лесно след това.
  • 49 Цветомир Попов

    1 0 Отговор
    Жалко , че няма представител на ВАЗ-груп
  • 50 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "520 zender":

    pian lisi?

    Коментиран от #51

  • 51 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #50 от "ВИП АМГ":

    Не не съм.Модата в двигателостроенето е в турбокомпресорите.БМВ М3 Е92 не се съобрази с това.Лично мое мнение е че стария мотор трябваше да се турбинира или да се увеличи кубатурата от 3.2 на 3.5 примерно с едно турбо което да надува слабо-казвам примерно.Всъщност истината е в битурбото.Там турбо-дупката е по-малка...Това имах предвид като споменах ГТ-Ра.
  • 52 hienata

    0 1 Отговор
    До коментар #42 от "FMC" Прав е бил даскала ти, напиши дизел и произведен до 1990 и виж какво излиза най-много в mobile Golf2 , може да е на 2 милиона км, но върви и почти няма живи набори. Пишеш против френските дизели, а замисляш ли се ,че 90% от служебните "баничарки" са на PSA и са подложени на ежедневен идиотски тормоз, но спокойно навъртат 500 000 без никакъв ремонт по мотора. Колко Форда познаваш които са подложени на същото малоумно каране без да дадат дефект. Питай някой охранител със служебна Фиеста на колко хиляди започват да се скапват дизелите (под 100 000 с гаранция) от гадна нафта ,малоумна поддръжка и др.Така, че по полека с хвалбите за Форд " паживьом увидим" казват руснаците.

    Коментиран от #53

  • 53 520 zender

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "hienata":

    Еиииии недеи че и те френските баничарки особенно Канго е много проблемно-деизеловото имам предвид.А пък за Голф2 не споря.Миналата година се натъкнах на екземпляр чист дизел на 1 300 000 километра.И на всичкото отгоре колата е служебна.Направо ми стана жал за служебната кола на нашта фирма-Ауди на 60 000 с блокирал мултитроник.
  • 54 330i

    0 0 Отговор
    великите японци, с великите клапани нещо ги няма
  • 55 Guesswho

    0 0 Отговор
    Интересно ми е колко живот ще има този двигател под 1.0 литра със125 к.с. да не грохне на втората година. Пример: формула1 двигател 2.4 л. 750 к.с. максимум 4 състезания някои и толкова не издържат сами може да си направите извода дали си заслужава тази кола. Най-добър хипер добър това са само илюзии. Всички нови коли независимо каква е марката са пълни боклуци.
  • 56 520 zender

    0 0 Отговор
    Междо другото има подобни изпълнения вече.Мисля че Дайхатсу Шарад 1.0 турбо от 1987ма има 101 конски сили.Все пак този двигател е за малка кола.Форд има намерение да слага този двигател и на Фокус.Дано не се объркат да го правят битурбо и да го монтират на Мондео.........
  • 57 Japoneze

    0 0 Отговор
    За Ферари мотора-спор няма,това си е изкуство,но в останалите групи-явно не се гледа на здравина и разход като основни критерии.
    Истината е че след някоя друга година двигателите с обем над 2.0 литра ще са нещо мноко рядко,екзотично за серийно производство автомобили.Но това не трябва да ни плаши-мощност ще има даже в повече,едно ще ни липсва само-хубавия мощен рев на атмосферка с много литри,е ще си мерим пискането и грухтенето на турботата,пак те самите и си имат определен живот,скъпичак им е ремонта,или подмяната-каквото спестиш от гориво-бум и отиде за турбото,че и отгоре.Сега са нови моточета -ще си приказваме на 5-6та година!
  • 58 aha

    0 0 Отговор
    te horata sa go napisali na kapaka BARKA MASLO I WODA
  • 59 Фтичка

    0 0 Отговор
    Ами защо тойота корола е най продаваният автомобил в света?50 милиона продадени коли...