Last news in Fakti

28 Октомври, 2019 18:58 8 738 8

Продава се място на опашката за Chiron Super Sport 300+

  • bugatti-
  • chiron-
  • super sport 300+-
  • опашка

В Mobile.de се появи обява за един от 30-те екземпляра Chiron Super Sport 300+, които Bugatti планира да произведе. Всички те са резервирани отдавна и ако иска да се сдобие с най-бързата кола на планетата, купувачът ще трябва да плати за място на опашката от желаещи €4 680 000.

Super Sport 300+ е специална "дългоопашата" версия на Bugatti Chiron, която стана първият сериен автомобил, преодолял границата от 300 мили/ч (482.7 км/ч). Базовата цена на хиперавтомобила е €3.5 млн., което прави офертата в Mobile.de по-скъпа с повече от милион евро.

През септември предсериен прототип на модела постави нов световен рекорд за скорост, като достигна 490.484 км/ч. За целта 8.0-литровият 16-цилиндров двигател на Chiron бе форсиран до 1 600 к.с., бяха монтирани магнезиеви джанти и армирани с въглеродни нишки гуми, задницата бе удължена, а предната броня - модифицирана.

Стандартният Chiron и модификацията Sport развиват 1 500 к.с. и 1 600 Нм, което им позволява да ускоряват от 0 до 100 за 2.5 сек. Максималната скорост е ограничена на 420 км/ч. Цената на такъв автомобил започва от €2.4 млн.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Borislav Popov

    14 11 Отговор
    Ахааа, помня по татово време, добре се харчеха 5-6 годишни вноски за чудото на съветското автомобилостроение Жигуар ...)
  • 2 Ххх

    12 7 Отговор
    Каскетчо, както винаги, хаплив и жлъчен към Татовото време. Как пък не намери една добра дума да кажеш за това време. По какъвто и да било повод. Че колите бяха таралясници, че имаше вноски и се чакаше, че имаше дефицит на резервни части, да така е. Че обслужването по сервизите не беше добро - също е вярно. Ама сега пък дали всичко е хубаво ? Какви например бяха цените на резервните части тогава и сега. Особено за някои марки автомобили. Ако си човек със средностатистически доходи и караш някаква по - престижна кола, ако ти се наложи по - сериозен ремонт просто потъваш. Пък и много от съвременните коли ги правят еднодневки, лесно чупливи и със скъпа поддръжка, ако може да я караш 4 - 5 години, да я хвърлиш и да купиш следващата. За който може да си го позволи - добре, останалите - да духат супата, както казваше Любо Пенев.

    Коментиран от #7

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Въх

    7 2 Отговор
    Тия милионите ги немат за нищо!!!
  • 5 Дъ Клаш

    2 2 Отговор
    Само който не е живял през комунизма мое се кефи на тая система.
  • 6 Шофьор

    7 1 Отговор
    Имаше вариант и по онова време. Ако имаш пари(примерно, долари,валутни лева(рубли)), отиваш в Бяла или Русе, и си вадиш едно Жигули, или Москвич от Кореком, без да чакаш. А можеше от Мототехника, да вземеш полски фиат, или Шкода без вноска и ред,само дето цените им бяха доста над съветските коли. За Вартбург и Траби, ако имаше вноска за съветска, но не ти се чакаше,и при доставка ,разбира се, можеше да вземеш,без проблем. Само за ЗАЗ,ако не се лъжа нямаше ред.Еххх,времена,спокойни улици,без задръствания, с толкова много място за паркиране...
  • 7 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #2 от "Ххх":

    Как да каже нещо хубаво, като и то /не го знам какво е/ е правено по онова време

    Коментиран от #8

  • 8 Komapak

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Направо не ти трябва и да знаеш!!! Простотията беше по-голяма от сега.