Четири години след дебюта си четвъртото поколение на Renault Megane претърпя модернизация, която би трябвало да му позволи да задължи интереса на купувачите до появата на новата генерация. Френският бестселър получава хибридна модификация E-Tech, нова версия R.S. Line, която заменя GT Line и мултимедийна система с 9.3-инчов екран.
Визуално обновеният Megane може да се познае по изцяло светодиодните фарове Pure Vision, които ще се предлагат серийно още в базовото изпълнение, новата предна броня с "бивни" в краищата, променената форма на калниците, джантите с нов дизайн и леко коригирания рисунък на предните светлини.
Измененията в салона са повече. Нови са блокът за управление на климатика, дисплеят на мултимедията с диагонал 9.3 вместо 7 инча и 10.25-инчовият цифров приборен панел.
Оборудването на модернизирания Megane включва подобрен комплекс от асистиращи системи Easy Drive - адаптивен круиз контрол, функция за автоматично спиране в екстрени ситуации, контрол на движението в лентата и мониторинг на състоянието на водача. За модела ще се предлага и помощник за задръствания и магистрала, който работи при скорости до 160 км/ч.
Моторната гама на обновения Megane се състои от бензиновите 1.0 TCe (120 к.с.) и 1.3 TCe (100, 115, 140 и 160 к.с.), дизеловия 1.5 BlueHDi с 95 или 115 к.с. и хибрида E-Tech. По-слабите бензинови двигатели ще могат да се комплектоват само с шестстепенна механична трансмисия, агрегатът със 140 коня ще може да се комбинира и с робот, а този със 160 к.с. ще се съчетава само със 7-степенна скоростна кутия EDC.
Силовата установка на хибридната версия E-Tech се състои от 1.6-литров бензинов двигател, два електромотора, многорежимна трансмисия без съединител и батерия с капацитет 9.8 кВтч. Съвкупната мощност е 160 к.с., а пробегът на ток по цикъла WLTP - 50 км при максимална скорост 135 км/ч.
Новост е модификацията R.S. Line, която заменя GT Line и ще заимства от стила на R.S. Ще се познава лесно по вложките с формата на крила от Формула 1, двойния ауспух, спортните седалки, оформлението на салона и алуминиевите педали.
За най-мощните версии R.S. и R.S. Trophy са предвидени същите изменения. Продажбите на обновения Megane започват през лятото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Случаен
Коментиран от #2
13:59 03.02.2020
2 4242
До коментар #1 от "Случаен":
... нали - за нищо не става, а?! Дай по-добре да вземем немския напомпан VW двигател... 1.5!!! Ама само дето френския е разработка с Мерцедес и шансовете да е по-добър от конкуренцята (която вече има проблеми със същия 1.5) е голям.Коментиран от #3, #4
14:17 03.02.2020
3 Random
До коментар #2 от "4242":
Те мерцедес щото в последно време са абсолютен еталон за качество...Коментиран от #10
14:37 03.02.2020
4 Random
До коментар #2 от "4242":
200мл са си 200мл, кой ти ги дава?14:38 03.02.2020
5 Госта
Коментиран от #6
14:43 03.02.2020
6 :D:D:D:D
До коментар #5 от "Госта":
Не едни от най-добрите, а най-добрите, но HDI на Пежо, както стана дума по-горе, DCI е съвместна разработка с Мерцедес, не е точно френски.Коментиран от #11
14:55 03.02.2020
7 Komapak
15:17 03.02.2020
8 нана
15:48 03.02.2020
9 Иии
16:50 03.02.2020
10 А те пък щото
До коментар #3 от "Random":
ВАГ са първия еталон за качество видиш ли. И да Мерцедес е в пъти по-качестван от който и да е ФВ.17:05 03.02.2020
11 Малко си в грешка
До коментар #6 от ":D:D:D:D":
Мерцедес участва в съвместната разработка на бензиновият двигател,а не на дизела,той се изцяло разработка на Рено и заедно с на Пежо са най-добрите.17:08 03.02.2020
12 Гошо
Коментиран от #14, #16, #21
18:10 03.02.2020
13 КИВИ
18:14 03.02.2020
14 Минко
До коментар #12 от "Гошо":
Да толкова голям поклук като новия голф няма да си позволят никога да направят. да гори литър масло на 2000км. за бензиновите версии..... или да тропа като стар дизел.Коментиран от #19
18:15 03.02.2020
15 Петров
18:27 03.02.2020
16 До гошко
До коментар #12 от "Гошо":
Гоше, последният хубав голф беше номер 2! Оттам нататък всичко е немска реклама18:29 03.02.2020
17 Анонимен
19:38 03.02.2020
18 дявола
20:16 03.02.2020
19 До Минко
До коментар #14 от "Минко":
Минко, тропа ти нещо в главата! Карал ли си поне веднъж нов или поне до 100 хил км ВаГ-бензин? Тишина, яко и неусетно изхвърляне напред и никакъв разход на масло. Никакъв!Коментиран от #22, #24
20:20 03.02.2020
20 Конфуций
За който не знае, този модел на Меган няма много общо с Франция, а двигателят 1.6 е японски. Така че споровете за френските коли са излишни
Коментиран от #23
20:54 03.02.2020
21 Гошо ОРГИНАЛА
До коментар #12 от "Гошо":
Алооо адаш, смени си името, че само ме излагаш!21:19 03.02.2020
22 Минко
До коментар #19 от "До Минко":
Май ти се изхвърляш като глист на лист. Чудех се кой ги купува тия боклуци VW като всеки които е имал такава кола знае че гори масло. Явно не липсват балъците.22:59 03.02.2020
23 Корифуцииии
До коментар #20 от "Конфуций":
1.6 бензин на Рено гори много и не върви. Пробвай с 1.8т бензин и ще усетиш истинският двигател. 2.0 бензин също е уникален и вади страхотен звук.Коментиран от #26
23:03 03.02.2020
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Меганист
00:27 04.02.2020
26 Конфуций
До коментар #23 от "Корифуцииии":
1.8Т се слага само на най-мощната версия, която е само хечбек. Моята е седан, при който 1.6 е най-големия двигател. Вярно е, че не е много силен, но е напълно достатъчен за нормално придвижване и изпреварване. Градско харчи макс 9л на бензин, което според мен е добре. 2.0 не се предлага на Меган 4Коментиран от #32
07:37 04.02.2020
27 Боже,боже
08:04 04.02.2020
28 123
09:17 04.02.2020
29 КУПУВАМ
10:07 04.02.2020
30 Перничанин
10:39 04.02.2020
31 МП4
13:18 04.02.2020
32 Христо
До коментар #26 от "Конфуций":
Аз карам Мегат 4 1.2 132кс повече от 7л. разход не ми дава.Коментиран от #33
22:26 04.02.2020
33 Megane
До коментар #32 от "Христо":
Харчи ти 7 щото най-вероятно ползваш start-stop малоумната система .Моят е с новия двигател - 1.33 TCe , харчи си 9 градско , зимата и над 10. С изключен старт-стоп.
По-добре да харчи повече , отколкото да си прецакваш двигателя, турбото, стартера и акумулатора.
11:32 05.02.2020