Last news in Fakti

3 Февруари, 2020 13:54 6 259 33

Renault обнови Megane

  • renault-
  • megane-
  • e-tech-
  • фейслифт-
  • рестайлинг-
  • модернизация

Четири години след дебюта си четвъртото поколение на Renault Megane претърпя модернизация, която би трябвало да му позволи да задължи интереса на купувачите до появата на новата генерация. Френският бестселър получава хибридна модификация E-Tech, нова версия R.S. Line, която заменя GT Line и мултимедийна система с 9.3-инчов екран.

Renault обнови Megane

Визуално обновеният Megane може да се познае по изцяло светодиодните фарове Pure Vision, които ще се предлагат серийно още в базовото изпълнение, новата предна броня с "бивни" в краищата, променената форма на калниците, джантите с нов дизайн и леко коригирания рисунък на предните светлини.

Renault обнови Megane

Измененията в салона са повече. Нови са блокът за управление на климатика, дисплеят на мултимедията с диагонал 9.3 вместо 7 инча и 10.25-инчовият цифров приборен панел.

Renault обнови Megane

Оборудването на модернизирания Megane включва подобрен комплекс от асистиращи системи Easy Drive - адаптивен круиз контрол, функция за автоматично спиране в екстрени ситуации, контрол на движението в лентата и мониторинг на състоянието на водача. За модела ще се предлага и помощник за задръствания и магистрала, който работи при скорости до 160 км/ч.

Renault обнови Megane

Моторната гама на обновения Megane се състои от бензиновите 1.0 TCe (120 к.с.) и 1.3 TCe (100, 115, 140 и 160 к.с.), дизеловия 1.5 BlueHDi с 95 или 115 к.с. и хибрида E-Tech. По-слабите бензинови двигатели ще могат да се комплектоват само с шестстепенна механична трансмисия, агрегатът със 140 коня ще може да се комбинира и с робот, а този със 160 к.с. ще се съчетава само със 7-степенна скоростна кутия EDC.

Renault обнови Megane

Силовата установка на хибридната версия E-Tech се състои от 1.6-литров бензинов двигател, два електромотора, многорежимна трансмисия без съединител и батерия с капацитет 9.8 кВтч. Съвкупната мощност е 160 к.с., а пробегът на ток по цикъла WLTP - 50 км при максимална скорост 135 км/ч.

Renault обнови Megane

Новост е модификацията R.S. Line, която заменя GT Line и ще заимства от стила на R.S. Ще се познава лесно по вложките с формата на крила от Формула 1, двойния ауспух, спортните седалки, оформлението на салона и алуминиевите педали.

Renault обнови Megane

За най-мощните версии R.S. и R.S. Trophy са предвидени същите изменения. Продажбите на обновения Megane започват през лятото.

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane

Renault обнови Megane


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Случаен

    15 73 Отговор
    С кой двигател ти е колата? 1.3, Големия XDXDXD, френски боклуци

    Коментиран от #2

  • 2 4242

    55 5 Отговор

    До коментар #1 от "Случаен":

    ... нали - за нищо не става, а?! Дай по-добре да вземем немския напомпан VW двигател... 1.5!!! Ама само дето френския е разработка с Мерцедес и шансовете да е по-добър от конкуренцята (която вече има проблеми със същия 1.5) е голям.

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Random

    23 14 Отговор

    До коментар #2 от "4242":

    Те мерцедес щото в последно време са абсолютен еталон за качество...

    Коментиран от #10

  • 4 Random

    6 18 Отговор

    До коментар #2 от "4242":

    200мл са си 200мл, кой ти ги дава?
  • 5 Госта

    57 7 Отговор
    Абе мишкари като не знаете не говорете,французите правят едни от най-добрите дизели!!!

    Коментиран от #6

  • 6 :D:D:D:D

    25 9 Отговор

    До коментар #5 от "Госта":

    Не едни от най-добрите, а най-добрите, но HDI на Пежо, както стана дума по-горе, DCI е съвместна разработка с Мерцедес, не е точно френски.

    Коментиран от #11

  • 7 Komapak

    7 17 Отговор
    Добре изглежда, но не бих си я купил. Освен разбира се, ако не ми я подари "някоя" лотария. 😊
  • 8 нана

    24 2 Отговор
    Красавица
  • 9 Иии

    34 5 Отговор
    Ако ги сравняваме с голфа 8 си е направо красив мегана
  • 10 А те пък щото

    18 4 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    ВАГ са първия еталон за качество видиш ли. И да Мерцедес е в пъти по-качестван от който и да е ФВ.
  • 11 Малко си в грешка

    28 5 Отговор

    До коментар #6 от ":D:D:D:D":

    Мерцедес участва в съвместната разработка на бензиновият двигател,а не на дизела,той се изцяло разработка на Рено и заедно с на Пежо са най-добрите.
  • 12 Гошо

    9 42 Отговор
    Същата тоалетна, никога няма да достигне нивото на краля на хечбеците VW Golf

    Коментиран от #14, #16, #21

  • 13 КИВИ

    30 1 Отговор
    Ако говорите за истински качествени разработки коментирайте RS версиите на Мегана. Там са вкарани най-новите и надеждни технологии от Рено. Не случайно в момента е най-бързата кола с предно на ринга.
  • 14 Минко

    16 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гошо":

    Да толкова голям поклук като новия голф няма да си позволят никога да направят. да гори литър масло на 2000км. за бензиновите версии..... или да тропа като стар дизел.

    Коментиран от #19

  • 15 Петров

    18 1 Отговор
    Проблемът на цяла Европа е, че изданието ауто билТ диктува кое е хубаво и кое е лошо. То излиза във всички европейски страни и Не случайно му викат ауди билТ. Собствениците на тази рекламна брошура най-вероятно са акционери във ВАГ и в хюндай-киа, защото все тях изкарват най-добри. Благодарение на това "списание" опел беше съсипан преди 10 години. Пак благодарение на него тъ. пите немски швай. Нета продължават да купуват боклуците на ваг, които, между другото, в америка слагат в края на всички класации. Колкото до рьоно - новите им модели са страхотни! Същото се отнася и за Опел и най - вече - за Форд! Само нашите зомбита вярват още "у голфо". Новият фокус е класи по-добър!
  • 16 До гошко

    20 4 Отговор

    До коментар #12 от "Гошо":

    Гоше, последният хубав голф беше номер 2! Оттам нататък всичко е немска реклама
  • 17 Анонимен

    9 2 Отговор
    Няма хубави бензинови двигатели. Всичките марки слагат двигатели от картинг с турбина с живот 150 000 км при късмет от собственика.
  • 18 дявола

    5 14 Отговор
    Добре че им правят дизайн та се лъжат тези които не разбират от коли иначе като цяло са пълна скръб
  • 19 До Минко

    4 12 Отговор

    До коментар #14 от "Минко":

    Минко, тропа ти нещо в главата! Карал ли си поне веднъж нов или поне до 100 хил км ВаГ-бензин? Тишина, яко и неусетно изхвърляне напред и никакъв разход на масло. Никакъв!

    Коментиран от #22, #24

  • 20 Конфуций

    11 1 Отговор
    Карам Меган 4 с двигател 1.6 бензин. Не е мощна колата, но карам нова кола, която е в гаранция. За мен няма значение дали е премиум или не. Просто искам нова кола, която да не се чупи докато е нова.
    За който не знае, този модел на Меган няма много общо с Франция, а двигателят 1.6 е японски. Така че споровете за френските коли са излишни

    Коментиран от #23

  • 21 Гошо ОРГИНАЛА

    0 3 Отговор

    До коментар #12 от "Гошо":

    Алооо адаш, смени си името, че само ме излагаш!
  • 22 Минко

    10 4 Отговор

    До коментар #19 от "До Минко":

    Май ти се изхвърляш като глист на лист. Чудех се кой ги купува тия боклуци VW като всеки които е имал такава кола знае че гори масло. Явно не липсват балъците.
  • 23 Корифуцииии

    2 7 Отговор

    До коментар #20 от "Конфуций":

    1.6 бензин на Рено гори много и не върви. Пробвай с 1.8т бензин и ще усетиш истинският двигател. 2.0 бензин също е уникален и вади страхотен звук.

    Коментиран от #26

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Меганист

    11 0 Отговор
    Рено и Мерцедес имат огромна компетентност в двигателите следствие Формула 1. А Фолве наместо да се научат как се правят коли предпочитат да спонсорират кой ли не за да ги хвалят.
  • 26 Конфуций

    5 0 Отговор

    До коментар #23 от "Корифуцииии":

    1.8Т се слага само на най-мощната версия, която е само хечбек. Моята е седан, при който 1.6 е най-големия двигател. Вярно е, че не е много силен, но е напълно достатъчен за нормално придвижване и изпреварване. Градско харчи макс 9л на бензин, което според мен е добре. 2.0 не се предлага на Меган 4

    Коментиран от #32

  • 27 Боже,боже

    1 9 Отговор
    Ренде,ако ще на въздух да се движи и да ми го подаряват,не го взимам!
  • 28 123

    11 2 Отговор
    Рено и Шкода на двете марки, които в момента правят най-добрите автомобили спрямо оптималното съотношение цена-качество. Аз лично предпочитам чехите, защото с френските коли имам някакви насадени предразсъдъци. Правя уговорка, че говоря за нови автомобили. Като гледам коментарите, особено за размера на двигателите мисля, че каращите коли на 15+ години няма смисъл да дават мнение. Последните няколко години двигателите станаха и ще стават още по-малки и това е тенденцията. Никой световен производител не го интересува двигателя да изкара 20 години и да е огромен и неразрушим. Това, че у нас пазарът е изкривен или поради липса на финанси, или поради криворазбран бабаитлък - ако не карам 3.0 ТДИ това не е кола, нищо не означава. Вече от двигатели между 1.0. и 1.5 се вадят от 150 до 200 к.с. които са предостатъчни за среден клас кола. Който е карал такава кола знае, че върви отлично, харчи малко и поне до 300 000 км. е безпроблемна, ако се поддържа добре. Караш 5-10 години и хвърляш. Всичко друго е типичните български комплекси.
  • 29 КУПУВАМ

    6 0 Отговор
    имам GT 200 к.с. 2017г, този е е още по изпипан
  • 30 Перничанин

    8 2 Отговор
    Голфа с нищо не го превъзхожда, освен с цена
  • 31 МП4

    4 1 Отговор
    Голфа може да пръдне на тоз Меган, VW само мечтаят да случат подобни автомобили, много им е рекламата, няма немска бангия която да не гори масълце...вече и то още като излезе от шоурума. Ако ще и голф 20 да направят, все същата кал ще си е.
  • 32 Христо

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Конфуций":

    Аз карам Мегат 4 1.2 132кс повече от 7л. разход не ми дава.

    Коментиран от #33

  • 33 Megane

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Христо":

    Харчи ти 7 щото най-вероятно ползваш start-stop малоумната система .
    Моят е с новия двигател - 1.33 TCe , харчи си 9 градско , зимата и над 10. С изключен старт-стоп.
    По-добре да харчи повече , отколкото да си прецакваш двигателя, турбото, стартера и акумулатора.