Продажбите на Mercedes-Benz у нас бележат ръст, сочат данните на генералния дистрибутор за страната Силвър Стар. Компанията е доставила на крайни клиенти и фирми над 1 800 превозни средства за миналата година. При леките коли родният дилър на Mercedes отчита увеличение с 25% на продадените модели през 2019-та спрямо 2018-та. Ръст има и в продажбите на ванове, камиони, както и на употребявани леки и товарни автомобили, посочват още от Силвър Стар.
Близо 2/3 от продадените автомобили са високопроходими, като най-силно в този сегмент се представят моделите GLC SUV, GLC Coupe и GLE. При компактните модели най-продавана остава A-класата, а при лимузините Е-класата, следвана от C-класата. Завиден клиентски интерес генералния дистрибутор на Mercedes-Benz отбелязва и към G-класата, както и към спортния модел от дивизията AMG – GT 4Door Coupe.
Що се отнася до товарните автомобили, то Mercedes-Benz е безспорен лидер в сегмента на шаси-кабините за строителство и дистрибуция в България. Компанията е увеличила пазарния си дял и при камионите, като най-търсеният модел е новият Actros, който пазарно бе представен у нас през 2019-та.
Най-голям брой продажби в сегмента на туристическите автобуси са реализирани благодарение на Mercedes-Benz Tourismo модела. При бусовете най-голям е ръстът при Sprinter, който спечели лидерската позиция в категория М2, а продажбите му се увеличиха с 40%.
При търсенето и предлагането на употребявани автомобили Силвър Стар също отчита 25% ръст през миналата година, благодарение на развиването на програмата Mercedes-Benz Certified. По нея дилърът предлага модели на възраст до 48 месеца с доказана история, произход, проверено техническо състояние и гарантиран реален пробег до 100 000 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 HitDobavki
Коментиран от #8
13:24 07.02.2020
2 Дедо ви
14:04 07.02.2020
3 Почти фен
Коментиран от #5
14:41 07.02.2020
4 Гост
14:59 07.02.2020
5 Гост
До коментар #3 от "Почти фен":
Точно пък конят е най-еко. А Теслата ти още не може да излезе от пелените си, че да си припечели поне за разходите. Все още е тинейджър, чакащ някой лев от баща си, че иначе глад.15:01 07.02.2020
6 АзАз
Най - продавани са джипките и S-ките. Първите за коврите, а вторите за "бизнесмените". А-Класата се търси от такива, които искат нов Мерцедес, но нямат пари за повече и дават безбожно много за А-Класа, само заради звездата отпред. Най - нетърсени са Ц-класата, която трябва да е за "млади" клиенти, както и Е-Класата, чиято клиентела би трябвало да са представителите на средния бизнес, но ние знаем, че мафиотите убиха целия среден бизнес, та Е-класата почти никой не я иска.
Ето и цени на автомобилите с най - тъпите им двигатели и малко екстри:
А-Класа - 70 бона поне
CLA - 100 бона
C-Класа - 120 000
Е-Класа - 150 000
И това трябва да са "достъпните" модели...
Джипките и S-ките са в космоса освен, ако не са недоразуменията GLA, които са ужасно грозни...
Коментиран от #7
15:54 07.02.2020
7 биби
До коментар #6 от "АзАз":
От силвър стар се купува нова и се сменя на третата година и пак така, щото прехваленото GLC още първите три години за 60 000 км ще ви скъса нервите с проблеми в електрониката.16:23 07.02.2020
8 сектант
До коментар #1 от "HitDobavki":
обмислям за дъщеря си след време а класа ама с хубавия 1.5 dCi мотор.16:29 07.02.2020
9 В е л и к и я
17:05 07.02.2020
10 Коко
Коментиран от #13
18:04 07.02.2020
11 Бла Бла
18:09 07.02.2020
12 Бла Бла
18:11 07.02.2020
13 Гост
До коментар #10 от "Коко":
В каталозите са посочени базовите цени. Не мисля, че има някой толкова глупав да си купи остърган базов модел на премиум марка, защото за същите пари ще си вземе намазан с всички екстри автомобил от среден клас производител. Ако си пазарувал някога нови автомобили трябва да знаеш, че не сложиш ли поне 50% от базовата цена в екстри си вземаш един посредствен екземпляр... Екстрите на Мерцедес го правят Мерцедес, а не звездата отпред. На базовия 4 цилиндров дизел на Е-Класата, като сложиш AMG отвън и отвътре + дигитален кокпит и климатроник става 130 000, а дори няма ел седалки и ако искаш да се наместиш се лашкаш напред - назад, като в опелче за 30 бона. Сложи въздушно окачване, обезшумяване, хедъп дисплей, музика, ел седалки и мултилед фарове и сметни пак колко ще ти излезе. Разбира се може и без тях, но както казах трябва да си луд да вземеш базов модел (или комплексар разбира се).Коментиран от #14
19:13 07.02.2020
14 111
До коментар #13 от "Гост":
Точно АМГ пакета според мен не си струва за 4-цилиндрова Е-класа, както външен така и вътрешен. Едни преголеми джанти за нашите пътища, нисък просвет и волан като на спортна кола който въобще не отива на релаксиращия характер на колата. Съвсем адекватен е външен Авангард пакет за 2-3 хиляди лева, вътрешен Ексклузив пакет за 6-7 хиляди лева (с дърво и истинска кожа), хубав цвят за 2 бона (не обикновеното бяло или черно), джанти 17 цола, голям дисплей и толкова. Добави едни 15 бона към базовата цена от 95 за Е220д. Има много други щуротии които могат да я докарат спокойно до 150 бона, но не са важни като изброените.20:01 07.02.2020