Last news in Fakti

18 Март, 2020 12:11, обновена 10 Юли, 2022 13:37 43 302 81

Новата най-евтина Dacia ще изглежда така

  • dacia-
  • sandero-
  • logan-
  • stepway

Румънската дивизия на Renault - Dacia - работи над създаването на новите Logan и Sandero вече повече от седем години. Третото поколение на тези автомобили трябва да се появи през 2021 година. В интернет пространството обаче вече започна да се прокрадва информация за новите най-евтини европейски коли, като на нейна база се появиха и първите изображения.

По-конкретно компютърно генерираните образи, които ви показваме, са на един от тези модели, новият хечбек Sandero. Заглавната снимка показва редовната версия на този модел, а рендерът по-долу е неговата „офроуд“ версия на Stepway. Съдейки по публикуваните снимки, 5-вратата ще получи нов корпоративен дизайн, който вече е познат от последния Duster.

Новата най-евтина Dacia ще изглежда така

Новото Sandero ще стане по-агресивно поради различната топография на капака, новата радиаторна решетка и различната оптика. Що се отнася до версията на Sandero Stepway, тя изглежда по-широка от сегашното поколение на модела. Техническата страна както на новото Sandero, така и на Logan все още е тайна.

Може да се предположи обаче, че автомобилите ще променят платформата и ще се правят на CMF-B, известна от петото поколение на Renault Clio. С различната архитектура двигателите също ще бъдат актуализирани. 0.9 TCe вероятно ще отстъпи място на по-новите TCS 100 и TCe 100, които се монтират и на новото Clio. Не се изключва появата на мотора TCe 130.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 73 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ренаулт

    64 24 Отговор
    Ще изглежда като рено, нищо ново под слънцето
  • 2 Агресивна дачия!?

    51 66 Отговор
    Смех по време на чума!!!

    Коментиран от #22, #42

  • 3 Анонимен

    86 14 Отговор
    Ще се монтира новият двуцилиндров двигател 0.6 с мошност "120" hp.

    Коментиран от #7

  • 4 Факт!

    52 72 Отговор
    Отврат.Давайте китайски коли като видях колко бързо се справиха с вируса тия изпърдели франсета едяа ли ще направят нещо смислено.

    Коментиран от #8

  • 5 Y999

    37 67 Отговор
    Все същият дизайн, тип късен соц
  • 6 Qwerty

    184 33 Отговор
    Много добър дизайн. Доказал се бранд!
    Моля собствениците на бapyтници на по половин милон километра, да имат уважение към екологията и интелигентните хора, и да преустановят нелепите си разсъждения.

    Коментиран от #35

  • 7 Иванов

    26 8 Отговор

    До коментар #3 от "Анонимен":

    Къде пък разбра 0.6литра
  • 8 Ben

    50 11 Отговор

    До коментар #4 от "Факт!":

    Видяхме и грейт уол как фалира мощно на местна почва, понее са много хубави. Като се разходиш из Европата и видиш китайска кола, веднага пусни тото! Късметът ще е с теб! Нооо едва ли....

    Коментиран от #47, #63

  • 9 Петър Петров

    127 24 Отговор
    Имам Дачия Сандеро степуей от 6 години.Независимо от некомпетентните мнения и глупости,които се пишат тук от собственици на маркови барутници ви казвам,че това е една прекрасна кола,особено като се има предвид и цената й.Аз съм професионален шофьор от 1963 година.Карал съм какво ли не,включително 5 години в Африка.Вярвайте ми!

    Коментиран от #18, #60, #74

  • 10 Бен

    99 17 Отговор
    Навремето имах дизелов Логан от първите. Сега имам Дъстър. Но за Логана ми беше думата, беше 75 коня, без претенции за скорост. Но по АМ по баира към тунела Траянови врата летеше със 140-150 и отвяваше повечето напомпани нови вносове, независимо от марката, и не димеше като парен локомотив! Продадох го, но се чувам с купувача по друг повод- човека няма никакви оплаквания от колата. Това мога да кажа за Дачия!

    Коментиран от #14, #24, #27

  • 11 Бай Стою касапина

    13 32 Отговор
    И какво по-точно си карал? Особено в Африка. Уточни се.

    Коментиран от #61

  • 12 гост

    17 67 Отговор
    Една Дачия логан с приличен двигател, климатик и някои нормални удобства струва 25х.лв, даваш за гориво за 200х.км 30х.лв, добави и 3х.лв за обслужване, добави и данъци, такси за паркиране и др. и излиза, че колата надхвръля 60х.лв за 200х.км пробег или към 6-8г. употреба. Отвори на сайта на американците и там тесла модел 3 с 300кс и 450км пробег се продава на 39х.долара, което е малко над 60х.лв, кеф, нали. За нас най-евтиното е като най-скъпото и новаторско за американците.

    Коментиран от #13, #15, #46

  • 13 Бен

    98 7 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Ми тичай да си купиш Тесла! Виж там да предредиш навалицата, че да не свършат. Ааа, и не забравяй да си купиш къща с двор, за да има къде да я зареждаш, че от терасата на блока е малко шантаво да опънеш кабели от седмия етаж до още 500 метра, където е имало място да паркираш Теслата.
  • 14 бай Шиле

    38 46 Отговор

    До коментар #10 от "Бен":

    Брат,чет прекаляваш малко.С 75 к.с. ,никоя кола не може да качи до Траянови врата с 140-150.

    Коментиран от #16, #33, #36, #38

  • 15 Име

    58 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Теслата също има разходи по обслужването, които не са пренебрежими. Освен това на осмата година батерията е за смяна, разбирай едни 5-10 хил.щ.долара. А пробегът зимата ти е с 40-50 % надолу, заради повишена консумация на ток поради прибоксувания, често задействане на осигурителни вериги, отопление на стъкла и огледала, чистачки и др. А и 40 хил долара първоначална инвестиция не я прави сред хитовете на пазара.
  • 16 Бен

    51 6 Отговор

    До коментар #14 от "бай Шиле":

    Дааа, това казвам, че разликата между нова кола и нов внос е огромна! Карал съм и двете та знам. Новата кола просто върви! Старата има коне на хартия :)
  • 17 😄😄😄😄😉

    35 6 Отговор
    Купувам Мерцедес S класа от 2015. Плащам цели 3 чувала тоалетна хартия, с по 12 ролки всеки. Може и модификация AMG, доплащам 3 ролки тоалетна хартия. А за жена ми купувам Bently с АГУ за него плащам 4 чувала тоалетна хартия.

    Коментиран от #21, #66

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 е страшен дизайн нема що

    9 37 Отговор
    пфууу....рено!

    Коментиран от #45

  • 20 Просто човек

    38 1 Отговор

    До коментар #18 от "DRISNIATA metev":

    Бе ти добре ли си? Защо трябва всеки твой коментар да е пълен с обиди към хора, които нищо не са ти направили? Какво общо има коментара на Петър Петров с Бойко Борисов?

    Коментиран от #54

  • 21 Иванов

    24 0 Отговор

    До коментар #17 от "😄😄😄😄😉":

    Бентли с АГУ. Ха ха ха
  • 22 Дъстър

    54 9 Отговор

    До коментар #2 от "Агресивна дачия!?":

    Нов пътнически докер-степуей. С фул екстри (без автоматик). Бензинов турбиниран мотор - 130 к.с. Та този куфар с челно съпротивление "от Итонг" лепи стотака за няма и 9 сек., а 190 на магистралата ги подминава!!! Тази "гнусна" френско-румънско-мароканска двуметрова каляска. Много маркови "бойци" от средния клас тази тухла ще си ги сложи в джоба относно скоростно - динамични характеристики! А дъстъра със 150 коньовият мотор и значително по-качествения и вече клонящ към лукс и удобства салон си е приказка буквално!!! Ако искаш вярвай... в каквото искаш.
  • 23 ЕЕМ

    57 4 Отговор
    Против дачия пишат само хора които не са имали дачия. Сегашния ми автомобил е сандеро от 2014г. 1.5 dci и му навъртях 226000км с 0 ремонти, а като гледам дизайна на новата следващата ми кола пак ще е дачия.

    Коментиран от #29

  • 24 Каращ и дачия

    53 8 Отговор

    До коментар #10 от "Бен":

    В момента като служебен автомобил карам второто поколение на Сандеро от 2017 дизел със 75к.с. и 200н.м. На равно колата ускорява бодро до 120 и прилично до 140км/ч. Но след това започва едно мудно ускорение до 150, което е нещо като изпитание за нервите. Максималната скорост, която съм постигал е 155км/ч и то благодарение на ината ми. А ако има изкачване, при високи скорости силите бързо му свършват, така че няма как да повярвам на това което пишеш. Иначе дачията е перфектен избор за хора, коита не се интересуват много от автомобили, а просто им трябва нещо, с което да се придвижват без да се чупи(защото е ново) и да им струва минимум(отново като за ново), а също така и да не го мислят кой ще му свали джантите, огледалата и т.н. Всичко това обаче върви с известни компромиси по отношение на управлението, ергономията и качеството на материалите, но разбира се всичко това е субективно. На тези, които това им харесва, им пожелавам цял живот все дачия да карат, а за останалите има достатъчно други варианти, както постъпих и аз при избора си за личен автомобил.

    Коментиран от #26

  • 25 Шофьор

    47 8 Отговор
    Вече 35 години съм професионален шофьор, карал съм почти всичко, ДАЧИЯ е супер автомобил, икономичен, здрав и практичен!!!

    Коментиран от #49

  • 26 Красен

    17 39 Отговор

    До коментар #24 от "Каращ и дачия":

    Вуйчо, всеки прави компромис със какво ли не. Примерно ти вероятно си направил компромис със жилище, със съпруга, с колеги... Ако нямаш компромиси, значи си психопат. Така че ни завирай твоето разбиране за компромисите. Това че живееш в България, а не в Обединените Емирства също е компромис, но щом ти харесва ти пожелавам никога да не излизаш от България. Капиш ли шаяк?

    Коментиран от #31, #71

  • 27 Tomy

    13 56 Отговор

    До коментар #10 от "Бен":

    Нищо особено не предлага спрямо кола от 2000г.Октавия 1,9tdi AHF 110 коня 5,5/100 среден разход ABS, 4 airbags, със сигурност на Траянови врата е с 150км без проблем. 20 годишна пич... Ебем ти и новата Дачия, по зле е от 20 годишна кола. Нова кола ако е под 150 коня, по добре с рейса.

    Коментиран от #28, #30

  • 28 Красен

    56 8 Отговор

    До коментар #27 от "Tomy":

    Ти специално, с тоя акъл вероятно до нова кола нема да се докоснеш в тоя живот. Но се усполоявай, че нова кола е като 20 годишна. Когато нямах пари и аз така говорех и 20 годишни коли карах....по сервизите. Но това беше много отдавна :)

    Коментиран от #44

  • 29 DACIA DOKKER

    21 3 Отговор

    До коментар #23 от "ЕЕМ":

    Колкото и да е хубава Дачия за парите си, визирам Докер, Сандеро също без конкуренция, но трябва да признаеш,че е висока табуретка Сандерото, освен това с доста старовремско и нискокачествено табло,интериор, неудобни седалки с евтина дамаска и ужасно груб и тракащ 1.5 dci, но и неубиваем. Тия дизели по-добре изобщо не ги споменавайте,при фантастичните тихи бензинови мотори, тези дизели изглеждат архаични каквито винаги са били. Да, фантастично икономични и здрави, но с турбо дупка, тракащи и некомфортни двигатели. Дачия предлага фантастични бензинови мотори на газ, които са несравнимо по-култивирани, безшумни и без вибрации, при това като сметнеш на газ разхода са и по-икономични,а и по-евтини за покупка.

    Коментиран от #43

  • 30 DACIA DOKKER

    15 3 Отговор

    До коментар #27 от "Tomy":

    Бързо в пети клас като свърши ваканцията.
  • 31 Каращ и дачия

    14 8 Отговор

    До коментар #26 от "Красен":

    Не ти завирам моето разбиране за компромиси. Просто изказвам моето мнение придобито от личен опит и никой не ангажирам с него. Също така написах и че е субективно. Иначе и аз се дразня от коментари, че нещо си е най-добрият избор, или както му викат във форума на дачия - "логичният" избор. Това, че някой преди време си е купил най-евтиния "НОФ ФНОС" с превъртян километраж и прочие джамбовски магарии, разорил се е и от яд си е купил най-евтиния нов автомобил, далеч не означава, че всичко различно от дачия е "марков барутарник". А когато някой ми обяснява, че дачия е прекрасна кола и че минавал със 150 Траянова врата, няма как да му повярвам. Но понеже предпочитам всички да са щастливи и за това им пожелавам цял живот да са си щастливи с дачия, щом е толкова хубава кола.
  • 32 Кирил

    36 8 Отговор
    Мойта дачия логан мцв е на 620000 км дизел без ремонт с оригинално турбо и дюзи. Имам я от нова. Който не вярва си е негова работа
  • 33 hienata

    25 1 Отговор

    До коментар #14 от "бай Шиле":

    Може , може. Правил съм го с не една кола, стига да не ме засече някой. Правил съм го с Поло 1,4 75к.с. 140 ги подържам без проблем до малко преди караулката (спазвам разрешената скорост). Хонда Джаз 1,3 (мисля , че е 72 или 74к.с.) и с нея. Условието е да съм сам и без много багаж. 75к.с са си достатъчни за коли с тегло около и под 1тон.

    Коментиран от #48

  • 34 Бен

    39 3 Отговор
    Я, тук се е оформила дискусия :) Мисля следното: Дачия имат цялостна концепция за да стане човек редовен клиент. Не е скъпа, караш 5-6 години, продаваш и качваш новия модел. Аз не мога да давам по 60-100 хил за нов автомобил, но 30-40 да. Така! И изненадааа! В новия Туарег, братя, пластмасата е същата както в Дъстъра. Алкантарата му е изкуствена "еко" кожа както в дъстъра. Та за материалите до тук! Виж, в мотора има разлика. Но цената е тройна и нагоре. Е, някои хора не сме само за буквите!
  • 35 хаха

    2 10 Отговор

    До коментар #6 от "Qwerty":

    Добре Грето, изока ли се, олаби ли ? Ай ся си лягай дженди!
  • 36 Истина е

    5 6 Отговор

    До коментар #14 от "бай Шиле":

    Може, със 150 кг. товар, а не км.
  • 37 Прочетох

    11 16 Отговор
    Статията, разгледах снимките. Видях коментарите. Няма да си купя дачиа.

    Коментиран от #39, #40

  • 38 Бат.Влад

    7 7 Отговор

    До коментар #14 от "бай Шиле":

    Овен Мнооооого си невеж /про_т/ моята е 64 к/с и катери с 160 Тр Врата
  • 39 Бен

    24 6 Отговор

    До коментар #37 от "Прочетох":

    Човек, карай каквото искаш, само земи си купи нова кола, каквато ще да е, и бракувай вехтия таралясник, че се изтровихме с тия масларки с оперирани фапове дето ги карате, па и ги натискате та да пушат колко може повече! А тоя въздух и вашите деца го дишат.
  • 40 Смешно

    12 3 Отговор

    До коментар #37 от "Прочетох":

    То трябват и пари.
  • 41 Новото си е ново

    24 1 Отговор
    Великолепна комбинация визия-цена. Нямат аналог на пазара. Но е измишльотина кола без климатик, истината е, че доста фирми предпочитат точно базовия модел, заради цената. При условие, че човек е мераклия може да и вдигне с малко екстри нивото на оборудване. Недостатъците са: шум в салона при скорост над 120 км, висящ колан за средното място за втория ред седалки, липса на регулиране височината на коланите на предните места, три цилиндров двигател с обем 0,9 литра, бързо износване на предните накладки, ниска шумо-изолация, висок разход при скорост от 140 км/ч и липса на някои други екстри. Предимства: конкурентна цена, здрав автомобил, подходящ за нашите пътища, приличен разход при скорост от 90 км/ч, резервни части на прилична цена и възможности за по-евтини аналози, широка сервизна мрежа, наличие на коли от бранда в автоморгите за части втора ръка, по джоба на българина. По-добре нов автомобил, отколкото втора ръка нов внос, криещ безброй дефекти, прикрити умишлено с цел продажба. Идеално е за ползване в гаранционни условия, т.е. 5 години и след това замяна за новия модел. Карал съм почти всички масово разпространени автомобили у нас. Няма лош автомобил, когато е нов, въпроса е подръжката. Важното кой какви средства би отделил за автомобил, какви екстри желае, какво купе търси (хечбек, комби, ван джип, пикап) и за какво би го използвал. Всеки човек е различен, за това и има такова разнообразие от марки, модели, нива на оборудване и допълнителни екстри. Ва
  • 42 Ха ха

    18 0 Отговор

    До коментар #2 от "Агресивна дачия!?":

    Друго си е агресивен леген гоУф смех по време на холера
  • 43 Чук

    9 4 Отговор

    До коментар #29 от "DACIA DOKKER":

    Тихият дизел на гоУфя викаш е друг а хи хи

    Коментиран от #68

  • 44 Ха ха

    2 4 Отговор

    До коментар #28 от "Красен":

    Добре, че беше БХ да се видиш с нова кола викаш)))))
  • 45 Стига ва

    17 3 Отговор

    До коментар #19 от "е страшен дизайн нема що":

    Немските легени по убаи викаш
  • 46 Ха ха

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "гост":

    Кои сте вие бе? Психиатрите ли?
  • 47 Чичо Си

    4 4 Отговор

    До коментар #8 от "Ben":

    Ти много смесен. Състо и проц!
  • 48 бай Шиле

    3 10 Отговор

    До коментар #33 от "hienata":

    Да бе,да.А ако си изхвърлиш фасовете от пепелника даже 141 ще вдигне.

    Коментиран от #50

  • 49 Силвър

    3 10 Отговор

    До коментар #25 от "Шофьор":

    Подходящ за такси и до там.
  • 50 hienata

    9 1 Отговор

    До коментар #48 от "бай Шиле":

    Пробвай, ще останеш изненадан.
  • 51 Слава на Камбоджа

    2 26 Отговор
    Няма как тези румънски парцали да бъдат автомобили и да се нареждат при останалите! Да се продават отделно за стиснати мизерници, които искат с 10к евра да купят нов автомобил

    Коментиран от #72

  • 52 РЕАЛИСТА

    11 3 Отговор
    ДАЧИИТЕ СА ДОБРИ ДО МОТОРИТЕ С ЧЕТИРИ ЦИЛИНДЪРА С ТЕЗИ ТРИ ЦИЛИНДРОВИ ДВИГАТЕЛЧЕТА КАТО СЕНОКОСАЧКИ ГО ОЧАКВА ПЪЛНА КАТАСТРОФА КОЯТО ПОСЛЕДВА НИСАН СЛАБА ПОКУПАТЕЛНОСТ.
  • 53 Фен

    18 2 Отговор
    Момчета карам Логан от 2006г. Сега колата е на 604 000 км. И все още не се притеснявам като тръгвам на път. Така,че за Дачия или хубаво или нищо!
  • 54 Ново

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "Просто човек":

    Тои акъла му е все «кога ще падне борисов-кажи му след 25-30год за да я спокоен/това са някои хора като баснята за магарито «ако тук не си показа магарията къде другаде след като изревало» борисов им е трън в промития мозък

    Коментиран от #55

  • 55 Просто човек

    8 1 Отговор

    До коментар #54 от "Ново":

    На мен просто ми писна този да обижда и псува хора, които нито са му виновни, нито нещо са му направили. Чудя се защо в статии и коментари, които нямат нищо общо с политиката той намесва Бойко Борисов. И отделно никой не му е искал мнението по отношение на политиката.
  • 56 сектант

    15 2 Отговор
    Само Дачиа и тесни п..ки
  • 57 Пешо

    4 16 Отговор
    "Офроуд" с двигател на мотопед мерси
  • 58 Дедо1

    17 0 Отговор
    Нема лоши коли,има неграмотни шофьоре
  • 59 Браво на румънците

    15 0 Отговор
    и ние някога правехме Bulgarrenault, което беше превъзходно за времето си, но не случихме на политици и геоинтереси ... така е и сега
  • 60 ветеран

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "Петър Петров":

    И за съм шофьор от 1942г.И в момента карам Дачия,ноооо стария ми Опел от 1938г беше по-добър!

    Коментиран от #62

  • 61 Мулетаров

    2 9 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Стою касапина":

    Карах каруца с магаре. Румънски, марка Дачия.
  • 62 Прадедо

    3 5 Отговор

    До коментар #60 от "ветеран":

    През 1938 имало ли е Опел?

    Коментиран от #65

  • 63 гост

    9 4 Отговор

    До коментар #8 от "Ben":

    В съседна Румъния поръчките за служебни коли отиват директно към дачия. У нас само първите два месеца от откриването поръчаха няколко стотин бройки за полиция и пожарна и това беше. Джиповете са им добри, малките коли също, за 14х.лв малък хечбек със 100кс двигател къде има? И то с климатик и други добавки, направи си дачия сандеро по същите спецификации и ще надминеш 20х.лв. Ако се поинтересуваш ще видиш, че сега Н6 е много търсен джип втора ръка. Евтин и надежден, комфортен и с минимални забележки. Карах такъв, мой приятел си купи такъв след като прахоса много хиляди по мерцдеси, бмв-та и др. джипове, купи с ГУ Н6 и усмивката му не слиза от лицето, за 14х.лв.

    Коментиран от #70

  • 64 1112

    1 12 Отговор
    Важно е да си на пътя със стил,а не със някакъв варел!

    Коментиран от #69

  • 65 Opel

    6 2 Отговор

    До коментар #62 от "Прадедо":

    Имало е, и през 1862 е имало :)
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Гост

    11 1 Отговор
    Карайте си премиум кочините на по милион,Дачия е за интелигентни хора, но това е дълъг образувателен процес
  • 68 DACIA DOKKER

    11 0 Отговор

    До коментар #43 от "Чук":

    Гоуф не карам,нито дизел. Докера е 1.6 на газ. С 35 лева 380 км. градско. И моторчето не се чува като я карам спокойно с 50-60- 70км./ч. в града. Индикатор за смяна на предавките,още на 60км./ч. светва да включа 5-та на бул.България примерно, старт-стоп на светофара гаси, интелигентна съвременна кола за уникално малко пари за толкова голям автомобил. 23 000 лева, климатика е стандарт, има и ESP, щото като карам по релси и като занесе веднага светва ESP индикатора, има и копче за изключване. Колата е напълно без конкуренция като цена-кола.
  • 69 Пич

    7 2 Отговор

    До коментар #64 от "1112":

    Дачията това,което ми харесва е ,че са стилни, лееко бюджетно стилни,но са стилни и красиви, с качествен дизайн, хромираните ленти на решетката придават повече стил и премиум излъчване въпреки че колата е позиционирана като бюджетен автомобил подобно на Шкода, дори по-евтина.
  • 70 Пич

    7 2 Отговор

    До коментар #63 от "гост":

    Братче, ти какъв меланж си направил между Дачия и Грейт Уол. Говориш за Дачия, пишеш за Грейт Уол. Ако обичаш, изтрезней първо и тогава пиши по форумите.
  • 71 Ники

    7 2 Отговор

    До коментар #26 от "Красен":

    Ти не правиш ли никакви компромиси? Какво работиш и какво караш? Сигурно BMW на 20 години.
  • 72 Ники

    11 0 Отговор

    До коментар #51 от "Слава на Камбоджа":

    Дачията е за еволюирали хора. Уви еволюцията е бавен процес. Ще отнеме много години на хората да проумеят, че новата здрава и проста кола е. Много по добро решение за тях отколкото стар немски гроб на 20 години и на милион километра. Не могат да проумеят, че дори може да излезне по евтино. Поне аз си ценя парите, затова предпочитам нова дачия пред моята А4 1.8т quattro 180коня 1998г
  • 73 За спорта

    1 6 Отговор
    От моя премиум, 2002! На едно сандеро. От мезонет в гарсониера 😋
  • 74 Мухъл

    1 10 Отговор

    До коментар #9 от "Петър Петров":

    Моля те, Пешко! Карай си Дачийката малко по-вдясно като видиш нормална кола да те настига! И помни ако се перчиш - женати ще ти се кара и ще те бие с вестника! Професионален шофьор, а Дачийката купува - интересно... Май си любител на лютеница и кренвирши! И помни - важно е колко върви една кола! Карай си на 3 цилиндъра... И друг да ти пали...жената

    Коментиран от #78

  • 75 Някой

    6 0 Отговор
    Румънската Dacia си остава най-популярният нов автомобил на българския пазар, показват обобщените данни на МВР за регистрациите през 2019 година. На второ място са автомобилите на Рено, а на трето са Шкода. Това е положението ... а въшляците с 20 годишните бмвта, мерджани, аюдита, голфове и друго старо желязо бъдете така добри и си бракувайте дръгелите, че ни отровихте въздуха.
  • 76 aibou

    4 0 Отговор
    Никога не съм карал Дачия,работя като шофьор и имаме един бус Ивеко ,правен по поръчка,много бяга,на Хемус,се дава само на наистина много добри коли ..и умирам от яд когато ме размине някое Сандеро когато съм със 165км в час.,настина ме минават,и се чудя как става...
  • 77 Луда работа

    1 4 Отговор
    Прочетох статията, поизчетох и коментарите с надежда да открия нещо смислено. Имам достъп до нови Сандеро Stepway. Автомобила не е лош, но да не забравяме ако ще го сравняваме трябва да е с друг нов в гаранция. Така поставено масово коментиращите отпадат. Да се върна към този кош - имам оборудване колкото да е на минимума необходими екстри, като Stepway е високо оборудвана Дачия. Минуси много, най-фрапиращият е, че е висока и с тясна следа, което я прави много много нестабилна при скорост над 90км/ч. Масово тук коментиращите я описват като 20-годишната си астра - безпроблемна. Хубаво, но за личен автомобил да наплатите такава сума и да получите това, трябва да не сте запознат изобщо какво предлагат новите автомобили или да ви трябва просто, като услуга за превоз - всичко друго е погрешно направен избор!

    Коментиран от #79

  • 78 DACIA DOKKER

    6 0 Отговор

    До коментар #74 от "Мухъл":

    Как пък реши кое е важно. Колко върви е важно, ами Дачията върви добре. За къде ти е много мощна кола,като ограничението в града е 50км/ч.,а на магистрала 140 км./ч., Дачията си ускорява до тези скорости идеално. Къде ще караш по-бързо по-мошна кола, ако не нарушаваш постоянно правилата за движение. Aко си някой лиглъо на двайсет и нещо години те разбирам, и аз така разсъждавах, то е от акъла и липсата на опит, но ако си над 30 годишен не си зрял за възрастта си.
  • 79 DACIA DOKKER

    5 0 Отговор

    До коментар #77 от "Луда работа":

    Доста изкривено пристрастно мнение. Сандеро не съм карал, но съм склонен да ти вярвам като го гледам каква висока табуретка е, нормално да не е стабилна, то й Голф Плюс не е стабилен, но е три пъти по-скъп като върши абсолютно същата работа, като при това е със същите пластмаси вътре, минимално по-качествен, но неоправдано като цена.

    Не може при никакви условия да сравниш нова Дачия с 20 годишна Астра по една много проста причина - Астрата отдавна е омекнала и с луфтове, докато новата Дачия е стагната на пътя и по-стабилна също така, говоря специално за Докер. Не съм съгласен с разсъжденията ти. Но да сравним Дачия с Шкода, конкурентни са. Затова всяка марка си има ниша.

    Коментиран от #80

  • 80 Луда работа

    1 5 Отговор

    До коментар #79 от "DACIA DOKKER":

    За Астра имам съсвсем друг смисъл. Хората търсят в Дачия кола, по която нищо да не пипат и са готови да жертват сигурност, комфорт и много висока цена при покупка на нова Дачия. Дръпнах за ушите този модел на Опел, който е олицетворение на това мислене, поне за моделите на 20+ години. Не търся конфликт, но определено си личи най-смешното при всички собственици на Дачия. Моля сравнявайте Дачия с някой от нейната черга! Не забравяйте, че карате Дачия и опитите ви да я приравните към по-скъпи и качествени автомобили само доказва погрешният избор, който сте направили.

    Коментиран от #81

  • 81 DACIA DOKKER

    5 0 Отговор

    До коментар #80 от "Луда работа":

    Аз я сравнявам с Шкода. И не мисля,че Дачия е някакъв еталон за здравина, все пак е Рено. Който търси кола,която само да кара и да не я пипа си купува японска и главно Тойота. Но Тойота са доста скъпи коли,а не како са били преди 30 години. Дачия просто е без конкуренция като цена, дори от Шкода ,която е сходна като клас.