Last news in Fakti

19 Март, 2020 16:51 7 805 48

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

  • газ-
  • 21-
  • волга-
  • обява-
  • продажба

Между 1956 и 1970 г. от класическия ГАЗ-21 са произведени близо 640 000 бройки. Оцелелите до днес "волги" обаче стават все по-малко, а консервираните в оригинално състояние екземпляри с малък пробег са единици.

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

Именно такава капсула на времето се продава в немското градче Лемвердер до Олденбург. Собственикът твърди, че от 1967 г. досега седанът е изминал едва 2 000 км.

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

"Волгата" се продава за €15 999 и за това си има причина. Изминалите 53 години са оставили своята следа и се е наложило да бъдат сменени спирачките и почти цялата електрическа инсталация.

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

Продавачът обаче уверява, че в конструкцията не са внасяни никакви изменения и всичко по колата е оригинално. Под предния капак работи 2.5-литров четирицилиндров двигател с мощност 85 к.с., съчетан с тристепенна предавателна кутия с ръчно превключване.

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км

В Германия се продава класическа "Волга" на 2000 км


Поставете оценка:
Оценка 4 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    41 4 Отговор
    Преди някой "разбирач" да е казал някоя глупост от сорта на "волга 21 не е имала 85 коня" - експортните волги са с двигател ЗМЗ-21Е или ЗМЗ-21Д със степен на сгъстяване 7,5:1 или 7,65:1, докато за вътрешния пазар са със ЗМЗ-21 или ЗМЗ-21А които са със степен на сгъстяване 6,7:1. От там и разликата в мощността - експорт 80-85 коня, вътрешен пазар - 70-75. До 1957 са с ГАЗ-21Б който пък е 65 коня

    Коментиран от #3, #7, #11, #12, #32

  • 2 ОБ4

    33 5 Отговор
    Красота!И цената е супер
  • 3 comment

    34 2 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Защо не ги остави да си изпишат глупостите? Щеше да има, на какво да се смеем. Сега - уби цирка в заодиш. :D
  • 4 Драко

    10 48 Отговор
    Разкошен соц WC
  • 5 Мужик

    16 19 Отговор
    В автомобилостроенето може и да не сме добри,но другаря Путин и партията ще си ги обичаме,чак до 121-вия му мандат
  • 6 пенсионер

    26 1 Отговор
    цената дори ми се вижда нисичка.
  • 7 Разбирач

    12 11 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    ГAЗ-21

    Дълги гoдини нa никoгo нe му хрумвa дa търcи първooбрaз нa eдин oт нaй-култoвитe и oбичaни cъвeтcки aвтoмoбили Вoлгa. Руcнaцитe ca убeдeни, чe тя e oригинaлнa "рoднa" рaзрaбoткa. Днec oбaчe caмo cляп чoвeк нямa дa oткриe cхoдcтвaтa мeжду ГAЗ-21 и Fоrd Mаinlinе oт 1952-рa. В aрхивитe дoри имa cнимки нa aмeрикaнcкия oригинaл пo мocкoвcкитe улици.

    Коментиран от #10, #13

  • 8 Джуган

    24 2 Отговор
    По старите с еленчето на капака кефят повече, но пък тази е в отлично състояние, браво!
  • 9 Въпрос към автора

    3 6 Отговор
    На каква платформа се произвежда тази Волга?

    Коментиран от #15

  • 10 Руски гамбит

    31 8 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирач":

    И на теб да ти разбият през ВСВ икономиката + 25 мил население + 5хил предприятия и откраднати тонове злато и ценности от страната, пък тогава се присмивай! Или ръси глупости! Знаеш ли , че точно дядото на Буш и Уолтстрйт са финансирали немската индустрия, преди и след войната! За планът Маршал чувал ли си?

    Коментиран от #17

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Borislav Popov

    10 16 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Ми това говори, за пренебрежителното отношение на руските автозаводи към собствените си граждани. За външния пазар, само по качествени материали и по мощни двигатели, а за вътрешния може и по калпавички. Същата политика я практикуваха между другото и АатоВАЗ и АЗЛК, всичко най добро, само на износ. Днес е все още е така и термина, експортен вариант съществува и ако някой руснак успее по втория начин да придобие автомобил предназначен за износ, цъка с език и се чуди, на по хубавите материали и на по качествената сглобка.

    Коментиран от #14, #33

  • 13 Random

    13 4 Отговор

    До коментар #7 от "Разбирач":

    И все пак няма и един детайл който да пасне от едното на другото, а уж били копирани...

    Коментиран от #22

  • 14 Random

    14 2 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Глупости на търкалета, може да са се старали като са ги сглабяли(да гледат по-внимателно фугите например), но материалите са същите. Иначе разликата в степента на сгустяване е заради калпавия бензин в СССР, не заради отношението на СССР към гражданите си.

    Коментиран от #20, #21, #27

  • 15 Random

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "Въпрос към автора":

    Оригинал, няма обозначение. Само за 21, 22 и 23.
  • 16 Аферата Драйфус

    3 6 Отговор
    Касабов се е самоизолирал в тоалетната с достатъчно рула хартия и дращи ли дращи.

    Коментиран от #18

  • 17 Borislav Popov

    10 13 Отговор

    До коментар #10 от "Руски гамбит":

    Аре стига, това копиране руснаците го практикуват още преди ВСВ, първите автомобили, разните там ЗИС, ЗИЛ и ГАЗ са все копия на различни американски марки. Дори и пърите им автозаводи, ЗИЛ и ГАЗ са построени с помоща на американски специалисти и инженери.
    Въобще, СССР след съдаването си се индустриализира пак с американска и немска помош, електрификация, машиносироение, металургия и т.н.
  • 18 Аферата Кенефус

    0 3 Отговор

    До коментар #16 от "Аферата Драйфус":

    Там поне има достатъчно храна
  • 19 фейк

    4 6 Отговор
    Тези 2000 км ги разправяйте на някой друг.
  • 20 Borislav Popov

    8 11 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Не са никакви глупости, дори и сега на АвтоВАЗ съществува отделна поточна линия, където се сглобяват автомобили само за износ. А преди старите Лади в чужбина се продаваха с лайсни и други хромирани елементи, а в СССР се продаваха без тези прибамбаси. На 2107, в България, решетките им бяха метал - хром, а в Рксия бяха от черна пластмаса. Седалките и корите на вратите на Ладите в чужбина бяха винилови, а в Русия бяха с обикновен евтин текстил, който се износваше още на втората година. Имаше и още много дреболии, които бяха различни, но не ми се занимава сега с тях.

    Коментиран от #23, #34

  • 21 Borislav Popov

    4 10 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    А защо тогава, малката СССР-овска колония, ГДР е можела да произвежда качествен бензин, а в СССР бензина бил калпав ?
  • 22 Borislav Popov

    4 10 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    Има много детайли, които си пасват, а най първите модели, бяха 1 към 1 еднакви с американския ти събрат. Има много литература, търси, чети , ограмотявай се.

    Коментиран от #24

  • 23 Random

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "Borislav Popov":

    1. Нищо подобно. Имат отделни поточни линии за различните платформи - 4х4, B0, Гамма и C.
    2. Пластмасовите решетки на 2107 и 2106 се въвеждат след разпада на СССР заради влошената икономика. С вратите е същото.

    Коментиран от #26

  • 24 Random

    8 3 Отговор

    До коментар #22 от "Borislav Popov":

    Дай примери, аз така мога да кажа че съм прочел някъде че водата била суха.

    Коментиран от #25

  • 25 Borislav Popov

    4 8 Отговор

    До коментар #24 от "Random":

    Дал съм ти пример с най пъовата Волга, която е точно копие на американския автомобил.

    Коментиран от #28

  • 26 Borislav Popov

    8 8 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    1. Имало е такава поточна линия и сега съшо я има, не я бъркай с поточните линии на отделните модели.
    2. Това за разпадането на СССР, си го изсмукал от пръстите си. Бил съм през 1982-1987 г. в СССР и оше тогава Ладите шестици и седмици, бяха без лайсни отстрани и всички бяха отпред с пластмасови решетки и с парцалени седалки. Така, че върви на някой друг ги разправяй тези простотии, за разпадането на СССР. Аз този термин - экспортный вариант, от тогава го знам още и не аз съм го измислил, сигурен съм, че и ти си го чувал, но сега пррсто се правиш на халосан, а може и наистина да си халосан. От де да те знам ?

    Коментиран от #29

  • 27 hienata

    9 1 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Не е заради качеството на бензина, а заради октановото число. В СССР се е ползвал освен 86 и 72октанов. В повечето държави бензин 72 не се е продавал. Заради 72 октановия, са "разтоварили" малко двигателите на колите за вътрешния пазар.
  • 28 Random

    5 4 Отговор

    До коментар #25 от "Borislav Popov":

    Никакъв пример не си дал, ей ти данни ЧЕРНО НА БЯЛО(ФАКТИ)- Форд/Волга - междуосие: 2934/2700мм, дължина: 5037/4770мм, широчина: 1859/1800мм, предна следа: 1473/1410мм, задна следа: 1422/1420, резервоар: 64/60л.

    Коментиран от #30

  • 29 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Borislav Popov":

    Експортен вариант значи гуми Пирели и разни дребни екстри, в някои редки случаи вносни части по електриката. Никакви винили, седалки, решетки и прочие.

    Коментиран от #31

  • 30 Borislav Popov

    2 6 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Пак си в грешка, ГАЗ-21 не е копирана от Форд, дай някакъв адрес или електронна пощта, да ти пратя малко литература да се ограмотиш.

    Коментиран от #37

  • 31 Borislav Popov

    5 7 Отговор

    До коментар #29 от "Random":

    Гуми Пирели, ама друг път, сякаш а България, все с Пирели са идвали. А за решетките, винилите, седалките и лайсните съм го виждал с очите си. Ладите за вътрешния пазар изглеждаха много по евтино бяха много по грозни от тези които се изнасяха. Даже, такива цветове каквито имаше за износния вариант, ги нямаше в Русия .

    Коментиран от #35

  • 32 Японеца

    2 6 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Личи си правилната ти мисъл от средата на 20 век! Трий касабов, джурналист си!
  • 33 бай Шиле

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Боре,сърце на място ти дойде.Любимото ти слабо място на ушанките - автомобилите.Найс,а?
  • 34 qwerty

    10 1 Отговор

    До коментар #20 от "Borislav Popov":

    Имал съм холандска петица. Емииии...беше с оригинални тасове, плюш, радиокасетофон шарп лада, широки лайсни. 1500 мотор. Разкошна и непретенциозна. Караш си със 110 и те боли еди кое си. С нищо по-лошо от кадет същата година.

    Коментиран от #38

  • 35 Явно

    5 2 Отговор

    До коментар #31 от "Borislav Popov":

    сам си пишеш "+" - вете.
  • 36 Красотка

    2 1 Отговор
    а иначе, Олденбург и Русия са много силно свързани - както Екатерина Велика и Граф Олденбург, Щази и КГБ и днешна Германия със Северен поток. Обзалагам се че акумулатора на волгата пада бързо, защото бръмбарите от онова време нямат изключване на функцията за скрийнсейвър
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Borislav Popov

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "qwerty":

    Не мога да разбера, защо ми го казваш това на мен, кажи го на Рандома. Ми нали и аз това казвам, че тези Лади, които се изнасяха на Запад се оборудваха с по мощни двигатели и по качествени материали, а той това го отрича. По онези времена, плюшевите седалки се ценяха по добре и от виниловите даже и плюша няма нищо общо с евтиния текстилен материал, който се слагаше на седалките на Ладите в СССР. А за широки лайсни и за японски касетрофрни, в сссрето, само можеха да си мечтаят.

    Коментиран от #40

  • 39 STEFCO

    1 2 Отговор
    KASABOV KIDETO VİDİSH RUSKA BRAKMA VEDNAGA SKACHASH DA PRAVİSH NOVİNA ZASHTO NE Sİ YA KUPİSH
  • 40 Random

    2 0 Отговор

    До коментар #38 от "Borislav Popov":

    Пращай: [email protected]

    Коментиран от #41

  • 41 Borislav Popov

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "Random":

    Ще ти пратя един гол ..й аз на теб, ти тук сипеш по мой адрес всякакви псувни и обиди, а аз значи литература ще ти пращам, да се ограмотяваш, гиди непрокопсник. Мога само, да ти препоръчам да посетиш заводския музей на ГАЗ в Нижний Новгород и да видиш, че първите ГАЗ 21 и другите по стари модели на марката, коитр са се произвеждали там, се отличават от американския си събрат, само по емблемите. Точно както и първите жигулита бяха 1 към 1 с Фиатите. А за първите ЗИС-ове, ЗИМ-ове и ЗИЛ-ове, че също са били точни копия на американските си донори, можеш да се убедиш като посетиш, заводския музей на ЗИЛ в Москва. Намира се на ул. Автозаводская-23 корпус 15, само, че избързай, понеже в най скоро време, може и да го бутнат, на неговото място ще строят нов голям мол и нов аквапарк.

    Коментиран от #42

  • 42 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #41 от "Borislav Popov":

    Ти сам предложи, виж си коментар 30

    Коментиран от #43

  • 43 Borislav Popov

    0 2 Отговор

    До коментар #42 от "Random":

    Ти си виж по добре 37-мия коментар.

    Коментиран от #44

  • 44 Random

    1 0 Отговор

    До коментар #43 от "Borislav Popov":

    Изтрили са ми мейла, затова отново отговорих с 40-ти
  • 45 възхитен

    1 2 Отговор
    Само да вметна, че този автомобил, както и Москвича се палеха без проблем с манивела. Жигулата също имаше дискретен отвор под предния номер. Т.е. като ти падне акумулатора завърташ два пъти и си готов. Това се нарича "надежност". Сегашните започват да разпъват едни кабели, да гърмят електроники, автоматиците пък не можеш и да бутнеш. Започват пътни помощи, сервизи, коледари, абе направо трагедия!
    Ако стане някое бедствие, единствените автомобили които ще продължават да са в бойна готовност са тези Волги!
  • 46 Аре бегай

    1 0 Отговор
    Когато имаш само един модел в сегмента, той става класика.Хахахахаха Друго е в изгнилият запад да има 50-60 автомобила.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.