Last news in Fakti

7 Януари, 2011 12:21 31 249 96

Audi работи над A9

В Инголщад разработват нов модел, който оглави гамата на Audi и ще бъде позициониран дори над сегашния флагман A8, твърди британското сп. Autocar, позовавайки се на собствени източници от самия производител. Автомобилът с най-вероятно име A9 ще представлява свръхлуксозно купе с четири врати и ще се цели в клиентелата на Porsche Panamera и най-вече на серийната версия на концепта BMW GranCoupé, чийто дебют се очаква в началото на 2012 г.

Разкошното возило ще формира гръбнака на нова моделна програма за създаване на спортен сегмент в най-висшия клас по подобие на A7 в средния. Според вътрешната информация на Autocar "проектът все още не е официално одобрен, но по него вече се работи както на счетоводно, така и на инженерингово ниво".

Допълнителна интрига покрай A-девятката внася и обстоятелството, че босовете в Инголщат визнамеряват да използват алуминиевата пространствена рама и основните компоненти на т.нар. надлъжна модулна архитектура MLB (Modularen Längsbaukasten) за основа на бъдещия сериен вариант на прототипа Lamborghini Estoque, обрал овациите на автосалона в Париж през 2008-а.

Олекотената конструкция и шасито с пневматично окачване на двата автомобила ще бъдат еволюция на компонентите, които в момента се използват за върховите версии на A8 и се произвеждат на специализирана поточна линия във фабриката на Audi в Некарсулм. Общата платформена архитектура ще улесни производството и пласмента на трите модела.

Развойната политика по проекта ще следва плана, по който бяха разработени Lamborghini Gallardo и Audi R8. Производственото сходство и икономиите в резултат на него ще позволят нужната възвръщаемост от проекта A9/Estoque.

В интервю за Autocar босът на Lamborghini Стефан Винкелман споделя: "Не бихме могли да предприемем нищо по въпроса (със серийното производство на Estoque) без VW Group. Иначе би било изключително трудно. Инвестициите са толкова големи, че ако не се използва принципът на платформен обмен, става финансово невъзможно."

Въпреки че двата автомобила ще споделят обща структура и шаси, A9 и Estoque ще се екипират с различни двигатели, твърди Autocar. На немския модел най-вероятно ще се монтира новият 4.0-литров V8 с двойно турбо и 6.3-литров W12 за върховата версия. За него се предвиждат също шест- и осемцилиндрови дизели. Lambo-то пък ще се предлага с 5.2-литровия V10 от Gallardo. С такъв мотор Estoque ще бъде по-адекватна конкуренция на Bentley Continental GT, Aston Martin Rapide и наследника на Ferrari 612 Scaglietti.

Бъдещата A-девякта ще бъде един от най-импозантните автомобили на пазара. Почти сигурно е, че ще превъзхожда по габарити A8 с нейната дължина от 5 140, широчина от 1 950 и междуосие от 2 990 мм. За сравнение прототипът Estoque, чиито размери според специалистите се доближават доста до серийната версия, е дълъг 5 148 и широк 1 991 мм при база 2 997 мм.

Новите планове на Audi все още не са обвързани с конкретни срокове. Скорошните спортни проекти на марката A5 и A7 представляват хеч/фастбек версии на седаните A4 и A6, но не се знае дали такъв тип каросерия ще се понрави на потенциалните купувачи. За серийния Estoque е сигурно, че няма да се отклонява от класическата триобемна конструкция на концепта от Париж ''08.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 kpacko

    57 11 Отговор
    Супер е колата :)
  • 2 selianina

    60 10 Отговор
    симпатичен външен вид.особено отпред!нахална и свирепа муцуна.бравос
  • 3 Дошо

    48 70 Отговор
    Тая статия е супер объркана и измислена.Значи А9 ще е позиционирано над А8 дори ама на тая платформа ще се прави и Ламборджини.Представям си го 6 метрово и тежащо два тона.Ще изглежда като спортен автомобил ама няма да върви като такъв.
    Другото което си мисля е:
    Абе тия няма ли да пуснат сега освен Q5 и Q7, Q2, Q4, Q6 нещо?Чудят се какви тъпни да измислят вече.Аз имам идея нали имаше и статии за R4 да вземат да пуснат R3,R5,R6 и т.н.
    Долу Фолксваген груп, долу Ауди, да спират вече да се напъват да измислят тъпотии.Писна ми от тях.

    Коментиран от #48

  • 4 me1sun

    34 22 Отговор
    mnogo dobra kola audi the best
  • 5 ///AMG

    48 18 Отговор
    Това изглежда по злобно дори и от БМВ :) !
  • 6 M Power

    42 28 Отговор
    Догодина чакаме А10 и А11

    Коментиран от #7

  • 7 Дошо

    26 17 Отговор

    До коментар #6 от "M Power":

    Ето един човек, който ме разбира.
  • 8 Audi user- biv6

    21 7 Отговор
    Nabludava se otliv na "tvardata" klientela, v slu4aa i az..strahotni koli, skapa poddrazka, a ve4e se nabludava zaguba na identi4nost i leko pritesnenie, davaiki si parite za A8 naprimer />200 000lv/, da se payavi A9...taka e, sueta ! :)

    Коментиран от #30

  • 9 mttsg

    22 12 Отговор
    az 4akam a12 :D samo izmislqt novi ne6ta ,a ne sa doizkusirili starite!!!

    Коментиран от #10

  • 10 Дошо

    25 17 Отговор

    До коментар #9 от "mttsg":

    Бая ще си почакаш ако мислиш, че в целия концерн, към който принадлежи Ауди нещо се доизкосурява значи много се бъркаш.Всичко си е едно и също само сменят облика(тенекиите, фарове, интериор) отвътре си оставят едни и същи грошници по цяло десетилетие.
  • 11 JS

    23 12 Отговор
    И да сложите 3.0 TDI ей! Че никой нЕма ви я купи ако не бучи като трактор...
    Все пак VAG си имат "традиции"...
  • 12 scar

    18 5 Отговор
    Като дизай и качество на материали са много добри, но си прав Дошо, че новите са си всъщност добре замаскирани стари модели. Може би това до голяма степен е и предимство. Но е факт, че дават дисто дефелти.

    Коментиран от #15

  • 13 111

    20 10 Отговор
    При покупка получавате абонамент за сервиз по ваш избор! :)
  • 14 autocar.co.uk

    14 25 Отговор
    Ех, мобиле, ама колко сте добри с фотошопа! Как умело крадете компютърно генерираните изображения на западните интернет списания и изтривате символа на списанието от снимката! Браво на вас! Типично в духа на българина!

    Коментиран от #24

  • 15 Дошо

    18 9 Отговор

    До коментар #12 от "scar":

    Предимство е за производителя.Пробутва ти ,,новия" модел на по-висока цена от тази на предишния ,,стар" модел и така 10-12 години.Като си изчерпа вариантите с Ауди VW груп пуска същото нещо като нов Фолксваген или нов Сеат и ето ти пак ,,нов" модел.
    Мани другото ами орезиляват Порше и Ламборджини.
    Надуват цените на Патаса, а свалят тази на Панамера като слагат на едно автомобилно ,,божество" 3.0ТDI.
    Е това освен VW само Форд май може да го измислят.

    Коментиран от #16

  • 16 Сако

    10 1 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    А, бе пич ти само снимки ли гледаш или четеш материалите? Ако правиш второто ще видиш че autocar е споменат точно четири пъти в материала. Ама явно не четеш...

    Коментиран от #18, #19

  • 17 autocar.co.uk

    10 1 Отговор
    Я как се изтри следващия ми коментар в момента в който го пуснах! Сега и този ли ще изтриете бе, мобиле! Тихо да не разбере някой истината!

    Коментиран от #22

  • 18 Дошо

    7 6 Отговор

    До коментар #16 от "Сако":

    Човек нещо се бъркаш май си искал да отговориш на поста преди моя.
  • 19 autocar.co.uk

    6 24 Отговор

    До коментар #16 от "Сако":

    а на тебе какво ти говори че момента в който пуснах коментар с линк към оригиналната статия за да не си помисли някой че говоря глупости, поста беше изтрит. не ме интересува какво пише, важното е че не се спазват авторски права върху снимков материал!
  • 20 scar

    7 2 Отговор
    Съгласен съм с теб Дошо. Тези заемки между vw и porshe не са от скоро, но това е дало достъпност на някои предишни модели на posrhe, с предно разположен двигател например.

    Коментиран от #23

  • 21 ifo

    7 13 Отговор
    ba.i dogodina 6a izlezi sigurno A5000000 predpolagam 4e 6e bdi o6te po tupo i ot tfa
  • 22 Richard

    15 1 Отговор

    До коментар #17 от "autocar.co.uk":

    Много си ограничен, тази снимка е от аутокар и е разпространена във всички останали водещи сайтове. Някъде логото е изтрито, на друго място не. Законово обаче трябва да се посочи източника, а мобиле са го направили, при това четири пъти. Иначе снимката без лого изглежда по-добре. Аз лично искам да гледам снимки без така наречените водни знаци. А коментарът ти е изтрит, защото никой не иска на неговия сайт да се пускат линкове за други алтернативни сайтове, та било то и чужди.
  • 23 Дошо

    2 9 Отговор

    До коментар #20 от "scar":

    Да човек така е.Ама я се сети за едно Порше дето е било достъпно, колко е било популярно.VW прецакват всичко, което докоснат.

    Коментиран от #26

  • 24 Иванов

    18 1 Отговор

    До коментар #14 от "autocar.co.uk":

    Ти да не искаш на българи да дадат да снимат тази кола бе. Като не ти харесва си чети аутокар, ние обаче се кефим на мобиле. Браво мобиле, продължавайте да ни информирате все така!!!!!!!!
  • 25 Tony

    10 4 Отговор
    Ще чакаме с нетърпение и новото А10,А11,А12,А13 и така нататък,докато не им писне да слагат тея цифри
  • 26 scar

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "Дошо":

    Наистина доста от по-новите им модели дават големи дефекти, като започнем от скорстни кутий, ходова част, минем през горивовпръскащата система и електрониката, която си е проблем на повечето марки. Все още имиджа им е доса стабилен, но е факт че доста от конкурентите са по-надеждни, за което си напълно прав което е добре, за да знаят че не са само те и да не си продават ,,народните коли" на солени цени.
  • 27 pe6o

    10 6 Отговор
    dobre 4e samo AUDi davat defekti te MeRCEDES i BMW nedavat i nqmat skapa podrajka, skapa kola skapa podrajka
  • 28 scar

    10 2 Отговор
    За тях важи същото, но в много западни държави такситата са бенцове. Не съм виждал бмв или ауди такси или ако съм е било изключение. То е ясно че си остават сред най-иновативните доказани марки.
  • 29 alfa

    11 7 Отговор
    Тея както са тръгнали догодина по това време очаквам статия - Ауди работи над А17.Тц-тц-тц.
  • 30 Mr.Zion

    5 2 Отговор

    До коментар #8 от "Audi user- biv6":

    Първо се научи да пишеш и как да подреждаш мислите в кухата си глава и после обеснявай какъв клиент си.. Жалко.. !
  • 31 dasdas

    6 4 Отговор
    Ем като има кой да ги копува що да не правят?? Нека си дават дефекти ама S8 секи ден виждам и то гледам номерата, пък струва колкото ферари,ама като ги купуват ще правят ... :)

    Коментиран от #32

  • 32 dasdas

    7 1 Отговор

    До коментар #31 от "dasdas":

    "кУпува" в първото изречение,извинявам се
  • 33 pe6o

    14 5 Отговор
    saglasen sam 4e MERCEDES sa N1 makar za interior moje dosta dase pospori, za BMW nemislq prosto mi pisna da 4eta lo6i komentari za AUDI ito ot xora koito mojebi nqmat dopir do markata

    Коментиран от #38, #51

  • 34 zanardi

    13 2 Отговор
    egati zlobarskata kola keff
  • 35 docenta

    21 1 Отговор
    Не съм фен на ауди,но това изглежда страхотно браво
  • 36 доцента

    10 1 Отговор
    Забелязвам че новата тенденция е предна решетка без халогени ниско долу.Видях че липсват и в новия астон мартин, рено лагуна купе,мерцедес слс,това ми харесва
  • 37 ауди мен

    10 2 Отговор
    ако беше черен щеше да е като някой фантом :D никой нямаше да го види вечерта
  • 38 някой си там

    3 3 Отговор

    До коментар #33 от "pe6o":

    Но не забравяй че Мерцедес правят само коли със задно предаване.Не говоря за джиповете им.
  • 39 VW

    10 1 Отговор
    Какво ще ги сбърка да направят някой от по-евтините модели с толкова яка визия!
  • 40 dakar

    27 9 Отговор
    СЪЖАЛЯВАМ, НО БМВ И МЕРЦЕДЕС ТРЯБВА ДА СЕ ОБЕДИНЯТ, ЗА ДА НАСТИГНАТ ПО КАЧЕСТВО, КРАСОТА И ТЕХНОЛОГИИ АВТОМОБИЛИТЕ НА АУДИ ! ТОВА Е ИСТИНАТА !!!

    Коментиран от #43

  • 41 Niko

    6 7 Отговор
    Ем незнам какво толкова им харесвате на тези аудита, но сам имал а4 1.8. Сега сам от 2 години с 318 бензин комби 97 година.БМВ е двапатипо здраво по-пъргаво като се има на предвит че е 118 коня, а аудито е 125. Единственото по което аудито превасхожда е разхода които е с 1литър по малко...

    Коментиран от #42, #44

  • 42 ai niko

    8 0 Отговор

    До коментар #41 от "Niko":

    kaji to4no kolko ti gori gradsko 4e 6tesi kupuvam! iskam ako moje6 to4en razhod bez hvalbi da spodeli6!
  • 43 Дошо

    5 3 Отговор

    До коментар #40 от "dakar":

    Човек ти си някакъв непоправим фантазьор.Не, че последно време няма пропищяли и от БМВ и Мерцедес ама чак пък толкова....
  • 44 Дошо

    9 1 Отговор

    До коментар #41 от "Niko":

    Ей и ти си фантазьор.АЗ както всички знаят Ауди ги недолюбвам заради моята собствена барака, ама да ти кажа предпочитам го пред 318.Просто това БМВ е трагично.Незнам как ти позволи сърце да излъжеш толкова брутално, че БМВ-то е по-динамично.То сравнено с А4 1.8 125к.с е един хилав астматик, който харчи много, но за сметка на това върви малко.А4 125 к.с е по-пъргаво(макар и с много малко) от 318ИС.И на всичко отгоре зимата няма проблем със снега, а БМВ-то е стабилно като камила с ролкови кънки.И за накрая разхода А4 1.8 над 10 градско невярвам да качи докъто 318 ще пере 12Л от раз.

    Коментиран от #46

  • 45 razbirko

    12 5 Отговор
    Japan Power Forever!!!
  • 46 Pe6o

    13 0 Отговор

    До коментар #44 от "Дошо":

    Дошо май забравяш , че Аудито е поне с 300 кила по- тежко и е с предно! От към динамична точка тея 7 коня разлика са нищ0 работа, а и да не говорим че Аудито има по-дълги скорости и е по високо оборотно..

    Коментиран от #52

  • 47 статист

    23 4 Отговор
    Колкото и да плюете Ауди и да възхвалявате Бенц и БМВ - Ваген Груп си е най-големият производител на автомобили в света.А лично за мен Пасат(респективно А4 и А6) е най-добрата кола в съотношение цена/качество.Ако някой от собствениците на БМВ или Бенц може да изкочи с кола която харчи 6-7 нафта градско,около 130 коня,голямо вътрешно пространство в класа си,сравнително здрава и надеждна , нормална поддръжка и съвместимост на части от различните модели . . . .да заповяда,но се съмнявам.
  • 48 svg

    26 2 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    Какво значи "долу Фолксваген груп"!?! Като не те кефят, не си купувай техни автомобили и това е.
    Всички знаем, че страдаш от някакво Ауди... ми, излъгал си се в избора, сигурно са ти го предложили "много изгодно" и ето ти резултата. Аз съм имал 2 Аудита, ама си ги купих от Германия, от собствениците им и проблеми не съм имал с нито едното (а ги карах с години).
    Всеки автомобил има определен ресурс (а на Ауди, не е малък като цяло), като се изчерпа... спасение няма. Едно правиш, друго се чупи. Явно, за твой (лош) късмет си попаднал на такъв екземпляр (то, на нашите търговци им дай да маскират милионници, в това са много добри). Така де, исках да кажа, че твоят автомобил не е критерий за всички АУДИТА.
    Със здраве и дано имаш повече късмет със следващата кола!
  • 49 Mac

    0 19 Отговор
    Poznavam edin ciganin deto e hodil v germaniq i si go e vzemal i az otna4alo nemojah da povqrvam no si go e vzemal za 250 300 bona ot kade e izvadil tezi pari nz no naistina si go e kupuval daje sam go vijdal
  • 50 неутрален

    18 2 Отговор
    Единствената немска марка заслужаваща внимание! Прилично красиви, качествени и луксозни возила. Това което съчетава едно ауди в себе си, го няма в нито една друга германска кола. Пожелавам им успех с реализирането на А9, да направят и А10, а след това има безброй числа.
  • 51 колофен

    14 3 Отговор

    До коментар #33 от "pe6o":

    Айде бе, номер 1 били!Това само от неграмотни идиоти можеш да го чуеш, винаги без здрава основа на приказките си. Аз като човек на изкуството, имащ огромен интерес към автомобилите от както съм проходил, мога да кажа, че мерцедес, като цяло са безхарактерни и грозновати автомобили. Иначе са качествени, но не повече от японски автомобил. Това според тези които правят мерцедесите ;)
  • 52 Дошо

    15 2 Отговор

    До коментар #46 от "Pe6o":

    Е чак 300 кила по-тежко неможе да.Ако е толкова значи БМВ-то е тотално зле.318ИС пада от А41.8 125кс. какво ми философстваш човек?И какво като е с предно?Зимата се движи да това е съществена разлика.Избии си ги от главата тия цигански БМВ -та те са настоящите Глофове.Това са най-невървящите коли за времето си.318, 320....астматици дето само вдигат много шум и могат да се въртят.
  • 53 scar

    5 8 Отговор

    До коментар #53 от "scar":

    Така е, няма как А4 да е много по-тежко от 318. За времето си е било добра кола, но с тия лакоми бенизнови мотори по никакъв начин вече не се вписват в настоящето. За изпълнения като дрифт и гонки са доста ги бива:)

    Коментиран от #53

  • 54 borikata44

    17 1 Отговор
    Красота !!!!!!!

    Коментиран от #60

  • 55 donbaro75

    19 4 Отговор
    PRELICHA MI NA SAMIA DIAVOL-PERFEKTEN DIZAIN.NADIAVAM SE I MOTORA DA E DOSTA ZLOVESCHT.IDA BOBOTI DOSTA ZDRAVO.TA S DVE DUMI CHUDESEN E.
  • 56 //////////////

    10 4 Отговор
    KRASAVEC

    Коментиран от #63

  • 57 peugeot

    11 3 Отговор
    Това е пежо SR1,справки гугъл
  • 58 pich

    6 5 Отговор
    http://www.google.bg/images?hl=bg&q=peugeot+sr1&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=9s0oTd2QDoWl8QPjoPTBAg&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=1&ved=0CCQQsAQwAA&biw=994&bih=498 така е прав си,аудито е копие на пежо ср1 от началото на миналата година,Ауди крадат яко

    Коментиран от #83

  • 59 atanassov

    2 18 Отговор
    най-големия завод за автомобили в света е на Дженерал-Мотърс.
  • 60 Дошо

    9 2 Отговор

    До коментар #54 от "borikata44":

    Абе човече откъде го измисли това за лакомите бензиниви мотори?Разхода им е съвсем приличен.И не съм съгласен, че стават за гонки още по-малко пък за дрифт.
  • 61 scar

    7 2 Отговор

    До коментар #61 от "scar":

    Хах, нищо не съм си измилил.Говорех за бмв-тата,а не за ауди. Май не си ме разбрал.

    Коментиран от #61

  • 62 Ацо

    10 3 Отговор
    У наше село такова ауди още нее доидало
  • 63 ауди мен

    3 2 Отговор

    До коментар #56 от "//////////////":

    аз писах фантом ти дявол да не би да ме копираш а
  • 64 Даниел

    11 2 Отговор
    яко audi доста агресивна муцуна има !!! :)
  • 65 donbaro75

    7 1 Отговор
    ATANASSOV TOZI NAI GOLIAM ZAWOD NA GMOTURS RABOTI OT STO GODINI NA STO PROZENTOWA ZAGUBA.FERSCHTEIN.I TOZI NAI-GOLIAM ZAVODOT STO GODINI PROIZWEJDA -KATAFALKI,VUTRE MOJE DA GLEDASCH PRASETA.NNNAI NA.RANIA ZAVOD GM,NE STAVA SAMO S IADENE ISKA SE I AKUL.
  • 66 ириней

    17 6 Отговор
    За онези дето плюят марката,значи толкова разбират от коли нека се огледат на около и погледнат кои коли се карат най-много и тогава да говорят. какво Ауди ако е грозна кола или vw, то тогава какво да кажа за повечето японски кошници дето до 96 година са супер смотани на дизайн, както от вън, така и от вътре.Компанията е свтовно доказана с качество, дизайн, здравина, какво ли пък да кажа за купето дето му дават 15 години гаранция срещу корозия, поведението на пътя, комфорта, тишината в купето при висока скорост и много други фактори които просто не ми се изброяват в момента.
  • 67 dankata

    9 15 Отговор
    Колата е яка,но защо ти е по-голямо от а8???Това ще е е.аси и лимузината!Ама и цената ще и е над 300 000лв сигурно!Ама предпочитам бмв 7 серия!
  • 68 maverick

    6 21 Отговор
    bmw vinagi e prevazhojdalo
    audi i tehnite kuci kone.
  • 69 haho

    7 23 Отговор
    недей говори японски кошници, АУДИ Е НАЙ-СМОТАНАТА КОЛА след голф и форд...
    да ми са махате с тез чупейки. как ще си купиш кола на която емблемата й е 4 нули, та тя е кръгла нула тая кола. Аз карам кола с емблема 3 диаманта (EVO). ЯПОНСКАТА СИЛАААААА!!!!
  • 70 ne wavi

    2 24 Отговор
    Много бавни тез аудита ве
  • 71 do ne wavi

    14 7 Отговор
    Как ще са бавни аудитата бе ???Земи си р8 5.2 525 кс от 0 до 100 за 4 сек!Какво искаш по-бързо бе ?
  • 72 Ацо

    14 2 Отговор
    Я чеките са я да питам, защо спорите коя от двете е по добра щом мое да си ги позволите.Ние у село караме евтини коли с теглич и на газ
  • 73 itan75

    9 18 Отговор
    Верно АЛУДИ бяха хубави коли с новаторски решения допреди 1965г,когато "Народния автомобил"ги купува.АУТО юНИОН ДОЙч ИНДУСТРИ беше символ на качество-сега е просто един преоблечен Фолксваген на доста по-голяма цена.Рязък отлив на клиенти от марката.Тъй наречения "душегуб"2,5 ТДИ способен да разори и богат човек със своите проблеми на ГНП(6000ЛВ)кашкавалени разпределителни валове и кобилици,проблеми с дебитометри и електроника.За алуминиевото окачване пък няма коментар по нашите пътища.Аз лично преди като внасях коли бях луд по АУДИ Б4 1.9ТДИ 90к.с 1З мотор.Това беше първия дизел на АУДИ с директно впръскване на нафтата.Това беше обаче и последното що-годе здраво и тясно.)АЛУДИ.Сега карам Фиат Мареа 1.9ЖТД с чип горе долу на 190к.с със разход 4.5/100 нафта.Фиат не е най-добрата кола,но предлага най-доброто съотношение цена/качество.
  • 74 NJGGJH

    14 8 Отговор
    АБЕ ТИ С ТОЯ ФИЯТ ЩО НЕ СЕ ГРЪМНЕШ СКОРО.ПИШИ СИ ВЪВ ВАШИЯ ТАМ ИЗМИСЛЕН ФОРУМ И НЕДЕЙ ДАВАЙ МНЕНИЕ ЗА VAG. КОЛАТА СИ Е СУПЕР ЗА МАРКАТА.
  • 75 joro

    6 5 Отговор
    do komentar #41 Niko- xaxa ti lud li si be e 36 318 varvi pove4e ot 1,8 125 konq q se postegni malko ;)az imam a3ka s toq dvg no 2001va i trqa ti kaja 4e e 3/46 gi pravq ludi govorim za modelite do 320(bez dizela na 46)... taka 4e ne mi obesnqvai ; a ina4e po temata-mn po4naha da smenqt indeksite tiq i se gubi identi4nostta na modelite ina4e e mn qka kolata...
  • 76 bagreto

    4 13 Отговор
    bavarcite sa po dobri
  • 77 graver

    6 1 Отговор
    Ти май пишеш само за да си видиш ника в коментарите под статията, а...
  • 78 DM

    8 5 Отговор
    КОИ БАВАРЦИ БЕ СЕЛЧО И БМВ И АУДИ СА БАВРСКИ КОЛИ - ИНГОЛЩАДТ Е В СЪРЦЕТО НА БАВАРИЯ КАКТО И МЮНХЕН КАТО КОМЕНТИРАШ ЗНАЙ ЧЕ И ДВЕТЕ КОЛИ СА БАВАРСКИ - МНОГО ОТ НАЙ-ДОБРОТО В СВЕТА Е В БАВАРИЯ - ФУТБОЛ, КОЛИ, БИРА , И МНОГО ДРУГИ
  • 79 Ogi

    9 4 Отговор
    Голямо, по-голямо, най-голямо. Тия баварци на това се кефят - големи халби бира, големи тумбаци, големи коли. И така минават мярката, че да ти се доповръща.
  • 80 ириней

    8 6 Отговор
    Оооо, хахахахаха тея с разните сузукита и там некви си нисанчета ше ме съсипете бе, тея кошници не стават за нищо ве какво значи неква си тъпа емблема "трите диаманта" ,хахахаха тоя ше ме счупи от смях, земи си карай там оная и си трайкай щото докато не се качиш в немски автомобил ще си останеш заблуден, коли брето в челната тройка са Мерцедес, Ауди и БМВ, това са колите момчета разните японки, италиянки и френски щайги са само пародия на автомобил. да не говоря пък за жълтурите дето почнаха да правят коли от рециклирани материали, помнете тея коли няма да се научат да правят може в други отношения да са добри, но не и в автомобилостоенето.
  • 81 Ацо

    3 3 Отговор
    Не съм согласен со теб, у наше село кмета кара рено 5 1.6 дизал, много високо проходим автомобил и икономичен
  • 82 AUDI

    17 3 Отговор
    super kola SAMO AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 83 АрттрА

    2 8 Отговор

    До коментар #58 от "pich":

    Абсолютно си прав, има големи прилилики в общия силует на колата. Някой е надничал в чуждия скицник.
  • 84 Audi

    11 1 Отговор
    Mnogo e krasivo.
  • 85 Stanislav

    3 28 Отговор
    sho mi gi falite auditata we a ??? kat ste otvoreni audi s8 znaete li kolko mu e zle dvigatela a ??? ne e s povdiga4i !!! teq (NEMCI) kade gi falite ne sa ZNAQLI TOGAVA SHO E POVDIGA4i i sa naslojili KUBILICI !!! koi ima s8 (2000-2003) she vidite 4e e taka !!! sho frenskite i italqnkite ?? sho !!! az imam Alfa Romeo 166 2.4 JTD !!! nema greshka !!!kolata e samolet + TURBINA !! i kato svirne turbinata tva audi naprao iz4ezva ot paizaja !!! AVTOMAT+GOLQMI DJANT+QUATRO !!! sho praime !! tragva da poteglq i uuuuum se u visokite oboroti i znaete li kolko razhod dava NEMECA a ??? 15 na 100 !!!! a dvigatelq :d 6tqh da zabrqvq 2.4 ili 2.5 DIZEL !! i tva quatro znaete li kak q tormozi a ???? lele lelelelel !!! nemate si na predstava !!i vob6te nogo tapo e izmislqna taaa s8-ca !! s 2 rezervara :D:D [palna 4i.iq e] i ako v ediniq rezervar NQMA pone 40 LITRA KOLATA GASNE !!!! ne e kat Jujka (jigulata) s 200 grama si karash i tva e !!! drugoto e !! TRUDNO SE OBEZVADUSHAVA !! 1 sedmica ne moat da q obezvazdushat !!! predstavi si sho za kola e !!! nema vrazka !! prosto !!! ta koi sho iska da mi duma !!ae Ula zletaciiiiiii :D:D uuuuuuuua
  • 86 Nikolay

    7 5 Отговор
    za men nemskite koli sa nai dobrite i italqnskite,frenskite i dr. takiva parodii na koli ne mogat da se sravnqvat s bavarcite
  • 87 Lo_Ridah

    11 4 Отговор

    До коментар #87 от "Lo_Ridah":

    вчера покрай метрото от Г.М. Димитров до спирката на младост едно, точно на такава една 166-ца и скъсах шортите. И съм със скромно стоково А3 1,9 дизелче. Смотаняка ме засече и после тръгна да се прави на мъж. Ами не го знам дали не му беше изправна колата или просто толкова си може, но му скъсах шортите. S8 4.2 я къса 166цата както си поиска.

    Коментиран от #87

  • 88 Alex

    4 9 Отговор
    kvo pi6ete kato si nqmata i ideq kakvo e hubava kola
  • 89 иво

    11 2 Отговор
    Хубаво ама дано не си остане само проект :)
  • 90 Audi Fan 4 Ever

    28 4 Отговор
    :) Поиграх си да прочета всички коментари по темата... Вярно е, че карам Ауди от 4 години и нещо, но не съм "промит мозък", както твърдят мои близки. Просто наистина обожавам марката!!! Вярно е, че дават някои дефекти, но съчетават много положителни неща в себе си - дизайн, стабилност, здравина, качествени материали, елегантност, стил... И ще си поддържат цените винаги високи заради това, нормално е - марката прави цената... Но определено си заслужават всяка стотинка според мен! Затова смело подкрепям идеята да се правят нови модели - какво от това, че трябвало да се изкосуряват някои неща - това ще се прави своевременно! А повечето модели отговарят на индивидуалния вкус на клиента!!! Конкретно този модел ми изпълни душата! Излезе ли на пазара ще е голяма конкуренция на много други прехвалени марки, които няма да споменавам... :)))
  • 91 adui4everinmyheart

    10 0 Отговор
    az karam audi a4 i naistina audi vinagi mn me haresvalo a za proekta dano naistina ne ostane samo proekt kakto kaza ivo dano
  • 92 745 d

    0 7 Отговор
    4estno kazano audi na intereior prevazhojda vsi4ki koli no bavareca sie bavarec karal sam i a8 i s classa i 7ma seria no bmwto sie bmw tva go zapomnete ?????
  • 93 BMW

    0 10 Отговор
    BMW No1 mercedes sie mercedes i audi s naidobar interrior no bmwto nema 2ra kola karal sam si4kite no nai mnogo mi haresva bmwto
  • 94 745 d

    2 10 Отговор
    4estno kazano audi na intereior prevazhojda vsi4ki koli no bavareca sie bavarec karal sam i a8 i s classa i 7ma seria no bmwto sie bmw tva go zapomnete ?????
  • 95 alex

    4 5 Отговор
    abe bmw-to si e bmw no si e servizen avtomobil
  • 96 eori

    1 3 Отговор
    s klasdata na mercedes e nai-dobroto be