Директорът на подразделението за изследвания и разработки на Porsche Волфганг Дюрхаймер потвърди информацията, че инженерите на компанията се трудят над нов четирицилиндров боксер. Опозитният двигател с класическа конфигурация ще се монтира на новия малък роудстър, разработван съвместно с Audi и Volkswagen, Boxster, Cayman и дори на следващото поколение 911.
Новият боксер ще бъде с работен обем от 2.5 литра. В най-мощната си версия с принудително пълнене ще развива около 360 к.с.
В момента в Porsche кипи работа по създаването на новите поколения на Cayman/Boxter и 911. Дебютът на следващата генерация на класиката се очаква през есента във Франкфурт.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kinko
15:59 08.09.2011
2 някой
Коментиран от #13
15:59 08.09.2011
3 111
15:59 08.09.2011
4 Колю Палачинката
15:59 08.09.2011
5 rumpi
ЩЕ ЧАКАМЕ ДА ВИДИМ
15:59 08.09.2011
6 6efs
15:59 08.09.2011
7 немо
15:59 08.09.2011
8 4ipi
Коментиран от #10
15:59 08.09.2011
9 Honda fan
15:59 08.09.2011
10 Iv
До коментар #8 от "4ipi":
4ipi на Mazda RX 8 e двусекционен. Ванкеловия двигател цилиндри няма. Иначе да най-добри са шестцилиндровите двигатели, особено редовия е с най-малко вибрации.15:59 08.09.2011
11 batbobo
15:59 08.09.2011
12 hienata
2.Някой би ли ми разяснил по какво се различават моторите V4 1.4-160к.с 220Nm и примерно V6 2.4-160к.с 220Nm освен по тежеста
3."Иначе да най-добри са шестцилиндровите двигатели, особено редовия е с най-малко вибрации" е не е точно така. Шестцилиндровите боксери са по-добри, с по-нисък център на тежеста и по-ниски вибрации, но са по-скъпи
15:59 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #2 от "някой":
Браво позна.ТАз година 4 цилиндров боксер - догодина 3 цилиндров дизел.Фолксваген пратиха Порше в Китай да го правят та това нама да измислят.Преди няколко години Порше бе определено за най-качествения немски продукт - сега ще е най-качествения китайски продукт.Има разлика а?15:59 08.09.2011
14 :)))
Коментиран от #16
15:59 08.09.2011
15 rock
ако издребняваме 6цилиндров боксер ще бие по уравновесеност веобразния такъв още повече че много V6 имат и допълнителни уравновесяващи валове за да са конкурентни на боксерите
15:59 08.09.2011
16 998
До коментар #14 от ":)))":
Ei glupav tova se pravi zaradi co2, mnoo prost15:59 08.09.2011
17 Дошо
До коментар #17 от "Дошо":
Ей умен ти ме разби!Такава интелигентност струи от теб - сигурно си овчар?Даже подозирам от коментара ти, че имаш килийно образование.Коментиран от #17
15:59 08.09.2011
18 blala
911 и "костенурката" имат много общи черти...
Когато Порше е правел боксери, Субару още не е било "родено"...
Всеки боксер двигател е идеално уравновесен, защото буталата са огледално разположени от двете страни но коляновия вал... Боксерът е по-неудобен за обслужване, затова повечето фирми не го използват.
15:59 08.09.2011
19 TDI
Коментиран от #32
15:59 08.09.2011
20 Дошо
До коментар #20 от "Дошо":
Коя Карера е 700коня?Коментиран от #20
15:59 08.09.2011
21 TDI
Коментиран от #23
15:59 08.09.2011
22 google
15:59 08.09.2011
23 VAG
До коментар #21 от "TDI":
карера гт15:59 08.09.2011
24 Scar
Коментиран от #25
15:59 08.09.2011
25 bravo
До коментар #24 от "Scar":
карера ГТ е 612 магарета не 700.i.15:59 08.09.2011
26 TDI
rzo 4ete6 a kakvo ti ostava v glavata :)
15:59 08.09.2011
27 alx
Коментиран от #30
15:59 08.09.2011
28 .
германците пак са изпростели, затъпели, пре?бали, за?рали поршете и всичко останало ...
Ние тук в българия знаем най-добре как се правят коли .... остава и света да го разбере и всичко ще е наред
15:59 08.09.2011
29 hienata
15:59 08.09.2011
30 Дошо
До коментар #27 от "alx":
Ааааа не бъркаш.Аз това не съм го писал.Този, който е писал за четенето ти и тем подобни НЕ СЪМ АЗ.Ти не си ме обидил не го правя и аз!Поздрави!
15:59 08.09.2011
31 виктор
15:59 08.09.2011
32 Георги
До коментар #19 от "TDI":
SUBARU съществува от 1917г правели са самолетни двигатели...15:59 08.09.2011
33 1234
15:59 08.09.2011