Last news in Fakti

19 Януари, 2011 10:26 9 347 33

Porsche се връща към 4-цилиндровия боксер

  • porsche-
  • boxster-
  • cayman-
  • 911-
  • audi-
  • volkswagen-
  • франкфурт 2011

Директорът на подразделението за изследвания и разработки на Porsche Волфганг Дюрхаймер потвърди информацията, че инженерите на компанията се трудят над нов четирицилиндров боксер. Опозитният двигател с класическа конфигурация ще се монтира на новия малък роудстър, разработван съвместно с Audi и Volkswagen, Boxster, Cayman и дори на следващото поколение 911.

Новият боксер ще бъде с работен обем от 2.5 литра. В най-мощната си версия с принудително пълнене ще развива около 360 к.с.

В момента в Porsche кипи работа по създаването на новите поколения на Cayman/Boxter и 911. Дебютът на следващата генерация на класиката се очаква през есента във Франкфурт.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Kinko

    17 6 Отговор
    Hubavo, puk da vidim kvo 6te izleze. Vse pak 6te e Porsche ama znae li se, s VW v mixa.
  • 2 някой

    19 3 Отговор
    Очаквам по-късно Дошо да се включи и да излее омразата си към концерна VAG,и да сподели, че скапват марката Порше. Аз мога да му кажа,че бъдещето е в кооперирането на части и детайли,за по-евтино производство,макар че така се обезличават марките, както в случая ! Дошо,ние с теб нищо не можем да променим,колкото и да сме против ! Тенденциите в световен мащаб са такива,имаше криза,някъде все още я има,някъде предстои. Можем само гледаме безучастно ! Поздрави !

    Коментиран от #13

  • 3 111

    14 11 Отговор
    Споко, VAG ще се погрижат и за двигател 1.2, 1.3 и накрая топ версията от 1.6, дизел разбира се, е за половин милион може и да се сдобиеш с 1.6 бензин, с четири врати или пикап.
  • 4 Колю Палачинката

    11 16 Отговор
    Немските компании много се излагат.Субару има 2.5 боксер от няколко десетилетия
  • 5 rumpi

    15 3 Отговор
    БРАВО . КАКВО ПОВЕЧЕ ДА СЕ ИСКА ОТ: 2500сс 360кс и примерно 900кг. купе.
    ЩЕ ЧАКАМЕ ДА ВИДИМ
  • 6 6efs

    12 2 Отговор
    В Boxster и Cayman добре, ама в 911 4 цилиндров двигател е пълно унижение! Дано поне се откажат да го монтират в 911. Що се отнася до кооперирането на VW и Porsche, това не е нещо ново, просто много хора не го знаят. В миналото (90-те и 80-те) има модели на Porsche, които ползват части от VW.
  • 7 немо

    7 6 Отговор
    съмнявам се фв и ауди да стават по-благородни, просто порше става по-народно ...
  • 8 4ipi

    6 10 Отговор
    Davam primer 1-cilidrov dvigatel(vankel na mazda rx8) 1.3 i tva ne6to razvvia do 30 000 uborota pove4e ot motor :).Tva 4e e 4-cilidrov nezna4e 4e nqma da se reje.Spored men 6-cilidrovite sa nai dobrite no..moe mnenie :).vsep ak porshe sa se dokazali redom s BMW za nai dobri 6-cilidrovi dvigateli.Primerni nqma da davam no sa s mo6t nad 1000 konq VSMotors m3 e36 e s 6-cilidrov na m5 i prai rekord na 400 metra .7-5 ili 6. 1433 konq ili tam nqkade :)

    Коментиран от #10

  • 9 Honda fan

    9 3 Отговор
    poprincip 6cilindorive dvigateli sa nai-uravnoveseni nqma zna4enie dali sa boxeri,v-obrazni ili redovi pri tqh i vibraciite sa nai malki dokolkoto znam . Ako burkam nqkoi da me popravi :)
  • 10 Iv

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "4ipi":

    4ipi на Mazda RX 8 e двусекционен. Ванкеловия двигател цилиндри няма. Иначе да най-добри са шестцилиндровите двигатели, особено редовия е с най-малко вибрации.
  • 11 batbobo

    10 0 Отговор
    Фердинанд Порше, когато е измислил боксеровия мотор то той е бил 4 цилиндров :-) Back to the roots дет се вика :-). Синът му Фери Порше иска повече мощност и нарежда да се разработи 6 цилиндров такъв на база на всеизвестния "Костенурков мотор". Vw, Audi (autounion)i Porsche роизлизат да кажем от едно място KDF Wagen :-)
  • 12 hienata

    9 2 Отговор
    1. Porsche е част от концерна VAG (имаше един момент когато беше обратното VAG част от Porsche)
    2.Някой би ли ми разяснил по какво се различават моторите V4 1.4-160к.с 220Nm и примерно V6 2.4-160к.с 220Nm освен по тежеста
    3."Иначе да най-добри са шестцилиндровите двигатели, особено редовия е с най-малко вибрации" е не е точно така. Шестцилиндровите боксери са по-добри, с по-нисък център на тежеста и по-ниски вибрации, но са по-скъпи
  • 13 Дошо

    10 16 Отговор

    До коментар #2 от "някой":

    Браво позна.ТАз година 4 цилиндров боксер - догодина 3 цилиндров дизел.Фолксваген пратиха Порше в Китай да го правят та това нама да измислят.Преди няколко години Порше бе определено за най-качествения немски продукт - сега ще е най-качествения китайски продукт.Има разлика а?
  • 14 :)))

    4 6 Отговор
    Продавам алфа с 4-ри цилиндров боксер. Невъзможно здрав и елментарен двигател с лесна поддръжка.

    Коментиран от #16

  • 15 rock

    9 0 Отговор
    че той боксера си е доста уравновесен :Д колко повече

    ако издребняваме 6цилиндров боксер ще бие по уравновесеност веобразния такъв още повече че много V6 имат и допълнителни уравновесяващи валове за да са конкурентни на боксерите
  • 16 998

    3 13 Отговор

    До коментар #14 от ":)))":

    Ei glupav tova se pravi zaradi co2, mnoo prost
  • 17 Дошо

    15 2 Отговор

    До коментар #17 от "Дошо":

    Ей умен ти ме разби!Такава интелигентност струи от теб - сигурно си овчар?Даже подозирам от коментара ти, че имаш килийно образование.

    Коментиран от #17

  • 18 blala

    4 4 Отговор

    911 и "костенурката" имат много общи черти...
    Когато Порше е правел боксери, Субару още не е било "родено"...
    Всеки боксер двигател е идеално уравновесен, защото буталата са огледално разположени от двете страни но коляновия вал... Боксерът е по-неудобен за обслужване, затова повечето фирми не го използват.
  • 19 TDI

    6 1 Отговор
    Ne razbiram 6to za 4ovek trqbva da si da drynka6 gluposti po adres na marka kato Porshe kakvo lo6o ima v 4 cilindroviq dvigatel osven tova e 360 konq na koito mu sa malko da si vzeme Carerata sas 700 konq i gotovo da ama ima hora deto se mislqt za golemi razbira4i i trqbva samo da pluqt i da drynkat gluposti

    Коментиран от #32

  • 20 Дошо

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "Дошо":

    Коя Карера е 700коня?

    Коментиран от #20

  • 21 TDI

    4 2 Отговор
    Do do6o ima6e model na Porhse 750 konq nz moje da be6e i 911, Carerata mai e 600 i nqkolko izvinqvam se za "ogromnata mi gre6ka"az nqmam vreme da proverqvam po Google koi be6e to4no modela no kato gledam ti mai ima6 mn vreme na vsqka statiq pi6e6 komentar :)

    Коментиран от #23

  • 22 google

    4 1 Отговор
    Е, впредвид ника-ти (TDI) предполагам, че на теб НАИСТИНА ти отнема много време да потърсиш нещо в google :) Защото на самата търсачка и отнема милисекунди. Това е хилядна част от секунда - пиша ти бавно, защото съм сигурен, че не можеш да четеш бързо ;)
  • 23 VAG

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "TDI":

    карера гт
  • 24 Scar

    4 1 Отговор
    В случаят какъв е проблема да са 4 цилиндъра, след като ще дава не по-малко добра динамика. Просто ще е за сметка на разхода, което е добре, а и щом така са решили немските инженери би трябвало да е правилно:)

    Коментиран от #25

  • 25 bravo

    8 0 Отговор

    До коментар #24 от "Scar":

    карера ГТ е 612 магарета не 700.i.
  • 26 TDI

    3 1 Отговор
    DO #23 google ili moje bi po pravilno mr Do6o za6to ne si kaje6 napravo 4e mrazi6 VAG vmesto da namekva6 tova kato namesva6 nika mi :)Ina4e za 6egata ti s moeto 4etene 6te ti kaja samo 4e ne e vajno kolko by
    rzo 4ete6 a kakvo ti ostava v glavata :)
  • 27 alx

    0 3 Отговор
    za6to li ne mi haresva ideqta za 4 cilindrova 911-ka?? kakvo be6e lo6oto na 3,6 litroviq 6 cilindrov dvigatel!?!?! i za6to po dqvolite da go pravi nqkoi... ako ima6 pari da si kupi6 911 6te ima6 i pari za benzin. i za6to taka lesno otpisaha 10 cilindroviq dvigatel na carrera gt?!?!!? bas lovq 4e tva e delo na vw

    Коментиран от #30

  • 28 .

    10 0 Отговор
    Абе не ви ли стана ясно от коментарите тук:

    германците пак са изпростели, затъпели, пре?бали, за?рали поршете и всичко останало ...

    Ние тук в българия знаем най-добре как се правят коли .... остава и света да го разбере и всичко ще е наред
  • 29 hienata

    3 1 Отговор
    "...kakvo be6e lo6oto na 3,6 litroviq 6 cilindrov dvigatel!?!?! ,Аз бих добавил,защо са необходими карбонови и алуминиеви елементи и отговора и на двата въпроса е - за няколко кг. по-малко.
  • 30 Дошо

    4 0 Отговор

    До коментар #27 от "alx":

    Ааааа не бъркаш.Аз това не съм го писал.Този, който е писал за четенето ти и тем подобни НЕ СЪМ АЗ.Ти не си ме обидил не го правя и аз!
    Поздрави!
  • 31 виктор

    4 1 Отговор
    аз съм против това .. всички знаем че порше е марка предимно тузарски коли все пак наи евтиното порше втора употреба в българия е около 25 000 евро . Не разбирам засхто трябва да спестяват ...
  • 32 Георги

    3 0 Отговор

    До коментар #19 от "TDI":

    SUBARU съществува от 1917г правели са самолетни двигатели...
  • 33 1234

    0 0 Отговор
    до дошо и всички останали. просто не ми е ясно защо се мислите за по умни от инжинерите в порше?!? щом са решили 4б вие не може да ги оспорите защо това е унижение или съсипване на марката както и това че ще се правят в китай които са на милиони светлинни години от нас а за качеството мислите ли че такава компания ще направи компромис? вече и арманитата и д&г и др се правят в китаи. много са и работната ръка е евтина. от всички двигатели сам наи голям фен на 6б. уникален звук, не харчи много. под 12л. ако направят 4б щте е голяма резачка но за 911 предпочитам разработването на вече и такс перфектния 6б................. и ако може дошо да не ме пита защо не пиша с големи букви