Last news in Fakti

10 Февруари, 2011 10:26 23 273 75

Сбогом, ВАЗ 2105

  • автоваз-
  • lada 2105

След като само преди дни от АвтоВаз се похвалиха, че най-продаваният им модел за месец януари е класиката ВАЗ 2105, от компанията изненадващо заявиха, че спират производството на този култов автомобил. Изключително странната маркетингова политика на ръководството е продиктувана от решението да се налагат новите модели на компанията.

На практика Волжският автозавод прекрати производството на "петицата" още през декември, като през януари бяха направени последните бройки от версията пикап. Моделът 2105 беше и най-евтината кола на марката. Тя се продаваше на цена 4 450 евро. Луксозният ВАЗ 2107 се предлага за 5 000 евро.

Моделът 2105 се произвежда почти без изменение от 1980 година и всъщност представлява дълбок рестайлинг на италианския FIAT 124 от 60-те години на миналия век. За дългия живот от конвейера на АвтоВАЗ са слезли над два млн. "петици".

Между другото през тази година в Толиати ще бъде спряно и производството на ВАЗ 2107. Този модел обаче все още няма да остане в историята, защото производството му ще бъде преместено в Ижевск. Ще припомним, че АвтоВАЗ е собственик на Ижевския автомобилен завод.

По повод на спирането от производство на култовата Lada, много туристически фирми правят екскурзии в завода. Оказва се, че на чужденците им е особено интересно да видят конвейерите на руския автомобилен завод и последните екземпляри на руската класика.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ndn

    40 9 Отговор
    bravo edna hubava marka i modeli 6te ima i te 6te gi zatriat emi ei tova e bravo
  • 2 Дошо

    23 62 Отговор
    Най-накрая тоя боклук отива в историята.
  • 3 голфаджия

    40 9 Отговор
    Това е тъпо , тези коли наистина са се доказали с течение на толкова години -масови но качествени, а сега - с всичко е така - не само с колите.Вижте масовите нови техники - елит , нео - само боклуци, музиката в момента - гадна чалга, киното - всичко умира....2012 може би ще е тоталното загиване на всичко , то просто всичко отива все по надолу...

    Коментиран от #51

  • 4 До Дошо

    35 12 Отговор
    prodaljavam na latinica za6toto nay veroqtno si roden v BENTLI samo da plue6 ne stava TAZI MA6INA NAY VEROQTNO E MLADINITE NA RODITELITE TI PO NEGO VREME TAZI TEHNIKA NE OTSTAPVA6E PO NI6TO NA ZAPADNITE OBRAZCI FIAT 124 E BIL ABTOMOBIL NA 1966 GODINA TOVA E MALKO PO DOBRENO KOPIE TAKA 4E MAI4I NEVEJA

    Коментиран от #6

  • 5 GRUDI

    6 14 Отговор
    Дошо E BOKLUK
  • 6 ahaha

    6 54 Отговор

    До коментар #4 от "До Дошо":

    iskam samo da vidi6 tozi klip i pak govori http://www.youtube.com/watch?v=tVJC1Yw6z2U aide tanzuvai sega kaza4ok! abe ti kato si komunist 6to sedin na komputara? ia otidi da pase6 ofcete na selo,kupi si edin hlqb i jivei po komunisti4eski skromno;) kakvi sa tezi ekstri za tebe ia obratno na nivata! mnogo vi iznasq hem da imate Net i da pu6ite parliament, i ednovremenno s tova dasme komunisti i kak si4ko bilo hubavo predi am?
  • 7 L

    16 1 Отговор
    Е.ати шока!
  • 8 деян

    37 4 Отговор
    Колега като за начало нека използваме Кирилицата-в България сме!
    Предаването,към което си ни препратил линк е интересно,но крайно необективно и целящо да втълпи една неистина,а именно видиш ли колко смотани били руските автомобили...Да не би форда,с който ми правят сравнение да е по-добър от Ладата...ти виждаш ли в какво състояние са избрали руските автомобили и в какво западните?!Далеч не съм фен на ВАЗ и т.н.,но още по-нефен съм,когато някой целенасочено говори неистини и се опитва да заблуди цели поколения недокосвали се до реалната действителност,а вярващи на лъжливи предавания...Топ Гйър,АутоБилд и т.н. целенасочено се опитват да навеждат симпатиите на масовия потребител към конкретна марка-било то ВАГ групата или Воксхол моделите...
  • 9 Л

    9 32 Отговор
    В Русия чак сега ли сърши комунизма?!?
  • 10 Дошо

    17 36 Отговор
    Коя неистина отразява клипа?Че руските коли са боклук?Ми боклуци са да това цял свят го знае.И тия боклуци са по-лоши от най-лошите европейски образци.Невярвам в кола от онези години да е било толкова голямо чувството за подготовка за излитане.Шум, вибрации, лошо управление....мамооо страх.Ако някой от Вас с ръка на сърцето каже, че ще предпочете ЛАДА пред един Опел Кадет от онова време ще го заплюя в лицето.
    Деяне руските коли в клипа са в състояние, в което в България немогат да бъдат открити.Погледни ускорението и разхода мамоооо смях.Фиат е бил автомобил на годината в Италия сигурно.И Ладата е версия на Фиата ама с понижено качество.Като толкова Ви харесват и са толкова хубави защо не си купите по една Лада настаро бе?Нали са желязни машини нищо, че са стари.

    Коментиран от #12

  • 11 ndn

    16 5 Отговор
    kompiutrite sa izmisleni mnogo otdavna kolega za6to trqbva da si nepremenno komunist za haresva6 lada prosto sega vsi4ko e mente kato po4ne6 ot kolite do hranite
  • 12 деян

    27 4 Отговор

    До коментар #10 от "Дошо":

    Колега Дошо,моля да запазим добрия тон-обиди не са нужни никому...имам теза-отразявам я и я защитава,защото си е моя.Самия факт,че до вчера се е произвеждал модел пуснат през 80та и не е претърпял промяна(което говори зле за компанията),а още се продава значи има хора,който го предпочитат пред кадет или логан или Саманд...не казвам,че ВАЗ е върха на инжинерното автомобилостроене,казвам че сравнени с моделите от 80те на форд,фиат, и други производители от средния клас са показвали едно задоволително ниво относно цена-качество.
  • 13 ЯЯ

    10 25 Отговор
    БРАВО НА ДОШО,ОТ 1980г ДО СЕГА НЯМА РАЗВИТИЕ-КАРУЦАРСКА ИСТОРИЯ,СТАВА ЗА СЕЛО,ПЪК КАК ГНИЯТ,А ШАРНИРЕТЕ КАК ИЗЛИЗАТ-МАНИ МАНИ,НЯМАТ ГРАМ ЕКСТРИ,ОСВЕН ЗАПАЛКА И ОБОРОТОМЕР,ОТИВАТ В ИСТОРИЯТА,И УАЗ И ТЕ СПИРАТ ПРОИЗВОДСТВО ЗА СЪЖЕЛЕНИЕ НА ЛЮБИТЕЛИТЕ НА РУСКИТЕ ДЖИПОВЕ-ПАЗАРНА ИКОНОМИКА,ХУБАВОТО СЕ КУПУВА, А ЛОШОТО НА СКРАБ,ТО И В ПРИРОДАТА Е ТАКА -СИЛНИЯ ОЦЕЛЯВА,,,,,ДЕЯНЧО ГЛЕДАЙ КРАШ ТЕСТ В Ю ТУБ НА ЛАДА,РУСНАЦИ ГО ПРАВЯТ-ЧОВЕКА КАЗА ЧЕ Е ПОЧТИ НЕВЪЗМОЖНО ДА ОЦЕЛЕЕШ ПРИ ЧЕЛЕН УДАР С НАД 60КМ,НАПРАВО СЕ СМАЧКВА КАТО КОНСЕРВЕННА КУТИЯ,А ПРЕДСТАВИ СИ ДА СИ В НЯКОЯ ИЗГНИЛА ЛАДА-ШАНС-00, ПРОМЕНИ НЕ СА ПРАВЕНИ ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ ,ЗАЩОТТО ТЕ СТРУВАТ ПАРИ,А ОТ ТАМ ЩЕ СЕ ВДИГНЕ И ЦЕНАТА НА АВТОМОБИЛА,А ТОГАВА НЯМА ДА Е ЕФТИН-НЯМА ДА ИМА ПАЗАР,А ТЕЗИ КОЛИ СА ПРЕДИМНО ЗА БИВШИЯТ СОЦЛАГЕР,АМА ХОРАТА ВЕЧЕ ГИ НЕ ЩАТ,

    Коментиран от #23

  • 14 ...

    16 7 Отговор
    саветското си е саветско .........

    Коментиран от #25

  • 15 ndn

    15 4 Отговор
    do6o malko ne si prav az sam smenil 7 vaz-a i sam dovolen ne sam me ostavqli na patq prosta kola izdarjliva evtina podrajka moje6 i sam da si q popravq6 ako se naloji a kaji ti kakva kola ima6 az sega sam s golf 2ka
  • 16 pankata

    28 4 Отговор
    Dosho kwo psuwash li4i si 4e i na lada ne si se ka4wal karuzar takuw
  • 17 ndn

    5 10 Отговор
    qq samo taka si misli6 ti mislq 4e tova za 60te kilometra ne e verno
  • 18 ndn

    32 7 Отговор
    struva mi se izkazvat mneniq hora koito ne sa imali vaz
  • 19 Radoslav

    13 35 Отговор
    Отдавна е дошло времето, когато трябва да кажем "сбогом" на тези долнопробни, безлуксозни, безекстрени возила. Вече света е по-модерен, по-луксозен и мисля, че и хората трябва да мислят по-модерно.
  • 20 nissan serena

    16 1 Отговор
    otvratitelen avtomobil NO mi e nqkak simpati4en i mi e krivo 4e go spirat ot proizvodstvo.
  • 21 Go4o

    20 0 Отговор
    Всяко нещо с времето си, а времето на тия лади отдавна изтече.... не бяха лоши коли, ама преди 20 години.
  • 22 old spice

    30 4 Отговор
    Ех спомени ..... Първата ми кола беше ВАЗ2102 (за младежите - Жигула комби) Разлика с 2105 = само в купето и сервото на волана. Страхотни автомобили. Когато приятелчета си накупиха първите Голфове и Капки на Опел, все ме будалкаха, но само докато отидем на риба или някъде по черни пътища. части без пари, сам в неделя си правиш основен ремонт, харчи малко повечко от съвременните коли, но може да върви практически с всичко което сипеш в резервоара. Ех спомениииии. Вечна им памет на ладичките! Нищо не е вечно и слава Богу!
  • 23 деян

    20 2 Отговор

    До коментар #13 от "ЯЯ":

    Йолега ЯЯ-явно малко хора могат да разберат идеята:не говорим,че ладата е хубав съвременен автомобил...говорим че за времето си-1980 е бил конкурентен и вписващ се в тогаващата обстановка...като го гледаш този краш тест мислиш ли,че той не би бил сходен за западен автомобил от 80те години?!Не разбирате ли,че ставаше въпрос за съпоставка между ВАЗ 1980 и западен автомобил среден клас модел 1980...как по ясно и простичко да го обясня?!И 100 пъти да го кажа никой няма да го прочете-не казвам,че лада са някакво име,марка или качество!И като толкова гледаш крастестове какво ще ми кажеш за която и да е корейска марка автомобили...какво техния краштест да не би да е по издържан от този на ладата макар автомобилите им са 5 поколения по нови коли...?!
  • 24 Аз

    13 13 Отговор
    Защо пишете глупости не мога да разбера... Най-добрите лади са тия, правени непосредствено след закупуването на лиценза от Фиат, защото са най-близо до оригинала и имат немалко италиански части. След това с всяка година качеството спада все повече и повече. Дори през 1980-а, когато започва производството на "петиците", тази кола вече е тотално остаряла като концепция и дизайн и технически показатели. Авторът го е нашписал в прав текст - това де факто си е Фиат 124 от средата на 60-те години с рестайлинг. Не може да се сравнява по никакви показатели с европейските и японските автомобили от същото време.
  • 25 Дошо

    26 4 Отговор

    До коментар #14 от "...":

    Съветското си е съветско, но ако става въпрос Калшников и ловно оръжие от там нататък почти всичко, което е пройзведено там и е достъпно за обикновения човек(разбираите всичко несвързано с военната техника с леки изключения) е на ниво по-ниско от това, което е правени и се прави в момента на запад.
    TO и аз съм виждал белгиици да наричат с насмешка Уаз - Рашън Ленд Роувър и после като затънаха с Фронтерата и отидоха да ги вземат с Уаз-а да мълчат и да висят глави, ама все пак неможе да се разчита само на едно качество в даден автомобил а слабите му страни да не бъдат развити дори десетилетия след старта на производство.

    Коментиран от #28

  • 26 LMS

    3 12 Отговор
    Това е истината http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://forum.fiat-bg.org/files/bmw_paragraph_lada_142.jpg&imgrefurl=http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php%3Fp%3D613150&usg=__Uir3gULHXk96jnYO6uOA9QYHrqs=&h=596&w=600&sz=82&hl=bg&start=280&zoom=1&tbnid=UxBUwhDUWhBMFM:&tbnh=157&tbnw=158&ei=5-xTTdrnEMawhQeV1J3NCA&prev=/images%3Fq%3DLada%26hl%3Dbg%26sa%3DG%26biw%3D1280%26bih%3D826%26tbs%3Disch:11%2C9832&itbs=1&iact=rc&dur=257&oei=3uxTTfPKLcm0tAaDhIzYBg&esq=11&page=15&ndsp=21&ved=1t:429,r:6,s:280&tx=81&ty=94&biw=1280&bih=826
  • 27 Мети

    16 15 Отговор
    Имах Жигула 2101 беше добър автомобил имаше доста предимства пред западните,но някакси на днешно време да караш кола модел от преди 20-30 години при положение,че сега се поизвеждат коли с такива екстри сигурност,ABS,Airbag и мощни двигатели повече не бих се качил на Лада класика повече никога!
  • 28 M_SUX

    1 11 Отговор

    До коментар #25 от "Дошо":

    Predlagam da namerim Дошо по Ip-to i da go biem dokato ne go razmajem gnusno :D
  • 29 до N 10

    15 8 Отговор
    без аз исках да си купя нова лада ма еи го на спират ги
  • 30 ДО N 25

    23 14 Отговор
    ЧЕ КАКВО ПОВЕЧЕ ДА ИМ РАЗВИВАТ ТЕ СА ПЕРФЕКТНИ.ДНЕШНИТЕ КОЛИ ГИ ТЪПЧАТ С РАЗНИ РАБОТИ ДЕТО НА НИКОИ НЕ МУ ТРЯБВАТ
  • 31 owner

    30 51 Отговор
    за пръв и последен път пиша коментар тук защото като гледам как се карате не искам да ставам част от тази смешна картинка
    мнението ми за ладата - :D това е морално остаряла кола с хипер остаряла техника , шум в купето , лошо управление и просто отсякъде зле- двигателите са стара техника , не ефективна и харчат много а не вървят абе направо кошмар, незнам какъв човек с какви закоравели разбирания може да му харесва да си купи такава кошница 2011 година, при положение, че за 5000 евро за които се продава НОВА тази каруца , може да се купи кола на 4-5 години от германия която няма нищо обще с тези морално и отсякъде остарели и грозни коли, също така даже и през 80-те години когато УЖ не бяха толко морално остарели , пак не можеха да се сравняват с немски автомобили, русканицте може да са добри от към военна техника , даже бих казал след САЩ най-добрите , но от към автомобили са пълна скръб. тези лади даже и през 80-те си бяха жалки, защото по това време Германия вече произвеждаха къде къде по сполучливи , по бързи и по качествени коли , да не говорим за 2011 , това е пълен ъпсурд просто , добре че ги спират от производство най-накрая.. това е от мен , чао вие си се карайте аз ви казах истината :)

    Коментиран от #59

  • 32 моралния

    33 16 Отговор
    стара техника ма руска и изпитана и като се счупи нещо струва 12 лв а на тия 4-5 год коли дето въобще не са 5000 евро като се повреди нещо струва 1200лв
  • 33 zak

    43 26 Отговор
    Mislq,che nama nishto po xubavo ot starite ruski koli ei takiva ni trqbvat za nashte putishta :)
  • 34 Iek

    46 15 Отговор
    Klasika
  • 35 G klasa

    24 49 Отговор
    moralno ostarial koshnik.

    Коментиран от #39

  • 36 apostol

    44 18 Отговор
    абе стига с тея тъпи коментари против ладата еми още малко кото обеднеем и пак ще ги търсим Защо ми е западна и скъпа кола на село И още нещо Скоро четох в един саит един писал- момчета аз съм от Сибир Тука по пътя се срещат само марка Волво и ЛАДА..............
  • 37 zend

    14 4 Отговор
    soc klasikata reshiha da promenat viziqta si nai nakraq :D
  • 38 LADA 2105

    25 22 Отговор
    izkazvat se mnogo hora koito dori nesa sqdali v VAZ ! bashta mi e imal 2 edna ot koqto e pri nas ve4e 9 godini kato vsqka godina se navartat stra6no mnogo kilometri s neq ! hodim na more na planina na qzoviri, i dosega ne e imala nikakav problem ! PREDIMSTVOTO PRED ZAPADNITE AVTOMOBILI E 4E E VISOKA I IMA STRA6NO PO GOLQMA PROHODIMOST !

    Коментиран от #60

  • 39 Роро

    8 15 Отговор

    До коментар #35 от "G klasa":

    Също като G класата .i.
  • 40 ......

    39 8 Отговор
    Завинаги в нашите сърца ....
  • 41 FANTO_MAZ

    16 15 Отговор
    Tva e razrabotka na voennite!!!! Iskat da ni otnemat nai milotoooooooo :(
  • 42 ъ

    20 10 Отговор
    За лапландците и колите?
    +10 градуса по Целзий: Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното.
    Лапландците садят цветя.
    +5 градуса по Целзий: Лапландците се припичат на слънце.
    +2 градуса по Целзий: Италианските коли не палят.
    0 градуса по Целзий: Чистата вода замръзва.
    -1 градуса по Целзий: Дъхът става видим.
    Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.
    -4 градуса по Целзий: Котката иска да се мушне с теб под одеялото.
    -10 градуса по Целзий: Време е да се планува една почивка в Африка.
    Лапландците отиват да плуват.
    -12 градуса по Целзий: Твърде студено, за да вали сняг.
    -15 градуса по Целзий: Американските коли не могат да запалят.
    -20 градуса по Целзий: Може да си чуеш дъха.
    -22 градуса по Целзий: Френските коли също вече не палят.
    -23 градуса по Целзий: Политиците започват да съжаляват бездомниците.
    -24 градуса по Целзий: И немските коли не могат да запалят.
    -26 градуса по Целзий: От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.
    -29 градуса по Целзий: Котката иска да се пъхне в пижамата ти.
    -30 градуса по Целзий: Нито една истинска кола вече не пали.
    Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.
    -31 градуса по Целзий: Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга.
    Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.
    -39 градуса по Целзий: Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш.
    Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.
    -40 градуса по Целзий: Колата също иска в леглото.
    Лапландците си обличат пуловер.
    -44 градуса по Целзий: Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.
    -50 градуса по Целзий: Моржовете напускат Гренландия.
    Лапландците затварят прозореца на тоалетната.
    -70 градуса по Целзий: Белите мечки напускат Северния полюс.
    Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.
    -75 градуса по Целзий: Дядо Коледа напуска Полярния кръг.
    Лапландците нахлупват шапката над ушите.
    -120 градуса по Целзий: Алкохолът замръзва.
    Следствие - лапландецът е много вкиснат.
    -268 градуса по Целзий: Хелият става течен.
    -270 градуса по Целзий: Адът замръзва.
    -273 градуса по Целзий: Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.
    Лапландците си признават, че е малко студено и си поръчват по още една ракия на клечка.

    към вица Категории: Нации | (0)
  • 43 Ghost_town

    20 20 Отговор
    Стана ми много тъжно...
    Верно стар модел няма екстри няма сигурност но пък си е една легенда :)
    Винаги съм бил против руските автомобили но тази новина много ме натъжи...
  • 44 Митко

    26 7 Отговор
    Ех, момченца. Това беше най-големият боклук.В заводите на Толиати, ако изключим базовия модел (малкото Жигули - ФИАТ124)е произведена една единствена кола, която наистина беше кола - ВАЗ2103. Особено първите със смукач от лявата страна. Карах я 22 години. Лятно време веригите си стояха в багажника заради ходене по язовирите. Когато я продадох ми се ревеше. Невероятен автомобил за времето си, макар и руски. Това 2105, 2107 и сие си бяха пълни боклуци. Качваш се в тях, хващаш подлакътника да затвориш вратата и той остава в ръката ти. Защо? Ами защото беше хванат със щипки. Тогава започна ерата на пластмасовите боклуци. В старото жигули имаше заварена гайка на вратата, подлакатникът беше захванат с болт и си изпълняваше предназначението. За ламарините на тия да споменавам ли. На втората година - ръжда и т. н.
  • 45 Morientes

    13 9 Отговор
    Този коментар е премахнат от модератор.

    След като най после имало и Модератори защо не го направите форума с регистрации от едно IP.. Ще има доста интересни диспути и всеки ще си мери приказките, а не като сега ... А за Ладата, ами всички сме имали такива коли и много време са ни служили и вършили работа... Първите ни гаджета, първите ни забивки, първите дискотеки, родилни домове.. И не е хубаво да говорите така просто такова беше времето и епохата...
  • 46 starec

    13 16 Отговор
    Nese napvaite vie s elektronikata sedite na ptya A LADI4KATA vi se presmiva
  • 47 гхфхфгхфгхфгхфгх

    11 24 Отговор
    ААА супер че спират от производство тая грозна СТАРА ПЕНСИОНЕРСКА КОЛА! ДАВАЙТЕ МИ СЕГА 200 ПАЛЧЕТА НА ДОЛУ ХЕЙТЪРИ тва тряя да си някъв човека живеещ в миналото да му харесва тая СТАРА КОЛА!
  • 48 Georgi ot Lulin

    9 12 Отговор
    Prav si airbag za kvo ti e tva nikomu ne e nujno,nito puk ABS-a pulna glupost nali?Samo izli6ni glezotii :X
    ne moga da povqrvam kolko prost narod sme 6tom o6te haresvate tozi bokluk koito e jalko da go kara6 v 21 vek pri polojenie 4e ima mnogo po spolu4livi i SIGURNI koli.
  • 49 Duke Nukem

    8 12 Отговор
    То пък една класика та немам думи, Ако някой не е сядал в този трактор може и да изпитва някаква авантюристична тръпка да опита. НО един съвет НЕДЕЙ,по-добре си направи тротинетка от дъска и съчмени лагери или виж на село някой с каруца, ама с дървени колела е същото е, а ка гори масло и как тече същото не е истина.
  • 50 тадд

    10 2 Отговор
    За високопланинските или част от републиканския шапионат в група В,малко данни : 0-100км/ч- малко над 10 сек.,400м -около 20 сек., разход -25 л/100 км. В съзтезание "За капка бензин"+ съдия на навигаторското място с 1 /един/ литър А-96,изминахме 22 км.Разход -4,54 л/100км.,заводска екипировка.Не правя реклама,колата е продадена преди 20 г.;)
  • 51 Eлит не е марка

    15 0 Отговор

    До коментар #3 от "голфаджия":

    Колега ELITE е измислена марка на един арабин Аладин загнездил се в корумпираната България, който вече 15 години измъква паричките на българите пробутвайки им нискокачествени китайски ментета. Вероятно финаскира с тези пари търговията с наркотици в храната на нашите деца/ученици чрез дюнерджииниците си "Аладин".
    По същия начин стоят и нещата с другите ментета, който изброяваш. Иначе позицията ти е правилна, подкрепям те !!!
  • 52 пеципич

    19 3 Отговор
    Боже гледам и не вярвам на ущите си,някой от плюещите ЛАДА-та тук , карал ли е западна кола от 80-те години
  • 53 SANCHO

    5 21 Отговор
    СМЪРТ ЗА ЛАДАТА!
  • 54 LADA power

    15 3 Отговор
    Много добър автомобил.В момента имам две коли и едната е точно 2105,никога не ме е оставяла на път.Западните коли са хубави ,но като ти се развали я гледаш като ТЕЛЕ, а пък ладата може да си я оправиш и пак газ,а тея новите кат ти блокира компа и умираш на пътя.
  • 55 ahaha

    7 9 Отговор
    dokato mileete za takiva komunisti4eski simvoli 6te sme pod komunisti4esko robstvo moite ora ;) taka vie milo i za golemia pu6e6t zavod, za kebap4eta i kiftieta,za fafli4ki i ladi4ki! tova sa va6ite materialni bulgarski maloumni me4ti za iadene i piene i hodene s ladata na poleto za 5lv pe4alba na kurtovskia vi trud! neznam onq boiko dali e kazal za prostia martial,no az 6tevigo kaja - da matriala v bg e pulen bokluk za ni6to ne stavate prosto unikalno izostanali hora,obvurzani ot kompleksi i lubov kum russia i nqkakvi diktatori! sram me e ot bulgaria!

    Коментиран от #56

  • 56 2106

    8 3 Отговор

    До коментар #55 от "ahaha":

    Ti si super ograni4en... Po tvoita logika koito haresva mercedes trqbva da e nazis, za6toto Hitler se e vozil na takuv, taka li?

    Коментиран от #66

  • 57 riator

    8 4 Отговор
    Бог да я прости...Ладата..

    Най-после си отиде:)
  • 58 .

    3 0 Отговор
    От тук може да гледате онлайн телевизия ето и сайта onlaintv.ovo.bg
  • 59 waza

    8 3 Отговор

    До коментар #31 от "owner":

    Вярно остарели са и там всичко, но явно не си взимал кола за 5000 евро и естествено сигурно не ти е ясно, че след като я закупиш ще ти се наложи да налееш още поне 1000 евро в нея (освен ако не си убиец на пътя). Пък какво плюете Ладата аз не мога да разбера. Всяка поддържана кола си е добра. Естествено си има предимства и недостатъци.
  • 60 BMW KARACH

    6 12 Отговор

    До коментар #38 от "LADA 2105":

    hodite na more s LADA ta vie ste opasni za okolnite

    Коментиран от #75

  • 61 Пловдив

    10 2 Отговор
    Карам ваз 2101 80-ти набор след пълен основен ремонт.Карам я от 3 години и не ме е оставяла никога на път. Естествено че я поддържам добре. Освен в градски и извънградски условия я ползвам и по лоши пътища и това е причината да не я махна.Вярно е че тези автомобили са материално и технически остарели ,но имат предимства по отношение на лошите пътища и поддръжката.Нямат електроника което е един голям плюс.Време беше да спрат производството им.
  • 62 Андрей

    12 3 Отговор
    Здравейте форумци , провокирахте ме защото аз самия съм карал всякакви коли. Уточнявам ,че съм работил 12 г като шофьор на държавни клечки. Карал съм три лади и мога да кажа , че ладата за времето беше УНИКАЛНА МАШИНА , прекалено здраво животно, приличен разход на гориво и подчертавам за времето имам предвид края на 70те и началото на 80те .Така че аз съм с двете ръце за ЛАДА. Имах и лична жигула и имам много хубави спомени
  • 63 JS

    7 3 Отговор
    Ми нормално...
    21-ви век сме все пак...
  • 64 Нямам_думи

    12 4 Отговор
    Не защитавам ЛАДА-та, но просто ми е много интересно, че повечето коментари са или от хора, които въобще нямат коли, или от такива с 20-годишни голфове, опели и други таралясници, което не е по-различно от лада-та, така че защо плюете въобще?
  • 65 dido

    7 1 Отговор
    nai velikite lada i volga nqma kvo da se spori stari ruski ma6ini.zdravi kato tank.
  • 66 ahaha

    3 1 Отговор

    До коментар #56 от "2106":

    ti mai ne pro4ete za kebap4etata i vsi4ko koeto e svurzano s ladarta am? kogato otidete malko iz evropa da vidite,4e ne vbsi4ko e zaplati i pari ami ima i kultura,kak ulizite sa na 100 godini i nqmat nito edna dubka,kak predi 300 godini sa redili kaldarum s formata na parket i e gladuk kato stuklo a v bulgaria v 2011 godina nemojem edni paveta da napravim ravni i edna svqsna dubka! togava mi govori
  • 67 нас

    7 3 Отговор
    "Луксозният ВАЗ 2107" ... E кажете ми как да не се разсмее човек. То лукс ли е, класа ли е да го опишеш! :D
  • 68 Аз

    5 6 Отговор
    Поздравления за смисления коментар. Явно мнозина още милеят за Партията, СССР, НРБ и Член Първи от Конституцията. Навремето (средата на 80-те) си спомням каква тълпа се беше събрала на Витошка да гледа едно Юго Флорида със сръбски номера, какво цъкане и оглеждане беше, така с ръка над челото, за да засенчва, зяпаш през прозореца и немееш. За западните коли да не говорим, не че имаше много такива, де. Да, тогава ладата беше върхът на автомобилостроенето, бананите бяха лукс, имаше режим на тока всяка зима и опашки за малкото стоки, които озибщо се продаваха в нагазините. А, имаше и Кореком - с долари.
    Ама сега все пак сме 2011 година, да се превъзнасяш по някакво боклучаво руско копие на боклучава италианска кола... Малко по-сериозно! А на който му е мила ладата и СССР, е свободен да иде в Сибир, където уж само лади било имало :-D
  • 69 Изтебител

    6 3 Отговор
    Не бъркайте носталгията с технологията и сигурността! Лада умря началото на 80-те и само социалистическият тип икономика ги поддържаше живи! Това че животът ни е минал в тия коли не означава, че те не бяха пълен боклук, тесни, миришещи, гниеха на 6-ия месец, понякога идваха с избила ръжда още като си я купиш, никаква стабилност на пътя, никаква сигурност, никакъв спирачен път, окачването беше архаично, управлението беше като за културисти - жена ми отказваше да я кара, защото я заболяваха ръцете докато паркира. Съботите и неделите неизменно си под тия коли. Тая кола е като за курс "направи си сам". Всъщност истинската Лада беше 2103 с 4-те фара - това беше супер за времето си. И като визия и като технология. Трябва да ви кажа, че стегнат 20 годишен голф 2-ка е за предпочитане пред чисто нова 5-ица! ДА, мило ми е заради всичките спомени защото бяхме млади...
  • 70 .

    1 0 Отговор
    От тук може да гледате онлаин телевизия ето го и сайта Onlaintv.ovo.bg
  • 71 .

    1 2 Отговор
    От тук може да гледате онлаин телевизия ето го и сайта Onlaintv.ovo.bg
  • 72 готин

    13 0 Отговор
    Не знам за вас, но за мен ВАЗ 2103, ВАЗ 2106 (с 4-те кръгли фара) и ВАЗ 2107 са най-добрите модели на марката от класическата линия. ВАЗ 2107 е по-луксозна версия на ВАЗ 2105 и е по-добра като цяло.
  • 73 ndn

    5 1 Отговор
    mnogo hora ot tuk ne sa naiqsno s ne6tata nqma da spomenavam imena sami da se setqt koi sa golemite kapaciteti iskam samo da mi kajat za6to lada ima rekord na prodajbi a ne druga marka samo tova mi kajete kato mnogo razbiratetui bilo onui bilo da 21 vek sme i ladata napravi rekord s prodajbi iiiiiiiiiii ko praim a mozaci takiva
  • 74 medun

    8 0 Отговор
    Никой от тук не се сети за правителствената програма за утилизация в Русия.А именно-предаваш си стария руски автомобил,и получаваш нов автомобил,произведен в Русия на половин цена(освен Лада,се правят фордове,опели,рено и т.н. марки).Сметнете за 2500 евро (5000лв) какво ще си купите,че да има и гаранция?За ВАЗ класика шарнира е 9 лв.,върви с М10Д по 2,50лв/л и може да се ремонтира от всеки,който е посещавал часовете по трудово до 4-и клас.Цената на частите и подръжката са на смешни цени,особено за чисто нова,слязла от конвейера кола.Качеството естествено е под всякаква критика,но и цената е такава.И все пак дефектите в гаранционния срок ще бъдат премахнати,за разлика от дефектите на 5 годишните коли,които често са навъртяли над 200 000 км.И изниква въпроса-ние българите,немеещи пред Дачия(за 6 000 евро) имаме ли право да даваме мнение,при условие че вече и клечки за сладолед не произвеждаме,а внасяме?През 70-те и 80-те се е чакало с години за тези коли,които също са били чисто нови,били те Лада или Москвич.Не оплювайте,мислете ние кога ще започнем да произвеждаме наши си коли,домати и краставици.
  • 75 VAZ 6OFIOR

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "BMW KARACH":

    karate bmw-to v grada vie ste opasni za sebe si i okolnite