Last news in Fakti

21 Август, 2020 10:27, обновена 22 Август, 2020 11:39 124 297 108

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

  • автомобилът на старо-
  • германия-
  • 50 евро
Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия - 1

В нашата страна за 50 евро - сума, равняваща се на по-малко от 100 лв., човек може да напазарува хранителни стоки за няколко дни. Но в Германия, например, въпреки значително по-високият жизнен стандарт, за тази сума можете да намерите доста прилична кола, която в България ще струва поне няколко хиляди лева.

Нашите колеги от First Gear проучиха какви автомобили се продават в Германия за 50 евро и се оказва, че бройката им съвсем не е малка, а като пример те дават няколко модела.

Volvo V70

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Този автомобил е произведен през 2005 година и е с пробег от 200 000 километра. Колата не е в движение (двигателят е повреден), но останалата част от нея изглежда доста прилично. И като се има предвид цената, това е просто подарък от съдбата.

Volkswagen Golf

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

"Народната кола" от трета генерация е произведена през 1995 година, а пробегът ѝ е 220 000 км. Автомобилът е без двигател, а интериорът е частично разглобен. Но цената отново е същата 50 евро.

Ford Fiesta

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Този субкомпактен градски автомобил е слязъл от конвейера през 2000 година, а според продавача по каросерията има малки огнища от корозия и малки вдлъбнатини, но колата е в движение!

Ford Ka

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Друг Ford, също произведен през 2000 година се предлага за сумата от 49 евро. Според продавача, колата е в добро състояние и както е посочено в обявата, е в нормално състояние. Отговаря на еко стандарт евро 4.

Opel Astra

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

Какви автомобили за по 50 евро се продават в Германия

За този Opel, познат у на като "полицейската Astra" с 16-клапанов двигател и във версия Sport се иска сумата 60 евро. Вярно, колата е в движение, но в обявата пише, че ѝ е необходим ремонт. Какъв - не се съобщава.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 195 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Марио

    525 46 Отговор
    Баси, само гумите на опела струват повече. В каква държава живеем. Ниски доходи и скъпи коли, а тези на Горубляне са същите, с вложение от още 100 евро и след това се продават десетократно по-скъпо.

    Коментиран от #17, #42, #44, #57, #80

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Бойко

    363 36 Отговор
    И като дойдат тука ги подкарвам с 200 по кривите магистрали

    Коментиран от #30, #104, #108

  • 4 Там за да отремонтираш

    346 60 Отговор
    такъв таралясник ще ти вземат повече то това да купиш читав. Тоя са за скраб. Кво се възхищавате незнам. Явно българите сме се превърнали в клошари

    Коментиран от #6, #14, #91

  • 5 Значи

    336 11 Отговор
    У нас къде къде по-големи коптори ги продават по 800-1000 лв🤠

    Коментиран от #90

  • 6 Вуте

    134 18 Отговор

    До коментар #4 от "Там за да отремонтираш":

    Какво е това "скраБ"?

    Коментиран от #15, #26, #69

  • 7 Там поддържана кола

    372 20 Отговор
    е с 30% по-скъпа от продаваните тука. Евтините са просто боклуци. Отидете и си купете регистрирана кола с TUV и тогава говорете за ниските им цени. Няма нищо евтино там освен труда на гастербайтерите

    Коментиран от #61

  • 8 Бай Ганьо

    131 29 Отговор
    Като изключим "Фиеста"-та, всички стават, най-малкото за части, особено "Волво"-то.В него има кинти.

    Коментиран от #96

  • 9 Само глупости публикувате

    181 35 Отговор
    Щом автомобилните мафии в Германия не са ги взели тези коли с цел препродажба, значи има защо да не се продадат. Като журналята пишете без да мислите, докарайте ги тези коли в България и ги продайте за "баснословни" цени ! Защо чакате още незнам ? Аман от "спецове" и то по всичко ! :))

    Коментиран от #25, #73

  • 10 AUDI

    140 21 Отговор
    "Авторът" казва приличен автомобил, а те всичките за части...Ради тарикат , влезни в мобиле и виж за по 11лв. колко коли се пордават за части. Копирате хубаво статии от някъде , ама нали да помислим малко :)
  • 11 Иван

    174 18 Отговор
    За да стигне до България още 1000 лв после ремонти още 2 000 и ето ти котур за 3 бона! Те немците са прост народ ,да знаете!!!!
  • 12 Съдията Дред

    63 19 Отговор
    При тая цена са добра сделка за разкомплектоване за части и ненужното за скраб. Волвото може да стане и за движение, ако се намери законно двигател на старо от тотал щета.

    Коментиран от #16, #59

  • 13 форд КаТастрофа

    101 6 Отговор
    Като са толкова евтини идете и си ги докарайте.
  • 14 Ззпфо

    91 12 Отговор

    До коментар #4 от "Там за да отремонтираш":

    Брат,.нз за сме клошари говориш, ама същите тези таралясници при нас са по 1000 лв..
  • 15 Шоп от СО

    84 9 Отговор

    До коментар #6 от "Вуте":

    Скрап и скръб в едно :D
  • 16 А за целта

    66 3 Отговор

    До коментар #12 от "Съдията Дред":

    трябва да имаш един двор и склад, инструменти, време да разглобяваш и чакаш да сглобиш часите от пъзела и като гледам нашите морги нямат интерес към тия 'диаманти' нито техните, защото всичко това е пари. Това са обяви някой да ги натовари и да ги закара за претопяване, защото собствениците не им се занимава
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Джамбазин

    113 43 Отговор
    Тия астри ги внасям от Австрия всяка седмица,взимам ги за €80-100 карам ги в България,режа им катализатора и го продавам на специализирани фирми за около 550лв и ги шиткам за по 1500-1600лв и ганьо се радва че кара евтина и хубава кола на 20г.

    Коментиран от #19

  • 19 Още един

    74 11 Отговор

    До коментар #18 от "Джамбазин":

    с мечти. Не виждаш ли, че нямат двигатели. Събуди се и изтрезней

    Коментиран от #39

  • 20 Бай Стою касапина

    74 6 Отговор
    Радко, ако не знаеш Евро 4 е въведен 2005 година. Този Форд производство 2000 година е Евро 3.

    Коментиран от #40, #74, #85

  • 21 Бай онзи

    38 11 Отговор
    Две от колите са с регистрация което значи че всичко е фейк. А на вторични в Германия винаги ще им вземеш над 100 евро., така че и за части е трудно.

    Коментиран от #22

  • 22 123

    85 9 Отговор

    До коментар #21 от "Бай онзи":

    Ще вземеше друг път. В Германия и другите нормални държави за да ти вземат колата за рециклиране трябва да се плаща и то не малко. Затова предпочитат да я продадат за 100 евра на някой източен европеец, който да я изнесе. А у нас тези коли за по 100 евро стават по 1500 лева, защото само докарването с автовоз струва минимум 400-500 евро.

    Коментиран от #33, #77

  • 23 Хахахаххахаха

    60 15 Отговор
    И като го докара тука смени тва онова и бам цена 5500 лв. като нова пише
  • 24 Dim

    66 10 Отговор
    Препоръчвам да си купите такава кола и направо ще се родите
  • 25 гост

    47 6 Отговор

    До коментар #9 от "Само глупости публикувате":

    Не е само това !! Дори само да ги разглобиш за части струва пари , без гаранция частта дали ще става за нещо и дали ще се продаде , щото там стари части почти никой не купува !! А изнесеш ли я от страната , получаваш сумата за рециклиране от държавата , също както Надин и сие получават по 300-400 лева от държавата за всяка рециклирана кола , само че там е повече и то в евро ! А да я върнеш на пътя е абсурд , сумата за ремонта и най-вече данъците и прегледа са в пъти повече от цената на старо !!! То нашите морги вече се заринаха с непродаваеми части и често често почнаха да ги пращат за скрап !! Цените на новите са същите , че и по-малко !
  • 26 Въй

    55 16 Отговор

    До коментар #6 от "Вуте":

    СкраБ е вид рак, а скраП е боклук! Ама кой, кой да му каже 😁

    Коментиран от #32, #87, #88, #100, #106

  • 27 Mitev

    61 10 Отговор
    Живея в De авторът на статията да ми намери автомобил за 50евро ще купя 10 но такива коли няма

    Коментиран от #38

  • 28 Мартин

    46 7 Отговор
    Ами, който иска да ходи до Германия да види как се купува и внася кола и тогава да плямпа. Нормално цените там да са такива, а тук по-високи, ако си раздвижите малко сивото вещество. Иначе никой не пита там по колко се плаща за застраховка и данък.
  • 29 Латоне

    21 4 Отговор
    А що не отидеш да си го купиш и с него да си дойдеш до бг
  • 30 Алфа Ромео

    28 8 Отговор

    До коментар #3 от "Бойко":

    Що се чудят че имало много жертви по пътя, не знам, лоши пътища, стари коли с ниско ниво на безопастност, лоша събираемост на глоби, липса на камери в населените места и лоша осветеност, логичен резултат.
  • 31 щщщщщщщ

    27 2 Отговор
    Тази кола която не е във движение за да я предаде на скрап фирмата която ще му я вземе и извози му иска около 200 евро. Ако ти си я закараш дават около 150 евро на ръка. Не знам какъв е случая на тези в движение.

    Коментиран от #34

  • 32 гост

    80 5 Отговор

    До коментар #26 от "Въй":

    А на тебе пък кой да ти каже , че рака е КРАБ , а не скраб !!! Ама иначе и ти акъл ръсиш !!
  • 33 Дедо

    20 5 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Мани ги тия патрони дето пишат тука. Мислят си че всичкото оборот е далавера и търговеца само ги внася Тея коли и не знае кво да си прави парите и за това ги прибира при другите.
  • 34 гост

    34 5 Отговор

    До коментар #31 от "щщщщщщщ":

    Няма в движение , това да не ти Столипиново !!! Кола без преглед в Германия е само за моргата !! И прегледа не се минава с 20 лева отгоре и струва доста повече !!

    Коментиран от #41, #75

  • 35 карото

    17 1 Отговор
    между вас има и хора с акъл ама има и доста глупаци такива коли тема ги подарявар
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Станислав

    13 1 Отговор
    За 50-100 евро само ламарините, сгурно, някои хора пишат глупости!
  • 38 Станислав

    14 1 Отговор

    До коментар #27 от "Mitev":

    Абсолютно прв си, точно и аз ще купя 👍
  • 39 стар матрапазин

    31 6 Отговор

    До коментар #19 от "Още един":

    Ами да ти кажа,специално в австрия тия астри са по точно €100 след пазарлък разбира се,и човека е прав.Катализаторите им наистина струват по 500-600лв на бензинките.
  • 40 Запознат

    24 3 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Стою касапина":

    В грешка си.Евро 4 на доста коли е от 2003г зависи от автомобила.
  • 41 един от стадото

    15 7 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    точно. И ако искаш олд таймер или йънг таимер не си струва да го правиш с една Астра или Форд Ка. За да мине преглед старата кола не ги интересува нищо друго,освен да отговаря на изискванията на годината на производство. И ти дават номера различни от другите, пробег на година, маршрути на движение и др. Не може да изтипосаш един Форд Т на магистралата и всеки да те псува. Хората имат ред и всичко е предвидено. Само тук ще видиш московец с пет бали на тавана и ремарке отзаде му с кон на него по м. Тракия, и не само. Дават специални номера на коли след реставрация, тук наричана придаване на приличен вид в автокъщите. Но там онова струва пари, много пари. Вижте аукционите

    Коментиран от #46

  • 42 Ха-ха

    28 7 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Да да елате и намерете кола за 50 е. Факти защо лъжете хората само документите са 450е тюф 250 говорим какво ще заплатиш при покупка на кола другото го смятай факти. Сериозно вие саюо лъжи пишете едно просто колело е от 859 е до 5.000 зависи. Кола 50 е смях.

    Коментиран от #64, #94

  • 43 катализатор

    27 10 Отговор
    Катализаторите и оригиналните гуми са оскубани .В България и в Африка 90 процента от автомобилите бълват мръсотия поради липсата на катализаторите.
  • 44 Кико

    31 8 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Ходи и си купи! Само теста за coronata колко ти струва +билет+хотел(или ще се валяш по пеиките) +пари за документи на колата+транспорта +++=1000€Отивай!
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Погнуса

    16 3 Отговор

    До коментар #41 от "един от стадото":

    Охххх от специалисти .Това са автомобили за скраб .Това е много важна статия незнам за кого и защо но е много важна статия
  • 47 Чочо

    24 2 Отговор
    Има смисъл да идеш до там само ако купуваш нещо над 3000 ,4000евро.
    Купено за 50 евро с другите разходи става 1000 лева.И тук с 1000 лева купуваш същия боклук.
  • 48 Бончев

    17 5 Отговор
    Виждал съм обяви в сащ за търгове на конфискувани коли
    Някои започват с начална цена 50 долара.Предполагам има и попадения,въпрос на късмет.
    Обаче,да идеш до Германия и да рискуваш за някоя такава барака е абсурдно глупаво,дори и качена на автовоз.Само автовоза е минимум 800 лева
  • 49 незнайко

    21 4 Отговор
    КОЛИТЕ СТАНАХА КАТО СТАРИТЕ ТЕЛЕВИЗОРИ С КИНЕСКОП, КОИТО ВЕЧЕ НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДАТ !!! Моргите са пълни а автокъщите препълнени !!! Количествените натрупвания водят до качествени изменения ! Познайте кога е казано това и от кого !!!
  • 50 Мульо Мамулев

    11 6 Отговор
    Аз си карам Московеца..........

    Коментиран от #55

  • 51 Фен

    36 1 Отговор
    Аз живея у дойчалнд и няколко пъти търсих и ходих на огледи от ebay Kleineezaigen(тукашния олх) . Като гледах в диапазона 200 до 500 Евро. Всички бяха без тюв и с големи ремонти. За околл 800 1000 Евро по може да се намери читав и запазен някакъв градски автомобил и да си заслужава да го замъкнеш до Бг. За 50 Евро не се хаби изобщо
  • 52 Анонимен

    14 1 Отговор
    Факти нещо сте слънчасали или от земетресениието хохахо
  • 53 Факт

    14 4 Отговор
    Те повечето в "мобилето" са такива гробници. Там ги хвърлят и после ние тука им берем ядовете.
  • 54 Еха

    29 4 Отговор
    Немците са прости сигурно эа това са толкова по напред от нас а ние щото сме много умни та от многото ум сме черната овца на еуро съюэа нищо не произвеждаме караме техните коли колите които эа тях са скрап эа нашите пътищата са направо лимузини и пак сме големата работа умният бай ганьо кара някаква бракма 5-та употреба вече почти на милион км. Блъска цял месец эа мизерните 500 евро а тъпият чичо ханс си кара чистоновата количка слага си 2-3000 евро всеки месец у джоба и си живее нормално та щом немците са прости и успяват да са номер едно на евро съюза ние трябва да сме хептен беэ мозъчни щото нищо не успяваме да постигнем

    Коментиран от #58

  • 55 Герб от магалата

    4 3 Отговор

    До коментар #50 от "Мульо Мамулев":

    Караш друг пат, ремонтираж по-скоро //
  • 56 Ивайло

    16 1 Отговор
    Не знам какво се възхищавате,100 лева кола докарване около 800 лева регистрация в КАТ 500лева малко съживяване 200лева мисля, че в България има По евтино
  • 57 Ха!

    6 5 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Та само скрап в тези коли е поне 100€!
  • 58 Фен

    30 3 Отговор

    До коментар #54 от "Еха":

    2, 3 хиляди нетно вземат около 15 % от 60 милиона активно работещи. Повечето се въртят, около 1500 1700, и са адски пресметливи за което мога да завиждам само. Иначе масово карат лизинги. Поршета, Ес класи и тем подобни се карат от възрастни. Рядко ще срещнете млад да се перчи (освен ако не е турски дилър или араб).

    Коментиран от #62, #99

  • 59 Плам

    4 7 Отговор

    До коментар #12 от "Съдията Дред":

    И къде трябва да е удара та да е тотал щета?Със здрав двигател,не се заблуждавайте.Тези коли са идеални за части втора употреба,от там ще се изкарат много пари.
  • 60 Ко не

    7 2 Отговор
    ХОРА НЕ СЕ ЗАБЛУЖДАВАЙТЕ.Евтино и хубаво няма,Тука също коли за 5000 лв.Колко трябва да я е купил там за да му дойде със транспорт и негова печалба,буквално на безценица. ПОСЛЕ СЯДАШ И СТРАДАШ.
  • 61 АНОНИМЕН

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "Там поддържана кола":

    Прав си
  • 62 Живко

    10 10 Отговор

    До коментар #58 от "Фен":

    Къде това ? А да си покажеш носа от родната махала ,па тогава да ни отваряш очите от интернет.

    Средната заплата в Германия за миналата година е 3750 евро . А какво пък да кажем за Люксембург ,където са с 20 до 40% по високи заплатите и от Германия .

    Иначе Волвото е много изгодно ,нов двигател с монтажа във фирмен сервиз ще дойде към 1700 . И за 1750 евро -кола като слънце.

    Коментиран от #65, #95

  • 63 Няма такава държава

    13 2 Отговор
    Спрете да публикувате глупости.тези коли дори и за морга не стават. Журналистът да си ги купи и да забогатее.Пишете само глупости
  • 64 Хи хи хи

    3 6 Отговор

    До коментар #42 от "Ха-ха":

    Ти май внасяш коли и продължаваш да лъжеш хората, осъзнай се ,не само ти излизаш извън страната !

    Коментиран от #66

  • 65 Сибирь

    3 6 Отговор

    До коментар #62 от "Живко":

    Внасраната германия е това!!Има толкова изпаднали градове и райони !
  • 66 Komapak

    7 0 Отговор

    До коментар #64 от "Хи хи хи":

    За едно е прав, TUV не се получава лесно за стара трошка и струва пари. После обаче с абсолютна сигурност караш 2 години.
  • 67 Катил

    8 1 Отговор
    Може и да са продали катализатора на колите. Особено арабелите няма да се минат.
  • 68 onq s konq

    12 3 Отговор
    Язе беенвето го купих от горубляне за 3500 и после го видех у един немски сайт за 100 евро!Умрех от ят начи!
  • 69 Рони

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Вуте":

    Това не неграмотността на българина
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Бърбър

    11 3 Отговор
    Значи стоя чета коментари и си викам еб*си ето къде има най много инжинери от глава на населението в България
  • 72 А сега де!

    9 2 Отговор
    И като платите 900лв докарване....много евтино става.... Айде газ към Германия...агнета!
  • 73 Посетител

    1 5 Отговор

    До коментар #9 от "Само глупости публикувате":

    Ти в селото къде ще видиш какво се случва в света ;)
  • 74 Яве

    1 2 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Стою касапина":

    След смяна на катализаторите може да стане евро4
  • 75 дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    Ти нали такъв автомобил караш госте?
  • 76 Щастието

    6 3 Отговор
    О, боже мой каква радост няма да мога да спя от вълнение, та то е нереално направо колко е Хубаво само!!! Ми да на мене ми дойде идея...., ще внасяне коли от Германия като тея супер луксозни и божествено красиви и тук ще ги продаваме на 3но по високи цени!!! #бъдете Умни. Ох кора ми също се развълнува и как стърчи гордо като руснак преди битка!!!
  • 77 Глупости

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "123":

    Аз се обадих на фирма за скрап, прибраха колата от адреса и ми платиха 65евро.
    Кви глупости пишеш?

    Коментиран от #105

  • 78 Гоеан

    9 3 Отговор
    Тва джамбазина е голям гад.значи отивам да си купувам кола от салон.харесах една и ще я гледам.катализатор няма,оня вика нищо незнам.радио няма,гуми за мъгла оня вика така доиде.след малко ми предлага гуми,радио джанти които са били на колата да ги купя отделно.пълен търгаш и всички са такива .
  • 79 Гост

    3 1 Отговор
    Спира ти колата. Отиваш при майстор и ти казва, не става, ако искаш я остави. При отказ ти иска 65 €, даваш я за скрап и ти дават 65€. Кой разбира от коли си е ок, кой не, на 0. Нищо, че си я закупил преди две седмици от румънец на запад за 1500€. Всичко е до късмет, а там на ден до работното място 200 км. Българите, на мама и тати на бб, кво знаят, да плюят по всеки без гръбначния стълб
  • 80 Към Марио

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Марио":

    Отиваш да си я докараш сам, плащаш си всичко и най-важното губиш време, което е пари, после държавата ни нищо не произвежда
  • 81 Авторът

    3 3 Отговор
    Благодаря ви от сърце, за ценната информация...!
  • 82 Waw

    5 1 Отговор
    Тия коли се продават само за износ понеже в Германия след изтичането на прегледа е невъзможно да се мине нов и съответно да има нов собственик. Единствено след ако за много бързо време се смени собственика и колата има преглед тогава може новия собственик да я ремонтира подобаващо и да я ползва още 2 години. А Мустафов да я даде за скръб трябва да плати нещо.

    В Бг може нов внос карана от една баба и на 100.000км :)
  • 83 Опитен носорог

    2 2 Отговор
    Да се видите , където си мислите че карате "коли" Играчите с новия внос ,които тук си купуват от Горубляне или "големите" автокъщи мерцедеси и аЛдита по 4000-5000лв и после черпят 2 седмици , че реално "коч*ната" им струва м/у 50 и 160евро . хаххах. Която тук е освежена за още толкова и превъртяна два пъти. Сигурен съм че и има хора с коли на 25 гпд ,които са първи собственици и могат да докажат , колите им са реални, но 81% от оснлите карат Б-ци, на милиони кмри, където вътре в мотора не е останала непроменена част
  • 84 Опитен носорог

    0 1 Отговор
    Неподменена****
  • 85 hienata

    2 0 Отговор

    До коментар #20 от "Бай Стою касапина":

    Мисля, че не си прав. Полото ми е 2003г и на талона (италианския) пишеше евро 4, това е записано и в българския.
  • 86 Волвото

    6 5 Отговор
    Ще платиш 1500 евро рептрак да ти го докара до България, после ще купуваш двигател, отиде на 4000 кинта тоя Волвак

    Коментиран от #89, #101

  • 87 7257

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "Въй":

    Рака не е Скраб, а КРАБ.Нищо лично!
  • 88 Чети

    2 0 Отговор

    До коментар #26 от "Въй":

    CRAB от английски, в превод на български е РАК.Какви Скраб-ове те гонят, бе френд?! :-)
  • 89 Бай Ганьо

    5 1 Отговор

    До коментар #86 от "Волвото":

    Приятел, транспорта с АВТОВОЗ е около 800 лева.К'ви са тия репатраци и к'ви са тия €1500?!!!!!!
  • 90 Сметка без кръчмар

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "Значи":

    То много лесно и евтино изглежда.
    Защо не си я докара от Германия, и ще разбереш защо после струва 1200 лв
  • 91 Добромир

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Там за да отремонтираш":

    СкраП селянино'Може би,затова си беден...
  • 92 хохо

    2 0 Отговор
    бе що плюете автора - това е цената на продавача. У нас таквиз коли почват от 500
  • 93 Гюлен

    0 0 Отговор
    Само шрот от шротплатца
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Като изключим и ка-то също

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "Бай Ганьо":

    Като изключим и форд ка също
  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 Гери

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "Фен":

    Аз също живея и работя в Германия, българка съм и пак съм си позволила да карам 5 годишна кола . Взех я на лизинг директно от Ауди . Не смятам че само далавераджии или турци могат да си позволят такива коли !Изкарвам си парите по честен и достоен начин !

    Коментиран от #102

  • 100 8622

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "Въй":

    Краб се казва рака!!!
  • 101 Отговор

    0 1 Отговор

    До коментар #86 от "Волвото":

    Их майка ,как се пръкна такъв

    За 1700 ще ти доставят и поставят двигателя там . След това ще си я докараш .
  • 102 един от стадото

    3 3 Отговор

    До коментар #99 от "Гери":

    само Гери Никол си изкарва парите по ''честен'' път, заблуждавате се..
  • 103 Излишни гимнастики са това.

    2 1 Отговор
    Тоя мач съм го играл преди 2 години. За 850 евро една Е46 на 172. Хил реални-проблема беше ръждата и гърнетата(според дойчото). Платформа от БГ 500 евра,имаше и фирми които искат и 650 .200 евро да ми я докарат пред квартирата(защото с тия никакви гърнета,щяха да ме глобят 1 милн. Процента). Та в БГ рейка рециклаж 300 лв,носачи 350 лв.масла и филтри 230 лв,Антифриз -50 лв,средно и крайно гърне 300 лв,спирачни маркучлета 100 лв и 4,ръчна комплект 120 лв. Извод за тия пари и тия гимнастики в БГ ,щях да си взема същата,с по малко ръжди и щеше да ми излезе по-евтино.
  • 104 Ха ха ха

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Бойко":

    В душата и се върти))))
  • 105 Точно така....

    0 0 Отговор

    До коментар #77 от "Глупости":

    На мен ми платиха кръгло 100€
  • 106 БАРО

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Въй":

    Само дето Ракът е краб иначе си много учен
  • 107 опаааааааааа

    4 0 Отговор
    В Германия също има вторичен пазар и свестните неща си се продават там. Тва дето иде тук е отпадък. Има един начин,както аз направих. Отидох в Швейцария и си купих една Мазда на 4 години и малко километри- ударена странично ниско в прага и вратата. Изглеждаше лошо ,но реално не е. Хората си взели застраховката и я взех евтино .Направих си я у нас - там тва е немислимо. Немам друг шанс да карам Мазда 6 на 4 години.Нема кинти.
  • 108 БМЧ

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Бойко":

    Това е много много тъжно